diff --git a/main.pdf b/main.pdf index e3cff0e..772c125 100644 Binary files a/main.pdf and b/main.pdf differ diff --git a/main.tex b/main.tex index 17dddc4..68de305 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -1243,7 +1243,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~ \item \textbf{Poprawa oceny} \textcolor{red}{niedostatecznej (poniżej 30\% punktów)}: \begin{longenum} \item uczeń ma prawo do jednokrotnej poprawy, - \item do dziennika wpisuje się \textbf{ocenę wyższą} uzyskaną z poprawy. + \item \textcolor{red}{do dziennika wpisuje się \textbf{ocenę wyższą} uzyskaną z poprawy}. \end{longenum} \end{longenum} @@ -1260,12 +1260,12 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~ \item Odpowiedzi ustne: \begin{longenum} - \item Zakres materiału obejmuje treści z trzech ostatnich lekcji, co pozwala na bieżące sprawdzenie wiedzy i umiejętności uczniów. - \item Odpowiadający uczeń jest wybierany przez nauczyciela w sposób zapewniający równomierne zaangażowanie całej klasy w ciągu semestru. - \item Odpowiedzi ustne są oceniane na podstawie jasno określonych kryteriów, takich jak poprawność merytoryczna, logiczne formułowanie wypowiedzi oraz umiejętność argumentacji, które nauczyciel może omówić z uczniami przed ocenianiem. - \item Uczeń ma prawo przygotować się do odpowiedzi przez krótką chwilę (np. 1–2 minuty), jeśli wymaga tego specyfika pytania lub złożoność materiału. - \item Ocena z odpowiedzi ustnej jest przekazywana uczniowi bezpośrednio po zakończeniu wypowiedzi lub na koniec lekcji, wraz z informacją zwrotną wskazującą mocne strony oraz obszary do poprawy. - \item \textbf{Odstępstwa od powyższych zasad}: W uzasadnionych przypadkach nauczyciel może zmodyfikować zasady określone w punktach 1–5, np. rozszerzając zakres materiału, zmieniając sposób wyboru uczniów do odpowiedzi lub dostosowując czas przygotowania, w zależności od potrzeb edukacyjnych i organizacyjnych. Decyzje te są komunikowane uczniom z wyprzedzeniem, o ile jest to możliwe. + \item Zakres materiału obejmuje treści z trzech ostatnich lekcji. + \item Uczeń jest wybierany przez nauczyciela w sposób zapewniający równomierne zaangażowanie całej klasy. + \item Oceniane są na podstawie kryteriów, takich jak poprawność merytoryczna, logiczne formułowanie wypowiedzi i umiejętność argumentacji. + \item Uczeń ma prawo do krótkiego przygotowania (np. 1–2 minuty), jeśli wymaga tego złożoność pytania. + \item Ocena jest przekazywana bezpośrednio po odpowiedzi, wraz z informacją zwrotną. + \item \textbf{Odstępstwa od powyższych zasad}: W uzasadnionych przypadkach nauczyciel może zmodyfikować zasady, uwzględniając potrzeby edukacyjne lub organizacyjne. Decyzje te są komunikowane uczniom z wyprzedzeniem. \end{longenum} \item \textbf{Inne formy}: