u
This commit is contained in:
parent
c0d1407877
commit
c27cfed3a9
28
m.aux
28
m.aux
@ -333,26 +333,26 @@
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-termin-srod}{{{{1}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.572}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-termin-roczny}{{{{2}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.573}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.574}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.576}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajace-odwolanie}{{6}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.581}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-klas-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{31}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.578}{}}
|
||||
\transparent@use{.1}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajace-odwolanie}{{6}{32}{Przeprowadzanie Egzaminów Klasyfikacyjnych}{Item.584}{}}
|
||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{32}{section.7}\protected@file@percent }
|
||||
\newlabel{sec:wyzsze-oceny}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
|
||||
\newlabel{par:wyzsze-oceny-wstep}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
|
||||
\newlabel{par:ust-oceny-wyzszej}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.586}{}}
|
||||
\newlabel{itm:ust-oceny-wyzszej}{{{{\textbf {1}}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.587}{}}
|
||||
\newlabel{itm:prawo-do-uzyskania-oceny-wyzszej-niz-przeiwdywana}{{{{2}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.592}{}}
|
||||
\newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.596}{}}
|
||||
\newlabel{par:ust-oceny-wyzszej}{{7}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.589}{}}
|
||||
\newlabel{itm:ust-oceny-wyzszej}{{{{\textbf {1}}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.590}{}}
|
||||
\newlabel{itm:prawo-do-uzyskania-oceny-wyzszej-niz-przeiwdywana}{{{{2}}}{32}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.595}{}}
|
||||
\transparent@use{.1}
|
||||
\newlabel{par:egz-sprawdzajacy}{{7}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.608}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-zakres-cel}{{{{\textbf {1}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.609}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wniosek}{{{{\textbf {2}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.612}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.615}{}}
|
||||
\newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.599}{}}
|
||||
\newlabel{par:egz-sprawdzajacy}{{7}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.611}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-zakres-cel}{{{{\textbf {1}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.612}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wniosek}{{{{\textbf {2}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.615}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja}{{{{\textbf {3}}}}{33}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.618}{}}
|
||||
\transparent@use{.1}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja-zoz}{{{{2}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.621}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-termin-forma}{{{{\textbf {4}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.627}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.631}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wynik}{{{{\textbf {6}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.634}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-komisja-zoz}{{{{2}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.624}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-termin-forma}{{{{\textbf {4}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.630}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-dokumentacja}{{{{\textbf {5}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.634}{}}
|
||||
\newlabel{itm:egz-sprawdzajacy-wynik}{{{{\textbf {6}}}}{34}{Ustalanie Warunków Otrzymania Wyższych Ocen Klasyfikacyjnych}{Item.637}{}}
|
||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{34}{section.8}\protected@file@percent }
|
||||
\newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{34}{Ustalanie Sposobów Przekazywania Informacji Rodzicom}{section.8}{}}
|
||||
\transparent@use{.1}
|
||||
|
148
m.log
148
m.log
@ -1,4 +1,4 @@
|
||||
This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 21 JUL 2025 03:19
|
||||
This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 21 JUL 2025 03:40
|
||||
entering extended mode
|
||||
restricted \write18 enabled.
|
||||
%&-line parsing enabled.
