Compare commits
2 Commits
249f91964c
...
f7abc81756
Author | SHA1 | Date | |
---|---|---|---|
![]() |
f7abc81756 | ||
![]() |
de498f29e7 |
59
m.aux
59
m.aux
@ -305,37 +305,44 @@
|
||||
\newlabel{itm:rr-podstawa-obliczen}{{{{\textbf {1}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.468}{}}
|
||||
\newlabel{itm:rr-konwersja}{{{{\textbf {2}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.469}{}}
|
||||
\newlabel{itm:rr-weryfikacja}{{{{\textbf {3}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.470}{}}
|
||||
\newlabel{itm:rr-zach-wynik}{{{{\textbf {1}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.471}{}}
|
||||
\newlabel{itm:rr-zach-wynik}{{{{\textbf {1}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.475}{}}
|
||||
\transparent@use{.1}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.477}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-forma}{{{{\textbf {2}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.478}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-terminy-podstawowy}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.480}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-terminy-dodatkowy}{{{{2}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.481}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-komisja}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.483}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-dostosowanie}{{{{\textbf {5}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.484}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-dokumentacja}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.486}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-wynik}{{{{\textbf {7}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.487}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-skutki-pozytywne}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.491}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-skutki-negatywne}{{{{2}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.492}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-szczegolne}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.494}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-zasady}{{{{\textbf {1}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.480}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.481}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-forma}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.483}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-terminy-podstawowy}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.485}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-terminy-dodatkowy}{{{{2}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.486}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-komisja}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.488}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-dostosowanie}{{{{\textbf {5}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.489}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-dokumentacja}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.491}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-wynik}{{{{\textbf {7}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.492}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-skutki-pozytywne}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.496}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-skutki-negatywne}{{{{2}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.497}{}}
|
||||
\transparent@use{.1}
|
||||
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-szczegolne}{{{{1}}}{28}{Klasyfikacja Roczna}{Item.499}{}}
|
||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{28}{section.6}\protected@file@percent }
|
||||
\newlabel{sec:przeprowadzenie-egzaminow-kalsyfikacyjnych}{{6}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{section.6}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-uprawnienie}{{{{\textbf {1}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.499}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-wniosek}{{{{\textbf {2}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.502}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-termin-srod}{{{{1}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.505}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-termin-roczny}{{{{2}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.506}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.507}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.509}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-uprawnienie}{{{{\textbf {1}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.504}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-wniosek}{{{{\textbf {2}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.507}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-termin-srod}{{{{1}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.510}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-termin-roczny}{{{{2}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.511}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.512}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.514}{}}
|
||||
\transparent@use{.1}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajace-odwolanie}{{6}{29}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.514}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajace-odwolanie}{{6}{29}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.519}{}}
|
||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{29}{section.7}\protected@file@percent }
|
||||
\newlabel{sec:wyzsze_oceny}{{7}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
|
||||
\newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.526}{}}
|
||||
\newlabel{sec:wyzsze-oceny}{{7}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
|
||||
\newlabel{par:wyzsze-oceny-wstep}{{7}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
|
||||
\newlabel{par:ust-oceny-wyzszej}{{7}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.524}{}}
|
||||
\newlabel{itm:ust-oceny-wyzszej}{{{{\textbf {1}}}}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.525}{}}
|
||||
\transparent@use{.1}
|
||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{30}{section.8}\protected@file@percent }
|
||||
\newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{30}{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{section.8}{}}
|
||||
\newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{30}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.534}{}}
|
||||
\newlabel{par:egz-sprawdzajacy}{{7}{30}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.546}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy}{{{{\textbf {1}}}}{30}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.547}{}}
|
||||
\transparent@use{.1}
|
||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia Końcowe}{31}{section.9}\protected@file@percent }
|
||||
\newlabel{sec:postanowienia_koncowe}{{9}{31}{Postanowienia Końcowe}{section.9}{}}
|
||||
\gdef \@abspage@last{31}
|
||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{31}{section.8}\protected@file@percent }
|
||||
\newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{31}{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{section.8}{}}
|
||||
\transparent@use{.1}
|
||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia Końcowe}{32}{section.9}\protected@file@percent }
|
||||
\newlabel{sec:postanowienia_koncowe}{{9}{32}{Postanowienia Końcowe}{section.9}{}}
|
||||
\gdef \@abspage@last{32}
|
||||
|
142
m.log
142
m.log
@ -1,4 +1,4 @@
|
||||
This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 20 JUL 2025 13:21
|
||||
This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 20 JUL 2025 15:08
|
||||
entering extended mode
|
||||
restricted \write18 enabled.
|
||||
%&-line parsing enabled.
|
||||
@ -1411,26 +1411,19 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2332.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2256.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[26]
|
||||
Overfull \hbox (4.7538pt too wide) in paragraph at lines 2378--2380
|
||||
Overfull \hbox (4.7538pt too wide) in paragraph at lines 2333--2335
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie po-praw-ko-wym ocena jest \T1/lm
|
||||
r/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»ˇ-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/m/n/12
|
||||
(-20) .
