u: wagi ok
This commit is contained in:
parent
1627a1db61
commit
f4a4e89998
30
main.tex
30
main.tex
@ -1179,7 +1179,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
||||
|
||||
\paragraf{Zasady ogólne}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Ocenianie bieżące jest prowadzone systematycznie. Minimalna liczba ocen cząstkowych w semestrze zależy od tygodniowej liczby godzin danego przedmiotu, co przedstawiono w tabeli~\ref{tab:oceny}.
|
||||
\item Ocenianie bieżące jest prowadzone systematycznie. Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze zależy od tygodniowej liczby godzin danego przedmiotu, co przedstawiono w~tabeli~\ref{tab:oceny}.
|
||||
|
||||
\begin{table}[h]
|
||||
\centering
|
||||
@ -1189,16 +1189,17 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
||||
1--2 & co najmniej 3 \\ \hline
|
||||
3 i więcej & co najmniej 4 \\ \hline
|
||||
\end{tabular}
|
||||
\caption{Minimalna liczba ocen cząstkowych w semestrze w zależności od liczby godzin tygodniowo.}
|
||||
\caption{Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo.}
|
||||
\label{tab:oceny}
|
||||
\end{table}
|
||||
|
||||
\item Oceny wpisywane są do dziennika elektronicznego wraz z czytelnym komentarzem.
|
||||
\item Oceny wpisywane są do dziennika elektronicznego wraz z~czytelnym komentarzem.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\paragraf{Zasady korzystania z urządzeń elektronicznych}
|
||||
\paragraf{Zasady korzystania z~urządzeń elektronicznych}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item W~czasie trwania form sprawdzania wiedzy i~umiejętności urządzenia elektroniczne muszą być wyłączone i~przechowywane w~plecaku lub w~miejscu wyznaczonym przez nauczyciela. Wyjątek jest możliwy wyłącznie za wyraźnym zezwoleniem nauczyciela.
|
||||
|
||||
\item \textbf{Korzystanie z niedozwolonych środków} (np. telefonu, smartwatcha) bez zgody nauczyciela skutkuje:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Otrzymaniem 0~punktów.
|
||||
@ -1206,22 +1207,21 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\paragraf{Formy sprawdzania wiedzy i umiejętności oraz zasady ich przeprowadzania}
|
||||
\paragraf{Formy sprawdzania wiedzy i~umiejętności oraz zasady ich przeprowadzania}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
|
||||
\item Znaczenie form sprawdzania wiedzy wynika z ich roli w procesie dydaktycznym:
|
||||
\item Znaczenie form sprawdzania wiedzy wynika z~ich roli w~procesie dydaktycznym:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Weryfikacja stopnia opanowania przez ucznia wymagań szczegółowych i ogólnych przewidzianych w podstawie programowej.
|
||||
\item Przygotowują uczniów do egzaminów zewnętrznych (np. matura), kształtując umiejętność pracy w warunkach kontrolowanych i ograniczonych czasowo.
|
||||
\item Weryfikacja stopnia opanowania przez ucznia wymagań szczegółowych i~ogólnych przewidzianych w~podstawie programowej.
|
||||
\item Przygotowują uczniów do egzaminów zewnętrznych (np. matura), kształtując umiejętność pracy w~warunkach kontrolowanych i~ograniczonych czasowo.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item Zasady określające wagi oraz znaczenie form sprawdzania wiedzy zostały ujęte w dokumentacji Przedmiotowego Oceniania (PO). Szczegółowe informacje obejmują:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Ustalenie wag oraz znaczenia poszczególnych form sprawdzania wiedzy, uzależnionych od realizacji wymagań szczegółowych i ogólnych, określonych w podstawie programowej.
|
||||
|
||||
\item Zapewnienie, że wagi przypisane poszczególnym formom sprawdzania wiedzy odzwierciedlają liczbę oraz poziom trudności wymagań edukacyjnych, zarówno szczegółowych, jak i ogólnych, z których uczeń jest rozliczany. Wagi te służą obiektywnemu i proporcjonalnemu wyznaczaniu oceny końcowej, która ma pełnić funkcję informacyjną o postępach ucznia w realizacji celów edukacyjnych, nie zaś stanowić formy kary lub nagrody.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item Zasady określające wagi poszczególnych form sprawdzania wiedzy zawarte są w~Przedmiotowym Ocenianiu (PO). Obejmują one:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Ustalenie wag dla form sprawdzania wiedzy zgodnie z wymaganiami podstawy programowej.
|
||||
\item Dostosowanie wag do liczby i poziomu trudności wymagań edukacyjnych, co umożliwia obiektywne wystawienie oceny informującej o postępach ucznia.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item \textbf{Prace pisemne} (prace klasowe, sprawdziany, testy oraz diagnozy podlegające ocenie):
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
|
||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user