|
||||
@ -1221,7 +1221,7 @@ h opie-ku-n
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (9.87268pt too wide) in paragraph at lines 1613--1614
|
||||
Overfull \hbox (9.87268pt too wide) in paragraph at lines 1615--1616
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) reprezentowanie SzkoŞy pod-czas uro-czy-sto-±ci i im-pre
|
||||
z szkol-nych bˇdą mi¦-dzysz-kol-nych,
|
||||
[]
|
||||
@ -1238,22 +1238,22 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1654.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1656.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[18]
|
||||
Overfull \hbox (2.98224pt too wide) in paragraph at lines 1690--1692
|
||||
Overfull \hbox (2.98224pt too wide) in paragraph at lines 1692--1694
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Wychowawca od-dziaŞu za-po-znaje z za-sa-dami oce-nia-ni
|
||||
a za-cho-wa-nia i ta-belˇ punk-towˇ:
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (9.59253pt too wide) in paragraph at lines 1710--1713
|
||||
Overfull \hbox (9.59253pt too wide) in paragraph at lines 1712--1715
|
||||
\T1/lmr/m/n/12 (-20) prze-jawy za-cho-wa« uzna-nych za nie-po-»ˇ-dane (np. spóą
|
||||
-nie-nia, lek-ce-wa-»e-nie na-uczy-cieli,
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (14.53255pt too wide) in paragraph at lines 1732--1735
|
||||
Overfull \hbox (14.53255pt too wide) in paragraph at lines 1734--1737
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Otrzymanie na-gany \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-rek-tora Szk
|
||||
oŞy \T1/lmr/m/n/12 (-20) skut-kuje usta-le-niem mak-sy-mal-nie \T1/lmr/bx/n/12
|
||||
(-20) po-praw-nej
|
||||
@ -1271,10 +1271,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1735.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1737.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[19]
|
||||
Overfull \hbox (4.93709pt too wide) in paragraph at lines 1805--1806
|
||||
Overfull \hbox (4.93709pt too wide) in paragraph at lines 1807--1808
|
||||
\T1/lmr/m/n/12 (-20) za-bu-rze-niami lub dys-funk-cjami roz-wo-jo-wymi uwzgl¦d-
|
||||
nia si¦ ich wpŞyw na za-cho-wa-nie,
|
||||
[]
|
||||
@ -1291,26 +1291,26 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1824.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1826.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[20]
|
||||
Overfull \hbox (6.70627pt too wide) in paragraph at lines 1830--1832
|
||||
Overfull \hbox (6.70627pt too wide) in paragraph at lines 1832--1834
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ocena z za-cho-wa-nia nie ma bez-po-±red-niego wpŞywu na
|
||||
pro-mo-cj¦ do klasy pro-gra-mowo
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1859--1859
|
||||
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1861--1861
|
||||
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1888--1888
|
||||
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1890--1890
|
||||
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1914--1914
|
||||
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 1916--1916
|
||||
|
||||
[]
|
||||
|
||||
@ -1326,7 +1326,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1923.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1925.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[21]
|
||||
|
||||
@ -1339,7 +1339,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1966.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 1968.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[22]
|
||||
|
||||
@ -1353,28 +1353,28 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2031.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2033.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[23]
|
||||
Overfull \hbox (9.30563pt too wide) in paragraph at lines 2032--2033
|
||||
Overfull \hbox (9.30563pt too wide) in paragraph at lines 2034--2035
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Przygotowujˇ uczniów do eg-za-mi-nów ze-wn¦trz-nych, ksz
|
||||
taŞ-tu-jˇc umie-j¦t-no±˘ pracy w wa-run-kach
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (18.229pt too wide) in paragraph at lines 2035--2037
|
||||
Overfull \hbox (18.229pt too wide) in paragraph at lines 2037--2039
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Maksymalne liczby punk-tów dla po-szcze-gól-nych form sp
|
||||
raw-dza-nia wie-dzy okre-±lone sˇ w do-ku-men-ta-cji
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (7.27052pt too wide) in paragraph at lines 2039--2040
|
||||
Overfull \hbox (7.27052pt too wide) in paragraph at lines 2041--2042
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Uwzgl¦dnienie liczby oraz po-ziomu trud-no-±ci spraw-dza
|
||||
-nych umie-j¦t-no-±ci i wie-dzy, za-pew-nia-jˇce
