u
This commit is contained in:
parent
c0c471c927
commit
c52c74a86b
27
main.tex
27
main.tex
@ -623,22 +623,23 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
\item Uczeń oraz rodzice (prawni opiekunowie) mają \textbf{stały dostęp} do tych informacji po zalogowaniu się do e-dziennika.
|
\item Uczeń oraz rodzice (prawni opiekunowie) mają \textbf{stały dostęp} do tych informacji po zalogowaniu się do e-dziennika.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item \textbf{Uzasadnianie wystawionych ocen z~zajęć edukacyjnych}
|
\item Uzasadnianie oceny wystawionej za określoną formę sprawdzania wiedzy i~umiejętności w~ramach zajęć edukacyjnych.
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Każdy uczeń oraz jego rodzice (prawni opiekunowie) mogą \textbf{zażądać uzasadnienia} wystawionej oceny, zarówno bieżącej, jak i klasyfikacyjnej (śródrocznej lub rocznej).
|
|
||||||
\item Nauczyciel, \textbf{odwołując się do wymagań edukacyjnych} zawartych w dokumencie \textbf{Szczegółowe Ocenianie (SO)} zgodnych z ~\textbf{PP}\footnotemark[\pp], powinien wskazać w~uzasadnieniu:
|
\item Każdy uczeń oraz jego rodzice (prawni opiekunowie) mają prawo żądania uzasadnienia wystawionej oceny bieżącej lub klasyfikacyjnej (śródrocznej, rocznej).
|
||||||
|
|
||||||
|
\item Nauczyciel, przygotowując uzasadnienie oceny, odnosi się w szczególności do:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Odniesienie do zrelizowanych wymagań szczegółowych i~ogólnych.
|
\item stopnia realizacji wymagań wynikających z~Podstawy Programowej (PP) oraz Szczegółowego Oceniania (SO),
|
||||||
\item Mocne strony pracy ucznia (co zostało wykonane poprawnie).
|
\item kryteriów oceniania przyjętych w~SO, z~uwzględnieniem wymagań minimalnych i~rozszerzonych,
|
||||||
\item Obszary wymagające poprawy (które elementy wymagają doskonalenia).
|
\item sposobu wyliczania punktacji za daną formę sprawdzania wiedzy lub umiejętności,
|
||||||
\item Wskazówki do dalszej nauki (co zrobić, aby uzyskać wyższą ocenę).
|
\item elementów pracy ucznia wykonanych prawidłowo,
|
||||||
|
\item obszarów wymagających poprawy,
|
||||||
|
\item wskazówek dotyczących dalszej nauki oraz rozwoju kompetencji,
|
||||||
|
\item formy sprawdzania wiedzy, przeprowadzonej zgodnie z~Procedurami Oceniania (PO),
|
||||||
|
\item możliwości poprawy oceny, określonych w~PO.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item \textbf{Niepodważalność oceny}
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
|
||||||
\item Ocena wystawiona \emph{zgodnie z kryteriami} zawartymi w \textbf{SO} i przy zachowaniu wymaganych procedur jest niepodważalna.
|
|
||||||
\end{longenum}
|
|
||||||
\end{longenum}
|
|
||||||
|
|
||||||
\item \textbf{Uzasadnianie wystawionych ocen zachowania}
|
\item \textbf{Uzasadnianie wystawionych ocen zachowania}
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user