This commit is contained in:
baiobelfer 2025-07-21 03:41:48 +02:00
parent c0d1407877
commit c27cfed3a9
6 changed files with 152 additions and 124 deletions

28
m.aux
View File

@ -333,26 +333,26 @@
\newlabel{itm:egz-klas-termin-srod}{{{{1}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.572}{}}
\newlabel{itm:egz-klas-termin-roczny}{{{{2}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.573}{}}
\newlabel{itm:egz-klas-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.574}{}}
\newlabel{itm:egz-klas-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.576}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajace-odwolanie}{{6}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.581}{}}
\newlabel{itm:egz-klas-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.578}{}}
\transparent@use{.1}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajace-odwolanie}{{6}{32}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.584}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{32}{section.7}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:wyzsze-oceny}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
\newlabel{par:wyzsze-oceny-wstep}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
\newlabel{par:ust-oceny-wyzszej}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.586}{}}
\newlabel{itm:ust-oceny-wyzszej}{{{{\textbf {1}}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.587}{}}
\newlabel{itm:prawo-do-uzyskania-oceny-wyzszej-niz-przeiwdywana}{{{{2}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.592}{}}
\newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.596}{}}
\newlabel{par:ust-oceny-wyzszej}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.589}{}}
\newlabel{itm:ust-oceny-wyzszej}{{{{\textbf {1}}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.590}{}}
\newlabel{itm:prawo-do-uzyskania-oceny-wyzszej-niz-przeiwdywana}{{{{2}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.595}{}}
\transparent@use{.1}
\newlabel{par:egz-sprawdzajacy}{{7}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.608}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-zakres-cel}{{{{\textbf {1}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.609}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wniosek}{{{{\textbf {2}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.612}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.615}{}}
\newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.599}{}}
\newlabel{par:egz-sprawdzajacy}{{7}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.611}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-zakres-cel}{{{{\textbf {1}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.612}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wniosek}{{{{\textbf {2}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.615}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.618}{}}
\transparent@use{.1}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja-zoz}{{{{2}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.621}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-termin-forma}{{{{\textbf {4}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.627}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.631}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wynik}{{{{\textbf {6}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.634}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja-zoz}{{{{2}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.624}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-termin-forma}{{{{\textbf {4}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.630}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.634}{}}
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wynik}{{{{\textbf {6}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.637}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{34}{section.8}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{34}{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{section.8}{}}
\transparent@use{.1}

