This commit is contained in:
baiobelfer 2025-03-29 12:08:12 +01:00
parent 8ea3b5a21d
commit e219a7764d
2 changed files with 258 additions and 258 deletions

BIN
main.pdf

Binary file not shown.

516
main.tex
View File

@ -924,299 +924,299 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\paragraf{Zakres i cele ustalania kryteriów oceniania zachowania} \paragraf{Zakres i cele ustalania kryteriów oceniania zachowania}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Ustalanie kryteriów oceniania zachowania odbywa się zgodnie z~zasadami \item Ustalanie kryteriów oceniania zachowania odbywa się zgodnie z~zasadami
% określonymi w~art.~44b ustawy o~systemie oświaty\footnotemark[\ust]. określonymi w~art.~44b ustawy o~systemie oświaty\footnotemark[\ust].
% \vspace{1em} \vspace{1em}
% Proces ten obejmuje: Proces ten obejmuje:
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item \textbf{Zakres ustalania kryteriów oceniania zachowania} \item \textbf{Zakres ustalania kryteriów oceniania zachowania}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Niniejszy dokument reguluje wszelkie kwestie związane z~definiowaniem, wdrażaniem oraz weryfikacją kryteriów oceniania zachowania uczniów, obejmujących w~szczególności: \item Niniejszy dokument reguluje wszelkie kwestie związane z~definiowaniem, wdrażaniem oraz weryfikacją kryteriów oceniania zachowania uczniów, obejmujących w~szczególności:
% \begin{enumerate} \begin{enumerate}
% \item zachowanie na terenie szkoły, \item zachowanie na terenie szkoły,
% \item postępowanie uczniów podczas zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych, \item postępowanie uczniów podczas zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych,
% \item reprezentowanie szkoły podczas uroczystości i imprez szkolnych bądź międzyszkolnych, \item reprezentowanie szkoły podczas uroczystości i imprez szkolnych bądź międzyszkolnych,
% \item stosunek uczniów do rówieśników, pracowników szkoły oraz osób z~zewnątrz. \item stosunek uczniów do rówieśników, pracowników szkoły oraz osób z~zewnątrz.
% \end{enumerate} \end{enumerate}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Cele ustalania kryteriów oceniania zachowania} \item \textbf{Cele ustalania kryteriów oceniania zachowania}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Celem wprowadzenia jednolitych kryteriów oceniania zachowania jest w~szczególności: \item Celem wprowadzenia jednolitych kryteriów oceniania zachowania jest w~szczególności:
% \begin{enumerate} \begin{enumerate}
% \item zapewnienie przejrzystych i~spójnych zasad oceny postępowania uczniów, \item zapewnienie przejrzystych i~spójnych zasad oceny postępowania uczniów,
% \item kształtowanie postaw społecznych, obywatelskich i~etycznych, \item kształtowanie postaw społecznych, obywatelskich i~etycznych,
% \item motywowanie uczniów do rozwoju osobistego i~postępowania zgodnego z~normami społecznymi, \item motywowanie uczniów do rozwoju osobistego i~postępowania zgodnego z~normami społecznymi,
% \item promowanie właściwych relacji rówieśniczych, kultury osobistej i~odpowiedzialności. \item promowanie właściwych relacji rówieśniczych, kultury osobistej i~odpowiedzialności.
% \end{enumerate} \end{enumerate}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item \textbf{Zasady oceniania zachowania} \item \textbf{Zasady oceniania zachowania}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item \textbf{Informacje ogólne} \item \textbf{Informacje ogólne}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item \textbf{Charakter oceny zachowania} \item \textbf{Charakter oceny zachowania}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Ocena zachowania ucznia wyraża opinię szkoły o~tym, w~jakim stopniu uczeń: \item Ocena zachowania ucznia wyraża opinię szkoły o~tym, w~jakim stopniu uczeń:
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item spełnia obowiązki szkolne, \item spełnia obowiązki szkolne,
% \item przestrzega zasad współżycia społecznego, \item przestrzega zasad współżycia społecznego,
% \item respektuje ogólnie przyjęte normy etyczne. \item respektuje ogólnie przyjęte normy etyczne.