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (50.44147pt too wide) in paragraph at lines 2401--2409
|
||||
\T1/lmr/m/n/12 (-20) pod-sta-wo-wym, \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-rek-tor Szkoªy \T
|
||||
1/lmr/m/n/12 (-20) wy-zna-cza ter-min do-dat-kowy | [] | [] | []. Nie
|
||||
-uspra-wie-dli-wione
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (6.357pt too wide) in paragraph at lines 2425--2429
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Egzamin kla-sy-fi-ka-cyjny umo»-li-wia usta-le-nie | [
|
||||
], | [] lub | [] oceny kla-sy-fi-ka-cyj-nej
|
||||
Overfull \hbox (1.43887pt too wide) in paragraph at lines 2356--2364
|
||||
\T1/lmr/m/n/12 (-20) Nieusprawiedliwione nie-przy-st¡-pie-nie ozna-cza utrzy-ma
|
||||
-nie oceny nie-do-sta-tecz-nej i po-wta-rza-nie
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
@ -1445,79 +1438,108 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2434.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2364.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[27]
|
||||
Overfull \hbox (3.77611pt too wide) in paragraph at lines 2453--2456
|
||||
Overfull \hbox (6.357pt too wide) in paragraph at lines 2380--2384
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Egzamin kla-sy-fi-ka-cyjny umo»-li-wia usta-le-nie | [
|
||||
], | [] lub | [] oceny kla-sy-fi-ka-cyj-nej
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (3.77611pt too wide) in paragraph at lines 2408--2411
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Otrzyma po-zy-tywnˇ de-cy-zj¦ \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-r
|
||||
ek-tora SzkoŞy \T1/lmr/m/n/12 (-20) po za-si¦-gni¦-ciu opi-nii \T1/lmr/bx/n/12
|
||||
(-20) Rady Pe-da-go-gicz-nej\T1/lmr/m/n/12 (-20) .
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (19.95877pt too wide) in paragraph at lines 2474--2476
|
||||
Overfull \hbox (19.95877pt too wide) in paragraph at lines 2429--2431
|
||||
[]\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Forma eg-za-minu \T1/lmr/m/n/12 (-20) obej-muje cz¦±˘ p
|
||||
i-semnˇ oraz ustnˇ lub prak-tycznˇ (dla przed-mio-tów wy-ma-ga-jˇ-cych
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (7.74786pt too wide) in paragraph at lines 2483--2486
|
||||
Overfull \hbox (7.74786pt too wide) in paragraph at lines 2438--2441
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) ‘ródroczny eg-za-min na-le»y prze-pro-wa-dzi˘ \T1/lmr/bx
|
||||
/n/12 (-20) nie póą-niej ni» \T1/lmr/m/n/12 (-20) w dniu po-prze-dza-jˇ-cym za-
|
||||
ko«-cze-nie
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (9.56715pt too wide) in paragraph at lines 2503--2507
|
||||
Overfull \hbox (9.56715pt too wide) in paragraph at lines 2459--2463
|
||||
[]\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dostosowanie wa-run-ków \T1/lmr/m/n/12 (-20) ^^U za-kre
|
||||
s i spo-sób spraw-dze-nia wie-dzy do-sto-so-wuje si¦ do in-dy-wi-du-al-nych
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (12.82138pt too wide) in paragraph at lines 2523--2525
|
||||
|
||||
|
||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example:
|
||||
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}.
|
||||
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
|
||||
|
||||
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}.
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2479.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[28]
|
||||
Overfull \hbox (12.82138pt too wide) in paragraph at lines 2479--2481
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym ocena jest
|
||||
\T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»ˇ-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/
|
||||
m/n/12 (-20) .
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (1.1261pt too wide) in paragraph at lines 2532--2536
|
||||
\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Ÿ34 Mo»-li-wo±¢ po-prawy oceny nie-do-sta-tecz-nej uzy-s
|
||||
Overfull \hbox (1.1261pt too wide) in paragraph at lines 2488--2492
|
||||
\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Ÿ35 Mo»-li-wo±¢ po-prawy oceny nie-do-sta-tecz-nej uzy-s
|
||||
ka-nej w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
LaTeX Warning: Reference `itm:egz-poprawkowy-zasady' on page 28 undefined on in
|
||||
put line 2539.
|
||||
Overfull \hbox (2.47527pt too wide) in paragraph at lines 2541--2542
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Wprowadzono tak»e re-gu-la-cje do-ty-cz¡ce eg-za-minu sp
|
||||
raw-dza-j¡-cego, prze-pro-wa-dza-nego w przy-padku
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example:
|
||||
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}.
|
||||
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
|
||||
|
||||
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}.
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2543.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[28]
|
||||
Overfull \hbox (1.36168pt too wide) in paragraph at lines 2594--2595
|
||||
Overfull \hbox (1.36168pt too wide) in paragraph at lines 2567--2568
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ucze« (lub jego ro-dzice/prawni opie-ku-no-wie) \T1/lmr/
|
||||
bx/n/12 (-20) skŞada wnio-sek \T1/lmr/m/n/12 (-20) o pod-wy»-sze-nie prze-wi-dy
|
||||
-wa-nej
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (0.3936pt too wide) in paragraph at lines 2614--2615
|
||||
|
||||
|
||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example:
|
||||
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}.
|
||||
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
|
||||
|
||||
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}.
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2570.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[29]
|
||||
Overfull \hbox (0.3936pt too wide) in paragraph at lines 2587--2588
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Dodatkowy spraw-dzian pi-semny z za-gad-nie«, w któ-rych
|
||||
ucze« nie osiˇ-gnˇŞ wy-star-cza-jˇ-cej
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (1.19495pt too wide) in paragraph at lines 2604--2605
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Decyzja o pod-wy»-sze-niu (b¡d¹ nie-pod-wy»-sze-niu) oce
|
||||
ny jest \T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna \T1/lmr/m/n/12 (-20) i zo-staje | [
|
||||
]
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
@ -1529,17 +1551,16 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2617.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2627.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[29]
|
||||
Overfull \hbox (1.19495pt too wide) in paragraph at lines 2631--2632
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Decyzja o pod-wy»-sze-niu (b¡d¹ nie-pod-wy»-sze-niu) oce
|
||||
ny jest \T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna \T1/lmr/m/n/12 (-20) i zo-staje | [
|
||||
]
|
||||
[30]
|
||||
Overfull \hbox (1.10667pt too wide) in paragraph at lines 2644--2646
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Uczniowie ze spe-cjal-nymi po-trze-bami edu-ka-cyj-nymi
|
||||
maj¡ za-pew-nione do-sto-so-wa-nie wa-run-ków.
