diff --git a/m.aux b/m.aux index fe0bb56..307ce44 100644 --- a/m.aux +++ b/m.aux @@ -333,26 +333,26 @@ \newlabel{itm:egz-klas-termin-srod}{{{{1}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.572}{}} \newlabel{itm:egz-klas-termin-roczny}{{{{2}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.573}{}} \newlabel{itm:egz-klas-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.574}{}} -\newlabel{itm:egz-klas-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.576}{}} -\newlabel{itm:egz-sprawdzajace-odwolanie}{{6}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.581}{}} +\newlabel{itm:egz-klas-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.578}{}} \transparent@use{.1} +\newlabel{itm:egz-sprawdzajace-odwolanie}{{6}{32}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.584}{}} \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{32}{section.7}\protected@file@percent } \newlabel{sec:wyzsze-oceny}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}} \newlabel{par:wyzsze-oceny-wstep}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}} -\newlabel{par:ust-oceny-wyzszej}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.586}{}} -\newlabel{itm:ust-oceny-wyzszej}{{{{\textbf {1}}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.587}{}} -\newlabel{itm:prawo-do-uzyskania-oceny-wyzszej-niz-przeiwdywana}{{{{2}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.592}{}} -\newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.596}{}} +\newlabel{par:ust-oceny-wyzszej}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.589}{}} +\newlabel{itm:ust-oceny-wyzszej}{{{{\textbf {1}}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.590}{}} +\newlabel{itm:prawo-do-uzyskania-oceny-wyzszej-niz-przeiwdywana}{{{{2}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.595}{}} \transparent@use{.1} -\newlabel{par:egz-sprawdzajacy}{{7}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.608}{}} -\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-zakres-cel}{{{{\textbf {1}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.609}{}} -\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wniosek}{{{{\textbf {2}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.612}{}} -\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.615}{}} +\newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.599}{}} +\newlabel{par:egz-sprawdzajacy}{{7}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.611}{}} +\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-zakres-cel}{{{{\textbf {1}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.612}{}} +\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wniosek}{{{{\textbf {2}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.615}{}} +\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.618}{}} \transparent@use{.1} -\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja-zoz}{{{{2}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.621}{}} -\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-termin-forma}{{{{\textbf {4}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.627}{}} -\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.631}{}} -\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wynik}{{{{\textbf {6}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.634}{}} +\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja-zoz}{{{{2}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.624}{}} +\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-termin-forma}{{{{\textbf {4}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.630}{}} +\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.634}{}} +\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wynik}{{{{\textbf {6}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.637}{}} \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{34}{section.8}\protected@file@percent } \newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{34}{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{section.8}{}} \transparent@use{.1} diff --git a/m.log b/m.log index bf48cc9..cca5968 100644 --- a/m.log +++ b/m.log @@ -1,4 +1,4 @@ -This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 21 JUL 2025 03:19 +This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 21 JUL 2025 03:40 entering extended mode restricted \write18 enabled. %&-line parsing enabled. @@ -1221,7 +1221,7 @@ h opie-ku-n [] -Overfull \hbox (9.87268pt too wide) in paragraph at lines 1613--1614 +Overfull \hbox (9.87268pt too wide) in paragraph at lines 1615--1616 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) reprezentowanie Szkoªy pod-czas uro-czy-sto-±ci i im-pre z szkol-nych b¡d¹ mi¦-dzysz-kol-nych, [] @@ -1238,22 +1238,22 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1654. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1656. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [18] -Overfull \hbox (2.98224pt too wide) in paragraph at lines 1690--1692 +Overfull \hbox (2.98224pt too wide) in paragraph at lines 1692--1694 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Wychowawca od-dziaªu za-po-znaje z za-sa-dami oce-nia-ni a za-cho-wa-nia i ta-bel¡ punk-tow¡: [] -Overfull \hbox (9.59253pt too wide) in paragraph at lines 1710--1713 +Overfull \hbox (9.59253pt too wide) in paragraph at lines 1712--1715 \T1/lmr/m/n/12 (-20) prze-jawy za-cho-wa« uzna-nych za nie-po-»¡-dane (np. spó¹ -nie-nia, lek-ce-wa-»e-nie na-uczy-cieli, [] -Overfull \hbox (14.53255pt too wide) in paragraph at lines 1732--1735 +Overfull \hbox (14.53255pt too wide) in paragraph at lines 1734--1737 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Otrzymanie na-gany \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-rek-tora Szk oªy \T1/lmr/m/n/12 (-20) skut-kuje usta-le-niem mak-sy-mal-nie \T1/lmr/bx/n/12 (-20) po-praw-nej @@ -1271,10 +1271,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1735. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1737. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [19] -Overfull \hbox (4.93709pt too wide) in paragraph at lines 1805--1806 +Overfull \hbox (4.93709pt too wide) in paragraph at lines 1807--1808 \T1/lmr/m/n/12 (-20) za-bu-rze-niami lub dys-funk-cjami roz-wo-jo-wymi uwzgl¦d- nia si¦ ich wpªyw na za-cho-wa-nie, [] @@ -1291,26 +1291,26 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1824. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1826. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [20] -Overfull \hbox (6.70627pt too wide) in paragraph at lines 1830--1832 +Overfull \hbox (6.70627pt too wide) in paragraph at lines 1832--1834 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ocena z za-cho-wa-nia nie ma bez-po-±red-niego wpªywu na pro-mo-cj¦ do klasy pro-gra-mowo [] -Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1859--1859 +Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1861--1861 [] -Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1888--1888 +Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1890--1890 [] -Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1914--1914 +Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1916--1916 [] @@ -1326,7 +1326,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1923. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1925. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [21] @@ -1339,7 +1339,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1966. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1968. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [22] @@ -1353,28 +1353,28 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2031. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2033. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [23] -Overfull \hbox (9.30563pt too wide) in paragraph at lines 2032--2033 +Overfull \hbox (9.30563pt too wide) in paragraph at lines 2034--2035 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Przygotowuj¡ uczniów do eg-za-mi-nów ze-wn¦trz-nych, ksz taª-tu-j¡c umie-j¦t-no±¢ pracy w wa-run-kach [] -Overfull \hbox (18.229pt too wide) in paragraph at lines 2035--2037 +Overfull \hbox (18.229pt too wide) in paragraph at lines 2037--2039 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Maksymalne liczby punk-tów dla po-szcze-gól-nych form sp raw-dza-nia wie-dzy okre-±lone s¡ w do-ku-men-ta-cji [] -Overfull \hbox (7.27052pt too wide) in paragraph at lines 2039--2040 +Overfull \hbox (7.27052pt too wide) in paragraph at lines 2041--2042 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Uwzgl¦dnienie liczby oraz po-ziomu trud-no-±ci spraw-dza -nych umie-j¦t-no-±ci i wie-dzy, za-pew-nia-j¡ce [] -Overfull \hbox (21.2681pt too wide) in paragraph at lines 2064--2065 +Overfull \hbox (21.2681pt too wide) in paragraph at lines 2066--2067 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Umo»liwiaj¡ sa-mo-dzielne, upo-rz¡d-ko-wane za-pre-zen-t o-wa-nie wie-dzy, wy-ma-ga-j¡ce prze-my-±la-nej [] @@ -1391,7 +1391,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2101. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2103. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [24] @@ -1405,10 +1405,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2175. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2177. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [25] -Overfull \hbox (6.47919pt too wide) in paragraph at lines 2207--2208 +Overfull \hbox (6.47919pt too wide) in paragraph at lines 2209--2210 \T1/lmr/m/n/12 (-20) usprawiedliwionej nie-obec-no-±ci trwa-j¡-cej co naj-mniej 5 dni w przy-padku przed-mio-tów re-ali-zo-wa-nych [] @@ -1425,10 +1425,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2225. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2227. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [26] -Overfull \hbox (5.95898pt too wide) in paragraph at lines 2306--2308 +Overfull \hbox (5.95898pt too wide) in paragraph at lines 2308--2310 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ucze« nie-kla-sy-fi-ko-wany z przy-czyn uspra-wie-dli-wi o-nych ma prawo do eg-za-minu kla-sy-fi-ka-cyj-nego [] @@ -1445,10 +1445,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2328. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2330. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [27] -Overfull \hbox (5.58202pt too wide) in paragraph at lines 2413--2414 +Overfull \hbox (5.58202pt too wide) in paragraph at lines 2415--2416 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Nauczyciel, w ter-mi-nie okre-±lo-nym w [][]Ÿ28 ust. 3[] [], za-twier-dza roczn¡ ocen¦ kla-sy-fi-ka-cyjn¡ i wpro-wa-dza [] @@ -1465,15 +1465,15 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2414. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2416. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [28] LaTeX Warning: Reference `itm:egz-sprawdzajacy' on page 29 undefined on input l -ine 2436. +ine 2438. -Overfull \hbox (7.15924pt too wide) in paragraph at lines 2467--2470 +Overfull \hbox (7.15924pt too wide) in paragraph at lines 2469--2472 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ucze« otrzy-muje pro-mo-cj¦, je-»eli z ka»-dego obo-wi¡z -ko-wego przed-miotu uzy-skaª ocen¦ kla-sy-fi-ka-cyjn¡ [] @@ -1490,23 +1490,23 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2519. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2521. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [29] -Overfull \hbox (4.7538pt too wide) in paragraph at lines 2558--2560 +Overfull \hbox (4.7538pt too wide) in paragraph at lines 2560--2562 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie po-praw-ko-wym ocena jest \T1/lm r/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»¡-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/m/n/12 (-20) . [] -Overfull \hbox (1.43887pt too wide) in paragraph at lines 2581--2589 +Overfull \hbox (1.43887pt too wide) in paragraph at lines 2583--2591 \T1/lmr/m/n/12 (-20) Nieusprawiedliwione nie-przy-st¡-pie-nie ozna-cza utrzy-ma -nie oceny nie-do-sta-tecz-nej i po-wta-rza-nie [] -Overfull \hbox (6.357pt too wide) in paragraph at lines 2605--2609 +Overfull \hbox (6.357pt too wide) in paragraph at lines 2607--2611 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Egzamin kla-sy-fi-ka-cyjny umo»-li-wia usta-le-nie | [ ], | [] lub | [] oceny kla-sy-fi-ka-cyj-nej [] @@ -1523,43 +1523,37 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2617. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2619. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [30] -Overfull \hbox (3.77611pt too wide) in paragraph at lines 2633--2636 +Overfull \hbox (3.77611pt too wide) in paragraph at lines 2635--2638 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Otrzyma po-zy-tywn¡ de-cy-zj¦ \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-r ek-tora Szkoªy \T1/lmr/m/n/12 (-20) po za-si¦-gni¦-ciu opi-nii \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Rady Pe-da-go-gicz-nej\T1/lmr/m/n/12 (-20) . [] -Overfull \hbox (19.95877pt too wide) in paragraph at lines 2654--2656 -[]\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Forma eg-za-minu \T1/lmr/m/n/12 (-20) obej-muje cz¦±¢ p -i-semn¡ oraz ustn¡ lub prak-tyczn¡ (dla przed-mio-tów wy-ma-ga-j¡-cych +Overfull \hbox (8.02022pt too wide) in paragraph at lines 2656--2657 +[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Forma eg-za-minu obej-muje cz¦±¢ pi-semn¡ oraz ustn¡ lub + prak-tyczn¡ (dla przed-mio-tów wy-ma-ga-j¡-cych [] -Overfull \hbox (7.74786pt too wide) in paragraph at lines 2663--2666 +Overfull \hbox (7.74786pt too wide) in paragraph at lines 2664--2667 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) ‘ródroczny eg-za-min na-le»y prze-pro-wa-dzi¢ \T1/lmr/bx /n/12 (-20) nie pó¹-niej ni» \T1/lmr/m/n/12 (-20) w dniu po-prze-dza-j¡-cym za- ko«-cze-nie [] -Overfull \hbox (9.56715pt too wide) in paragraph at lines 2682--2686 -[]\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dostosowanie wa-run-ków \T1/lmr/m/n/12 (-20) ^^U za-kre -s i spo-sób spraw-dze-nia wie-dzy do-sto-so-wuje si¦ do in-dy-wi-du-al-nych - [] - - -Overfull \hbox (12.82138pt too wide) in paragraph at lines 2702--2704 +Overfull \hbox (12.82138pt too wide) in paragraph at lines 2707--2709 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym ocena jest \T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»¡-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/ m/n/12 (-20) . [] -Overfull \hbox (1.1261pt too wide) in paragraph at lines 2711--2715 +Overfull \hbox (1.1261pt too wide) in paragraph at lines 2716--2720 \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Ÿ39 Mo»-li-wo±¢ po-prawy oceny nie-do-sta-tecz-nej uzy-s ka-nej w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym [] @@ -1576,10 +1570,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2746. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2744. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [31] -Overfull \hbox (2.47527pt too wide) in paragraph at lines 2764--2765 +Overfull \hbox (2.47527pt too wide) in paragraph at lines 2769--2770 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Wprowadzono tak»e re-gu-la-cje do-ty-cz¡ce eg-za-minu sp raw-dza-j¡-cego, prze-pro-wa-dza-nego w przy-padku [] @@ -1596,10 +1590,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2808. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2811. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [32] -Overfull \hbox (1.19495pt too wide) in paragraph at lines 2829--2830 +Overfull \hbox (1.19495pt too wide) in paragraph at lines 2834--2835 []\T1/lmr/m/n/12 (-20) Decyzja o pod-wy»-sze-niu (b¡d¹ nie-pod-wy»-sze-niu) oce ny jest \T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna \T1/lmr/m/n/12 (-20) i zo-staje | [ ] @@ -1617,10 +1611,24 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2936. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2929. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [33] -Overfull \hbox (15.05904pt too wide) in paragraph at lines 3002--3005 + + +Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): +(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example: +(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}. +(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate: + +(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}. + +File: img/logo.png.png Graphic file (type png) + +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3000. +(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. +[34] +Overfull \hbox (15.05904pt too wide) in paragraph at lines 3007--3010 \T1/lmr/m/n/12 (-20) Szkoªa sto-suje ró»ne spo-soby in-for-mo-wa-nia ro-dzi-ców (praw-nych opie-ku-nów) o po-st¦-pach, trud-no-±ciach [] @@ -1637,21 +1645,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): File: img/logo.png.png Graphic file (type png) -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3005. -(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. -[34] - - -Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): -(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example: -(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}. -(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate: - -(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}. - -File: img/logo.png.png Graphic file (type