diff --git a/m.pdf b/m.pdf index 46f3984..9f05c79 100644 Binary files a/m.pdf and b/m.pdf differ diff --git a/m.tex b/m.tex index cbb4204..19acee7 100644 --- a/m.tex +++ b/m.tex @@ -631,16 +631,28 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół} \begin{longenum} - \item Uczeń przyjęty do szkoły w trakcie etapu edukacyjnego, na podstawie decyzji Dyrektora Szkoły, uzyskuje zaliczenie określonej części programu z poszczególnych przedmiotów na podstawie arkusza ocen. + \item Uczeń przyjęty do szkoły w trakcie etapu edukacyjnego, zgodnie z decyzją \textbf{Dyrektora Szkoły}, uzyskuje zaliczenie określonej części programu z poszczególnych przedmiotów na podstawie arkusza ocen. + + \item Uzyskane przez ucznia w poprzedniej szkole oceny przelicza się na punkty według skali przedstawionej w tabeli~\ref{tab:skala-przeliczeniowa}. + + \begin{table}[h!] + \centering + \begin{tabular}{|c|c|} + \hline + \textbf{Ocena} & \textbf{Przeliczenie na punkty (\%)} \\ + \hline + Dopuszczający (2) & 40 \\ + Dostateczny (3) & 57 \\ + Dobry (4) & 72 \\ + Bardzo dobry (5) & 88 \\ + Celujący (6) & 98 \\ + \hline + \end{tabular} + \caption{Skala przeliczania ocen uzyskanych w poprzedniej szkole na punkty procentowe.} + \label{tab:skala-przeliczeniowa} + \end{table} + - \item Uzyskane przez ucznia w poprzedniej szkole oceny przelicza się na punkty według następującej skali: - \begin{longenum} - \item dopuszczający (2) – 40\% - \item dostateczny (3) – 57\% - \item dobry (4) – 72\% - \item bardzo dobry (5) – 88\% - \item celujący (6) - 98\% - \end{longenum} \end{longenum} % ------------------------------------------------- diff --git a/main.tex b/main.tex index def295e..2b12a75 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -631,16 +631,28 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół} \begin{longenum} - \item Uczeń przyjęty do szkoły w trakcie etapu edukacyjnego, na podstawie decyzji Dyrektora Szkoły, uzyskuje zaliczenie określonej części programu z poszczególnych przedmiotów na podstawie arkusza ocen. + \item Uczeń przyjęty do szkoły w trakcie etapu edukacyjnego, zgodnie z decyzją \textbf{Dyrektora Szkoły}, uzyskuje zaliczenie określonej części programu z poszczególnych przedmiotów na podstawie arkusza ocen. + + \item Uzyskane przez ucznia w poprzedniej szkole oceny przelicza się na punkty według skali przedstawionej w tabeli~\ref{tab:skala-przeliczeniowa}. + + \begin{table}[h!] + \centering + \begin{tabular}{|c|c|} + \hline + \textbf{Ocena} & \textbf{Przeliczenie na punkty (\%)} \\ + \hline + Dopuszczający (2) & 40 \\ + Dostateczny (3) & 57 \\ + Dobry (4) & 72 \\ + Bardzo dobry (5) & 88 \\ + Celujący (6) & 98 \\ + \hline + \end{tabular} + \caption{Skala przeliczania ocen uzyskanych w poprzedniej szkole na punkty procentowe.} + \label{tab:skala-przeliczeniowa} + \end{table} + - \item Uzyskane przez ucznia w poprzedniej szkole oceny przelicza się na punkty według następującej skali: - \begin{longenum} - \item dopuszczający (2) – 40\% - \item dostateczny (3) – 57\% - \item dobry (4) – 72\% - \item bardzo dobry (5) – 88\% - \item celujący (6) - 98\% - \end{longenum} \end{longenum} % -------------------------------------------------