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (15.05904pt too wide) in paragraph at lines 2664--2667
|
||||
Overfull \hbox (15.05904pt too wide) in paragraph at lines 2685--2688
|
||||
\T1/lmr/m/n/12 (-20) SzkoŞa sto-suje ró»ne spo-soby in-for-mo-wa-nia ro-dzi-ców
|
||||
(praw-nych opie-ku-nów) o po-st¦-pach, trud-no-±ciach
|
||||
[]
|
||||
@ -1556,10 +1577,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2671.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2691.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[30]
|
||||
Overfull \hbox (18.45055pt too wide) in paragraph at lines 2698--2699
|
||||
[31]
|
||||
Overfull \hbox (18.45055pt too wide) in paragraph at lines 2719--2720
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) przepisy wy-ko-naw-cze Mi-ni-stra Edu-ka-cji i Na-uki w
|
||||
spra-wie oce-nia-nia, kla-sy-fi-ko-wa-nia i pro-mo-wa-nia
|
||||
[]
|
||||
@ -1576,28 +1597,25 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3100.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3121.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[31] (./m.aux)
|
||||
[32] (./m.aux)
|
||||
***********
|
||||
LaTeX2e <2024-11-01>
|
||||
L3 programming layer <2024-11-02>
|
||||
***********
|
||||
|
||||
|
||||
LaTeX Warning: There were undefined references.
|
||||
|
||||
|
||||
LaTeX Warning: There were multiply-defined labels.
|
||||
|
||||
Package rerunfilecheck Info: File `m.out' has not changed.
|
||||
(rerunfilecheck) Checksum: 7446AD45D80286169ADCC6A1E002CF4A;2739.
|
||||
)
|
||||
Here is how much of TeX's memory you used:
|
||||
21731 strings out of 473362
|
||||
405684 string characters out of 5723554
|
||||
863287 words of memory out of 5000000
|
||||
43720 multiletter control sequences out of 15000+600000
|
||||
21760 strings out of 473362
|
||||
405989 string characters out of 5723554
|
||||
863773 words of memory out of 5000000
|
||||
43725 multiletter control sequences out of 15000+600000
|
||||
638305 words of font info for 190 fonts, out of 8000000 for 9000
|
||||
1141 hyphenation exceptions out of 8191
|
||||
90i,13n,93p,994b,1673s stack positions out of 10000i,1000n,20000p,200000b,200000s
|
||||
@ -1609,10 +1627,10 @@ e/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm
|
||||
/lmr7.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr8.pfb></usr/share/texmf/fo
|
||||
nts/type1/public/lm/lmri12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmsy10.p
|
||||
fb>
|
||||
Output written on m.pdf (31 pages, 347291 bytes).
|
||||
Output written on m.pdf (32 pages, 351137 bytes).
|
||||
PDF statistics:
|
||||
1154 PDF objects out of 1200 (max. 8388607)
|
||||
1084 compressed objects within 11 object streams
|
||||
624 named destinations out of 1000 (max. 500000)
|
||||
1192 PDF objects out of 1200 (max. 8388607)
|
||||
1120 compressed objects within 12 object streams
|
||||
648 named destinations out of 1000 (max. 500000)
|
||||
45150 words of extra memory for PDF output out of 51595 (max. 10000000)
|
||||
|
||||
|
191
m.tex
191
m.tex
@ -2199,6 +2199,31 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
%-----------------------------------------------------------------
|
||||
\paragraf{Tryb podwyższenia rocznej (koncowej) oceny klasyfikacyjnej}
|
||||
|
||||
% Podstawa prawna: art. 44f ust. 5–6 oraz art. 44n ustawy o Systemie Oświaty
|
||||
% (Dz.U. 2024 poz. 750) oraz § 23 rozporządzenia MEN z 22 II 2019 r.
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
|
||||
\item Wniosek o~\emph{ustalenie oceny wyższej niż przewidywana}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Zasady składania i rozpatrywania wniosku zostały określone
|
||||
zgodnie z~\hyperref[itm:ust-oceny-wyzszej]{\S38 ust. 1}\\
|
||||
rozdziału \hyperref[sec:wyzsze-oceny]
|
||||
{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item Wniosek o~\emph{egzamin sprawdzający} %(art.\,44n u.s.o.)