png) - -Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3469. +Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3474. (pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt. [35] (./m.aux) *********** @@ -1669,11 +1663,11 @@ Package rerunfilecheck Info: File `m.out' has not changed. (rerunfilecheck) Checksum: 7D6D5C87D8170EDD636E7E99C0A5E668;2739. ) Here is how much of TeX's memory you used: - 21857 strings out of 473362 - 407060 string characters out of 5723554 + 21859 strings out of 473362 + 407073 string characters out of 5723554 856584 words of memory out of 5000000 - 43736 multiletter control sequences out of 15000+600000 - 638590 words of font info for 193 fonts, out of 8000000 for 9000 + 43737 multiletter control sequences out of 15000+600000 + 638493 words of font info for 192 fonts, out of 8000000 for 9000 1141 hyphenation exceptions out of 8191 90i,13n,93p,994b,1678s stack positions out of 10000i,1000n,20000p,200000b,200000s -Output written on m.pdf (35 pages, 362171 bytes). +Output written on m.pdf (35 pages, 362067 bytes). PDF statistics: - 1306 PDF objects out of 1440 (max. 8388607) - 1230 compressed objects within 13 object streams - 728 named destinations out of 1000 (max. 500000) + 1309 PDF objects out of 1440 (max. 8388607) + 1233 compressed objects within 13 object streams + 731 named destinations out of 1000 (max. 500000) 45150 words of extra memory for PDF output out of 51595 (max. 10000000) diff --git a/m.pdf b/m.pdf index 0f91c23..e5f6946 100644 Binary files a/m.pdf and b/m.pdf differ diff --git a/m.tex b/m.tex index 5abb6b2..c52e13b 100644 --- a/m.tex +++ b/m.tex @@ -1588,6 +1588,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w SÅ‚ubicach \\ % \item Poszanowanie i przestrzeganie regulaminu szkoÅ‚y. % \end{longenum} +\newcommand{\initialPoints}{79} % jeÅ›li prowadzisz makro + \section{Ustalanie Kryteriów Oceniania Zachowania} \label{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania} @@ -1702,7 +1704,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w SÅ‚ubicach \\ PoczÄ…tkowa pula punktów i~zasady naliczania \begin{longenum} % \item Każdy uczeÅ„ rozpoczyna semestr z~\textbf{poczÄ…tkowÄ… pulÄ… punktów} wynoszÄ…cÄ… 50. - \item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeÅ„ rozpoczyna semestr z~poczÄ…tkowÄ… pulÄ… punktów wynoszÄ…cÄ… 65. + \item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeÅ„ rozpoczyna semestr z~poczÄ…tkowÄ… pulÄ… punktów wynoszÄ…cÄ… \initialPoints. % Punkty dodatnie i ujemne sÄ… przyznawane odpowiednio za pozytywne i negatywne zachowania. \item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane sÄ… za zachowania i~aktywnoÅ›ci uznane za wspierajÄ…ce funkcjonowanie SzkoÅ‚y lub pozytywnie wpÅ‚ywajÄ…ce na jej spoÅ‚eczność @@ -1788,7 +1790,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w SÅ‚ubicach \\ gdzie \(\operatorname{round}\) oznacza zaokrÄ…glenie do najbliższej liczby caÅ‚kowitej. %---------------------------------------------------------- - \item PoczÄ…tkowa pula \(65\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie + \item PoczÄ…tkowa pula \(\initialPoints\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie w~każdym semestrze i~nie podlega korekcie przy obliczaniu \(S_{\text{roczna}}\). \item Ocena roczna ustalana jest na podstawie \(S_{\text{roczna}}\) @@ -2651,12 +2653,11 @@ im. Zbigniewa Herberta w SÅ‚ubicach \\ %–––––––––––––––– 1. FORMA ––––––––––––––––––––––––––––––––––––– \item % § 17 ust. 1 pkt 1 lit. a rozp. MEN 2019 - \textbf{Forma egzaminu} obejmuje część pisemnÄ… - oraz ustnÄ… lub praktycznÄ… (dla przedmiotów wymagajÄ…cych dziaÅ‚ania praktycznego). + Forma egzaminu obejmuje część pisemnÄ… oraz ustnÄ… lub praktycznÄ… (dla przedmiotów wymagajÄ…cych dziaÅ‚ania praktycznego). %–––––––––––––––– 2. TERMINY ––––––––––––––––––––––––––––––––––– \item % Art. 44k ust. 2 u.s.o.; § 17 ust. 2 rozp. MEN 2019 - \textbf{Terminy}: + Terminy \begin{longenum} \item \label{itm:egz-klas-termin-srod} % Art. 44k ust. 2 pkt 1 u.s.o. @@ -2674,26 +2675,30 @@ im. Zbigniewa Herberta w SÅ‚ubicach \\ %–––––––––––––––– 3. KOMISJA ––––––––––––––––––––––––––––––––––– \item \label{itm:egz-klas-komisja} % § 17 ust. 3 rozp. MEN 2019 - Komisja egzaminacyjna liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczÄ…cego (\textbf{Dyrektora} SzkoÅ‚y lub osobÄ™ przez niego upoważnionÄ…), nauczyciela egzaminujÄ…cego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalnoÅ›ci. + Komisja