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (21.2681pt too wide) in paragraph at lines 2064--2065
|
||||
Overfull \hbox (21.2681pt too wide) in paragraph at lines 2066--2067
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Umo»liwiajˇ sa-mo-dzielne, upo-rzˇd-ko-wane za-pre-zen-t
|
||||
o-wa-nie wie-dzy, wy-ma-ga-jˇce prze-my-±la-nej
|
||||
[]
|
||||
@ -1391,7 +1391,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2101.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2103.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[24]
|
||||
|
||||
@ -1405,10 +1405,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2175.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2177.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[25]
|
||||
Overfull \hbox (6.47919pt too wide) in paragraph at lines 2207--2208
|
||||
Overfull \hbox (6.47919pt too wide) in paragraph at lines 2209--2210
|
||||
\T1/lmr/m/n/12 (-20) usprawiedliwionej nie-obec-no-±ci trwa-jˇ-cej co naj-mniej
|
||||
5 dni w przy-padku przed-mio-tów re-ali-zo-wa-nych
|
||||
[]
|
||||
@ -1425,10 +1425,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2225.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2227.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[26]
|
||||
Overfull \hbox (5.95898pt too wide) in paragraph at lines 2306--2308
|
||||
Overfull \hbox (5.95898pt too wide) in paragraph at lines 2308--2310
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ucze« nie-kla-sy-fi-ko-wany z przy-czyn uspra-wie-dli-wi
|
||||
o-nych ma prawo do eg-za-minu kla-sy-fi-ka-cyj-nego
|
||||
[]
|
||||
@ -1445,10 +1445,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2328.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2330.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[27]
|
||||
Overfull \hbox (5.58202pt too wide) in paragraph at lines 2413--2414
|
||||
Overfull \hbox (5.58202pt too wide) in paragraph at lines 2415--2416
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Nauczyciel, w ter-mi-nie okre-±lo-nym w [][]ź28 ust. 3[]
|
||||
[], za-twier-dza rocznˇ ocen¦ kla-sy-fi-ka-cyjnˇ i wpro-wa-dza
|
||||
[]
|
||||
@ -1465,15 +1465,15 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2414.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2416.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[28]
|
||||
|
||||
LaTeX Warning: Reference `itm:egz-sprawdzajacy' on page 29 undefined on input l
|
||||
ine 2436.
|
||||
ine 2438.
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (7.15924pt too wide) in paragraph at lines 2467--2470
|
||||
Overfull \hbox (7.15924pt too wide) in paragraph at lines 2469--2472
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ucze« otrzy-muje pro-mo-cj¦, je-»eli z ka»-dego obo-wiˇz
|
||||
-ko-wego przed-miotu uzy-skaŞ ocen¦ kla-sy-fi-ka-cyjnˇ
|
||||
[]
|
||||
@ -1490,23 +1490,23 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2519.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2521.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[29]
|
||||
Overfull \hbox (4.7538pt too wide) in paragraph at lines 2558--2560
|
||||
Overfull \hbox (4.7538pt too wide) in paragraph at lines 2560--2562
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie po-praw-ko-wym ocena jest \T1/lm
|
||||
r/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»ˇ-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/m/n/12
|
||||
(-20) .
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (1.43887pt too wide) in paragraph at lines 2581--2589
|
||||
Overfull \hbox (1.43887pt too wide) in paragraph at lines 2583--2591
|
||||
\T1/lmr/m/n/12 (-20) Nieusprawiedliwione nie-przy-stˇ-pie-nie ozna-cza utrzy-ma
|
||||
-nie oceny nie-do-sta-tecz-nej i po-wta-rza-nie
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (6.357pt too wide) in paragraph at lines 2605--2609
|
||||
Overfull \hbox (6.357pt too wide) in paragraph at lines 2607--2611
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Egzamin kla-sy-fi-ka-cyjny umo»-li-wia usta-le-nie | [
|
||||
], | [] lub | [] oceny kla-sy-fi-ka-cyj-nej
|
||||
[]
|
||||
@ -1523,43 +1523,37 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2617.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2619.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[30]
|
||||
Overfull \hbox (3.77611pt too wide) in paragraph at lines 2633--2636
|
||||
Overfull \hbox (3.77611pt too wide) in paragraph at lines 2635--2638
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Otrzyma po-zy-tywnˇ de-cy-zj¦ \T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dy-r
|
||||
ek-tora SzkoŞy \T1/lmr/m/n/12 (-20) po za-si¦-gni¦-ciu opi-nii \T1/lmr/bx/n/12
|
||||
(-20) Rady Pe-da-go-gicz-nej\T1/lmr/m/n/12 (-20) .