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item Śródroczna i~roczna ocena zachowania uwzględnia w~szczególności: \item Śródroczna i~roczna ocena zachowania uwzględnia w~szczególności:
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item zdefiniowane w~lit.~a) zasady (tj.~obowiązki szkolne, zasady współżycia społecznego i~normy etyczne), w~tym: \item zdefiniowane w~lit.~a) zasady (tj.~obowiązki szkolne, zasady współżycia społecznego i~normy etyczne), w~tym:
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item postawę uczniów względem szkoły: przestrzeganie przepisów wynikających \item postawę uczniów względem szkoły: przestrzeganie przepisów wynikających
% z~obowiązujących regulaminów, punktualność i~obowiązkowość, z~obowiązujących regulaminów, punktualność i~obowiązkowość,
% \item postawę uczniów względem innych ludzi: pomoc i~życzliwość wobec kolegów \item postawę uczniów względem innych ludzi: pomoc i~życzliwość wobec kolegów
% i~pracowników szkolnych, szacunek dla starszych, uprzejmość, prawdomówność, i~pracowników szkolnych, szacunek dla starszych, uprzejmość, prawdomówność,
% poszanowanie cudzego mienia, kultura słowa, poszanowanie cudzego mienia, kultura słowa,
% \item postawę uczniów względem siebie: pilność, dbałość o~własny rozwój, \item postawę uczniów względem siebie: pilność, dbałość o~własny rozwój,
% czystość i~higienę osobistą. czystość i~higienę osobistą.
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item przeciwstawianie się przemocy, agresji i~wulgarności, \item przeciwstawianie się przemocy, agresji i~wulgarności,
% \item realizację założeń szkolnego programu wychowawczo-profilaktycznego, \item realizację założeń szkolnego programu wychowawczo-profilaktycznego,
% \item liczbę godzin nieusprawiedliwionych. \item liczbę godzin nieusprawiedliwionych.
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Funkcja wychowawcza oceny zachowania} \item \textbf{Funkcja wychowawcza oceny zachowania}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Ocena zachowania pełni funkcję wychowawczą: \item Ocena zachowania pełni funkcję wychowawczą:
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item wspiera rozwój osobowościowy ucznia, \item wspiera rozwój osobowościowy ucznia,
% \item motywuje do samodoskonalenia, \item motywuje do samodoskonalenia,
% \item pomaga kształtować postawy społeczne i~prospołeczne. \item pomaga kształtować postawy społeczne i~prospołeczne.
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Zasady przyznawania punktów} \item \textbf{Zasady przyznawania punktów}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Nauczyciele, wychowawcy oraz inni pracownicy szkoły mają prawo wpisywać uwagi \item Nauczyciele, wychowawcy oraz inni pracownicy szkoły mają prawo wpisywać uwagi
% (pozytywne i~negatywne) oraz przyznawać punkty w~elektronicznym dzienniku za (pozytywne i~negatywne) oraz przyznawać punkty w~elektronicznym dzienniku za
% zachowanie ucznia, zgodnie z~przyjętymi w~szkole zasadami. zachowanie ucznia, zgodnie z~przyjętymi w~szkole zasadami.
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Procedura informowania uczniów i~rodziców} \item \textbf{Procedura informowania uczniów i~rodziców}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Wychowawca oddziału zapoznaje z~zasadami oceniania zachowania i~tabelą punktową: \item Wychowawca oddziału zapoznaje z~zasadami oceniania zachowania i~tabelą punktową:
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item uczniów -- zgodnie z~§2~ust.~II~WO, \item uczniów -- zgodnie z~§2~ust.~II~WO,
% \item rodziców (prawnych opiekunów) -- zgodnie z~§2~ust.~III~WO. \item rodziców (prawnych opiekunów) -- zgodnie z~§2~ust.~III~WO.
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Zasady punktowej oceny zachowania} \item \textbf{Zasady punktowej oceny zachowania}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item \textbf{Początkowa pula punktów i~zasady naliczania} \item \textbf{Początkowa pula punktów i~zasady naliczania}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~\textbf{początkową pulą punktów} wynoszącą 50. \item Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~\textbf{początkową pulą punktów} wynoszącą 50.
% \item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane są za zachowania i~aktywności uznane za \item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane są za zachowania i~aktywności uznane za
% wspierające funkcjonowanie szkoły lub pozytywnie wpływające na jej społeczność wspierające funkcjonowanie szkoły lub pozytywnie wpływające na jej społeczność
% (np.~udział w~wolontariacie, konkursach, działaniach prospołecznych). (np.~udział w~wolontariacie, konkursach, działaniach prospołecznych).
% \item Punkty \textbf{ujemne} przyznawane są za nieprzestrzeganie regulaminu szkoły \item Punkty \textbf{ujemne} przyznawane są za nieprzestrzeganie regulaminu szkoły
% lub przejawy zachowań uznanych za niepożądane (np.~spóźnienia, lekceważenie lub przejawy zachowań uznanych za niepożądane (np.~spóźnienia, lekceważenie
% nauczycieli, zachowania agresywne). nauczycieli, zachowania agresywne).