egzaminacyjna + \begin{longenum} + \item Liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczÄ…cego (\textbf{Dyrektora} SzkoÅ‚y lub osobÄ™ przez niego upoważnionÄ…), nauczyciela egzaminujÄ…cego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalnoÅ›ci. + \end{longenum} %–––––––––––––––– 4. DOSTOSOWANIA –––––––––––––––––––––––––––––– \item % § 17 ust. 1 pkt 4 rozp. MEN 2019 - \textbf{Dostosowanie warunków} – - zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje siÄ™ - do indywidualnych możliwoÅ›ci ucznia, jeżeli posiada on opiniÄ™ - lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych. + Dostosowanie warunków + \begin{longenum} + \item Zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje siÄ™ do indywidualnych możliwoÅ›ci ucznia, jeżeli posiada on opiniÄ™ lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych. + \end{longenum} %–––––––––––––––– 5. DOKUMENTACJA –––––––––––––––––––––––––––––– \item \label{itm:egz-klas-dokumentacja} % § 17 ust. 6 rozp. MEN 2019 - \textbf{Dokumentacja}: z egzaminu sporzÄ…dza siÄ™ \emph{protokół}; - prace pisemne ucznia oraz notatkÄ™ z części ustnej lub praktycznej - dołącza siÄ™ do dokumentacji przebiegu nauczania. + Dokumentacja + \begin{longenum} + \item Z~egzaminu sporzÄ…dza siÄ™ \emph{protokół}. Prace pisemne ucznia oraz notatkÄ™ z części ustnej lub praktycznej dołącza siÄ™ do dokumentacji przebiegu nauczania. + \end{longenum} %–––––––––––––––– 6. WYNIK ––––––––––––––––––––––––––––––––––––– \item % Art. 44k ust. 4 u.s.o. - \textbf{Wynik egzaminu}: + Wynik egzaminu \begin{longenum} \item Po zakoÅ„czeniu wszystkich części komisja niezwÅ‚ocznie ustala \emph{Å›ródrocznÄ…}, \emph{rocznÄ…} (lub \emph{koÅ„cowÄ…}) ocenÄ™ diff --git a/main-struct.json b/main-struct.json index 5388194..f574f72 100644 --- a/main-struct.json +++ b/main-struct.json @@ -2906,7 +2906,7 @@ "type": "lit", "numbering": "\\S20 ust. 1 pkt. 2 ppkt. 1) lit. a", "label": "itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow", - "text": "\\item \\label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeÅ„ rozpoczyna semestr z~poczÄ…tkowÄ… pulÄ… punktów wynoszÄ…cÄ… 65.", + "text": "\\item \\label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeÅ„ rozpoczyna semestr z~poczÄ…tkowÄ… pulÄ… punktów wynoszÄ…cÄ… \\initialPoints.", "children": [] }, { @@ -3036,7 +3036,7 @@ "type": "tir", "numbering": "\\S20 ust. 1 pkt. 3 ppkt. 2) lit. a plit. b) tir. 2", "label": "", - "text": "\\item PoczÄ…tkowa pula \\(65\\,\\text{pkt}\\) jest stosowana niezależnie", + "text": "\\item PoczÄ…tkowa pula \\(\\initialPoints\\,\\text{pkt}\\) jest stosowana niezależnie", "children": [] }, { @@ -4476,21 +4476,45 @@ "numbering": "\\S38 ust. 3", "label": "itm:egz-klas-komisja", "text": "\\item \\label{itm:egz-klas-komisja}", - "children": [] + "children": [ + { + "type": "pkt", + "numbering": "\\S38 ust. 3 pkt. 1", + "label": "", + "text": "\\item Liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczÄ…cego (\\textbf{Dyrektora} SzkoÅ‚y lub osobÄ™ przez niego upoważnionÄ…), nauczyciela egzaminujÄ…cego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalnoÅ›ci.", + "children": [] + } + ] }, { "type": "ust", "numbering": "\\S38 ust. 4", "label": "", "text": "\\item", - "children": [] + "children": [ + { + "type": "pkt", + "numbering": "\\S38 ust. 4 pkt. 1", + "label": "", + "text": "\\item Zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje siÄ™ do indywidualnych możliwoÅ›ci ucznia, jeżeli posiada on opiniÄ™ lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.", + "children": [] + } + ] }, { "type": "ust", "numbering": "\\S38 ust. 5", "label": "itm:egz-klas-dokumentacja", "text": "\\item \\label{itm:egz-klas-dokumentacja}", - "children": [] + "children": [ + { + "type": "pkt", + "numbering": "\\S38 ust. 5 pkt. 1", + "label": "", + "text": "\\item Z~egzaminu sporzÄ…dza siÄ™ \\emph{protokół}. Prace pisemne ucznia oraz notatkÄ™ z części ustnej lub praktycznej dołącza siÄ™ do dokumentacji przebiegu nauczania.", + "children": [] + } + ] }, { "type": "ust", diff --git a/main.tex b/main.tex index c3c4c46..6f17244 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -1588,6 +1588,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w SÅ‚ubicach \\ % \item Poszanowanie i przestrzeganie regulaminu szkoÅ‚y. % \end{longenum} +\newcommand{\initialPoints}{79} % jeÅ›li