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Zasady organizacji egzaminu sprawdzającego zostały określone
|
||||
zgodnie z~\hyperref[itm:egz-sprawdzajacy]{\S39 ust. 1}\\
|
||||
rozdziału \hyperref[sec:wyzsze-oceny]
|
||||
{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
%-----------------------------------------------------------------
|
||||
\paragraf{Ustalanie oceny rocznej z~zachowania}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
@ -2231,78 +2256,6 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % ROZDZIAŁ: Klasyfikacja roczna – Poprawa oceny NDST
|
||||
% % Art. 44m ust. 1–8 ustawy o systemie oświaty | § 20–21 rozp. MEN 22 II 2019 r.
|
||||
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% \paragraf{Egzamin~poprawkowy i~poprawa rocznej oceny niedostatecznej}
|
||||
% \begin{longenum}
|
||||
|
||||
% % 1 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % Art. 44m ust. 1 u.s.o. – prawo do EG poprawkowego z ≤ 2 przedmiotów
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}
|
||||
% Uczeń, który w~klasyfikacji rocznej uzyskał ocenę niedostateczną
|
||||
% z~\textbf{nie więcej niż dwóch} obowiązkowych przedmiotów,
|
||||
% ma prawo przystąpić do \emph{egzaminu~poprawkowego}.
|
||||
|
||||
% % 2 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % Art. 44m ust. 2 u.s.o. – terminy; § 20 ust. 1 rozp. MEN
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-terminy}
|
||||
% Egzamin przeprowadza się \textbf{w~ostatnim tygodniu ferii letnich}.
|
||||
% W~razie usprawiedliwionej nieobecności \textbf{Dyrektor} Szkoły
|
||||
% wyznacza \textbf{termin~dodatkowy} \emph{nie później niż 30~września}.
|
||||
|
||||
% % 3 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % § 21 ust. 1–2 rozp. MEN – forma i zakres egzaminu
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-forma}
|
||||
% Egzamin składa się z części \textbf{pisemnej} oraz
|
||||
% \textbf{ustnej lub praktycznej}.
|
||||
% Zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym
|
||||
% w~\textbf{Podstawie Programowej}.
|
||||
|
||||
% % 4 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % § 21 ust. 3 rozp. MEN – skład komisji
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-komisja}
|
||||
% Komisja egzaminacyjna liczy \emph{co najmniej trzy osoby}:
|
||||
% przewodniczącego – \textbf{Dyrektora} Szkoły (lub nauczyciela
|
||||
% zajmującego stanowisko kierownicze) oraz dwóch nauczycieli:
|
||||
% egzaminującego i~nauczyciela tej samej lubpokrewnej specjalności.
|
||||
|
||||
% % 5 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % § 21 ust. 5 rozp. MEN – dokumentacja egzaminu
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-dokumentacja}
|
||||
% Z~egzaminu sporządza się \textbf{protokół}; pisemne prace ucznia
|
||||
% oraz notatkę z~odpowiedzi ustnych lub praktycznych
|
||||
% dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
|
||||
|
||||
% % 6 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % Art. 44m ust. 3–4 u.s.o. – skutki pozytywne / negatywne
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-skutki}
|
||||
% Uzyskanie oceny \textbf{pozytywnej} zastępuje ocenę niedostateczną
|
||||
% i~pozwala na promocję do klasy programowo~wyższej.
|
||||
% Uzyskanie ponownej oceny \textbf{niedostatecznej} skutkuje
|
||||
% brakiem promocji lub nieukończeniem szkoły,
|
||||
% chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} skorzysta z~uprawnienia
|
||||
% do \emph{warunkowej promocji}.
|
||||
|
||||
% % 7 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % Art. 44m ust. 5 u.s.o. – termin dodatkowy; konsekwencje braku
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-szczegolne}
|
||||
% Jeżeli uczeń z~\emph{przyczyn usprawiedliwionych}
|
||||
% nie może przystąpić do egzaminu w~terminie\\
|
||||
% podstawowym, \textbf{Dyrektor} Szkoły wyznacza nowy termin \emph{do końca września}. Nieusprawiedliwione nieprzystąpienie oznacza utrzymanie oceny niedostatecznej i~powtarzanie klasy, chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} postanowi inaczej w~szczególnie uzasadnionych okolicznościach losowych.
|
||||
|
||||
% % 8 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % Art. 44m ust. 7 u.s.o. – ostateczność oceny
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-ostatecznosc}
|
||||
% Ocena ustalona w wyniku egzaminu poprawkowego jest \textbf{ostateczna}
|
||||
% i nie podlega dalszym trybom odwoławczym.
|
||||
|
||||
% \end{longenum}
|
||||
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
|
||||
|
||||
%─────────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% ROZDZIAŁ: Klasyfikacja roczna – Poprawa oceny NDST
|
||||
% Art. 44m ust. 1–8 ustawy o systemie oświaty | § 20–21 rozp. MEN 22 II 2019 r.
|
||||
@ -2312,7 +2265,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
|
||||
% 1 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% Art. 44m ust. 1 u.s.o. – prawo do EG poprawkowego z ≤ 2 przedmiotów
|
||||
\item Uprawnienia
|
||||
\item \label{itm:egz-poprawkowy-zasady}
|
||||
Prawo do przystąpienia
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item \label{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}
|
||||
Uczeń, który w klasyfikacji rocznej uzyskał ocenę niedostateczną
|
||||
@ -2321,10 +2275,11 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 2 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
|
||||
\item Forma egzaminu
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item \label{itm:egz-poprawkowy-forma}
|
||||
Forma egzaminu składa się z części \textbf{pisemnej} oraz \textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym w~\textbf{Podstawie Programowej}. % § 21 ust. 1 rozp. MEN 2019
|
||||
|
||||
Egzamin składa się z części \textbf{pisemnej} oraz \textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym w~\textbf{Podstawie Programowej}. % § 21 ust. 1 rozp. MEN 2019
|
||||
\end{longenum}
|
||||
% 3 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% Art. 44m ust. 2 u.s.o. – terminy; § 20 ust. 1 rozp. MEN 2019
|
||||
\item Terminy
|
||||
@ -2366,7 +2321,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania. % § 21 ust. 5 rozp. MEN 2019
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 7 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% 7 ───────────────────────────────itm:egz-poprawkowy-zasady───────────────────────────────
|
||||
% Art. 44m ust. 3–4 & 7 u.s.o.