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (19.95877pt too wide) in paragraph at lines 2654--2656
|
||||
[]\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Forma eg-za-minu \T1/lmr/m/n/12 (-20) obej-muje cz¦±¢ p
|
||||
i-semn¡ oraz ustn¡ lub prak-tyczn¡ (dla przed-mio-tów wy-ma-ga-j¡-cych
|
||||
Overfull \hbox (8.02022pt too wide) in paragraph at lines 2656--2657
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Forma eg-za-minu obej-muje cz¦±¢ pi-semn¡ oraz ustn¡ lub
|
||||
prak-tyczn¡ (dla przed-mio-tów wy-ma-ga-j¡-cych
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (7.74786pt too wide) in paragraph at lines 2663--2666
|
||||
Overfull \hbox (7.74786pt too wide) in paragraph at lines 2664--2667
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) ‘ródroczny eg-za-min na-le»y prze-pro-wa-dzi˘ \T1/lmr/bx
|
||||
/n/12 (-20) nie póą-niej ni» \T1/lmr/m/n/12 (-20) w dniu po-prze-dza-jˇ-cym za-
|
||||
ko«-cze-nie
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (9.56715pt too wide) in paragraph at lines 2682--2686
|
||||
[]\T1/lmr/bx/n/12 (-20) Dostosowanie wa-run-ków \T1/lmr/m/n/12 (-20) ^^U za-kre
|
||||
s i spo-sób spraw-dze-nia wie-dzy do-sto-so-wuje si¦ do in-dy-wi-du-al-nych
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (12.82138pt too wide) in paragraph at lines 2702--2704
|
||||
Overfull \hbox (12.82138pt too wide) in paragraph at lines 2707--2709
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Ustalona w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym ocena jest
|
||||
\T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna w ra-mach bie-»ˇ-cej kla-sy-fi-ka-cji\T1/lmr/
|
||||
m/n/12 (-20) .
|
||||
[]
|
||||
|
||||
|
||||
Overfull \hbox (1.1261pt too wide) in paragraph at lines 2711--2715
|
||||
Overfull \hbox (1.1261pt too wide) in paragraph at lines 2716--2720
|
||||
\T1/lmr/bx/n/12 (-20) ź39 Mo»-li-wo±˘ po-prawy oceny nie-do-sta-tecz-nej uzy-s
|
||||
ka-nej w eg-za-mi-nie kla-sy-fi-ka-cyj-nym
|
||||
[]
|
||||
@ -1576,10 +1570,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2746.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2744.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[31]
|
||||
Overfull \hbox (2.47527pt too wide) in paragraph at lines 2764--2765
|
||||
Overfull \hbox (2.47527pt too wide) in paragraph at lines 2769--2770
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Wprowadzono tak»e re-gu-la-cje do-ty-czˇce eg-za-minu sp
|
||||
raw-dza-jˇ-cego, prze-pro-wa-dza-nego w przy-padku
|
||||
[]
|
||||
@ -1596,10 +1590,10 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2808.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2811.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[32]
|
||||
Overfull \hbox (1.19495pt too wide) in paragraph at lines 2829--2830
|
||||
Overfull \hbox (1.19495pt too wide) in paragraph at lines 2834--2835
|
||||
[]\T1/lmr/m/n/12 (-20) Decyzja o pod-wy»-sze-niu (bˇdą nie-pod-wy»-sze-niu) oce
|
||||
ny jest \T1/lmr/bx/n/12 (-20) osta-teczna \T1/lmr/m/n/12 (-20) i zo-staje | [
|
||||
]
|
||||
@ -1617,10 +1611,24 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2936.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 2929.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[33]
|
||||
Overfull \hbox (15.05904pt too wide) in paragraph at lines 3002--3005
|
||||
|
||||
|
||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example:
|
||||
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}.
