diff --git a/main.pdf b/main.pdf index 9fb5da0..7b676f1 100644 Binary files a/main.pdf and b/main.pdf differ diff --git a/main.tex b/main.tex index 1b24891..a7d8daf 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -37,7 +37,7 @@ % Custom header layout \fancyhead[L]{\textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie}} % Left-aligned: Title or document name \fancyhead[C]{--~\thepage~--} % Right-aligned: Page number -\fancyhead[R]{\small Załącznik Nr 2} % Center-aligned: Section or chapter title +\fancyhead[R]{\small Załącznik Nr 1} % Center-aligned: Section or chapter title \renewcommand{\headrulewidth}{1pt} % Linia w nagłówku (0 - brak) % ----------------------------- % @@ -365,15 +365,18 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~ \item Dokument \textbf{SO}, opracowany przez zespół nauczycieli danego przedmiotu, zawiera wytyczne dotyczące metod oceniania wiadomości i~umiejętności uczniów, a~także klarowne kryteria weryfikacji postępów, co umożliwia spójną i~systematyczną ewaluację pracy uczniów, oraz realizację wymagań edukacyjnych określonych w~podstawie programowej. + + \item \textbf{Cel dokumentu SO:}\\ + Celem niniejszego dokumentu jest ustanowienie systemu oceniania wiedzy i~umiejętności, który cechuje się \textbf{prawidłowością, jednoznacznością oraz odpornością na arbitralne interpretacje}. W~szczególności system ten powinien obejmować: - \item \textbf{Cel dokumentu SO:} - Przyjęcie systemu oceniania wiedzy i umiejętności, który cechuje się \textbf{prawidłowością, jednoznacznością i niepodatnością na arbitralne interpretacje}, w~szczególności poprzez: \begin{longenum} - \item \textbf{Określenie stopnia realizacji wymagań podstawy programowej}, mierzonego obiektywnymi wskaźnikami efektywności. - \item \textbf{Precyzyjne ustalenie i~ilościową integrację} wymagań ogólnych i~szczegółowych z~systemem oceniania wiedzy i~umiejętności, opartych na mierzalnych wskaźnikach postępów uczniów. - \item \textbf{Wdrożenie jawnych, obiektywnych oraz ilościowych zasad oceniania}, zapewniających transparentność, rzetelność i~mierzalność procesu dydaktycznego. + \item \textbf{Określenie stopnia realizacji wymagań podstawy programowej}, ustalonego w~oparciu o~obiektywne wskaźniki efektywności. + + \item \textbf{Oparcie systemu oceniania wiedzy i~umiejętności uczniów} na precyzyjnie zdefiniowanych oraz ilościowo integrowanych wymaganiach ogólnych i~szczegółowych, z~wykorzystaniem obiektywnych mierników umożliwiających monitorowanie postępów edukacyjnych. + + \item \textbf{Wdrożenie jawnych, obiektywnych i~ilościowych zasad oceniania}, zapewniających transparentność, rzetelność oraz mierzalność procesu dydaktycznego. \end{longenum} - + \item \textbf{Zakres stosowalności dokumentu SO:} \begin{longenum} \item Dokument \textbf{SO} odnosi się do realizacji programu nauczania danego przedmiotu, na określonym poziomie kształcenia, zgodnie z~obowiązującą podstawą programową\footnotemark[\pp].