diff --git a/main.pdf b/main.pdf index c15be3a..997cb77 100644 Binary files a/main.pdf and b/main.pdf differ diff --git a/main.tex b/main.tex index 9961cb9..4dceeb3 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -344,17 +344,34 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \item System oceniania wewnątrzszkolnego jest prosty, przejrzysty i opiera się na następujących zasadach: \begin{longenum} - \item \textbf{Zakres oceniania}: - \begin{longenum} - \item Ocenie podlegają osiągnięcia edukacyjne ucznia (poziom wiedzy i umiejętności w odniesieniu do wymagań programowych) oraz jego zachowanie (przestrzeganie zasad i norm obowiązujących w szkole). Ocenianie wewnątrzszkolne przeprowadzają nauczyciele uczący w oddziałach lub grupach międzyoddziałowych. - \end{longenum} + + \item Zakres oceniania: + \begin{longenum} + \item Ocenie podlegają: + \begin{longenum} + \item Osiągnięcia edukacyjne ucznia -- poziom opanowania wiedzy i~umiejętności określonych w~wymaganiach programowych. + \item Zachowanie ucznia -- stopień przestrzegania zasad współżycia szkolnego oraz norm obowiązujących w~placówce. + \end{longenum} + \item Ocenianie wewnątrzszkolne realizują nauczyciele prowadzący zajęcia w~ramach oddziałów klasowych lub grup międzyoddziałowych. + \end{longenum} \item W trakcie nauki w szkole uczeń otrzymuje oceny: \begin{longenum} - \item Bieżące: + + \item Bieżące: \begin{longenum} - \item Nauczyciel powinien sprawdzać wiedzę i umiejętności uczniów na bieżąco oraz po zrealizowaniu materiału zawartego w kolejnych działach materiału, przy czym najwięcej uwagi powinien poświęcić bieżącej ocenie pracy ucznia. + \item Oceny~bieżące z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych: + \begin{longenum} + \item Nauczyciele sprawdzają wiedzę i~umiejętności uczniów na~bieżąco oraz po~zrealizowaniu materiału z~kolejnych działów programowych. + \item Największy nacisk kładzie się na~systematyczną ocenę pracy ucznia. + \end{longenum} + \item Oceny~bieżące dotyczące zachowania: + \begin{longenum} + \item Ocenianie zachowania opiera się na~systematycznej obserwacji postawy ucznia wobec rówieśników, nauczycieli oraz innych członków społeczności szkolnej. + \item Uwzględnia się przestrzeganie regulaminu szkoły, zaangażowanie w~życie szkoły oraz odpowiedzialność za~wykonywane zadania. + \end{longenum} \end{longenum} + \item Klasyfikacyjne: \begin{longenum} \item Śródroczne -- na koniec pierwszego okresu;