u
This commit is contained in:
parent
2b3d65f138
commit
e1141a3cd4
BIN
main.pdf
BIN
main.pdf
Binary file not shown.
30
main.tex
30
main.tex
@ -323,8 +323,9 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
||||
% Obecny paragraf "Wewnątrzszkolne Ocenianie: Cel, Zakres Stosowania, Podstawa Prawna oraz Zgodność" zostaje bez zmian
|
||||
|
||||
\paragraf{Ogólne zasady oceniania}
|
||||
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item W Zespole Szkół Licealnych im. Zbigniewa Herberta w Słubicach obowiązuje \textbf{punktowo-procentowy} system oceniania wewnątrzszkolnego, stosowany w szkole młodzieżowej, którego celem jest:
|
||||
\item Obowiązuje \textbf{punktowo-procentowy} system oceniania wewnątrzszkolnego, stosowany w szkole młodzieżowej, którego celem jest:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Zapewnienie uczniowi informacji o poziomie jego osiągnięć edukacyjnych i zachowania oraz o postępach w tym zakresie, w szczególności dotyczących:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
@ -343,25 +344,26 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
||||
\item Umożliwienie nauczycielom doskonalenia organizacji i metod pracy dydaktyczno-wychowawczej.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item System oceniania wewnątrzszkolnego opiera się na następujących zasadach:
|
||||
\item System oceniania wewnątrzszkolnego jest prosty, przejrzysty i opiera się na następujących zasadach:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Ocenianiu podlegają:
|
||||
\item \textbf{Podstawa oceniania}: \\
|
||||
Ocenie podlegają osiągnięcia edukacyjne ucznia (poziom wiedzy i umiejętności w odniesieniu do wymagań programowych) oraz jego zachowanie (przestrzeganie zasad i norm obowiązujących w szkole).
|
||||
|
||||
\item \textbf{Skala ocen}:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Osiągnięcia edukacyjne ucznia, polegające na rozpoznawaniu przez nauczycieli poziomu i postępów w opanowaniu wiadomości i umiejętności w stosunku do wymagań edukacyjnych.
|
||||
\item Zachowanie ucznia, polegające na rozpoznawaniu przez wychowawcę klasy, nauczycieli, specjalistów oraz uczniów danej klasy stopnia respektowania zasad współżycia społecznego, norm etycznych oraz obowiązków określonych w statucie szkoły.
|
||||
\item Oceny \textbf{bieżące} są wystawiane w \textbf{systemie punktowym}, który pozwala na precyzyjne określenie postępów ucznia.
|
||||
\item Oceny \textbf{klasyfikacyjne śródroczne} i \textbf{roczne} są przeliczane na \textbf{skalę procentową}, a następnie na stopnie w skali od 1 do 6 według ustalonych kryteriów.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\item Oceny ustalane są w systemie punktowym, w którym uzyskana liczba punktów za prace pisemne lub inne formy weryfikacji jest przeliczana na wartości procentowe, a następnie na ocenę w skali od 1 do 6, zgodnie z kryteriami określonymi w niniejszym dokumencie.
|
||||
\item Uczeń podlega ocenianiu w następujących kategoriach ocen:
|
||||
|
||||
\item \textbf{Rodzaje ocen}:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Oceny bieżące:
|
||||
\item Oceny klasyfikacyjne:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Śródroczne – ustalane na koniec pierwszego semestru.
|
||||
\item Roczne – ustalane na koniec roku szkolnego.
|
||||
\item Końcowe – ustalane po zakończeniu cyklu nauczania na danym poziomie edukacyjnym.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\item Oceny \textbf{bieżące} – wystawiane w trakcie realizacji materiału.
|
||||
\item Oceny \textbf{klasyfikacyjne śródroczne} – po pierwszym semestrze.
|
||||
\item Oceny \textbf{roczne} – na koniec roku szkolnego.
|
||||
\item Oceny \textbf{końcowe} – po zakończeniu danego etapu edukacji.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\paragraf{Jawność ocen}
|
||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user