diff --git a/main.tex b/main.tex index cf8bd44..bd66d1f 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -1270,35 +1270,27 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~ \end{longenum} \end{longenum} - \item Formy sprawdzania wiedzy obejmujące materiał z~trzech ostatnich lekcji: - + \item Formy sprawdzania wiedzy obejmujące materiał z trzech ostatnich lekcji: \begin{longenum} - - \item Mogą być przeprowadzane bez wcześniejszego zapowiedzenia, na każdej lekcji. + \item Są przeprowadzane bez wcześniejszej zapowiedzi. \item Nie podlegają poprawie. - - \item Kartkówki + + \item Kartkówki: \begin{longenum} - \item Czas trwania kartkówek wynosi maksymalnie 15 minut. - - % \item Zakres materiału obejmuje treści omawiane na 3~ostatnich zajęciach lub wyznaczony fragment materiału. - \item Wyniki są przekazywane uczniom w~terminie do 14 dni roboczych od ich przeprowadzenia. - + \item Czas trwania – maksymalnie 15 minut. + \item Wyniki są przekazywane uczniom w terminie do 14 dni roboczych. \end{longenum} - + \item Odpowiedzi ustne: \begin{longenum} - % \item Zakres materiału obejmuje treści z trzech ostatnich lekcji. - \item Uczeń jest wybierany przez nauczyciela w sposób zapewniający równomierne zaangażowanie całej klasy. - \item Oceniane są na podstawie kryteriów, takich jak poprawność merytoryczna, logiczne formułowanie wypowiedzi i umiejętność argumentacji. - \item Uczeń ma prawo do krótkiego przygotowania (np. 1–2 minuty), jeśli wymaga tego złożoność pytania. - \item Ocena jest przekazywana bezpośrednio po odpowiedzi, wraz z informacją zwrotną. - + \item Uczeń jest wybierany przez nauczyciela w sposób równomierny. + \item Uczeń ma prawo do krótkiego przygotowania (1–2 minuty), jeśli pytanie tego wymaga. + \item Ocena wraz z informacją zwrotną jest przekazywana bezpośrednio po odpowiedzi. \end{longenum} - - \item \textbf{Odstępstwa od powyższych zasad}: W~szczególnych przypadkach nauczyciel może dokonać modyfikacji zasad określonych w pkt.~1–5, uwzględniając specyfikę materiału, potrzeby uczniów lub organizację procesu dydaktycznego. Decyzje te są uzasadniane i~komunikowane uczniom z~wyprzedzeniem. - + + \item \textbf{Odstępstwa od zasad:} Nauczyciel może w szczególnych przypadkach zmienić powyższe zasady, uwzględniając specyfikę materiału lub potrzeby uczniów, informując ich o tym z wyprzedzeniem. \end{longenum} + \item Zadania domowe; \item Projekty;