148
m.log
View File

@ -1,4 +1,4 @@
This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 21 JUL 2025 03:19
This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 21 JUL 2025 03:40
entering extended mode
restricted \write18 enabled.
%&-line parsing enabled.
@ -1221,7 +1221,7 @@ h opie-ku-n
[]
Overfull \hbox (9.87268pt too wide) in paragraph at lines 1613--1614
Overfull \hbox (9.87268pt too wide) in paragraph at lines 1615--1616
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) reprezentowanie SzkoŞy pod-czas uro-czy-sto-±ci i im-pre
z szkol-nych bˇdą mi¦-dzysz-kol-nych,
[]
@ -1238,22 +1238,22 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1654.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1656.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[18]
Overfull \hbox (2.98224pt too wide) in paragraph at lines 1690--1692
Overfull \hbox (2.98224pt too wide) in paragraph at lines 1692--1694
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Wychowawca od-dziaŞu za-po-znaje z za-sa-dami oce-nia-ni
a za-cho-wa-nia i ta-belˇ punk-towˇ:
[]
Overfull \hbox (9.59253pt too wide) in paragraph at lines 1710--1713
Overfull \hbox (9.59253pt too wide) in paragraph at lines 1712--1715
\T1/lmr/m/n/12 (-20) prze-jawy za-cho-wa« uzna-nych za nie-po-»ˇ-dane (np. spóą
-nie-nia, lek-ce-wa-»e-nie na-uczy-cieli,
[]
Overfull \hbox (14.53255pt too wide) in paragraph at lines 1732--1735
Overfull \hbox (14.53255pt too wide) in paragraph at lines 1734--1737
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Otrzymanie na-gany \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-rek-tora Szk
oŞy \T1/lmr/m/n/12 (-20) skut-kuje usta-le-niem mak-sy-mal-nie \T1/lmr/bx/n/12
(-20) po-praw-nej
@ -1271,10 +1271,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1735.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1737.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[19]
Overfull \hbox (4.93709pt too wide) in paragraph at lines 1805--1806
Overfull \hbox (4.93709pt too wide) in paragraph at lines 1807--1808
\T1/lmr/m/n/12 (-20) za-bu-rze-niami lub dys-funk-cjami roz-wo-jo-wymi uwzgl¦d-
nia si¦ ich wpŞyw na za-cho-wa-nie,
[]
@ -1291,26 +1291,26 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1824.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1826.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[20]
Overfull \hbox (6.70627pt too wide) in paragraph at lines 1830--1832
Overfull \hbox (6.70627pt too wide) in paragraph at lines 1832--1834
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ocena z za-cho-wa-nia nie ma bez-po-±red-niego wpŞywu na
pro-mo-cj¦ do klasy pro-gra-mowo
[]
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1859--1859
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1861--1861
[]
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1888--1888
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1890--1890
[]
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1914--1914
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1916--1916
[]
@ -1326,7 +1326,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1923.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1925.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[21]
@ -1339,7 +1339,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1966.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1968.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[22]
@ -1353,28 +1353,28 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2031.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2033.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[23]
Overfull \hbox (9.30563pt too wide) in paragraph at lines 2032--2033
Overfull \hbox (9.30563pt too wide) in paragraph at lines 2034--2035
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Przygotowujˇ uczniów do eg-za-mi-nów ze-wn¦trz-nych, ksz
taŞ-tu-jˇc umie-j¦t-no±˘ pracy w wa-run-kach
[]
Overfull \hbox (18.229pt too wide) in paragraph at lines 2035--2037
Overfull \hbox (18.229pt too wide) in paragraph at lines 2037--2039
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Maksymalne liczby punk-tów dla po-szcze-gól-nych form sp
raw-dza-nia wie-dzy okre-±lone sˇ w do-ku-men-ta-cji
[]
Overfull \hbox (7.27052pt too wide) in paragraph at lines 2039--2040
Overfull \hbox (7.27052pt too wide) in paragraph at lines 2041--2042
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Uwzgl¦dnienie liczby oraz po-ziomu trud-no-±ci spraw-dza
-nych umie-j¦t-no-±ci i wie-dzy, za-pew-nia-jˇce
[]
Overfull \hbox (21.2681pt too wide) in paragraph at lines 2064--2065
Overfull \hbox (21.2681pt too wide) in paragraph at lines 2066--2067
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Umo»liwiajˇ sa-mo-dzielne, upo-rzˇd-ko-wane za-pre-zen-t
o-wa-nie wie-dzy, wy-ma-ga-jˇce prze-my-±la-nej
[]