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Dodatkowe punkty przyznawane przez wychowawcę} \item \textbf{Dodatkowe punkty przyznawane przez wychowawcę}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Wychowawca klasy raz w~każdym semestrze ma możliwość przyznania dodatkowych \item Wychowawca klasy raz w~każdym semestrze ma możliwość przyznania dodatkowych
% (maksymalnie 15) punktów, zarówno dodatnich, jak i~ujemnych, uwzględniając: (maksymalnie 15) punktów, zarówno dodatnich, jak i~ujemnych, uwzględniając:
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item opinie nauczycieli i~pracowników szkoły, \item opinie nauczycieli i~pracowników szkoły,
% \item opinię klasy, \item opinię klasy,
% \item samoocenę ucznia. \item samoocenę ucznia.
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Nagana Dyrektora} \item \textbf{Nagana Dyrektora}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Otrzymanie \textbf{nagany Dyrektora} skutkuje ustaleniem maksymalnie \item Otrzymanie \textbf{nagany Dyrektora} skutkuje ustaleniem maksymalnie
% \textbf{poprawnej} oceny, zgodnie z~\textbf{Statutem szkoły}, z~liczbą punktów minimalną \textbf{poprawnej} oceny, zgodnie z~\textbf{Statutem szkoły}, z~liczbą punktów minimalną
% dla tej oceny (50). dla tej oceny (50).
% \textcolor{red}{(Należy w~Statucie określić, za jakie przewinienia przyznawana \textcolor{red}{(Należy w~Statucie określić, za jakie przewinienia przyznawana
% jest taka nagana, np.~przemoc.)} jest taka nagana, np.~przemoc.)}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Procedura ustalania oceny końcowej z~zachowania} \item \textbf{Procedura ustalania oceny końcowej z~zachowania}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item \textbf{Zakres czasowy i~przedziały punktowe} \item \textbf{Zakres czasowy i~przedziały punktowe}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Ocena zachowania jest ustalana \textbf{semestralnie} i~\textbf{rocznie} na \item Ocena zachowania jest ustalana \textbf{semestralnie} i~\textbf{rocznie} na
% podstawie sumy punktów, zgodnie z~poniższym przedziałem: podstawie sumy punktów, zgodnie z~poniższym przedziałem:
% \begin{center} \begin{center}
% \begin{tabular}{|c|c|} \begin{tabular}{|c|c|}
% \hline \hline
% \textbf{Ocena} & \textbf{Przedział punktowy} \\ \textbf{Ocena} & \textbf{Przedział punktowy} \\
% \hline \hline
% Wzorowe & 96 i~więcej \\ Wzorowe & 96 i~więcej \\
% \hline \hline
% Bardzo dobre & 80--95 \\ Bardzo dobre & 80--95 \\
% \hline \hline
% Dobre & 65--79 \\ Dobre & 65--79 \\
% \hline \hline
% Poprawne & 50--64 \\ Poprawne & 50--64 \\
% \hline \hline
% Nieodpowiednie & 30--49 \\ Nieodpowiednie & 30--49 \\
% \hline \hline
% Naganne & 29 i~mniej \\ Naganne & 29 i~mniej \\
% \hline \hline
% \end{tabular} \end{tabular}
% \end{center} \end{center}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Sposób wyliczenia końcowej liczby punktów} \item \textbf{Sposób wyliczenia końcowej liczby punktów}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Końcowa liczba punktów jest sumą: \item Końcowa liczba punktów jest sumą:
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item punktów początkowych (50), \item punktów początkowych (50),
% \item punktów przyznanych (dodatnich i~ujemnych) zgodnie z~pkt.~5~ppkt.~1), \item punktów przyznanych (dodatnich i~ujemnych) zgodnie z~pkt.~5~ppkt.~1),
% \item punktów przyznanych w~drodze decyzji wychowawcy (maksymalnie +15 lub -15). \item punktów przyznanych w~drodze decyzji wychowawcy (maksymalnie +15 lub -15).
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item Ocena zachowania jest ostatecznie ustalana semestralnie i~rocznie na \item Ocena zachowania jest ostatecznie ustalana semestralnie i~rocznie na
% podstawie łącznej liczby punktów, zgodnie z~lit.~a) powyżej. podstawie łącznej liczby punktów, zgodnie z~lit.~a) powyżej.