|
||||
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
|
||||
|
||||
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}.
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3000.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[34]
|
||||
Overfull \hbox (15.05904pt too wide) in paragraph at lines 3007--3010
|
||||
\T1/lmr/m/n/12 (-20) SzkoŞa sto-suje ró»ne spo-soby in-for-mo-wa-nia ro-dzi-ców
|
||||
(praw-nych opie-ku-nów) o po-st¦-pach, trud-no-±ciach
|
||||
[]
|
||||
@ -1637,21 +1645,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3005.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[34]
|
||||
|
||||
|
||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||
(fancyhdr) Make it at least 13.59999pt, for example:
|
||||
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{13.59999pt}.
|
||||
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
|
||||
|
||||
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-1.59999pt}.
|
||||
|
||||
File: img/logo.png.png Graphic file (type png)
|
||||
<use img/logo.png.png>
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3469.
|
||||
Package pdftex.def Info: img/logo.png.png used on input line 3474.
|
||||
(pdftex.def) Requested size: 418.25368pt x 183.98233pt.
|
||||
[35] (./m.aux)
|
||||
***********
|
||||
@ -1669,11 +1663,11 @@ Package rerunfilecheck Info: File `m.out' has not changed.
|
||||
(rerunfilecheck) Checksum: 7D6D5C87D8170EDD636E7E99C0A5E668;2739.
|
||||
)
|
||||
Here is how much of TeX's memory you used:
|
||||
21857 strings out of 473362
|
||||
407060 string characters out of 5723554
|
||||
21859 strings out of 473362
|
||||
407073 string characters out of 5723554
|
||||
856584 words of memory out of 5000000
|
||||
43736 multiletter control sequences out of 15000+600000
|
||||
638590 words of font info for 193 fonts, out of 8000000 for 9000
|
||||
43737 multiletter control sequences out of 15000+600000
|
||||
638493 words of font info for 192 fonts, out of 8000000 for 9000
|
||||
1141 hyphenation exceptions out of 8191
|
||||
90i,13n,93p,994b,1678s stack positions out of 10000i,1000n,20000p,200000b,200000s
|
||||
</usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmbx10.pfb></usr/share/texmf/fonts/ty
|
||||
@ -1684,10 +1678,10 @@ e/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm
|
||||
/lmr7.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr8.pfb></usr/share/texmf/fo
|
||||
nts/type1/public/lm/lmri12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmsy10.p
|
||||
fb>
|
||||
Output written on m.pdf (35 pages, 362171 bytes).
|
||||
Output written on m.pdf (35 pages, 362067 bytes).
|
||||
PDF statistics:
|
||||
1306 PDF objects out of 1440 (max. 8388607)
|
||||
1230 compressed objects within 13 object streams
|
||||
728 named destinations out of 1000 (max. 500000)
|
||||
1309 PDF objects out of 1440 (max. 8388607)
|
||||
1233 compressed objects within 13 object streams
|
||||
731 named destinations out of 1000 (max. 500000)
|
||||
45150 words of extra memory for PDF output out of 51595 (max. 10000000)
|
||||
|
||||
|
33
m.tex
33
m.tex
@ -1588,6 +1588,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
% \item Poszanowanie i przestrzeganie regulaminu szkoły.