@ -1391,7 +1391,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2101.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2103.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[24]
@ -1405,10 +1405,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2175.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2177.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[25]
Overfull \hbox (6.47919pt too wide) in paragraph at lines 2207--2208
Overfull \hbox (6.47919pt too wide) in paragraph at lines 2209--2210
\T1/lmr/m/n/12 (-20) usprawiedliwionej nie-obec-no-±ci trwa-jˇ-cej co naj-mniej
5 dni w przy-padku przed-mio-tów re-ali-zo-wa-nych
[]
@ -1425,10 +1425,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2225.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2227.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[26]
Overfull \hbox (5.95898pt too wide) in paragraph at lines 2306--2308
Overfull \hbox (5.95898pt too wide) in paragraph at lines 2308--2310
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ucze« nie-kla-sy-fi-ko-wany z przy-czyn uspra-wie-dli-wi
o-nych ma prawo do eg-za-minu kla-sy-fi-ka-cyj-nego
[]
@ -1445,10 +1445,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2328.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2330.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[27]
Overfull \hbox (5.58202pt too wide) in paragraph at lines 2413--2414
Overfull \hbox (5.58202pt too wide) in paragraph at lines 2415--2416
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Nauczyciel, w ter-mi-nie okre-±lo-nym w [][]ź28 ust. 3[]
[], za-twier-dza rocznˇ ocen¦ kla-sy-fi-ka-cyjnˇ i wpro-wa-dza
[]
@ -1465,15 +1465,15 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2414.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2416.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[28]
LaTeX Warning: Reference `itm:egz-sprawdzajacy' on page 29 undefined on input l
ine 2436.
ine 2438.
Overfull \hbox (7.15924pt too wide) in paragraph at lines 2467--2470
Overfull \hbox (7.15924pt too wide) in paragraph at lines 2469--2472
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ucze« otrzy-muje pro-mo-cj¦, je-»eli z ka»-dego obo-wiˇz
-ko-wego przed-miotu uzy-skaŞ ocen¦ kla-sy-fi-ka-cyjnˇ
[]
@ -1490,23 +1490,23 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2519.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2521.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[29]
Overfull \hbox (4.7538pt too wide) in paragraph at lines 2558--2560
Overfull \hbox (4.7538pt too wide) in paragraph at lines 2560--2562
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie po-praw-ko-wym ocena jest \T1/lm
r/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»ˇ-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/m/n/12
(-20) .
[]
Overfull \hbox (1.43887pt too wide) in paragraph at lines 2581--2589
Overfull \hbox (1.43887pt too wide) in paragraph at lines 2583--2591
\T1/lmr/m/n/12 (-20) Nieusprawiedliwione nie-przy-stˇ-pie-nie ozna-cza utrzy-ma
-nie oceny nie-do-sta-tecz-nej i po-wta-rza-nie
[]
Overfull \hbox (6.357pt too wide) in paragraph at lines 2605--2609
Overfull \hbox (6.357pt too wide) in paragraph at lines 2607--2611
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Egzamin kla-sy-fi-ka-cyjny umo»-li-wia usta-le-nie | [
], | [] lub | [] oceny kla-sy-fi-ka-cyj-nej
[]
@ -1523,43 +1523,37 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2617.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2619.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[30]
Overfull \hbox (3.77611pt too wide) in paragraph at lines 2633--2636
Overfull \hbox (3.77611pt too wide) in paragraph at lines 2635--2638
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Otrzyma po-zy-tywnˇ de-cy-zj¦ \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-r
ek-tora SzkoŞy \T1/lmr/m/n/12 (-20) po za-si¦-gni¦-ciu opi-nii \T1/lmr/bx/n/12
(-20) Rady Pe-da-go-gicz-nej\T1/lmr/m/n/12 (-20) .
[]
Overfull \hbox (19.95877pt too wide) in paragraph at lines 2654--2656
[]\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Forma eg-za-minu \T1/lmr/m/n/12 (-20) obej-muje cz¦±¢ p
i-semn¡ oraz ustn¡ lub prak-tyczn¡ (dla przed-mio-tów wy-ma-ga-j¡-cych
Overfull \hbox (8.02022pt too wide) in paragraph at lines 2656--2657
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Forma eg-za-minu obej-muje cz¦±¢ pi-semn¡ oraz ustn¡ lub
prak-tyczn¡ (dla przed-mio-tów wy-ma-ga-j¡-cych
[]
Overfull \hbox (7.74786pt too wide) in paragraph at lines 2663--2666
Overfull \hbox (7.74786pt too wide) in paragraph at lines 2664--2667
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) ródroczny eg-za-min na-le»y prze-pro-wa-dzi˘ \T1/lmr/bx
/n/12 (-20) nie póą-niej ni» \T1/lmr/m/n/12 (-20) w dniu po-prze-dza-jˇ-cym za-
ko«-cze-nie
[]