prowadzisz makro + \section{Ustalanie Kryteriów Oceniania Zachowania} \label{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania} @@ -1702,7 +1704,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w SÅ‚ubicach \\ PoczÄ…tkowa pula punktów i~zasady naliczania \begin{longenum} % \item Każdy uczeÅ„ rozpoczyna semestr z~\textbf{poczÄ…tkowÄ… pulÄ… punktów} wynoszÄ…cÄ… 50. - \item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeÅ„ rozpoczyna semestr z~poczÄ…tkowÄ… pulÄ… punktów wynoszÄ…cÄ… 65. + \item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeÅ„ rozpoczyna semestr z~poczÄ…tkowÄ… pulÄ… punktów wynoszÄ…cÄ… \initialPoints. % Punkty dodatnie i ujemne sÄ… przyznawane odpowiednio za pozytywne i negatywne zachowania. \item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane sÄ… za zachowania i~aktywnoÅ›ci uznane za wspierajÄ…ce funkcjonowanie SzkoÅ‚y lub pozytywnie wpÅ‚ywajÄ…ce na jej spoÅ‚eczność @@ -1788,7 +1790,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w SÅ‚ubicach \\ gdzie \(\operatorname{round}\) oznacza zaokrÄ…glenie do najbliższej liczby caÅ‚kowitej. %---------------------------------------------------------- - \item PoczÄ…tkowa pula \(65\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie + \item PoczÄ…tkowa pula \(\initialPoints\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie w~każdym semestrze i~nie podlega korekcie przy obliczaniu \(S_{\text{roczna}}\). \item Ocena roczna ustalana jest na podstawie \(S_{\text{roczna}}\) @@ -2651,12 +2653,11 @@ im. Zbigniewa Herberta w SÅ‚ubicach \\ %–––––––––––––––– 1. FORMA ––––––––––––––––––––––––––––––––––––– \item % § 17 ust. 1 pkt 1 lit. a rozp. MEN 2019 - \textbf{Forma egzaminu} obejmuje część pisemnÄ… - oraz ustnÄ… lub praktycznÄ… (dla przedmiotów wymagajÄ…cych dziaÅ‚ania praktycznego). + Forma egzaminu obejmuje część pisemnÄ… oraz ustnÄ… lub praktycznÄ… (dla przedmiotów wymagajÄ…cych dziaÅ‚ania praktycznego). %–––––––––––––––– 2. TERMINY ––––––––––––––––––––––––––––––––––– \item % Art. 44k ust. 2 u.s.o.; § 17 ust. 2 rozp. MEN 2019 - \textbf{Terminy}: + Terminy \begin{longenum} \item \label{itm:egz-klas-termin-srod} % Art. 44k ust. 2 pkt 1 u.s.o. @@ -2674,26 +2675,30 @@ im. Zbigniewa Herberta w SÅ‚ubicach \\ %–––––––––––––––– 3. KOMISJA ––––––––––––––––––––––––––––––––––– \item \label{itm:egz-klas-komisja} % § 17 ust. 3 rozp. MEN 2019 - Komisja egzaminacyjna liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczÄ…cego (\textbf{Dyrektora} SzkoÅ‚y lub osobÄ™ przez niego upoważnionÄ…), nauczyciela egzaminujÄ…cego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalnoÅ›ci. + Komisja egzaminacyjna + \begin{longenum} + \item Liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczÄ…cego (\textbf{Dyrektora} SzkoÅ‚y lub osobÄ™ przez niego upoważnionÄ…), nauczyciela egzaminujÄ…cego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalnoÅ›ci. + \end{longenum} %–––––––––––––––– 4. DOSTOSOWANIA –––––––––––––––––––––––––––––– \item % § 17 ust. 1 pkt 4 rozp. MEN 2019 - \textbf{Dostosowanie warunków} – - zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje siÄ™ - do indywidualnych możliwoÅ›ci ucznia, jeżeli posiada on opiniÄ™ - lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych. + Dostosowanie warunków + \begin{longenum} + \item Zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje siÄ™ do indywidualnych możliwoÅ›ci ucznia, jeżeli posiada on opiniÄ™ lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych. + \end{longenum} %–––––––––––––––– 5. DOKUMENTACJA –––––––––––––––––––––––––––––– \item \label{itm:egz-klas-dokumentacja} % § 17 ust. 6 rozp. MEN 2019 - \textbf{Dokumentacja}: z egzaminu sporzÄ…dza siÄ™ \emph{protokół}; - prace pisemne ucznia oraz notatkÄ™ z części ustnej lub praktycznej - dołącza siÄ™ do dokumentacji przebiegu nauczania. + Dokumentacja + \begin{longenum} + \item Z~egzaminu sporzÄ…dza siÄ™ \emph{protokół}. Prace pisemne ucznia oraz notatkÄ™ z części ustnej lub praktycznej dołącza siÄ™ do dokumentacji przebiegu nauczania. + \end{longenum} %–––––––––––––––– 6. WYNIK ––––––––––––––––––––––––––––––––––––– \item % Art. 44k ust. 4 u.s.o. - \textbf{Wynik egzaminu}: + Wynik egzaminu \begin{longenum} \item Po zakoÅ„czeniu wszystkich części komisja niezwÅ‚ocznie ustala \emph{Å›ródrocznÄ…}, \emph{rocznÄ…} (lub \emph{koÅ„cowÄ…}) ocenÄ™