|
||||
% \end{longenum}
|
||||
|
||||
\newcommand{\initialPoints}{79} % jeśli prowadzisz makro
|
||||
|
||||
\section{Ustalanie Kryteriów Oceniania Zachowania}
|
||||
\label{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}
|
||||
|
||||
@ -1702,7 +1704,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
Początkowa pula punktów i~zasady naliczania
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
% \item Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~\textbf{początkową pulą punktów} wynoszącą 50.
|
||||
\item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 65.
|
||||
\item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą \initialPoints.
|
||||
% Punkty dodatnie i ujemne są przyznawane odpowiednio za pozytywne i negatywne zachowania.
|
||||
\item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane są za zachowania i~aktywności uznane za
|
||||
wspierające funkcjonowanie Szkoły lub pozytywnie wpływające na jej społeczność
|
||||
@ -1788,7 +1790,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
gdzie \(\operatorname{round}\) oznacza zaokrąglenie do najbliższej
|
||||
liczby całkowitej.
|
||||
%----------------------------------------------------------
|
||||
\item Początkowa pula \(65\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie
|
||||
\item Początkowa pula \(\initialPoints\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie
|
||||
w~każdym semestrze i~nie podlega korekcie przy obliczaniu
|
||||
\(S_{\text{roczna}}\).
|
||||
\item Ocena roczna ustalana jest na podstawie \(S_{\text{roczna}}\)
|
||||
@ -2651,12 +2653,11 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 1. FORMA –––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item % § 17 ust. 1 pkt 1 lit. a rozp. MEN 2019
|
||||
\textbf{Forma egzaminu} obejmuje część pisemną
|
||||
oraz ustną lub praktyczną (dla przedmiotów wymagających działania praktycznego).
|
||||
Forma egzaminu obejmuje część pisemną oraz ustną lub praktyczną (dla przedmiotów wymagających działania praktycznego).
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 2. TERMINY –––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item % Art. 44k ust. 2 u.s.o.; § 17 ust. 2 rozp. MEN 2019
|
||||
\textbf{Terminy}:
|
||||
Terminy
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item \label{itm:egz-klas-termin-srod}
|
||||
% Art. 44k ust. 2 pkt 1 u.s.o.
|
||||
@ -2674,26 +2675,30 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
%–––––––––––––––– 3. KOMISJA –––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item \label{itm:egz-klas-komisja}
|
||||
% § 17 ust. 3 rozp. MEN 2019
|
||||
Komisja egzaminacyjna liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczącego (\textbf{Dyrektora} Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną), nauczyciela egzaminującego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalności.
|
||||
Komisja egzaminacyjna
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczącego (\textbf{Dyrektora} Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną), nauczyciela egzaminującego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalności.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 4. DOSTOSOWANIA ––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item % § 17 ust. 1 pkt 4 rozp. MEN 2019
|
||||
\textbf{Dostosowanie warunków} –
|
||||
zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje się
|
||||
do indywidualnych możliwości ucznia, jeżeli posiada on opinię
|
||||
lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
|
||||
Dostosowanie warunków
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje się do indywidualnych możliwości ucznia, jeżeli posiada on opinię lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 5. DOKUMENTACJA ––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item \label{itm:egz-klas-dokumentacja}
|
||||
% § 17 ust. 6 rozp. MEN 2019
|
||||
\textbf{Dokumentacja}: z egzaminu sporządza się \emph{protokół};
|
||||
prace pisemne ucznia oraz notatkę z części ustnej lub praktycznej
|
||||
dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
|
||||
Dokumentacja
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Z~egzaminu sporządza się \emph{protokół}. Prace pisemne ucznia oraz notatkę z części ustnej lub praktycznej dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 6. WYNIK –––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item % Art. 44k ust. 4 u.s.o.
