Compare commits

...

2 Commits

Author SHA1 Message Date
baiobelfer
f7abc81756 u 2025-07-20 15:09:04 +02:00
baiobelfer
de498f29e7 Klasy roczna 2025-07-20 14:05:13 +02:00
7 changed files with 651 additions and 391 deletions

59
m.aux
View File

@ -305,37 +305,44 @@
\newlabel{itm:rr-podstawa-obliczen}{{{{\textbf {1}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.468}{}} \newlabel{itm:rr-podstawa-obliczen}{{{{\textbf {1}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.468}{}}
\newlabel{itm:rr-konwersja}{{{{\textbf {2}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.469}{}} \newlabel{itm:rr-konwersja}{{{{\textbf {2}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.469}{}}
\newlabel{itm:rr-weryfikacja}{{{{\textbf {3}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.470}{}} \newlabel{itm:rr-weryfikacja}{{{{\textbf {3}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.470}{}}
\newlabel{itm:rr-zach-wynik}{{{{\textbf {1}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.471}{}} \newlabel{itm:rr-zach-wynik}{{{{\textbf {1}}}}{26}{Klasyfikacja Roczna}{Item.475}{}}
\transparent@use{.1} \transparent@use{.1}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.477}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-zasady}{{{{\textbf {1}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.480}{}}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-forma}{{{{\textbf {2}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.478}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.481}{}}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-terminy-podstawowy}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.480}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-forma}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.483}{}}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-terminy-dodatkowy}{{{{2}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.481}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-terminy-podstawowy}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.485}{}}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-komisja}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.483}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-terminy-dodatkowy}{{{{2}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.486}{}}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-dostosowanie}{{{{\textbf {5}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.484}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-komisja}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.488}{}}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-dokumentacja}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.486}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-dostosowanie}{{{{\textbf {5}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.489}{}}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-wynik}{{{{\textbf {7}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.487}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-dokumentacja}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.491}{}}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-skutki-pozytywne}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.491}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-wynik}{{{{\textbf {7}}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.492}{}}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-skutki-negatywne}{{{{2}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.492}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-skutki-pozytywne}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.496}{}}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-szczegolne}{{{{1}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.494}{}} \newlabel{itm:egz-poprawkowy-skutki-negatywne}{{{{2}}}{27}{Klasyfikacja Roczna}{Item.497}{}}
\transparent@use{.1} \transparent@use{.1}
\newlabel{itm:egz-poprawkowy-szczegolne}{{{{1}}}{28}{Klasyfikacja Roczna}{Item.499}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{28}{section.6}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{28}{section.6}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:przeprowadzenie-egzaminow-kalsyfikacyjnych}{{6}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{section.6}{}} \newlabel{sec:przeprowadzenie-egzaminow-kalsyfikacyjnych}{{6}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{section.6}{}}
\newlabel{itm:egz-klas-uprawnienie}{{{{\textbf {1}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.499}{}} \newlabel{itm:egz-klas-uprawnienie}{{{{\textbf {1}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.504}{}}
\newlabel{itm:egz-klas-wniosek}{{{{\textbf {2}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.502}{}} \newlabel{itm:egz-klas-wniosek}{{{{\textbf {2}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.507}{}}
\newlabel{itm:egz-klas-termin-srod}{{{{1}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.505}{}} \newlabel{itm:egz-klas-termin-srod}{{{{1}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.510}{}}
\newlabel{itm:egz-klas-termin-roczny}{{{{2}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.506}{}} \newlabel{itm:egz-klas-termin-roczny}{{{{2}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.511}{}}
\newlabel{itm:egz-klas-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.507}{}} \newlabel{itm:egz-klas-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.512}{}}
\newlabel{itm:egz-klas-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.509}{}} \newlabel{itm:egz-klas-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{28}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.514}{}}
\transparent@use{.1} \transparent@use{.1}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajace-odwolanie}{{6}{29}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.514}{}} \newlabel{itm:egz-sprawdzajace-odwolanie}{{6}{29}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.519}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{29}{section.7}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{29}{section.7}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:wyzsze_oceny}{{7}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}} \newlabel{sec:wyzsze-oceny}{{7}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
\newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.526}{}} \newlabel{par:wyzsze-oceny-wstep}{{7}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
\newlabel{par:ust-oceny-wyzszej}{{7}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.524}{}}
\newlabel{itm:ust-oceny-wyzszej}{{{{\textbf {1}}}}{29}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.525}{}}
\transparent@use{.1} \transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{30}{section.8}\protected@file@percent } \newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{30}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.534}{}}
\newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{30}{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{section.8}{}} \newlabel{par:egz-sprawdzajacy}{{7}{30}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.546}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy}{{{{\textbf {1}}}}{30}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.547}{}}
\transparent@use{.1} \transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia Końcowe}{31}{section.9}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{31}{section.8}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:postanowienia_koncowe}{{9}{31}{Postanowienia Końcowe}{section.9}{}} \newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{31}{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{section.8}{}}
\gdef \@abspage@last{31} \transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia Końcowe}{32}{section.9}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:postanowienia_koncowe}{{9}{32}{Postanowienia Końcowe}{section.9}{}}
\gdef \@abspage@last{32}