|
||||
\item \label{itm:egz-poprawkowy-wynik}
|
||||
Wynik egzaminu
|
||||
@ -2401,7 +2356,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
Jeżeli uczeń z \emph{przyczyn usprawiedliwionych}
|
||||
nie może przystąpić do egzaminu w terminie podstawowym,
|
||||
\textbf{Dyrektor Szkoły} wyznacza termin dodatkowy
|
||||
\emph{do końca września}.
|
||||
\emph{do końca września}.\\
|
||||
Nieusprawiedliwione nieprzystąpienie oznacza utrzymanie
|
||||
oceny niedostatecznej i powtarzanie klasy,
|
||||
chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} postanowi inaczej
|
||||
@ -2489,6 +2444,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
\textbf{nie później niż} w dniu poprzedzającym zakończenie
|
||||
zajęć dydaktycznych.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
%--------------------------------------
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 3. KOMISJA –––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item \label{itm:egz-klas-komisja}
|
||||
@ -2536,7 +2492,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
\item Jeżeli uczeń otrzyma z~egzaminu klasyfikacyjnego ocenę
|
||||
\textbf{niedostateczną}, przysługuje mu prawo do \emph{egzaminu poprawkowego}
|
||||
z~tego przedmiotu w~ostatnim tygodniu ferii letnich
|
||||
(patrz procedura w~[\ref{itm:egz-poprawkowy-zasady}]).
|
||||
(patrz procedura w~\hyperref[itm:egz-poprawkowy-zasady]{\S31 ust. 1}).
|
||||
\item Egzamin poprawkowy przeprowadza komisja powołana
|
||||
przez \textbf{Dyrektora Szkoły}, odrębna od składu
|
||||
komisji egzaminu klasyfikacyjnego.
|
||||
@ -2570,14 +2526,31 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
%--------------------------------------
|
||||
%–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
%–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\section{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}
|
||||
\label{sec:wyzsze_oceny}
|
||||
\label{sec:wyzsze-oceny}
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\paragraf{Zakres i cel regulacji}
|
||||
\label{par:wyzsze-oceny-wstep}
|
||||
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Niniejszy rozdział określa procedury postępowania w przypadku, gdy uczeń pełnoletni lub jego rodzice (prawni opiekunowie) ubiegają się o wyższą niż przewidywana ocenę klasyfikacyjną roczną lub śródroczną.
|
||||
|
||||
\item Wprowadzono także regulacje dotyczące egzaminu sprawdzającego, przeprowadzanego w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do trybu ustalenia oceny klasyfikacyjnej.
|
||||
|
||||
\item Celem rozdziału jest zapewnienie uczciwej, przejrzystej i zgodnej z praktyką szkolną procedury weryfikacji ocen, zarówno w przypadku wnioskowania o podwyższenie oceny, jak i zastrzeżeń do sposobu jej ustalenia.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
\paragraf{Procedura uzyskania wyższej niż przewidywana oceny klasyfikacyjnej}
|
||||
\label{par:ust-oceny-wyzszej}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
|
||||
\item \textbf{Zakres stosowania i cel regulacji}
|
||||
\item \label{itm:ust-oceny-wyzszej}
|
||||
Zakres stosowania i cel regulacji
|
||||
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
|
||||
\item Niniejsze postanowienia stosuje się w sytuacji, gdy \emph{przewidywana ocena klasyfikacyjna}
|
||||
@ -2615,7 +2588,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
\item Ustną odpowiedź lub zadanie praktyczne,
|
||||
\item Projekt lub inną formę pracy twórczej (jeśli specyfika przedmiotu tego wymaga).
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\item Zakres materiału i~\textbf{poziom trudności} zadań muszą \textbf{odpowiadać} wymaganiom edukacyjnym właściwym dla \emph{oceny}, o~którą uczeń się ubiega. W~szczególności uczeń powinien wykazać się uzupełnieniem braków, o~których mowa w~\hyperref[itm:braki-wymagania]{\S36 ust. 2 pkt. 3}.
|
||||
\item Zakres materiału i~\textbf{poziom trudności} zadań muszą \textbf{odpowiadać} wymaganiom edukacyjnym właściwym dla \emph{oceny}, o~którą uczeń się ubiega. W~szczególności uczeń powinien wykazać się uzupełnieniem braków, o~których mowa w~\hyperref[itm:braki-wymagania]{\S38 ust. 2 pkt. 3}.
|
||||
|
||||
\item Uczeń \textbf{musi osiągnąć} próg punktowy (lub jakościowy) przewidziany w kryteriach ilościowych (\hyperref[itm:kryteria-ocen-klasyfikacyjnych]{\S6 ust. 4}) na ocenę, o~którą wnioskuje.
|
||||
\item Termin i~sposób przeprowadzenia tej dodatkowej weryfikacji \emph{uzgadnia} nauczyciel z~uczniem, biorąc pod uwagę warunki organizacyjne Szkoły i~możliwości ucznia.
