Zal 1
This commit is contained in:
parent
52e9fc89ee
commit
aa2fe8c992
17
main.tex
17
main.tex
@ -37,7 +37,7 @@
|
|||||||
% Custom header layout
|
% Custom header layout
|
||||||
\fancyhead[L]{\textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie}} % Left-aligned: Title or document name
|
\fancyhead[L]{\textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie}} % Left-aligned: Title or document name
|
||||||
\fancyhead[C]{--~\thepage~--} % Right-aligned: Page number
|
\fancyhead[C]{--~\thepage~--} % Right-aligned: Page number
|
||||||
\fancyhead[R]{\small Załącznik Nr 2} % Center-aligned: Section or chapter title
|
\fancyhead[R]{\small Załącznik Nr 1} % Center-aligned: Section or chapter title
|
||||||
\renewcommand{\headrulewidth}{1pt} % Linia w nagłówku (0 - brak)
|
\renewcommand{\headrulewidth}{1pt} % Linia w nagłówku (0 - brak)
|
||||||
|
|
||||||
% ----------------------------- %
|
% ----------------------------- %
|
||||||
@ -365,15 +365,18 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
\item Dokument \textbf{SO}, opracowany przez zespół nauczycieli danego przedmiotu, zawiera wytyczne dotyczące metod oceniania wiadomości i~umiejętności uczniów, a~także klarowne kryteria weryfikacji postępów,
|
\item Dokument \textbf{SO}, opracowany przez zespół nauczycieli danego przedmiotu, zawiera wytyczne dotyczące metod oceniania wiadomości i~umiejętności uczniów, a~także klarowne kryteria weryfikacji postępów,
|
||||||
co umożliwia spójną i~systematyczną ewaluację pracy uczniów,
|
co umożliwia spójną i~systematyczną ewaluację pracy uczniów,
|
||||||
oraz realizację wymagań edukacyjnych określonych w~podstawie programowej.
|
oraz realizację wymagań edukacyjnych określonych w~podstawie programowej.
|
||||||
|
|
||||||
|
\item \textbf{Cel dokumentu SO:}\\
|
||||||
|
Celem niniejszego dokumentu jest ustanowienie systemu oceniania wiedzy i~umiejętności, który cechuje się \textbf{prawidłowością, jednoznacznością oraz odpornością na arbitralne interpretacje}. W~szczególności system ten powinien obejmować:
|
||||||
|
|
||||||
\item \textbf{Cel dokumentu SO:}
|
|
||||||
Przyjęcie systemu oceniania wiedzy i umiejętności, który cechuje się \textbf{prawidłowością, jednoznacznością i niepodatnością na arbitralne interpretacje}, w~szczególności poprzez:
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Określenie stopnia realizacji wymagań podstawy programowej}, mierzonego obiektywnymi wskaźnikami efektywności.
|
\item \textbf{Określenie stopnia realizacji wymagań podstawy programowej}, ustalonego w~oparciu o~obiektywne wskaźniki efektywności.
|
||||||
\item \textbf{Precyzyjne ustalenie i~ilościową integrację} wymagań ogólnych i~szczegółowych z~systemem oceniania wiedzy i~umiejętności, opartych na mierzalnych wskaźnikach postępów uczniów.
|
|
||||||
\item \textbf{Wdrożenie jawnych, obiektywnych oraz ilościowych zasad oceniania}, zapewniających transparentność, rzetelność i~mierzalność procesu dydaktycznego.
|
\item \textbf{Oparcie systemu oceniania wiedzy i~umiejętności uczniów} na precyzyjnie zdefiniowanych oraz ilościowo integrowanych wymaganiach ogólnych i~szczegółowych, z~wykorzystaniem obiektywnych mierników umożliwiających monitorowanie postępów edukacyjnych.
|
||||||
|
|
||||||
|
\item \textbf{Wdrożenie jawnych, obiektywnych i~ilościowych zasad oceniania}, zapewniających transparentność, rzetelność oraz mierzalność procesu dydaktycznego.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item \textbf{Zakres stosowalności dokumentu SO:}
|
\item \textbf{Zakres stosowalności dokumentu SO:}
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Dokument \textbf{SO} odnosi się do realizacji programu nauczania danego przedmiotu, na określonym poziomie kształcenia, zgodnie z~obowiązującą podstawą programową\footnotemark[\pp].
|
\item Dokument \textbf{SO} odnosi się do realizacji programu nauczania danego przedmiotu, na określonym poziomie kształcenia, zgodnie z~obowiązującą podstawą programową\footnotemark[\pp].
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user