142
m.log
View File

@ -1,4 +1,4 @@
This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 20 JUL 2025 13:21 This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 20 JUL 2025 15:08
entering extended mode entering extended mode
restricted \write18 enabled. restricted \write18 enabled.
%&-line parsing enabled. %&-line parsing enabled.
@ -1411,26 +1411,19 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png) File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png> <use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2332. Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2256.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[26] [26]
Overfull \hbox (4.7538pt too wide) in paragraph at lines 2378--2380 Overfull \hbox (4.7538pt too wide) in paragraph at lines 2333--2335
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie po-praw-ko-wym ocena jest \T1/lm []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie po-praw-ko-wym ocena jest \T1/lm
r/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»ˇ-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/m/n/12 r/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»ˇ-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/m/n/12
(-20) . (-20) .
[] []
Overfull \hbox (50.44147pt too wide) in paragraph at lines 2401--2409 Overfull \hbox (1.43887pt too wide) in paragraph at lines 2356--2364
\T1/lmr/m/n/12 (-20) pod-sta-wo-wym, \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-rek-tor Szkoªy \T \T1/lmr/m/n/12 (-20) Nieusprawiedliwione nie-przy-st¡-pie-nie ozna-cza utrzy-ma
1/lmr/m/n/12 (-20) wy-zna-cza ter-min do-dat-kowy | [] | [] | []. Nie -nie oceny nie-do-sta-tecz-nej i po-wta-rza-nie
-uspra-wie-dli-wione
[]
Overfull \hbox (6.357pt too wide) in paragraph at lines 2425--2429
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Egzamin kla-sy-fi-ka-cyjny umo»-li-wia usta-le-nie | [
], | [] lub | [] oceny kla-sy-fi-ka-cyj-nej
[] []
@ -1445,79 +1438,108 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png) File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png> <use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2434. Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2364.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[27] [27]
Overfull \hbox (3.77611pt too wide) in paragraph at lines 2453--2456 Overfull \hbox (6.357pt too wide) in paragraph at lines 2380--2384
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Egzamin kla-sy-fi-ka-cyjny umo»-li-wia usta-le-nie | [
], | [] lub | [] oceny kla-sy-fi-ka-cyj-nej
[]
Overfull \hbox (3.77611pt too wide) in paragraph at lines 2408--2411
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Otrzyma po-zy-tywnˇ de-cy-zj¦ \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-r []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Otrzyma po-zy-tywnˇ de-cy-zj¦ \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-r
ek-tora SzkoŞy \T1/lmr/m/n/12 (-20) po za-si¦-gni¦-ciu opi-nii \T1/lmr/bx/n/12 ek-tora SzkoŞy \T1/lmr/m/n/12 (-20) po za-si¦-gni¦-ciu opi-nii \T1/lmr/bx/n/12
(-20) Rady Pe-da-go-gicz-nej\T1/lmr/m/n/12 (-20) . (-20) Rady Pe-da-go-gicz-nej\T1/lmr/m/n/12 (-20) .
[] []
Overfull \hbox (19.95877pt too wide) in paragraph at lines 2474--2476 Overfull \hbox (19.95877pt too wide) in paragraph at lines 2429--2431
[]\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Forma eg-za-minu \T1/lmr/m/n/12 (-20) obej-muje cz¦±˘ p []\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Forma eg-za-minu \T1/lmr/m/n/12 (-20) obej-muje cz¦±˘ p
i-semnˇ oraz ustnˇ lub prak-tycznˇ (dla przed-mio-tów wy-ma-ga-jˇ-cych i-semnˇ oraz ustnˇ lub prak-tycznˇ (dla przed-mio-tów wy-ma-ga-jˇ-cych
[] []
Overfull \hbox (7.74786pt too wide) in paragraph at lines 2483--2486 Overfull \hbox (7.74786pt too wide) in paragraph at lines 2438--2441
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) ródroczny eg-za-min na-le»y prze-pro-wa-dzi˘ \T1/lmr/bx []\T1/lmr/m/n/12 (-20) ródroczny eg-za-min na-le»y prze-pro-wa-dzi˘ \T1/lmr/bx
/n/12 (-20) nie póą-niej ni» \T1/lmr/m/n/12 (-20) w dniu po-prze-dza-jˇ-cym za- /n/12 (-20) nie póą-niej ni» \T1/lmr/m/n/12 (-20) w dniu po-prze-dza-jˇ-cym za-
ko«-cze-nie ko«-cze-nie
[] []
Overfull \hbox (9.56715pt too wide) in paragraph at lines 2503--2507 Overfull \hbox (9.56715pt too wide) in paragraph at lines 2459--2463
[]\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dostosowanie wa-run-ków \T1/lmr/m/n/12 (-20) ^^U za-kre []\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dostosowanie wa-run-ków \T1/lmr/m/n/12 (-20) ^^U za-kre
s i spo-sób spraw-dze-nia wie-dzy do-sto-so-wuje si¦ do in-dy-wi-du-al-nych s i spo-sób spraw-dze-nia wie-dzy do-sto-so-wuje si¦ do in-dy-wi-du-al-nych
[] []
Overfull \hbox (12.82138pt too wide) in paragraph at lines 2523--2525
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example:
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}.
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}.
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2479.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[28]
Overfull \hbox (12.82138pt too wide) in paragraph at lines 2479--2481
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym ocena jest []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym ocena jest
\T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»ˇ-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/ \T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»ˇ-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/
m/n/12 (-20) . m/n/12 (-20) .
[] []
Overfull \hbox (1.1261pt too wide) in paragraph at lines 2532--2536 Overfull \hbox (1.1261pt too wide) in paragraph at lines 2488--2492
\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Ÿ34 Mo»-li-wo±¢ po-prawy oceny nie-do-sta-tecz-nej uzy-s \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Ÿ35 Mo»-li-wo±¢ po-prawy oceny nie-do-sta-tecz-nej uzy-s
ka-nej w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym ka-nej w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym
[] []
LaTeX Warning: Reference `itm:egz-poprawkowy-zasady' on page 28 undefined on in Overfull \hbox (2.47527pt too wide) in paragraph at lines 2541--2542
put line 2539. []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Wprowadzono tak»e re-gu-la-cje do-ty-cz¡ce eg-za-minu sp
raw-dza-j¡-cego, prze-pro-wa-dza-nego w przy-padku
[]
Overfull \hbox (1.36168pt too wide) in paragraph at lines 2567--2568
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example:
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}.
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}.
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2543.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[28]
Overfull \hbox (1.36168pt too wide) in paragraph at lines 2594--2595
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ucze« (lub jego ro-dzice/prawni opie-ku-no-wie) \T1/lmr/ []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ucze« (lub jego ro-dzice/prawni opie-ku-no-wie) \T1/lmr/
bx/n/12 (-20) skŞada wnio-sek \T1/lmr/m/n/12 (-20) o pod-wy»-sze-nie prze-wi-dy bx/n/12 (-20) skŞada wnio-sek \T1/lmr/m/n/12 (-20) o pod-wy»-sze-nie prze-wi-dy
-wa-nej -wa-nej
[] []
Overfull \hbox (0.3936pt too wide) in paragraph at lines 2614--2615
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example:
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}.
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}.
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2570.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[29]
Overfull \hbox (0.3936pt too wide) in paragraph at lines 2587--2588
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Dodatkowy spraw-dzian pi-semny z za-gad-nie«, w któ-rych []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Dodatkowy spraw-dzian pi-semny z za-gad-nie«, w któ-rych
ucze« nie osiˇ-gnˇŞ wy-star-cza-jˇ-cej ucze« nie osiˇ-gnˇŞ wy-star-cza-jˇ-cej
[] []
Overfull \hbox (1.19495pt too wide) in paragraph at lines 2604--2605
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Decyzja o pod-wy»-sze-niu (b¡d¹ nie-pod-wy»-sze-niu) oce
ny jest \T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna \T1/lmr/m/n/12 (-20) i zo-staje | [
]
[]
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
@ -1529,17 +1551,16 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png) File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png> <use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2617. Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2627.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[29] [30]
Overfull \hbox (1.19495pt too wide) in paragraph at lines 2631--2632 Overfull \hbox (1.10667pt too wide) in paragraph at lines 2644--2646
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Decyzja o pod-wy»-sze-niu (b¡d¹ nie-pod-wy»-sze-niu) oce []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Uczniowie ze spe-cjal-nymi po-trze-bami edu-ka-cyj-nymi
ny jest \T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna \T1/lmr/m/n/12 (-20) i zo-staje | [ maj¡ za-pew-nione do-sto-so-wa-nie wa-run-ków.
]
[] []
Overfull \hbox (15.05904pt too wide) in paragraph at lines 2664--2667 Overfull \hbox (15.05904pt too wide) in paragraph at lines 2685--2688
\T1/lmr/m/n/12 (-20) SzkoŞa sto-suje ró»ne spo-soby in-for-mo-wa-nia ro-dzi-ców \T1/lmr/m/n/12 (-20) SzkoŞa sto-suje ró»ne spo-soby in-for-mo-wa-nia ro-dzi-ców
(praw-nych opie-ku-nów) o po-st¦-pach, trud-no-±ciach (praw-nych opie-ku-nów) o po-st¦-pach, trud-no-±ciach
[] []
@ -1556,10 +1577,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png) File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png> <use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2671. Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2691.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[30] [31]
Overfull \hbox (18.45055pt too wide) in paragraph at lines 2698--2699 Overfull \hbox (18.45055pt too wide) in paragraph at lines 2719--2720
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) przepisy wy-ko-naw-cze Mi-ni-stra Edu-ka-cji i Na-uki w []\T1/lmr/m/n/12 (-20) przepisy wy-ko-naw-cze Mi-ni-stra Edu-ka-cji i Na-uki w
spra-wie oce-nia-nia, kla-sy-fi-ko-wa-nia i pro-mo-wa-nia spra-wie oce-nia-nia, kla-sy-fi-ko-wa-nia i pro-mo-wa-nia
[] []
@ -1576,28 +1597,25 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png) File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png> <use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3100. Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3121.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[31] (./m.aux) [32] (./m.aux)
*********** ***********
LaTeX2e <2024-11-01> LaTeX2e <2024-11-01>
L3 programming layer <2024-11-02> L3 programming layer <2024-11-02>
*********** ***********
LaTeX Warning: There were undefined references.
LaTeX Warning: There were multiply-defined labels. LaTeX Warning: There were multiply-defined labels.
Package rerunfilecheck Info: File `m.out' has not changed. Package rerunfilecheck Info: File `m.out' has not changed.
(rerunfilecheck) Checksum: 7446AD45D80286169ADCC6A1E002CF4A;2739. (rerunfilecheck) Checksum: 7446AD45D80286169ADCC6A1E002CF4A;2739.
) )
Here is how much of TeX's memory you used: Here is how much of TeX's memory you used:
21731 strings out of 473362 21760 strings out of 473362
405684 string characters out of 5723554 405989 string characters out of 5723554
863287 words of memory out of 5000000 863773 words of memory out of 5000000
43720 multiletter control sequences out of 15000+600000 43725 multiletter control sequences out of 15000+600000
638305 words of font info for 190 fonts, out of 8000000 for 9000 638305 words of font info for 190 fonts, out of 8000000 for 9000
1141 hyphenation exceptions out of 8191 1141 hyphenation exceptions out of 8191
90i,13n,93p,994b,1673s stack positions out of 10000i,1000n,20000p,200000b,200000s 90i,13n,93p,994b,1673s stack positions out of 10000i,1000n,20000p,200000b,200000s
@ -1609,10 +1627,10 @@ e/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm
/lmr7.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr8.pfb></usr/share/texmf/fo /lmr7.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr8.pfb></usr/share/texmf/fo
nts/type1/public/lm/lmri12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmsy10.p nts/type1/public/lm/lmri12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmsy10.p
fb> fb>
Output written on m.pdf (31 pages, 347291 bytes). Output written on m.pdf (32 pages, 351137 bytes).
PDF statistics: PDF statistics:
1154 PDF objects out of 1200 (max. 8388607) 1192 PDF objects out of 1200 (max. 8388607)
1084 compressed objects within 11 object streams 1120 compressed objects within 12 object streams
624 named destinations out of 1000 (max. 500000) 648 named destinations out of 1000 (max. 500000)
45150 words of extra memory for PDF output out of 51595 (max. 10000000) 45150 words of extra memory for PDF output out of 51595 (max. 10000000)