|
||||
@ -2634,6 +2607,55 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\paragraf{Egzamin sprawdzający w razie zastrzeżeń co do trybu ustalenia oceny}
|
||||
\label{par:egz-sprawdzajacy}
|
||||
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
% 1 ────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
\item \label{itm:egz-sprawdzajacy}
|
||||
Zakres i cel
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Egzamin sprawdzający przeprowadza się gdy rodzice lub pełnoletni uczeń zgłoszą zastrzeżenia do trybu ustalenia rocznej (końcowej) oceny klasyfikacyjnej z~zajęć edukacyjnych.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 2 ────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
\item Złożenie zastrzeżenia
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Pismo kieruje się do \textbf{Dyrektora} Szkoły
|
||||
w~terminie \textbf{2~dni roboczych} od dnia zakończenia zajęć dydaktycznych (ogłoszenia oceny).
|
||||
\item Zastrzeżenie musi wskazywać naruszone przepisy lub nieprawidłowości proceduralne.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 3 ────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
\item Powołanie komisji
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Dyrektor, w~ciągu \textbf{5~dni roboczych} od otrzymania zastrzeżenia, powołuje \textbf{komisję sprawdzającą} w~składzie co najmniej trzyosobowym: przewodniczący (\textbf{Dyrektor} lub wicedyrektor) oraz dwóch nauczycieli - egzaminujący i specjalista pokrewny.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 4 ────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
\item Terminy i forma egzaminu
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Egzamin wyznacza się \textbf{nie później niż w ciągu 5~dni roboczych} od powołania komisji.
|
||||
\item Składa się z części \textbf{pisemnej} oraz
|
||||
\textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada
|
||||
wymaganiom ogólnym i szczegółowym \textbf{Podstawy
|
||||
Programowej}\fnnum{\pp}.
|
||||
\item Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
|
||||
mają zapewnione dostosowanie warunków. % § 23 ust. 2 rozporządzenia MEN
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 5 ────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
\item Wynik i charakter ostateczny
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Komisja \textbf{niezwłocznie} po egzaminie ustala nową ocenę roczną (końcową), która \textbf{nie może być niższa} od poprzedniej.
|
||||
\item Ocena ustalona przez komisję jest \textbf{ostateczna} w ramach danej klasyfikacji.
|
||||
\item Z egzaminu sporządza się \textbf{protokół}, a prace pisemne dołącza do dokumentacji przebiegu nauczania.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
%--------------------------------------------------------------------
|
||||
\section{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}
|
||||
\label{sec:informowanie_rodzicow}
|
||||
@ -2645,8 +2667,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Postępach i~trudnościach ucznia w~nauce i~zachowaniu,
|
||||
\item Szczególnych uzdolnieniach i~osiągnięciach ucznia,
|
||||
\item Wynikach klasyfikacji śródrocznej i~rocznej oraz wymaganiach edukacyjnych
|
||||
obowiązujących ucznia.
|
||||
\item Wynikach klasyfikacji śródrocznej i~rocznej oraz wymaganiach edukacyjnych obowiązujących ucznia.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item Celem niniejszych przepisów jest zapewnienie \textbf{sprawnej i~skutecznej} komunikacji Szkoły z~rodzicami, tak aby:
|
||||
|
4
m.toc
4
m.toc
@ -8,5 +8,5 @@
|
||||
\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja Roczna}{25}{section.5}%
|
||||
\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{28}{section.6}%
|
||||
\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{29}{section.7}%
|
||||
\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{30}{section.8}%
|
||||
\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia Końcowe}{31}{section.9}%
|
||||
\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{31}{section.8}%
|
||||
\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia Końcowe}{32}{section.9}%
|
||||
|
445
main-struct.json
445
main-struct.json
File diff suppressed because it is too large
Load Diff
187
main.tex
187
main.tex
@ -2199,6 +2199,31 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
%-----------------------------------------------------------------
|
||||
\paragraf{Tryb podwyższenia rocznej (koncowej) oceny klasyfikacyjnej}
|
||||
|
||||
% Podstawa prawna: art. 44f ust. 5–6 oraz art. 44n ustawy o Systemie Oświaty
|
||||
% (Dz.U. 2024 poz. 750) oraz § 23 rozporządzenia MEN z 22 II 2019 r.
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
|
||||
\item Wniosek o~\emph{ustalenie oceny wyższej niż przewidywana}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Zasady składania i rozpatrywania wniosku zostały określone
|
||||
zgodnie z~[\ref{itm:ust-oceny-wyzszej}]\\
|
||||
rozdziału \hyperref[sec:wyzsze-oceny]
|
||||
{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item Wniosek o~\emph{egzamin sprawdzający} %(art.\,44n u.s.o.)
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Zasady organizacji egzaminu sprawdzającego zostały określone
|
||||
zgodnie z~[\ref{itm:egz-sprawdzajacy}]\\
|
||||
rozdziału \hyperref[sec:wyzsze-oceny]
|
||||
{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
%-----------------------------------------------------------------
|
||||
\paragraf{Ustalanie oceny rocznej z~zachowania}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
@ -2231,78 +2256,6 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % ROZDZIAŁ: Klasyfikacja roczna – Poprawa oceny NDST
|
||||
% % Art. 44m ust. 1–8 ustawy o systemie oświaty | § 20–21 rozp. MEN 22 II 2019 r.
|
||||
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% \paragraf{Egzamin~poprawkowy i~poprawa rocznej oceny niedostatecznej}
|
||||
% \begin{longenum}
|
||||
|
||||
% % 1 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % Art. 44m ust. 1 u.s.o. – prawo do EG poprawkowego z ≤ 2 przedmiotów
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}
|
||||
% Uczeń, który w~klasyfikacji rocznej uzyskał ocenę niedostateczną
|
||||
% z~\textbf{nie więcej niż dwóch} obowiązkowych przedmiotów,
|
||||
% ma prawo przystąpić do \emph{egzaminu~poprawkowego}.