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Uwzględnienie specyficznych trudności ucznia} \item \textbf{Uwzględnienie specyficznych trudności ucznia}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Przy ustalaniu oceny klasyfikacyjnej zachowania ucznia z~udokumentowanymi \item Przy ustalaniu oceny klasyfikacyjnej zachowania ucznia z~udokumentowanymi
% zaburzeniami lub dysfunkcjami rozwojowymi uwzględnia się ich wpływ na zachowanie, zaburzeniami lub dysfunkcjami rozwojowymi uwzględnia się ich wpływ na zachowanie,
% zgodnie z~orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej lub innej poradni zgodnie z~orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej lub innej poradni
% specjalistycznej. specjalistycznej.
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Ostateczność oceny i~ewentualne odwołania} \item \textbf{Ostateczność oceny i~ewentualne odwołania}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Ocena semestralna i~roczna jest \textbf{ostateczna} oraz ustalana przez \item Ocena semestralna i~roczna jest \textbf{ostateczna} oraz ustalana przez
% wychowawcę klasy z~uwzględnieniem opinii nauczycieli, pracowników szkoły i~uczniów wychowawcę klasy z~uwzględnieniem opinii nauczycieli, pracowników szkoły i~uczniów
% danej klasy. danej klasy.
% \item W~przypadku nieobecności wychowawcy decyzję podejmuje osoba wyznaczona \item W~przypadku nieobecności wychowawcy decyzję podejmuje osoba wyznaczona
% przez \textbf{Dyrektora szkoły}. przez \textbf{Dyrektora szkoły}.
% \item Statut szkoły może przewidywać możliwość odwołania się od oceny w~określonym \item Statut szkoły może przewidywać możliwość odwołania się od oceny w~określonym
% terminie (np.~w~ciągu 3~dni przed posiedzeniem Rady Pedagogicznej). terminie (np.~w~ciągu 3~dni przed posiedzeniem Rady Pedagogicznej).
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Wpływ oceny zachowania na promocję} \item \textbf{Wpływ oceny zachowania na promocję}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Ocena z~zachowania nie ma bezpośredniego wpływu na promocję do klasy \item Ocena z~zachowania nie ma bezpośredniego wpływu na promocję do klasy
% programowo wyższej ani na ukończenie szkoły, jednak może być uwzględniana przy programowo wyższej ani na ukończenie szkoły, jednak może być uwzględniana przy
% przyznawaniu nagród, stypendiów oraz innych wyróżnień. przyznawaniu nagród, stypendiów oraz innych wyróżnień.
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \item \textbf{Kryteria jakościowe i~tabela opisowa} \item \textbf{Kryteria jakościowe i~tabela opisowa}
% \begin{longenum} \begin{longenum}
% \item W~celu zapewnienia przejrzystości i~sprawiedliwości oceniania, \item W~celu zapewnienia przejrzystości i~sprawiedliwości oceniania,
% \textbf{punkty (dodatnie i~ujemne)} przyznaje się według ustalonych kategorii, \textbf{punkty (dodatnie i~ujemne)} przyznaje się według ustalonych kategorii,
% na przykład: na przykład:
% \begin{longtable}{|p{6cm}|c|p{7cm}|} \begin{longtable}{|p{6cm}|c|p{7cm}|}
% \hline \hline
% \textbf{Kryterium} & \textbf{Punkty} & \textbf{Opis} \\ \textbf{Kryterium} & \textbf{Punkty} & \textbf{Opis} \\
% \hline \hline
% \endfirsthead \endfirsthead
% \multicolumn{3}{c}% \multicolumn{3}{c}%
% {\tablename\ \thetable\ -- \textit{kontynuacja ze strony poprzedniej}} \\ {\tablename\ \thetable\ -- \textit{kontynuacja ze strony poprzedniej}} \\
% \hline \hline
% \textbf{Kryterium} & \textbf{Punkty} & \textbf{Opis} \\ \textbf{Kryterium} & \textbf{Punkty} & \textbf{Opis} \\
% \hline \hline
% \endhead \endhead
% \hline \multicolumn{3}{|r|}{\textit{Ciąg dalszy na następnej stronie}} \\ \hline \multicolumn{3}{|r|}{\textit{Ciąg dalszy na następnej stronie}} \\
% \hline \hline
% \endfoot \endfoot
% \hline \hline
% \endlastfoot \endlastfoot
% \textbf{Frekwencja} \textbf{Frekwencja}
% & +1 & +1
% & 100\%~obecności w~semestrze & 100\%~obecności w~semestrze
% (dopuszcza się inną punktację dla frekwencji 95--99\%). \\ (dopuszcza się inną punktację dla frekwencji 95--99\%). \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & +1 & +1
