diff --git a/main.pdf b/main.pdf index fa16b4e..bb5dc8b 100644 Binary files a/main.pdf and b/main.pdf differ diff --git a/main.tex b/main.tex index a0fbf97..c2ae0ee 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -1299,10 +1299,15 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~ \item \textbf{Odstępstwa od zasad:} Nauczyciel może w szczególnych przypadkach zmienić powyższe zasady, uwzględniając specyfikę materiału lub potrzeby uczniów, informując ich o tym z wyprzedzeniem. \end{longenum} + \item \textbf{Inne formy sprawdzania wiedzy i umiejętności}: + \begin{longenum} + \item Są dostosowane do specyfiki danego przedmiżotu lub realizowanych treści edukacyjnych. + \item Mogą obejmować m.in.: referaty, prezentacje, projekty, prace twórcze oraz inne aktywności ustalone przez nauczyciela. + \item Kryteria oceny obejmują poprawność merytoryczną, logiczną strukturę, kreatywność oraz sposób prezentacji wyników pracy. + \item Zasady realizacji oraz kryteria oceniania tych form określa nauczyciel, informując uczniów z odpowiednim wyprzedzeniem. + \end{longenum} + - \item Zadania domowe; - \item Projekty; - \item Aktywność na lekcji, \end{longenum} % ćwiczenia ustne, pisemne i praktyczne;