|
||||
|
||||
% % 2 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % Art. 44m ust. 2 u.s.o. – terminy; § 20 ust. 1 rozp. MEN
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-terminy}
|
||||
% Egzamin przeprowadza się \textbf{w~ostatnim tygodniu ferii letnich}.
|
||||
% W~razie usprawiedliwionej nieobecności \textbf{Dyrektor} Szkoły
|
||||
% wyznacza \textbf{termin~dodatkowy} \emph{nie później niż 30~września}.
|
||||
|
||||
% % 3 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % § 21 ust. 1–2 rozp. MEN – forma i zakres egzaminu
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-forma}
|
||||
% Egzamin składa się z części \textbf{pisemnej} oraz
|
||||
% \textbf{ustnej lub praktycznej}.
|
||||
% Zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym
|
||||
% w~\textbf{Podstawie Programowej}.
|
||||
|
||||
% % 4 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % § 21 ust. 3 rozp. MEN – skład komisji
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-komisja}
|
||||
% Komisja egzaminacyjna liczy \emph{co najmniej trzy osoby}:
|
||||
% przewodniczącego – \textbf{Dyrektora} Szkoły (lub nauczyciela
|
||||
% zajmującego stanowisko kierownicze) oraz dwóch nauczycieli:
|
||||
% egzaminującego i~nauczyciela tej samej lubpokrewnej specjalności.
|
||||
|
||||
% % 5 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % § 21 ust. 5 rozp. MEN – dokumentacja egzaminu
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-dokumentacja}
|
||||
% Z~egzaminu sporządza się \textbf{protokół}; pisemne prace ucznia
|
||||
% oraz notatkę z~odpowiedzi ustnych lub praktycznych
|
||||
% dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
|
||||
|
||||
% % 6 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % Art. 44m ust. 3–4 u.s.o. – skutki pozytywne / negatywne
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-skutki}
|
||||
% Uzyskanie oceny \textbf{pozytywnej} zastępuje ocenę niedostateczną
|
||||
% i~pozwala na promocję do klasy programowo~wyższej.
|
||||
% Uzyskanie ponownej oceny \textbf{niedostatecznej} skutkuje
|
||||
% brakiem promocji lub nieukończeniem szkoły,
|
||||
% chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} skorzysta z~uprawnienia
|
||||
% do \emph{warunkowej promocji}.
|
||||
|
||||
% % 7 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % Art. 44m ust. 5 u.s.o. – termin dodatkowy; konsekwencje braku
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-szczegolne}
|
||||
% Jeżeli uczeń z~\emph{przyczyn usprawiedliwionych}
|
||||
% nie może przystąpić do egzaminu w~terminie\\
|
||||
% podstawowym, \textbf{Dyrektor} Szkoły wyznacza nowy termin \emph{do końca września}. Nieusprawiedliwione nieprzystąpienie oznacza utrzymanie oceny niedostatecznej i~powtarzanie klasy, chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} postanowi inaczej w~szczególnie uzasadnionych okolicznościach losowych.
|
||||
|
||||
% % 8 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% % Art. 44m ust. 7 u.s.o. – ostateczność oceny
|
||||
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-ostatecznosc}
|
||||
% Ocena ustalona w wyniku egzaminu poprawkowego jest \textbf{ostateczna}
|
||||
% i nie podlega dalszym trybom odwoławczym.
|
||||
|
||||
% \end{longenum}
|
||||
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
|
||||
|
||||
%─────────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% ROZDZIAŁ: Klasyfikacja roczna – Poprawa oceny NDST
|
||||
% Art. 44m ust. 1–8 ustawy o systemie oświaty | § 20–21 rozp. MEN 22 II 2019 r.
|
||||
@ -2312,7 +2265,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
|
||||
% 1 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% Art. 44m ust. 1 u.s.o. – prawo do EG poprawkowego z ≤ 2 przedmiotów
|
||||
\item Uprawnienia
|
||||
\item \label{itm:egz-poprawkowy-zasady}
|
||||
Prawo do przystąpienia
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item \label{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}
|
||||
Uczeń, który w klasyfikacji rocznej uzyskał ocenę niedostateczną
|
||||
@ -2321,10 +2275,11 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 2 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
|
||||
\item Forma egzaminu
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item \label{itm:egz-poprawkowy-forma}
|
||||
Forma egzaminu składa się z części \textbf{pisemnej} oraz \textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym w~\textbf{Podstawie Programowej}. % § 21 ust. 1 rozp. MEN 2019
|
||||
|
||||
Egzamin składa się z części \textbf{pisemnej} oraz \textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym w~\textbf{Podstawie Programowej}. % § 21 ust. 1 rozp. MEN 2019
|
||||
\end{longenum}
|
||||
% 3 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% Art. 44m ust. 2 u.s.o. – terminy; § 20 ust. 1 rozp. MEN 2019
|
||||
\item Terminy
|
||||
@ -2366,7 +2321,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania. % § 21 ust. 5 rozp. MEN 2019
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 7 ──────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
% 7 ───────────────────────────────itm:egz-poprawkowy-zasady───────────────────────────────
|
||||
% Art. 44m ust. 3–4 & 7 u.s.o.
|
||||
\item \label{itm:egz-poprawkowy-wynik}
|
||||
Wynik egzaminu
|
||||
@ -2401,7 +2356,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
Jeżeli uczeń z \emph{przyczyn usprawiedliwionych}
|
||||
nie może przystąpić do egzaminu w terminie podstawowym,
|
||||
\textbf{Dyrektor Szkoły} wyznacza termin dodatkowy
|
||||
\emph{do końca września}.
