diff --git a/main.pdf b/main.pdf index fef0293..2489ed4 100644 Binary files a/main.pdf and b/main.pdf differ diff --git a/main.tex b/main.tex index 1926b72..08a5636 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -246,27 +246,24 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \section{Postanowienia Ogólne} -\paragraf{Wewnątrzszkolne Oceniania: Cel, Zakres Stosowania, Podstawa Prawna oraz Zgodność} +\paragraf{Cel i Zakres Stosowania Wewnątrzszkolnego Oceniania} \begin{longenum} %---------------------- % CEL %---------------------- - \item \textbf{Cel:} + \item Celem oceniania wewnątrzszkolnego jest w szczególności: \begin{longenum} - \item Celem oceniania wewnątrzszkolnego jest w szczególności: - \begin{longenum} - \item Informowanie i~motywowanie uczniów do dalszego rozwoju. - \item Wspieranie uczniów w~procesie kształcenia i~doskonalenia umiejętności. - \item Doskonalenie pracy nauczycieli poprzez analizę wyników nauczania i~wychowania. - \end{longenum} + \item Informowanie i~motywowanie uczniów do dalszego rozwoju. + \item Wspieranie uczniów w~procesie kształcenia i~doskonalenia umiejętności. + \item Doskonalenie pracy nauczycieli poprzez analizę wyników nauczania i~wychowania. \end{longenum} %---------------------- % ZAKRES STOSOWANIA %---------------------- - \item \textbf{Zakres Stosowania:} + \item Zakres Stosowania: \begin{longenum} \item Ocenianie osiągnięć edukacyjnych ucznia polega na rozpoznawaniu poziomu i~postępów w~opanowaniu wiadomości oraz umiejętności, w~odniesieniu do~wymagań @@ -275,32 +272,32 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: zasad współżycia społecznego, norm etycznych oraz obowiązków określonych w~statucie szkoły. \end{longenum} +\end{longenum} +\paragraf{Podstawa Prawna oraz Zgodność Wewnątrzszkolnego Oceniania} +\begin{longenum} %---------------------- % PODSTAWA PRAWNA %---------------------- - \item \textbf{Podstawa Prawna:} + \item Podstawa Prawna: \begin{longenum} \item Ocenianie wewnątrzszkolne prowadzone jest w~oparciu o~obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w~szczególności: \begin{longenum} - \item \textbf{Podstawę Programową} kształcenia ogólnego\footnotemark[\pp]. - \item \textbf{Rozporządzenie} w~sprawie oceniania, klasyfikowania + \item Podstawę Programową kształcenia ogólnego\footnotemark[\pp]. + \item Rozporządzenie w~sprawie oceniania, klasyfikowania i~promowania uczniów\footnotemark[\roz]. - \item \textbf{Ustawę} -- Prawo oświatowe\footnotemark[\ust]. + \item Ustawę -- Prawo oświatowe\footnotemark[\ust]. \end{longenum} \end{longenum} %---------------------- % ZGODNOŚĆ %---------------------- - \item \textbf{Zgodność:} + \item Niniejsze zasady oceniania wewnątrzszkolnego są zgodne z: \begin{longenum} - \item Niniejsze zasady oceniania wewnątrzszkolnego są zgodne z: - \begin{longenum} - \item \textbf{Statutem Szkoły}. - \item Wewnętrznymi regulacjami oraz procedurami obowiązującymi w~szkole. - \end{longenum} + \item \textbf{Statutem Szkoły}. + \item Wewnętrznymi regulacjami oraz procedurami obowiązującymi w~szkole. \end{longenum} \end{longenum} @@ -357,13 +354,6 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \item Uczeń podlega ocenianiu w następujących kategoriach ocen: \begin{longenum} \item Oceny bieżące: - \begin{longenum} - \item Liczba ocen bieżących w semestrze jest proporcjonalna do tygodniowej liczby godzin zajęć z danego przedmiotu i wynosi co najmniej: - \begin{longenum} - \item 3 oceny – dla przedmiotów realizowanych w wymiarze 1–2 godzin tygodniowo. - \item 4 oceny – dla przedmiotów realizowanych w wymiarze 3 godzin tygodniowo lub więcej. - \end{longenum} - \end{longenum} \item Oceny klasyfikacyjne: \begin{longenum} \item Śródroczne – ustalane na koniec pierwszego semestru.