|
||||
\textbf{Wynik egzaminu}:
|
||||
Wynik egzaminu
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Po zakończeniu wszystkich części komisja niezwłocznie ustala
|
||||
\emph{śródroczną}, \emph{roczną} (lub \emph{końcową}) ocenę
|
||||
|
@ -2906,7 +2906,7 @@
|
||||
"type": "lit",
|
||||
"numbering": "\\S20 ust. 1 pkt. 2 ppkt. 1) lit. a",
|
||||
"label": "itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow",
|
||||
"text": "\\item \\label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 65.",
|
||||
"text": "\\item \\label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą \\initialPoints.",
|
||||
"children": []
|
||||
},
|
||||
{
|
||||
@ -3036,7 +3036,7 @@
|
||||
"type": "tir",
|
||||
"numbering": "\\S20 ust. 1 pkt. 3 ppkt. 2) lit. a plit. b) tir. 2",
|
||||
"label": "",
|
||||
"text": "\\item Początkowa pula \\(65\\,\\text{pkt}\\) jest stosowana niezależnie",
|
||||
"text": "\\item Początkowa pula \\(\\initialPoints\\,\\text{pkt}\\) jest stosowana niezależnie",
|
||||
"children": []
|
||||
},
|
||||
{
|
||||
@ -4476,21 +4476,45 @@
|
||||
"numbering": "\\S38 ust. 3",
|
||||
"label": "itm:egz-klas-komisja",
|
||||
"text": "\\item \\label{itm:egz-klas-komisja}",
|
||||
"children": []
|
||||
"children": [
|
||||
{
|
||||
"type": "pkt",
|
||||
"numbering": "\\S38 ust. 3 pkt. 1",
|
||||
"label": "",
|
||||
"text": "\\item Liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczącego (\\textbf{Dyrektora} Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną), nauczyciela egzaminującego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalności.",
|
||||
"children": []
|
||||
}
|
||||
]
|
||||
},
|
||||
{
|
||||
"type": "ust",
|
||||
"numbering": "\\S38 ust. 4",
|
||||
"label": "",
|
||||
"text": "\\item",
|
||||
"children": []
|
||||
"children": [
|
||||
{
|
||||
"type": "pkt",
|
||||
"numbering": "\\S38 ust. 4 pkt. 1",
|
||||
"label": "",
|
||||
"text": "\\item Zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje się do indywidualnych możliwości ucznia, jeżeli posiada on opinię lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.",
|
||||
"children": []
|
||||
}
|
||||
]
|
||||
},
|
||||
{
|
||||
"type": "ust",
|
||||
"numbering": "\\S38 ust. 5",
|
||||
"label": "itm:egz-klas-dokumentacja",
|
||||
"text": "\\item \\label{itm:egz-klas-dokumentacja}",
|
||||
"children": []
|
||||
"children": [
|
||||
{
|
||||
"type": "pkt",
|
||||
"numbering": "\\S38 ust. 5 pkt. 1",
|
||||
"label": "",
|
||||
"text": "\\item Z~egzaminu sporządza się \\emph{protokół}. Prace pisemne ucznia oraz notatkę z części ustnej lub praktycznej dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.",
|
||||
"children": []
|
||||
}
|
||||
]
|
||||
},
|
||||
{
|
||||
"type": "ust",
|
||||
|
33
main.tex
33
main.tex
@ -1588,6 +1588,8 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
% \item Poszanowanie i przestrzeganie regulaminu szkoły.
|
||||
% \end{longenum}
|
||||
|
||||
\newcommand{\initialPoints}{79} % jeśli prowadzisz makro
|
||||
|
||||
\section{Ustalanie Kryteriów Oceniania Zachowania}
|
||||
\label{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}
|
||||
|
||||
@ -1702,7 +1704,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
Początkowa pula punktów i~zasady naliczania
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
% \item Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~\textbf{początkową pulą punktów} wynoszącą 50.
|
||||
\item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 65.
|
||||
\item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą \initialPoints.
|
||||
% Punkty dodatnie i ujemne są przyznawane odpowiednio za pozytywne i negatywne zachowania.