BIN
m.pdf

Binary file not shown.

195
m.tex
View File

@ -2199,6 +2199,31 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\end{longenum} \end{longenum}
%-----------------------------------------------------------------
\paragraf{Tryb podwyższenia rocznej (koncowej) oceny klasyfikacyjnej}
% Podstawa prawna: art.44fust.56 oraz art.44n ustawy o Systemie Oświaty
% (Dz.U.2024poz.750) oraz §23 rozporządzenia MEN z 22II2019r.
\begin{longenum}
\item Wniosek o~\emph{ustalenie oceny wyższej niż przewidywana}
\begin{longenum}
\item Zasady składania i rozpatrywania wniosku zostały określone
zgodnie z~\hyperref[itm:ust-oceny-wyzszej]{\S38 ust. 1}\\
rozdziału \hyperref[sec:wyzsze-oceny]
{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}.
\end{longenum}
\item Wniosek o~\emph{egzamin sprawdzający} %(art.\,44n u.s.o.)
\begin{longenum}
\item Zasady organizacji egzaminu sprawdzającego zostały określone
zgodnie z~\hyperref[itm:egz-sprawdzajacy]{\S39 ust. 1}\\
rozdziału \hyperref[sec:wyzsze-oceny]
{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}.
\end{longenum}
\end{longenum}
%----------------------------------------------------------------- %-----------------------------------------------------------------
\paragraf{Ustalanie oceny rocznej z~zachowania} \paragraf{Ustalanie oceny rocznej z~zachowania}
\begin{longenum} \begin{longenum}
@ -2231,78 +2256,6 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\end{longenum} \end{longenum}
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
% % ROZDZIAŁ: Klasyfikacja roczna Poprawa oceny NDST
% % Art.44m ust.18 ustawy o systemie oświaty | §2021 rozp. MEN 22II2019 r.
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
% \paragraf{Egzamin~poprawkowy i~poprawa rocznej oceny niedostatecznej}
% \begin{longenum}
% % 1 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % Art.44m ust.1 u.s.o.  prawo do EG poprawkowego z 2 przedmiotów
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}
% Uczeń, który w~klasyfikacji rocznej uzyskał ocenę niedostateczną
% z~\textbf{nie więcej niż dwóch} obowiązkowych przedmiotów,
% ma prawo przystąpić do \emph{egzaminu~poprawkowego}.
% % 2 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % Art.44m ust.2 u.s.o.  terminy; §20 ust.1 rozp. MEN
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-terminy}
% Egzamin przeprowadza się \textbf{w~ostatnim tygodniu ferii letnich}.
% W~razie usprawiedliwionej nieobecności \textbf{Dyrektor} Szkoły
% wyznacza \textbf{termin~dodatkowy} \emph{nie później niż 30~września}.
% % 3 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % §21 ust.12 rozp. MEN  forma i zakres egzaminu
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-forma}
% Egzamin składa się z części \textbf{pisemnej} oraz
% \textbf{ustnej lub praktycznej}.
% Zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym
% w~\textbf{Podstawie Programowej}.
% % 4 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % §21 ust.3 rozp. MEN  skład komisji
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-komisja}
% Komisja egzaminacyjna liczy \emph{co najmniej trzy osoby}:
% przewodniczącego \textbf{Dyrektora} Szkoły (lub nauczyciela
% zajmującego stanowisko kierownicze) oraz dwóch nauczycieli:
% egzaminującego i~nauczyciela tej samej lubpokrewnej specjalności.
% % 5 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % §21 ust.5 rozp. MEN  dokumentacja egzaminu
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-dokumentacja}
% Z~egzaminu sporządza się \textbf{protokół}; pisemne prace ucznia
% oraz notatkę z~odpowiedzi ustnych lub praktycznych
% dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
% % 6 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % Art.44m ust.34 u.s.o.  skutki pozytywne / negatywne
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-skutki}
% Uzyskanie oceny \textbf{pozytywnej} zastępuje ocenę niedostateczną
% i~pozwala na promocję do klasy programowo~wyższej.
% Uzyskanie ponownej oceny \textbf{niedostatecznej} skutkuje
% brakiem promocji lub nieukończeniem szkoły,
% chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} skorzysta z~uprawnienia
% do \emph{warunkowej promocji}.
% % 7 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % Art.44m ust.5 u.s.o.  termin dodatkowy; konsekwencje braku
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-szczegolne}
% Jeżeli uczeń z~\emph{przyczyn usprawiedliwionych}
% nie może przystąpić do egzaminu w~terminie\\
% podstawowym, \textbf{Dyrektor} Szkoły wyznacza nowy termin \emph{do końca września}. Nieusprawiedliwione nieprzystąpienie oznacza utrzymanie oceny niedostatecznej i~powtarzanie klasy, chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} postanowi inaczej w~szczególnie uzasadnionych okolicznościach losowych.
% % 8 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % Art.44m ust.7 u.s.o.  ostateczność oceny
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-ostatecznosc}
% Ocena ustalona w wyniku egzaminu poprawkowego jest \textbf{ostateczna}
% i nie podlega dalszym trybom odwoławczym.
% \end{longenum}
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
%───────────────────────────────────────────────────────────────── %─────────────────────────────────────────────────────────────────
% ROZDZIAŁ: Klasyfikacja roczna Poprawa oceny NDST % ROZDZIAŁ: Klasyfikacja roczna Poprawa oceny NDST
% Art.44m ust.18 ustawy o systemie oświaty | §2021 rozp. MEN 22II2019 r. % Art.44m ust.18 ustawy o systemie oświaty | §2021 rozp. MEN 22II2019 r.