% & Brak godzin nieusprawiedliwionych w~semestrze. \\ & Brak godzin nieusprawiedliwionych w~semestrze. \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & -1 & -1
% & Każda nieusprawiedliwiona godzina. \\ & Każda nieusprawiedliwiona godzina. \\
% \hline \hline
% \textbf{Postawa wobec nauki, aktywność} \textbf{Postawa wobec nauki, aktywność}
% & +1 & +1
% & Udział w~konkursach przedmiotowych, olimpiadach, osiągnięcia, wyróżnienia. \\ & Udział w~konkursach przedmiotowych, olimpiadach, osiągnięcia, wyróżnienia. \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & +1 & +1
% & Reprezentowanie szkoły w~zawodach sportowych. \\ & Reprezentowanie szkoły w~zawodach sportowych. \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & +1 & +1
% & Aktywny udział w~działaniach na rzecz klasy i~szkoły & Aktywny udział w~działaniach na rzecz klasy i~szkoły
% (np.~Samorząd Uczniowski, poczet sztandarowy). \\ (np.~Samorząd Uczniowski, poczet sztandarowy). \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & -1 & -1
% & Powtarzający się brak przygotowania do lekcji, lekceważenie poleceń, & Powtarzający się brak przygotowania do lekcji, lekceważenie poleceń,
% brak odrabiania prac domowych. \\ brak odrabiania prac domowych. \\
% \hline \hline
% \textbf{Kultura osobista, szacunek} \textbf{Kultura osobista, szacunek}
% & +1 & +1
% & Pomoc koleżeńska, udział w~wolontariacie (każdorazowo). \\ & Pomoc koleżeńska, udział w~wolontariacie (każdorazowo). \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & -1 & -1
% & Aroganckie zachowanie, obraźliwy język wobec nauczycieli lub pracowników szkoły. \\ & Aroganckie zachowanie, obraźliwy język wobec nauczycieli lub pracowników szkoły. \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & -1 & -1
% & Agresja słowna, groźby. \\ & Agresja słowna, groźby. \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & -1 & -1
% & Udział w~bójce. \\ & Udział w~bójce. \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & -1 & -1
% & Dewastacja mienia, kradzież, używki (posiadanie, zażywanie). \\ & Dewastacja mienia, kradzież, używki (posiadanie, zażywanie). \\
% \hline \hline
% \textbf{Bezpieczeństwo i~higiena} \textbf{Bezpieczeństwo i~higiena}
% & +1 & +1
% & Dbanie o~bezpieczeństwo swoje i~innych, reagowanie na sytuacje niebezpieczne. \\ & Dbanie o~bezpieczeństwo swoje i~innych, reagowanie na sytuacje niebezpieczne. \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & -1 & -1
% & Korzystanie z~telefonu komórkowego podczas lekcji (każdorazowo). \\ & Korzystanie z~telefonu komórkowego podczas lekcji (każdorazowo). \\
% \cline{2-3} \cline{2-3}
% & -1 & -1
% & Palenie papierosów, e-papierosów, snusów itp.\ na terenie szkoły. \\ & Palenie papierosów, e-papierosów, snusów itp.\ na terenie szkoły. \\
% \hline \hline
% \textbf{Inne} \textbf{Inne}
% & od -1 do +1 & od -1 do +1
% & Każda sytuacja nieujęta w~powyższych kategoriach (przydział punktów & Każda sytuacja nieujęta w~powyższych kategoriach (przydział punktów
% indywidualnie, z~wpisem w~dzienniku). \\ indywidualnie, z~wpisem w~dzienniku). \\
% \hline \hline
% \end{longtable} \end{longtable}
% \end{longenum} \end{longenum}
% \end{longenum} \end{longenum}
%------------------------------------------------------------------------- %-------------------------------------------------------------------------
@ -1586,8 +1586,8 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Niniejsze postanowienia dotyczą zasad ustalania: \item Niniejsze postanowienia dotyczą zasad ustalania:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \textbf{rocznych ocen klasyfikacyjnych} z~\textbf{przedmiotów obowiązkowych} i~\textbf{dodatkowych}, \item Rocznych ocen klasyfikacyjnych z~przedmiotów obowiązkowych i~dodatkowych.
\item \textbf{rocznej oceny klasyfikacyjnej z~zachowania}. \item Rocznej oceny klasyfikacyjnej z~zachowania.
\end{longenum} \end{longenum}
\item Regulacje te stosuje się w odniesieniu do wszystkich uczniów szkoły, niezależnie od typu \item Regulacje te stosuje się w odniesieniu do wszystkich uczniów szkoły, niezależnie od typu