Overfull \hbox (9.56715pt too wide) in paragraph at lines 2682--2686
[]\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dostosowanie wa-run-ków \T1/lmr/m/n/12 (-20) ^^U za-kre
s i spo-sób spraw-dze-nia wie-dzy do-sto-so-wuje si¦ do in-dy-wi-du-al-nych
[]
Overfull \hbox (12.82138pt too wide) in paragraph at lines 2702--2704
Overfull \hbox (12.82138pt too wide) in paragraph at lines 2707--2709
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym ocena jest
\T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»ˇ-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/
m/n/12 (-20) .
[]
Overfull \hbox (1.1261pt too wide) in paragraph at lines 2711--2715
Overfull \hbox (1.1261pt too wide) in paragraph at lines 2716--2720
\T1/lmr/bx/n/12 (-20) ź39 Mo»-li-wo±˘ po-prawy oceny nie-do-sta-tecz-nej uzy-s
ka-nej w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym
[]
@ -1576,10 +1570,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2746.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2744.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[31]
Overfull \hbox (2.47527pt too wide) in paragraph at lines 2764--2765
Overfull \hbox (2.47527pt too wide) in paragraph at lines 2769--2770
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Wprowadzono tak»e re-gu-la-cje do-ty-czˇce eg-za-minu sp
raw-dza-jˇ-cego, prze-pro-wa-dza-nego w przy-padku
[]
@ -1596,10 +1590,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2808.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2811.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[32]
Overfull \hbox (1.19495pt too wide) in paragraph at lines 2829--2830
Overfull \hbox (1.19495pt too wide) in paragraph at lines 2834--2835
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Decyzja o pod-wy»-sze-niu (bˇdą nie-pod-wy»-sze-niu) oce
ny jest \T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna \T1/lmr/m/n/12 (-20) i zo-staje | [
]
@ -1617,10 +1611,24 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2936.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2929.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[33]
Overfull \hbox (15.05904pt too wide) in paragraph at lines 3002--3005
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example:
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}.
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}.
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3000.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[34]
Overfull \hbox (15.05904pt too wide) in paragraph at lines 3007--3010
\T1/lmr/m/n/12 (-20) SzkoŞa sto-suje ró»ne spo-soby in-for-mo-wa-nia ro-dzi-ców
(praw-nych opie-ku-nów) o po-st¦-pach, trud-no-±ciach
[]
@ -1637,21 +1645,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3005.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[34]
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example:
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}.
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}.
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
<use img/logo.png.png>
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3469.
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3474.
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
[35] (./m.aux)
***********
@ -1669,11 +1663,11 @@ Package rerunfilecheck Info: File `m.out' has not changed.
(rerunfilecheck) Checksum: 7D6D5C87D8170EDD636E7E99C0A5E668;2739.
)
Here is how much of TeX's memory you used:
21857 strings out of 473362
407060 string characters out of 5723554
21859 strings out of 473362
407073 string characters out of 5723554
856584 words of memory out of 5000000
43736 multiletter control sequences out of 15000+600000
638590 words of font info for 193 fonts, out of 8000000 for 9000
43737 multiletter control sequences out of 15000+600000
638493 words of font info for 192 fonts, out of 8000000 for 9000
1141 hyphenation exceptions out of 8191
90i,13n,93p,994b,1678s stack positions out of 10000i,1000n,20000p,200000b,200000s
</usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmbx10.pfb></usr/share/texmf/fonts/ty
@ -1684,10 +1678,10 @@ e/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm
/lmr7.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr8.pfb></usr/share/texmf/fo
nts/type1/public/lm/lmri12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmsy10.p
fb>
Output written on m.pdf (35 pages, 362171 bytes).
Output written on m.pdf (35 pages, 362067 bytes).
PDF statistics:
1306 PDF objects out of 1440 (max. 8388607)
1230 compressed objects within 13 object streams
728 named destinations out of 1000 (max. 500000)
1309 PDF objects out of 1440 (max. 8388607)
1233 compressed objects within 13 object streams
731 named destinations out of 1000 (max. 500000)
45150 words of extra memory for PDF output out of 51595 (max. 10000000)