|
||||
\emph{do końca września}.\\
|
||||
Nieusprawiedliwione nieprzystąpienie oznacza utrzymanie
|
||||
oceny niedostatecznej i powtarzanie klasy,
|
||||
chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} postanowi inaczej
|
||||
@ -2489,6 +2444,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
\textbf{nie później niż} w dniu poprzedzającym zakończenie
|
||||
zajęć dydaktycznych.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
%--------------------------------------
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 3. KOMISJA –––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item \label{itm:egz-klas-komisja}
|
||||
@ -2570,14 +2526,31 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
%--------------------------------------
|
||||
%–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
%–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\section{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}
|
||||
\label{sec:wyzsze_oceny}
|
||||
\label{sec:wyzsze-oceny}
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\paragraf{Zakres i cel regulacji}
|
||||
\label{par:wyzsze-oceny-wstep}
|
||||
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Niniejszy rozdział określa procedury postępowania w przypadku, gdy uczeń pełnoletni lub jego rodzice (prawni opiekunowie) ubiegają się o wyższą niż przewidywana ocenę klasyfikacyjną roczną lub śródroczną.
|
||||
|
||||
\item Wprowadzono także regulacje dotyczące egzaminu sprawdzającego, przeprowadzanego w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do trybu ustalenia oceny klasyfikacyjnej.
|
||||
|
||||
\item Celem rozdziału jest zapewnienie uczciwej, przejrzystej i zgodnej z praktyką szkolną procedury weryfikacji ocen, zarówno w przypadku wnioskowania o podwyższenie oceny, jak i zastrzeżeń do sposobu jej ustalenia.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
\paragraf{Procedura uzyskania wyższej niż przewidywana oceny klasyfikacyjnej}
|
||||
\label{par:ust-oceny-wyzszej}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
|
||||
\item \textbf{Zakres stosowania i cel regulacji}
|
||||
\item \label{itm:ust-oceny-wyzszej}
|
||||
Zakres stosowania i cel regulacji
|
||||
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
|
||||
\item Niniejsze postanowienia stosuje się w sytuacji, gdy \emph{przewidywana ocena klasyfikacyjna}
|
||||
@ -2634,6 +2607,55 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\paragraf{Egzamin sprawdzający w razie zastrzeżeń co do trybu ustalenia oceny}
|
||||
\label{par:egz-sprawdzajacy}
|
||||
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
% 1 ────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
\item \label{itm:egz-sprawdzajacy}
|
||||
Zakres i cel
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Egzamin sprawdzający przeprowadza się gdy rodzice lub pełnoletni uczeń zgłoszą zastrzeżenia do trybu ustalenia rocznej (końcowej) oceny klasyfikacyjnej z~zajęć edukacyjnych.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 2 ────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
\item Złożenie zastrzeżenia
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Pismo kieruje się do \textbf{Dyrektora} Szkoły
|
||||
w~terminie \textbf{2~dni roboczych} od dnia zakończenia zajęć dydaktycznych (ogłoszenia oceny).
|
||||
\item Zastrzeżenie musi wskazywać naruszone przepisy lub nieprawidłowości proceduralne.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 3 ────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
\item Powołanie komisji
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Dyrektor, w~ciągu \textbf{5~dni roboczych} od otrzymania zastrzeżenia, powołuje \textbf{komisję sprawdzającą} w~składzie co najmniej trzyosobowym: przewodniczący (\textbf{Dyrektor} lub wicedyrektor) oraz dwóch nauczycieli - egzaminujący i specjalista pokrewny.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 4 ────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
\item Terminy i forma egzaminu
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Egzamin wyznacza się \textbf{nie później niż w ciągu 5~dni roboczych} od powołania komisji.
|
||||
\item Składa się z części \textbf{pisemnej} oraz
|
||||
\textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada
|
||||
wymaganiom ogólnym i szczegółowym \textbf{Podstawy
|
||||
Programowej}\fnnum{\pp}.
|
||||
\item Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
|
||||
mają zapewnione dostosowanie warunków. % § 23 ust. 2 rozporządzenia MEN
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
% 5 ────────────────────────────────────────────────────────────
|
||||
\item Wynik i charakter ostateczny
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Komisja \textbf{niezwłocznie} po egzaminie ustala nową ocenę roczną (końcową), która \textbf{nie może być niższa} od poprzedniej.
|
||||
\item Ocena ustalona przez komisję jest \textbf{ostateczna} w ramach danej klasyfikacji.
|
||||
\item Z egzaminu sporządza się \textbf{protokół}, a prace pisemne dołącza do dokumentacji przebiegu nauczania.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
%--------------------------------------------------------------------
|
||||
\section{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}
|
||||
\label{sec:informowanie_rodzicow}
|
||||
@ -2645,8 +2667,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Postępach i~trudnościach ucznia w~nauce i~zachowaniu,
|
||||
\item Szczególnych uzdolnieniach i~osiągnięciach ucznia,
|
||||
\item Wynikach klasyfikacji śródrocznej i~rocznej oraz wymaganiach edukacyjnych
|
||||
obowiązujących ucznia.
|
||||
\item Wynikach klasyfikacji śródrocznej i~rocznej oraz wymaganiach edukacyjnych obowiązujących ucznia.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item Celem niniejszych przepisów jest zapewnienie \textbf{sprawnej i~skutecznej} komunikacji Szkoły z~rodzicami, tak aby:
|
||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user