@ -2312,7 +2265,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
% 1 ────────────────────────────────────────────────────────────── % 1 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% Art.44must.1u.s.o. prawo do EG poprawkowego z2przedmiotów % Art.44must.1u.s.o. prawo do EG poprawkowego z2przedmiotów
\item Uprawnienia \item \label{itm:egz-poprawkowy-zasady}
Prawo do przystąpienia
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \label{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia} \item \label{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}
Uczeń, który w klasyfikacji rocznej uzyskał ocenę niedostateczną Uczeń, który w klasyfikacji rocznej uzyskał ocenę niedostateczną
@ -2321,10 +2275,11 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\end{longenum} \end{longenum}
% 2 ────────────────────────────────────────────────────────────── % 2 ──────────────────────────────────────────────────────────────
\item Forma egzaminu
\item \label{itm:egz-poprawkowy-forma} \begin{longenum}
Forma egzaminu składa się z części \textbf{pisemnej} oraz \textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym w~\textbf{Podstawie Programowej}. %§21ust.1rozp.MEN 2019 \item \label{itm:egz-poprawkowy-forma}
Egzamin składa się z części \textbf{pisemnej} oraz \textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym w~\textbf{Podstawie Programowej}. %§21ust.1rozp.MEN 2019
\end{longenum}
% 3 ────────────────────────────────────────────────────────────── % 3 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% Art.44must.2u.s.o. terminy; §20ust.1rozp. MEN 2019 % Art.44must.2u.s.o. terminy; §20ust.1rozp. MEN 2019
\item Terminy \item Terminy
@ -2366,7 +2321,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania. %§21ust.5rozp.MEN2019 dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania. %§21ust.5rozp.MEN2019
\end{longenum} \end{longenum}
% 7 ────────────────────────────────────────────────────────────── % 7 ───────────────────────────────itm:egz-poprawkowy-zasady───────────────────────────────
% Art.44must.34&7u.s.o. % Art.44must.34&7u.s.o.
\item \label{itm:egz-poprawkowy-wynik} \item \label{itm:egz-poprawkowy-wynik}
Wynik egzaminu Wynik egzaminu
@ -2401,7 +2356,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
Jeżeli uczeń z \emph{przyczyn usprawiedliwionych} Jeżeli uczeń z \emph{przyczyn usprawiedliwionych}
nie może przystąpić do egzaminu w terminie podstawowym, nie może przystąpić do egzaminu w terminie podstawowym,
\textbf{Dyrektor Szkoły} wyznacza termin dodatkowy \textbf{Dyrektor Szkoły} wyznacza termin dodatkowy
\emph{do końca września}. \emph{do końca września}.\\
Nieusprawiedliwione nieprzystąpienie oznacza utrzymanie Nieusprawiedliwione nieprzystąpienie oznacza utrzymanie
oceny niedostatecznej i powtarzanie klasy, oceny niedostatecznej i powtarzanie klasy,
chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} postanowi inaczej chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} postanowi inaczej
@ -2489,7 +2444,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\textbf{nie później niż} w dniu poprzedzającym zakończenie \textbf{nie później niż} w dniu poprzedzającym zakończenie
zajęć dydaktycznych. zajęć dydaktycznych.
\end{longenum} \end{longenum}
%--------------------------------------
% 3. KOMISJA % 3. KOMISJA
\item \label{itm:egz-klas-komisja} \item \label{itm:egz-klas-komisja}
% §17 ust.3 rozp. MEN 2019 % §17 ust.3 rozp. MEN 2019
@ -2536,7 +2492,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\item Jeżeli uczeń otrzyma z~egzaminu klasyfikacyjnego ocenę \item Jeżeli uczeń otrzyma z~egzaminu klasyfikacyjnego ocenę
\textbf{niedostateczną}, przysługuje mu prawo do \emph{egzaminu poprawkowego} \textbf{niedostateczną}, przysługuje mu prawo do \emph{egzaminu poprawkowego}
z~tego przedmiotu w~ostatnim tygodniu ferii letnich z~tego przedmiotu w~ostatnim tygodniu ferii letnich
(patrz procedura w~[\ref{itm:egz-poprawkowy-zasady}]). (patrz procedura w~\hyperref[itm:egz-poprawkowy-zasady]{\S31 ust. 1}).
\item Egzamin poprawkowy przeprowadza komisja powołana \item Egzamin poprawkowy przeprowadza komisja powołana
przez \textbf{Dyrektora Szkoły}, odrębna od składu przez \textbf{Dyrektora Szkoły}, odrębna od składu
komisji egzaminu klasyfikacyjnego. komisji egzaminu klasyfikacyjnego.
@ -2570,14 +2526,31 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
%-------------------------------------- %
%
\section{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych} \section{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}
\label{sec:wyzsze_oceny} \label{sec:wyzsze-oceny}
%
\paragraf{Zakres i cel regulacji}
\label{par:wyzsze-oceny-wstep}
\begin{longenum}
\item Niniejszy rozdział określa procedury postępowania w przypadku, gdy uczeń pełnoletni lub jego rodzice (prawni opiekunowie) ubiegają się o wyższą niż przewidywana ocenę klasyfikacyjną roczną lub śródroczną.
\item Wprowadzono także regulacje dotyczące egzaminu sprawdzającego, przeprowadzanego w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do trybu ustalenia oceny klasyfikacyjnej.
\item Celem rozdziału jest zapewnienie uczciwej, przejrzystej i zgodnej z praktyką szkolną procedury weryfikacji ocen, zarówno w przypadku wnioskowania o podwyższenie oceny, jak i zastrzeżeń do sposobu jej ustalenia.
\end{longenum}
\paragraf{Procedura uzyskania wyższej niż przewidywana oceny klasyfikacyjnej} \paragraf{Procedura uzyskania wyższej niż przewidywana oceny klasyfikacyjnej}
