u par 4 ok

This commit is contained in:
baiobelfer 2025-03-07 05:00:17 +01:00
parent 689f73f389
commit a0b58cf416
2 changed files with 23 additions and 6 deletions

BIN
main.pdf

Binary file not shown.

View File

@ -344,17 +344,34 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\item System oceniania wewnątrzszkolnego jest prosty, przejrzysty i opiera się na następujących zasadach:
\begin{longenum}
\item \textbf{Zakres oceniania}:
\begin{longenum}
\item Ocenie podlegają osiągnięcia edukacyjne ucznia (poziom wiedzy i umiejętności w odniesieniu do wymagań programowych) oraz jego zachowanie (przestrzeganie zasad i norm obowiązujących w szkole). Ocenianie wewnątrzszkolne przeprowadzają nauczyciele uczący w oddziałach lub grupach międzyoddziałowych.
\end{longenum}
\item Zakres oceniania:
\begin{longenum}
\item Ocenie podlegają:
\begin{longenum}
\item Osiągnięcia edukacyjne ucznia -- poziom opanowania wiedzy i~umiejętności określonych w~wymaganiach programowych.
\item Zachowanie ucznia -- stopień przestrzegania zasad współżycia szkolnego oraz norm obowiązujących w~placówce.
\end{longenum}
\item Ocenianie wewnątrzszkolne realizują nauczyciele prowadzący zajęcia w~ramach oddziałów klasowych lub grup międzyoddziałowych.
\end{longenum}
\item W trakcie nauki w szkole uczeń otrzymuje oceny:
\begin{longenum}
\item Bieżące:
\item Bieżące:
\begin{longenum}
\item Nauczyciel powinien sprawdzać wiedzę i umiejętności uczniów na bieżąco oraz po zrealizowaniu materiału zawartego w kolejnych działach materiału, przy czym najwięcej uwagi powinien poświęcić bieżącej ocenie pracy ucznia.
\item Oceny~bieżące z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych:
\begin{longenum}
\item Nauczyciele sprawdzają wiedzę i~umiejętności uczniów na~bieżąco oraz po~zrealizowaniu materiału z~kolejnych działów programowych.
\item Największy nacisk kładzie się na~systematyczną ocenę pracy ucznia.
\end{longenum}
\item Oceny~bieżące dotyczące zachowania:
\begin{longenum}
\item Ocenianie zachowania opiera się na~systematycznej obserwacji postawy ucznia wobec rówieśników, nauczycieli oraz innych członków społeczności szkolnej.
\item Uwzględnia się przestrzeganie regulaminu szkoły, zaangażowanie w~życie szkoły oraz odpowiedzialność za~wykonywane zadania.
\end{longenum}
\end{longenum}
\item Klasyfikacyjne:
\begin{longenum}
\item Śródroczne -- na koniec pierwszego okresu;