BIN
m.pdf

Binary file not shown.

33
m.tex
View File

@ -1588,6 +1588,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
% \item Poszanowanie i przestrzeganie regulaminu szkoły.
% \end{longenum}
\newcommand{\initialPoints}{79} % jeśli prowadzisz makro
\section{Ustalanie Kryteriów Oceniania Zachowania}
\label{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}
@ -1702,7 +1704,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
Początkowa pula punktów i~zasady naliczania
\begin{longenum}
% \item Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~\textbf{początkową pulą punktów} wynoszącą 50.
\item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 65.
\item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą \initialPoints.
% Punkty dodatnie i ujemne są przyznawane odpowiednio za pozytywne i negatywne zachowania.
\item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane są za zachowania i~aktywności uznane za
wspierające funkcjonowanie Szkoły lub pozytywnie wpływające na jej społeczność
@ -1788,7 +1790,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
gdzie \(\operatorname{round}\) oznacza zaokrąglenie do najbliższej
liczby całkowitej.
%----------------------------------------------------------
\item Początkowa pula \(65\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie
\item Początkowa pula \(\initialPoints\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie
w~każdym semestrze i~nie podlega korekcie przy obliczaniu
\(S_{\text{roczna}}\).
\item Ocena roczna ustalana jest na podstawie \(S_{\text{roczna}}\)
@ -2651,12 +2653,11 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
% 1. FORMA
\item % §17 ust.1pkt1lit. a rozp. MEN 2019
\textbf{Forma egzaminu} obejmuje część pisemną
oraz ustną lub praktyczną (dla przedmiotów wymagających działania praktycznego).
Forma egzaminu obejmuje część pisemną oraz ustną lub praktyczną (dla przedmiotów wymagających działania praktycznego).
% 2. TERMINY
\item % Art.44k ust.2 u.s.o.; §17 ust.2 rozp. MEN 2019
\textbf{Terminy}:
Terminy
\begin{longenum}
\item \label{itm:egz-klas-termin-srod}
% Art.44k ust.2 pkt1 u.s.o.
@ -2674,26 +2675,30 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
% 3. KOMISJA
\item \label{itm:egz-klas-komisja}
% §17 ust.3 rozp. MEN 2019
Komisja egzaminacyjna liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczącego (\textbf{Dyrektora} Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną), nauczyciela egzaminującego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalności.
Komisja egzaminacyjna
\begin{longenum}
\item Liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczącego (\textbf{Dyrektora} Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną), nauczyciela egzaminującego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalności.
\end{longenum}
% 4. DOSTOSOWANIA
\item % §17 ust.1pkt4 rozp. MEN 2019
\textbf{Dostosowanie warunków} 
zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje się
do indywidualnych możliwości ucznia, jeżeli posiada on opinię
lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Dostosowanie warunków
\begin{longenum}
\item Zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje się do indywidualnych możliwości ucznia, jeżeli posiada on opinię lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
\end{longenum}
% 5. DOKUMENTACJA
\item \label{itm:egz-klas-dokumentacja}
% §17 ust.6 rozp. MEN 2019
\textbf{Dokumentacja}: z egzaminu sporządza się \emph{protokół};
prace pisemne ucznia oraz notatkę z części ustnej lub praktycznej
dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
Dokumentacja
\begin{longenum}
\item Z~egzaminu sporządza się \emph{protokół}. Prace pisemne ucznia oraz notatkę z części ustnej lub praktycznej dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
\end{longenum}
% 6. WYNIK
\item % Art.44k ust.4 u.s.o.
\textbf{Wynik egzaminu}:
Wynik egzaminu
\begin{longenum}
\item Po zakończeniu wszystkich części komisja niezwłocznie ustala
\emph{śródroczną}, \emph{roczną} (lub \emph{końcową}) ocenę

View File

@ -2906,7 +2906,7 @@
"type": "lit",
"numbering": "\\S20 ust. 1 pkt. 2 ppkt. 1) lit. a",
"label": "itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow",
"text": "\\item \\label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 65.",
"text": "\\item \\label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą \\initialPoints.",
"children": []
},
{
@ -3036,7 +3036,7 @@
"type": "tir",
"numbering": "\\S20 ust. 1 pkt. 3 ppkt. 2) lit. a plit. b) tir. 2",
"label": "",
"text": "\\item Początkowa pula \\(65\\,\\text{pkt}\\) jest stosowana niezależnie",
"text": "\\item Początkowa pula \\(\\initialPoints\\,\\text{pkt}\\) jest stosowana niezależnie",
"children": []
},
{
@ -4476,21 +4476,45 @@
"numbering": "\\S38 ust. 3",
"label": "itm:egz-klas-komisja",
"text": "\\item \\label{itm:egz-klas-komisja}",
"children": []
"children": [
{
"type": "pkt",
"numbering": "\\S38 ust. 3 pkt. 1",
"label": "",
"text": "\\item Liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczącego (\\textbf{Dyrektora} Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną), nauczyciela egzaminującego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalności.",
"children": []
}
]
},
{
"type": "ust",
"numbering": "\\S38 ust. 4",
"label": "",
"text": "\\item",
"children": []
"children": [
{
"type": "pkt",
"numbering": "\\S38 ust. 4 pkt. 1",
"label": "",
"text": "\\item Zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje się do indywidualnych możliwości ucznia, jeżeli posiada on opinię lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.",
"children": []
}
]
},
{
"type": "ust",
"numbering": "\\S38 ust. 5",
"label": "itm:egz-klas-dokumentacja",
"text": "\\item \\label{itm:egz-klas-dokumentacja}",
"children": []
"children": [
{
"type": "pkt",
"numbering": "\\S38 ust. 5 pkt. 1",
"label": "",
"text": "\\item Z~egzaminu sporządza się \\emph{protokół}. Prace pisemne ucznia oraz notatkę z części ustnej lub praktycznej dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.",
"children": []
}
]
},
{
"type": "ust",

View File

@ -1588,6 +1588,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
% \item Poszanowanie i przestrzeganie regulaminu szkoły.
% \end{longenum}
\newcommand{\initialPoints}{79} % jeśli prowadzisz makro
\section{Ustalanie Kryteriów Oceniania Zachowania}
\label{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}
@ -1702,7 +1704,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
Początkowa pula punktów i~zasady naliczania
\begin{longenum}
% \item Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~\textbf{początkową pulą punktów} wynoszącą 50.
\item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 65.
\item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą \initialPoints.
% Punkty dodatnie i ujemne są przyznawane odpowiednio za pozytywne i negatywne zachowania.
\item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane są za zachowania i~aktywności uznane za
wspierające funkcjonowanie Szkoły lub pozytywnie wpływające na jej społeczność
@ -1788,7 +1790,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
gdzie \(\operatorname{round}\) oznacza zaokrąglenie do najbliższej
liczby całkowitej.
%----------------------------------------------------------
\item Początkowa pula \(65\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie
\item Początkowa pula \(\initialPoints\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie
w~każdym semestrze i~nie podlega korekcie przy obliczaniu
\(S_{\text{roczna}}\).
\item Ocena roczna ustalana jest na podstawie \(S_{\text{roczna}}\)
@ -2651,12 +2653,11 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
% 1. FORMA
\item % §17 ust.1pkt1lit. a rozp. MEN 2019
\textbf{Forma egzaminu} obejmuje część pisemną
oraz ustną lub praktyczną (dla przedmiotów wymagających działania praktycznego).
Forma egzaminu obejmuje część pisemną oraz ustną lub praktyczną (dla przedmiotów wymagających działania praktycznego).
% 2. TERMINY
\item % Art.44k ust.2 u.s.o.; §17 ust.2 rozp. MEN 2019
\textbf{Terminy}:
Terminy
\begin{longenum}
\item \label{itm:egz-klas-termin-srod}
% Art.44k ust.2 pkt1 u.s.o.
@ -2674,26 +2675,30 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
% 3. KOMISJA
\item \label{itm:egz-klas-komisja}
% §17 ust.3 rozp. MEN 2019
Komisja egzaminacyjna liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczącego (\textbf{Dyrektora} Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną), nauczyciela egzaminującego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalności.
Komisja egzaminacyjna
\begin{longenum}
\item Liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczącego (\textbf{Dyrektora} Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną), nauczyciela egzaminującego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalności.
\end{longenum}
% 4. DOSTOSOWANIA
\item % §17 ust.1pkt4 rozp. MEN 2019
\textbf{Dostosowanie warunków} 
zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje się
do indywidualnych możliwości ucznia, jeżeli posiada on opinię
lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Dostosowanie warunków
\begin{longenum}
\item Zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje się do indywidualnych możliwości ucznia, jeżeli posiada on opinię lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
\end{longenum}
% 5. DOKUMENTACJA
\item \label{itm:egz-klas-dokumentacja}
% §17 ust.6 rozp. MEN 2019
\textbf{Dokumentacja}: z egzaminu sporządza się \emph{protokół};
prace pisemne ucznia oraz notatkę z części ustnej lub praktycznej
dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
Dokumentacja
\begin{longenum}
\item Z~egzaminu sporządza się \emph{protokół}. Prace pisemne ucznia oraz notatkę z części ustnej lub praktycznej dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
\end{longenum}
% 6. WYNIK
\item % Art.44k ust.4 u.s.o.
\textbf{Wynik egzaminu}:
Wynik egzaminu
\begin{longenum}
\item Po zakończeniu wszystkich części komisja niezwłocznie ustala
\emph{śródroczną}, \emph{roczną} (lub \emph{końcową}) ocenę