|
||||
\item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane są za zachowania i~aktywności uznane za
|
||||
wspierające funkcjonowanie Szkoły lub pozytywnie wpływające na jej społeczność
|
||||
@ -1788,7 +1790,7 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
gdzie \(\operatorname{round}\) oznacza zaokrąglenie do najbliższej
|
||||
liczby całkowitej.
|
||||
%----------------------------------------------------------
|
||||
\item Początkowa pula \(65\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie
|
||||
\item Początkowa pula \(\initialPoints\,\text{pkt}\) jest stosowana niezależnie
|
||||
w~każdym semestrze i~nie podlega korekcie przy obliczaniu
|
||||
\(S_{\text{roczna}}\).
|
||||
\item Ocena roczna ustalana jest na podstawie \(S_{\text{roczna}}\)
|
||||
@ -2651,12 +2653,11 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 1. FORMA –––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item % § 17 ust. 1 pkt 1 lit. a rozp. MEN 2019
|
||||
\textbf{Forma egzaminu} obejmuje część pisemną
|
||||
oraz ustną lub praktyczną (dla przedmiotów wymagających działania praktycznego).
|
||||
Forma egzaminu obejmuje część pisemną oraz ustną lub praktyczną (dla przedmiotów wymagających działania praktycznego).
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 2. TERMINY –––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item % Art. 44k ust. 2 u.s.o.; § 17 ust. 2 rozp. MEN 2019
|
||||
\textbf{Terminy}:
|
||||
Terminy
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item \label{itm:egz-klas-termin-srod}
|
||||
% Art. 44k ust. 2 pkt 1 u.s.o.
|
||||
@ -2674,26 +2675,30 @@ im. Zbigniewa Herberta w Słubicach \\
|
||||
%–––––––––––––––– 3. KOMISJA –––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item \label{itm:egz-klas-komisja}
|
||||
% § 17 ust. 3 rozp. MEN 2019
|
||||
Komisja egzaminacyjna liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczącego (\textbf{Dyrektora} Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną), nauczyciela egzaminującego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalności.
|
||||
Komisja egzaminacyjna
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Liczy co najmniej trzy osoby: przewodniczącego (\textbf{Dyrektora} Szkoły lub osobę przez niego upoważnioną), nauczyciela egzaminującego oraz nauczyciela tej samej albo pokrewnej specjalności.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 4. DOSTOSOWANIA ––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item % § 17 ust. 1 pkt 4 rozp. MEN 2019
|
||||
\textbf{Dostosowanie warunków} –
|
||||
zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje się
|
||||
do indywidualnych możliwości ucznia, jeżeli posiada on opinię
|
||||
lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
|
||||
Dostosowanie warunków
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Zakres i sposób sprawdzenia wiedzy dostosowuje się do indywidualnych możliwości ucznia, jeżeli posiada on opinię lub orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 5. DOKUMENTACJA ––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item \label{itm:egz-klas-dokumentacja}
|
||||
% § 17 ust. 6 rozp. MEN 2019
|
||||
\textbf{Dokumentacja}: z egzaminu sporządza się \emph{protokół};
|
||||
prace pisemne ucznia oraz notatkę z części ustnej lub praktycznej
|
||||
dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
|
||||
Dokumentacja
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Z~egzaminu sporządza się \emph{protokół}. Prace pisemne ucznia oraz notatkę z części ustnej lub praktycznej dołącza się do dokumentacji przebiegu nauczania.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
%–––––––––––––––– 6. WYNIK –––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
||||
\item % Art. 44k ust. 4 u.s.o.
|
||||
\textbf{Wynik egzaminu}:
|
||||
Wynik egzaminu
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Po zakończeniu wszystkich części komisja niezwłocznie ustala
|
||||
\emph{śródroczną}, \emph{roczną} (lub \emph{końcową}) ocenę
|
||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user