This commit is contained in:
baiobelfer 2025-02-18 20:11:16 +01:00
parent 52e9fc89ee
commit aa2fe8c992
2 changed files with 10 additions and 7 deletions

BIN
main.pdf

Binary file not shown.

View File

@ -37,7 +37,7 @@
% Custom header layout
\fancyhead[L]{\textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie}} % Left-aligned: Title or document name
\fancyhead[C]{--~\thepage~--} % Right-aligned: Page number
\fancyhead[R]{\small Załącznik Nr 2} % Center-aligned: Section or chapter title
\fancyhead[R]{\small Załącznik Nr 1} % Center-aligned: Section or chapter title
\renewcommand{\headrulewidth}{1pt} % Linia w nagłówku (0 - brak)
% ----------------------------- %
@ -366,12 +366,15 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
co umożliwia spójną i~systematyczną ewaluację pracy uczniów,
oraz realizację wymagań edukacyjnych określonych w~podstawie programowej.
\item \textbf{Cel dokumentu SO:}
Przyjęcie systemu oceniania wiedzy i umiejętności, który cechuje się \textbf{prawidłowością, jednoznacznością i niepodatnością na arbitralne interpretacje}, w~szczególności poprzez:
\item \textbf{Cel dokumentu SO:}\\
Celem niniejszego dokumentu jest ustanowienie systemu oceniania wiedzy i~umiejętności, który cechuje się \textbf{prawidłowością, jednoznacznością oraz odpornością na arbitralne interpretacje}. W~szczególności system ten powinien obejmować:
\begin{longenum}
\item \textbf{Określenie stopnia realizacji wymagań podstawy programowej}, mierzonego obiektywnymi wskaźnikami efektywności.
\item \textbf{Precyzyjne ustalenie i~ilościową integrację} wymagań ogólnych i~szczegółowych z~systemem oceniania wiedzy i~umiejętności, opartych na mierzalnych wskaźnikach postępów uczniów.
\item \textbf{Wdrożenie jawnych, obiektywnych oraz ilościowych zasad oceniania}, zapewniających transparentność, rzetelność i~mierzalność procesu dydaktycznego.
\item \textbf{Określenie stopnia realizacji wymagań podstawy programowej}, ustalonego w~oparciu o~obiektywne wskaźniki efektywności.
\item \textbf{Oparcie systemu oceniania wiedzy i~umiejętności uczniów} na precyzyjnie zdefiniowanych oraz ilościowo integrowanych wymaganiach ogólnych i~szczegółowych, z~wykorzystaniem obiektywnych mierników umożliwiających monitorowanie postępów edukacyjnych.
\item \textbf{Wdrożenie jawnych, obiektywnych i~ilościowych zasad oceniania}, zapewniających transparentność, rzetelność oraz mierzalność procesu dydaktycznego.
\end{longenum}
\item \textbf{Zakres stosowalności dokumentu SO:}