\label{par:ust-oceny-wyzszej}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \textbf{Zakres stosowania i cel regulacji} \item \label{itm:ust-oceny-wyzszej}
Zakres stosowania i cel regulacji
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Niniejsze postanowienia stosuje się w sytuacji, gdy \emph{przewidywana ocena klasyfikacyjna} \item Niniejsze postanowienia stosuje się w sytuacji, gdy \emph{przewidywana ocena klasyfikacyjna}
@ -2615,7 +2588,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\item Ustną odpowiedź lub zadanie praktyczne, \item Ustną odpowiedź lub zadanie praktyczne,
\item Projekt lub inną formę pracy twórczej (jeśli specyfika przedmiotu tego wymaga). \item Projekt lub inną formę pracy twórczej (jeśli specyfika przedmiotu tego wymaga).
\end{longenum} \end{longenum}
\item Zakres materiału i~\textbf{poziom trudności} zadań muszą \textbf{odpowiadać} wymaganiom edukacyjnym właściwym dla \emph{oceny}, o~którą uczeń się ubiega. W~szczególności uczeń powinien wykazać się uzupełnieniem braków, o~których mowa w~\hyperref[itm:braki-wymagania]{\S36 ust. 2 pkt. 3}. \item Zakres materiału i~\textbf{poziom trudności} zadań muszą \textbf{odpowiadać} wymaganiom edukacyjnym właściwym dla \emph{oceny}, o~którą uczeń się ubiega. W~szczególności uczeń powinien wykazać się uzupełnieniem braków, o~których mowa w~\hyperref[itm:braki-wymagania]{\S38 ust. 2 pkt. 3}.
\item Uczeń \textbf{musi osiągnąć} próg punktowy (lub jakościowy) przewidziany w kryteriach ilościowych (\hyperref[itm:kryteria-ocen-klasyfikacyjnych]{\S6 ust. 4}) na ocenę, o~którą wnioskuje. \item Uczeń \textbf{musi osiągnąć} próg punktowy (lub jakościowy) przewidziany w kryteriach ilościowych (\hyperref[itm:kryteria-ocen-klasyfikacyjnych]{\S6 ust. 4}) na ocenę, o~którą wnioskuje.
\item Termin i~sposób przeprowadzenia tej dodatkowej weryfikacji \emph{uzgadnia} nauczyciel z~uczniem, biorąc pod uwagę warunki organizacyjne Szkoły i~możliwości ucznia. \item Termin i~sposób przeprowadzenia tej dodatkowej weryfikacji \emph{uzgadnia} nauczyciel z~uczniem, biorąc pod uwagę warunki organizacyjne Szkoły i~możliwości ucznia.
@ -2634,6 +2607,55 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\end{longenum} \end{longenum}
%
\paragraf{Egzamin sprawdzający w razie zastrzeżeń co do trybu ustalenia oceny}
\label{par:egz-sprawdzajacy}
\begin{longenum}
% 1 ────────────────────────────────────────────────────────────
\item \label{itm:egz-sprawdzajacy}
Zakres i cel
\begin{longenum}
\item Egzamin sprawdzający przeprowadza się gdy rodzice lub pełnoletni uczeń zgłoszą zastrzeżenia do trybu ustalenia rocznej (końcowej) oceny klasyfikacyjnej z~zajęć edukacyjnych.
\end{longenum}
% 2 ────────────────────────────────────────────────────────────
\item Złożenie zastrzeżenia
\begin{longenum}
\item Pismo kieruje się do \textbf{Dyrektora} Szkoły
w~terminie \textbf{2~dni roboczych} od dnia zakończenia zajęć dydaktycznych (ogłoszenia oceny).
\item Zastrzeżenie musi wskazywać naruszone przepisy lub nieprawidłowości proceduralne.
\end{longenum}
% 3 ────────────────────────────────────────────────────────────
\item Powołanie komisji
\begin{longenum}
\item Dyrektor, w~ciągu \textbf{5~dni roboczych} od otrzymania zastrzeżenia, powołuje \textbf{komisję sprawdzającą} w~składzie co najmniej trzyosobowym: przewodniczący (\textbf{Dyrektor} lub wicedyrektor) oraz dwóch nauczycieli - egzaminujący i specjalista pokrewny.
\end{longenum}
% 4 ────────────────────────────────────────────────────────────
\item Terminy i forma egzaminu
\begin{longenum}
\item Egzamin wyznacza się \textbf{nie później niż w ciągu 5~dni roboczych} od powołania komisji.
\item Składa się z części \textbf{pisemnej} oraz
\textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada
wymaganiom ogólnym i szczegółowym \textbf{Podstawy
Programowej}\fnnum{\pp}.
\item Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
mają zapewnione dostosowanie warunków. % §23ust.2 rozporządzenia MEN
\end{longenum}
% 5 ────────────────────────────────────────────────────────────
\item Wynik i charakter ostateczny
\begin{longenum}
\item Komisja \textbf{niezwłocznie} po egzaminie ustala nową ocenę roczną (końcową), która \textbf{nie może być niższa} od poprzedniej.
\item Ocena ustalona przez komisję jest \textbf{ostateczna} w ramach danej klasyfikacji.
\item Z egzaminu sporządza się \textbf{protokół}, a prace pisemne dołącza do dokumentacji przebiegu nauczania.
\end{longenum}
\end{longenum}
%-------------------------------------------------------------------- %--------------------------------------------------------------------
\section{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom} \section{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}
\label{sec:informowanie_rodzicow} \label{sec:informowanie_rodzicow}
@ -2645,8 +2667,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Postępach i~trudnościach ucznia w~nauce i~zachowaniu, \item Postępach i~trudnościach ucznia w~nauce i~zachowaniu,
\item Szczególnych uzdolnieniach i~osiągnięciach ucznia, \item Szczególnych uzdolnieniach i~osiągnięciach ucznia,
\item Wynikach klasyfikacji śródrocznej i~rocznej oraz wymaganiach edukacyjnych \item Wynikach klasyfikacji śródrocznej i~rocznej oraz wymaganiach edukacyjnych obowiązujących ucznia.
obowiązujących ucznia.
\end{longenum} \end{longenum}
\item Celem niniejszych przepisów jest zapewnienie \textbf{sprawnej i~skutecznej} komunikacji Szkoły z~rodzicami, tak aby: \item Celem niniejszych przepisów jest zapewnienie \textbf{sprawnej i~skutecznej} komunikacji Szkoły z~rodzicami, tak aby:

4
m.toc
View File

@ -8,5 +8,5 @@
\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja Roczna}{25}{section.5}% \contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja Roczna}{25}{section.5}%
\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{28}{section.6}% \contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{28}{section.6}%
\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{29}{section.7}% \contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{29}{section.7}%
\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{30}{section.8}% \contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{31}{section.8}%
\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia Końcowe}{31}{section.9}% \contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia Końcowe}{32}{section.9}%

File diff suppressed because it is too large Load Diff

191
main.tex
View File

@ -2199,6 +2199,31 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\end{longenum} \end{longenum}
%-----------------------------------------------------------------
\paragraf{Tryb podwyższenia rocznej (koncowej) oceny klasyfikacyjnej}
% Podstawa prawna: art.44fust.56 oraz art.44n ustawy o Systemie Oświaty
% (Dz.U.2024poz.750) oraz §23 rozporządzenia MEN z 22II2019r.
\begin{longenum}
\item Wniosek o~\emph{ustalenie oceny wyższej niż przewidywana}
\begin{longenum}
\item Zasady składania i rozpatrywania wniosku zostały określone
zgodnie z~[\ref{itm:ust-oceny-wyzszej}]\\
rozdziału \hyperref[sec:wyzsze-oceny]
{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}.
\end{longenum}
\item Wniosek o~\emph{egzamin sprawdzający} %(art.\,44n u.s.o.)
\begin{longenum}
\item Zasady organizacji egzaminu sprawdzającego zostały określone
zgodnie z~[\ref{itm:egz-sprawdzajacy}]\\
rozdziału \hyperref[sec:wyzsze-oceny]
{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}.
\end{longenum}
\end{longenum}
%----------------------------------------------------------------- %-----------------------------------------------------------------
\paragraf{Ustalanie oceny rocznej z~zachowania} \paragraf{Ustalanie oceny rocznej z~zachowania}
\begin{longenum} \begin{longenum}
@ -2231,78 +2256,6 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\end{longenum} \end{longenum}
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
% % ROZDZIAŁ: Klasyfikacja roczna Poprawa oceny NDST
% % Art.44m ust.18 ustawy o systemie oświaty | §2021 rozp. MEN 22II2019 r.
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
% \paragraf{Egzamin~poprawkowy i~poprawa rocznej oceny niedostatecznej}
% \begin{longenum}
% % 1 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % Art.44m ust.1 u.s.o.  prawo do EG poprawkowego z 2 przedmiotów
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}
% Uczeń, który w~klasyfikacji rocznej uzyskał ocenę niedostateczną
% z~\textbf{nie więcej niż dwóch} obowiązkowych przedmiotów,
% ma prawo przystąpić do \emph{egzaminu~poprawkowego}.
% % 2 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % Art.44m ust.2 u.s.o.  terminy; §20 ust.1 rozp. MEN
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-terminy}
% Egzamin przeprowadza się \textbf{w~ostatnim tygodniu ferii letnich}.
% W~razie usprawiedliwionej nieobecności \textbf{Dyrektor} Szkoły
% wyznacza \textbf{termin~dodatkowy} \emph{nie później niż 30~września}.
% % 3 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % §21 ust.12 rozp. MEN  forma i zakres egzaminu
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-forma}
% Egzamin składa się z części \textbf{pisemnej} oraz
% \textbf{ustnej lub praktycznej}.
% Zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym
% w~\textbf{Podstawie Programowej}.
% % 4 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % §21 ust.3 rozp. MEN  skład komisji
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-komisja}
% Komisja egzaminacyjna liczy \emph{co najmniej trzy osoby}:
% przewodniczącego \textbf{Dyrektora} Szkoły (lub nauczyciela
% zajmującego stanowisko kierownicze) oraz dwóch nauczycieli:
% egzaminującego i~nauczyciela tej samej lubpokrewnej specjalności.
% % 5 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % §21 ust.5 rozp. MEN  dokumentacja egzaminu
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-dokumentacja}
% Z~egzaminu sporządza się \textbf{protokół}; pisemne prace ucznia
% oraz notatkę z~odpowiedzi ustnych lub praktycznych
% dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
% % 6 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % Art.44m ust.34 u.s.o.  skutki pozytywne / negatywne
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-skutki}
% Uzyskanie oceny \textbf{pozytywnej} zastępuje ocenę niedostateczną
% i~pozwala na promocję do klasy programowo~wyższej.
% Uzyskanie ponownej oceny \textbf{niedostatecznej} skutkuje
% brakiem promocji lub nieukończeniem szkoły,
% chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} skorzysta z~uprawnienia
% do \emph{warunkowej promocji}.
% % 7 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % Art.44m ust.5 u.s.o.  termin dodatkowy; konsekwencje braku
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-szczegolne}
% Jeżeli uczeń z~\emph{przyczyn usprawiedliwionych}
% nie może przystąpić do egzaminu w~terminie\\
% podstawowym, \textbf{Dyrektor} Szkoły wyznacza nowy termin \emph{do końca września}. Nieusprawiedliwione nieprzystąpienie oznacza utrzymanie oceny niedostatecznej i~powtarzanie klasy, chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} postanowi inaczej w~szczególnie uzasadnionych okolicznościach losowych.
% % 8 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% % Art.44m ust.7 u.s.o.  ostateczność oceny
% \item \label{itm:egz-poprawkowy-ostatecznosc}
% Ocena ustalona w wyniku egzaminu poprawkowego jest \textbf{ostateczna}
% i nie podlega dalszym trybom odwoławczym.
% \end{longenum}
% %─────────────────────────────────────────────────────────────────
%───────────────────────────────────────────────────────────────── %─────────────────────────────────────────────────────────────────
% ROZDZIAŁ: Klasyfikacja roczna Poprawa oceny NDST % ROZDZIAŁ: Klasyfikacja roczna Poprawa oceny NDST
% Art.44m ust.18 ustawy o systemie oświaty | §2021 rozp. MEN 22II2019 r. % Art.44m ust.18 ustawy o systemie oświaty | §2021 rozp. MEN 22II2019 r.
@ -2312,7 +2265,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
% 1 ────────────────────────────────────────────────────────────── % 1 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% Art.44must.1u.s.o. prawo do EG poprawkowego z2przedmiotów % Art.44must.1u.s.o. prawo do EG poprawkowego z2przedmiotów
\item Uprawnienia \item \label{itm:egz-poprawkowy-zasady}
Prawo do przystąpienia
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \label{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia} \item \label{itm:egz-poprawkowy-uprawnienia}
Uczeń, który w klasyfikacji rocznej uzyskał ocenę niedostateczną Uczeń, który w klasyfikacji rocznej uzyskał ocenę niedostateczną
@ -2321,10 +2275,11 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\end{longenum} \end{longenum}
% 2 ────────────────────────────────────────────────────────────── % 2 ──────────────────────────────────────────────────────────────
\item Forma egzaminu
\item \label{itm:egz-poprawkowy-forma} \begin{longenum}
Forma egzaminu składa się z części \textbf{pisemnej} oraz \textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym w~\textbf{Podstawie Programowej}. %§21ust.1rozp.MEN 2019 \item \label{itm:egz-poprawkowy-forma}
Egzamin składa się z części \textbf{pisemnej} oraz \textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada wymaganiom określonym w~\textbf{Podstawie Programowej}. %§21ust.1rozp.MEN 2019
\end{longenum}
% 3 ────────────────────────────────────────────────────────────── % 3 ──────────────────────────────────────────────────────────────
% Art.44must.2u.s.o. terminy; §20ust.1rozp. MEN 2019 % Art.44must.2u.s.o. terminy; §20ust.1rozp. MEN 2019
\item Terminy \item Terminy
@ -2366,7 +2321,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania. %§21ust.5rozp.MEN2019 dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania. %§21ust.5rozp.MEN2019
\end{longenum} \end{longenum}
% 7 ────────────────────────────────────────────────────────────── % 7 ───────────────────────────────itm:egz-poprawkowy-zasady───────────────────────────────
% Art.44must.34&7u.s.o. % Art.44must.34&7u.s.o.
\item \label{itm:egz-poprawkowy-wynik} \item \label{itm:egz-poprawkowy-wynik}
Wynik egzaminu Wynik egzaminu
@ -2401,7 +2356,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
Jeżeli uczeń z \emph{przyczyn usprawiedliwionych} Jeżeli uczeń z \emph{przyczyn usprawiedliwionych}
nie może przystąpić do egzaminu w terminie podstawowym, nie może przystąpić do egzaminu w terminie podstawowym,
\textbf{Dyrektor Szkoły} wyznacza termin dodatkowy \textbf{Dyrektor Szkoły} wyznacza termin dodatkowy
\emph{do końca września}. \emph{do końca września}.\\
Nieusprawiedliwione nieprzystąpienie oznacza utrzymanie Nieusprawiedliwione nieprzystąpienie oznacza utrzymanie
oceny niedostatecznej i powtarzanie klasy, oceny niedostatecznej i powtarzanie klasy,
chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} postanowi inaczej chyba że \textbf{Rada Pedagogiczna} postanowi inaczej
@ -2489,7 +2444,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\textbf{nie później niż} w dniu poprzedzającym zakończenie \textbf{nie później niż} w dniu poprzedzającym zakończenie
zajęć dydaktycznych. zajęć dydaktycznych.
\end{longenum} \end{longenum}
%--------------------------------------
% 3. KOMISJA % 3. KOMISJA
\item \label{itm:egz-klas-komisja} \item \label{itm:egz-klas-komisja}
% §17 ust.3 rozp. MEN 2019 % §17 ust.3 rozp. MEN 2019
@ -2570,14 +2526,31 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
%-------------------------------------- %
%
\section{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych} \section{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}
\label{sec:wyzsze_oceny} \label{sec:wyzsze-oceny}
%
\paragraf{Zakres i cel regulacji}
\label{par:wyzsze-oceny-wstep}
\begin{longenum}
\item Niniejszy rozdział określa procedury postępowania w przypadku, gdy uczeń pełnoletni lub jego rodzice (prawni opiekunowie) ubiegają się o wyższą niż przewidywana ocenę klasyfikacyjną roczną lub śródroczną.
\item Wprowadzono także regulacje dotyczące egzaminu sprawdzającego, przeprowadzanego w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do trybu ustalenia oceny klasyfikacyjnej.
\item Celem rozdziału jest zapewnienie uczciwej, przejrzystej i zgodnej z praktyką szkolną procedury weryfikacji ocen, zarówno w przypadku wnioskowania o podwyższenie oceny, jak i zastrzeżeń do sposobu jej ustalenia.
\end{longenum}
\paragraf{Procedura uzyskania wyższej niż przewidywana oceny klasyfikacyjnej} \paragraf{Procedura uzyskania wyższej niż przewidywana oceny klasyfikacyjnej}
\label{par:ust-oceny-wyzszej}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \textbf{Zakres stosowania i cel regulacji} \item \label{itm:ust-oceny-wyzszej}
Zakres stosowania i cel regulacji
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Niniejsze postanowienia stosuje się w sytuacji, gdy \emph{przewidywana ocena klasyfikacyjna} \item Niniejsze postanowienia stosuje się w sytuacji, gdy \emph{przewidywana ocena klasyfikacyjna}
@ -2634,6 +2607,55 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\end{longenum} \end{longenum}
%
\paragraf{Egzamin sprawdzający w razie zastrzeżeń co do trybu ustalenia oceny}
\label{par:egz-sprawdzajacy}
\begin{longenum}
% 1 ────────────────────────────────────────────────────────────
\item \label{itm:egz-sprawdzajacy}
Zakres i cel
\begin{longenum}
\item Egzamin sprawdzający przeprowadza się gdy rodzice lub pełnoletni uczeń zgłoszą zastrzeżenia do trybu ustalenia rocznej (końcowej) oceny klasyfikacyjnej z~zajęć edukacyjnych.
\end{longenum}
% 2 ────────────────────────────────────────────────────────────
\item Złożenie zastrzeżenia
\begin{longenum}
\item Pismo kieruje się do \textbf{Dyrektora} Szkoły
w~terminie \textbf{2~dni roboczych} od dnia zakończenia zajęć dydaktycznych (ogłoszenia oceny).
\item Zastrzeżenie musi wskazywać naruszone przepisy lub nieprawidłowości proceduralne.
\end{longenum}
% 3 ────────────────────────────────────────────────────────────
\item Powołanie komisji
\begin{longenum}
\item Dyrektor, w~ciągu \textbf{5~dni roboczych} od otrzymania zastrzeżenia, powołuje \textbf{komisję sprawdzającą} w~składzie co najmniej trzyosobowym: przewodniczący (\textbf{Dyrektor} lub wicedyrektor) oraz dwóch nauczycieli - egzaminujący i specjalista pokrewny.
\end{longenum}
% 4 ────────────────────────────────────────────────────────────
\item Terminy i forma egzaminu
\begin{longenum}
\item Egzamin wyznacza się \textbf{nie później niż w ciągu 5~dni roboczych} od powołania komisji.
\item Składa się z części \textbf{pisemnej} oraz
\textbf{ustnej lub praktycznej}; zakres zadań odpowiada
wymaganiom ogólnym i szczegółowym \textbf{Podstawy
Programowej}\fnnum{\pp}.
\item Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
mają zapewnione dostosowanie warunków. % §23ust.2 rozporządzenia MEN
\end{longenum}
% 5 ────────────────────────────────────────────────────────────
\item Wynik i charakter ostateczny
\begin{longenum}
\item Komisja \textbf{niezwłocznie} po egzaminie ustala nową ocenę roczną (końcową), która \textbf{nie może być niższa} od poprzedniej.
\item Ocena ustalona przez komisję jest \textbf{ostateczna} w ramach danej klasyfikacji.
\item Z egzaminu sporządza się \textbf{protokół}, a prace pisemne dołącza do dokumentacji przebiegu nauczania.
\end{longenum}
\end{longenum}
%-------------------------------------------------------------------- %--------------------------------------------------------------------
\section{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom} \section{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}
\label{sec:informowanie_rodzicow} \label{sec:informowanie_rodzicow}
@ -2645,8 +2667,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Postępach i~trudnościach ucznia w~nauce i~zachowaniu, \item Postępach i~trudnościach ucznia w~nauce i~zachowaniu,
\item Szczególnych uzdolnieniach i~osiągnięciach ucznia, \item Szczególnych uzdolnieniach i~osiągnięciach ucznia,
\item Wynikach klasyfikacji śródrocznej i~rocznej oraz wymaganiach edukacyjnych \item Wynikach klasyfikacji śródrocznej i~rocznej oraz wymaganiach edukacyjnych obowiązujących ucznia.
obowiązujących ucznia.
\end{longenum} \end{longenum}
\item Celem niniejszych przepisów jest zapewnienie \textbf{sprawnej i~skutecznej} komunikacji Szkoły z~rodzicami, tak aby: \item Celem niniejszych przepisów jest zapewnienie \textbf{sprawnej i~skutecznej} komunikacji Szkoły z~rodzicami, tak aby: