u: add labels po-bo
This commit is contained in:
parent
81a2884ca7
commit
96a34ccab9
80
m.tex
80
m.tex
@ -338,80 +338,80 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
\paragraf{Ogólne zasady oceniania}
|
\paragraf{Ogólne zasady oceniania}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Obowiązuje \textbf{punktowo-procentowy} system oceniania wewnątrzszkolnego, stosowany w szkole młodzieżowej, którego celem jest:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-punktowo-procentowy} Obowiązuje \textbf{punktowo-procentowy} system oceniania wewnątrzszkolnego, stosowany w szkole młodzieżowej, którego celem jest:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Zapewnienie uczniowi informacji o poziomie jego osiągnięć edukacyjnych i zachowania oraz o postępach w tym zakresie, w szczególności dotyczących:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-cel-informacja} Zapewnienie uczniowi informacji o poziomie jego osiągnięć edukacyjnych i zachowania oraz o postępach w tym zakresie, w szczególności dotyczących:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Jakości wykonanej pracy.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-jakosc-pracy} Jakości wykonanej pracy.
|
||||||
\item Skuteczności stosowanych metod uczenia się.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-skutecznosc-metod} Skuteczności stosowanych metod uczenia się.
|
||||||
\item Poziomie opanowania wiadomości i umiejętności w odniesieniu do wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej, określonej w odrębnych przepisach, oraz realizowanych w szkole programów nauczania uwzględniających tę podstawę.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-poziom-wiedzy} Poziomie opanowania wiadomości i umiejętności w odniesieniu do wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej, określonej w odrębnych przepisach, oraz realizowanych w szkole programów nauczania uwzględniających tę podstawę.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item Udzielanie uczniowi pomocy w nauce poprzez przekazanie informacji o tym, co wykonał prawidłowo i jak powinien się dalej uczyć, wraz ze wskazówkami do samodzielnego planowania własnego rozwoju.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-pomoc-uczen} Udzielanie uczniowi pomocy w nauce poprzez przekazanie informacji o tym, co wykonał prawidłowo i jak powinien się dalej uczyć, wraz ze wskazówkami do samodzielnego planowania własnego rozwoju.
|
||||||
\item Motywowanie ucznia do dalszych postępów w nauce i zachowaniu.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-motywowanie} Motywowanie ucznia do dalszych postępów w nauce i zachowaniu.
|
||||||
\item Umożliwienie rodzicom lub prawnym opiekunom oraz nauczycielom monitorowania:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-monitorowanie} Umożliwienie rodzicom lub prawnym opiekunom oraz nauczycielom monitorowania:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Postępów edukacyjnych i trudności ucznia w nauce i zachowaniu.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-postepy-edukacyjne} Postępów edukacyjnych i trudności ucznia w nauce i zachowaniu.
|
||||||
\item Wkładu ucznia w jego własny rozwój, w tym specjalnych uzdolnień.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-wklad-rozwoj} Wkładu ucznia w jego własny rozwój, w tym specjalnych uzdolnień.
|
||||||
\item Efektywności realizowanego procesu nauczania.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-efektywnosc-nauczania} Efektywności realizowanego procesu nauczania.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item Umożliwienie nauczycielom doskonalenia organizacji i metod pracy dydaktyczno-wychowawczej.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-doskonalenie-nauczycieli} Umożliwienie nauczycielom doskonalenia organizacji i metod pracy dydaktyczno-wychowawczej.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item System oceniania wewnątrzszkolnego jest prosty, przejrzysty i opiera się na następujących zasadach:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-system-prosty} System oceniania wewnątrzszkolnego jest prosty, przejrzysty i opiera się na następujących zasadach:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item Zakres oceniania:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-zakres-oceniania} Zakres oceniania:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Ocenie podlegają:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-ocenie-podlegaja} Ocenie podlegają:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Osiągnięcia edukacyjne ucznia -- poziom opanowania wiedzy i~umiejętności określonych w~wymaganiach programowych.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-oswiadczenia-edukacyjne} Osiągnięcia edukacyjne ucznia -- poziom opanowania wiedzy i~umiejętności określonych w~wymaganiach programowych.
|
||||||
\item Zachowanie ucznia -- stopień przestrzegania zasad współżycia szkolnego oraz norm obowiązujących w~placówce.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-zachowanie} Zachowanie ucznia -- stopień przestrzegania zasad współżycia szkolnego oraz norm obowiązujących w~placówce.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item Ocenianie wewnątrzszkolne realizują nauczyciele prowadzący zajęcia w~ramach oddziałów klasowych lub grup międzyoddziałowych.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-realizacja-oceniania} Ocenianie wewnątrzszkolne realizują nauczyciele prowadzący zajęcia w~ramach oddziałów klasowych lub grup międzyoddziałowych.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item W~trakcie nauki w~szkole uczeń otrzymuje oceny:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-rodzaje-ocen} W~trakcie nauki w~szkole uczeń otrzymuje oceny:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item Bieżące:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace} Bieżące:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Oceny~bieżące z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-obowiazkowe-dodatkowe} Oceny~bieżące z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Nauczyciele sprawdzają wiedzę i~umiejętności uczniów na~bieżąco oraz po~zrealizowaniu materiału z~kolejnych działów programowych.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-sprawdzanie} Nauczyciele sprawdzają wiedzę i~umiejętności uczniów na~bieżąco oraz po~zrealizowaniu materiału z~kolejnych działów programowych.
|
||||||
\item Największy nacisk kładzie się na~systematyczną ocenę pracy ucznia.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-systematyczna} Największy nacisk kładzie się na~systematyczną ocenę pracy ucznia.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item Oceny~bieżące dotyczące zachowania:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-zachowanie} Oceny~bieżące dotyczące zachowania:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Ocenianie zachowania opiera się na~systematycznej obserwacji postawy ucznia wobec rówieśników, nauczycieli oraz innych członków społeczności szkolnej.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-obserwacja} Ocenianie zachowania opiera się na~systematycznej obserwacji postawy ucznia wobec rówieśników, nauczycieli oraz innych członków społeczności szkolnej.
|
||||||
\item Uwzględnia się przestrzeganie regulaminu szkoły, zaangażowanie w~życie szkoły oraz odpowiedzialność za~wykonywane zadania.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-regulamin} Uwzględnia się przestrzeganie regulaminu szkoły, zaangażowanie w~życie szkoły oraz odpowiedzialność za~wykonywane zadania.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item Klasyfikacyjne:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-klasyfikacyjne} Klasyfikacyjne:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Śródroczne -- na koniec pierwszego okresu;
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-srodroczne} Śródroczne -- na koniec pierwszego okresu;
|
||||||
\item Roczne -- na koniec roku szkolnego;
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-roczne} Roczne -- na koniec roku szkolnego;
|
||||||
\item \textbf{Ocena końcowa}:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa} \textbf{Ocena końcowa}:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Ustalana po zakończeniu cyklu nauczania w~szkole;
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-cykl} Ustalana po zakończeniu cyklu nauczania w~szkole;
|
||||||
\item Odpowiada ocenie rocznej uzyskanej w~ostatnim roku kształcenia z~danych zajęć edukacyjnych;
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-roczna} Odpowiada ocenie rocznej uzyskanej w~ostatnim roku kształcenia z~danych zajęć edukacyjnych;
|
||||||
\item Może być określona na podstawie:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-okreslenie} Może być określona na podstawie:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Wyniku egzaminu poprawkowego lub sprawdzającego przeprowadzonego w~ostatnim roku kształcenia z~danych zajęć edukacyjnych;
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-egzamin} Wyniku egzaminu poprawkowego lub sprawdzającego przeprowadzonego w~ostatnim roku kształcenia z~danych zajęć edukacyjnych;
|
||||||
\item Wyników olimpiad i~konkursów uprawniających do uzyskania oceny celującej.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-olimpiady} Wyników olimpiad i~konkursów uprawniających do uzyskania oceny celującej.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Końcowa ocena zachowania}:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-zachowanie} \textbf{Końcowa ocena zachowania}:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Stanowi ocena klasyfikacyjna wystawiona w~klasie programowo najwyższej.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-zachowanie-klasa} Stanowi ocena klasyfikacyjna wystawiona w~klasie programowo najwyższej.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item Skala ocen:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-skala-ocen} Skala ocen:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Oceny \textbf{bieżące} są wystawiane w~\textbf{systemie punktowym}, który pozwala na precyzyjne określenie postępów ucznia.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-skala-punktowa} Oceny \textbf{bieżące} są wystawiane w~\textbf{systemie punktowym}, który pozwala na precyzyjne określenie postępów ucznia.
|
||||||
\item Oceny \textbf{klasyfikacyjne śródroczne} i~\textbf{roczne} oraz \textbf{końcowe} są przeliczane na \textbf{skalę procentową}, a~następnie na \textbf{stopnie} w~skali od 1~do 6~według ustalonych kryteriów.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-skala-procentowa} Oceny \textbf{klasyfikacyjne śródroczne} i~\textbf{roczne} oraz \textbf{końcowe} są przeliczane na \textbf{skalę procentową}, a~następnie na \textbf{stopnie} w~skali od 1~do 6~według ustalonych kryteriów.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
80
main.tex
80
main.tex
@ -338,80 +338,80 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
\paragraf{Ogólne zasady oceniania}
|
\paragraf{Ogólne zasady oceniania}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Obowiązuje \textbf{punktowo-procentowy} system oceniania wewnątrzszkolnego, stosowany w szkole młodzieżowej, którego celem jest:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-punktowo-procentowy} Obowiązuje \textbf{punktowo-procentowy} system oceniania wewnątrzszkolnego, stosowany w szkole młodzieżowej, którego celem jest:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Zapewnienie uczniowi informacji o poziomie jego osiągnięć edukacyjnych i zachowania oraz o postępach w tym zakresie, w szczególności dotyczących:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-cel-informacja} Zapewnienie uczniowi informacji o poziomie jego osiągnięć edukacyjnych i zachowania oraz o postępach w tym zakresie, w szczególności dotyczących:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Jakości wykonanej pracy.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-jakosc-pracy} Jakości wykonanej pracy.
|
||||||
\item Skuteczności stosowanych metod uczenia się.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-skutecznosc-metod} Skuteczności stosowanych metod uczenia się.
|
||||||
\item Poziomie opanowania wiadomości i umiejętności w odniesieniu do wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej, określonej w odrębnych przepisach, oraz realizowanych w szkole programów nauczania uwzględniających tę podstawę.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-poziom-wiedzy} Poziomie opanowania wiadomości i umiejętności w odniesieniu do wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej, określonej w odrębnych przepisach, oraz realizowanych w szkole programów nauczania uwzględniających tę podstawę.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item Udzielanie uczniowi pomocy w nauce poprzez przekazanie informacji o tym, co wykonał prawidłowo i jak powinien się dalej uczyć, wraz ze wskazówkami do samodzielnego planowania własnego rozwoju.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-pomoc-uczen} Udzielanie uczniowi pomocy w nauce poprzez przekazanie informacji o tym, co wykonał prawidłowo i jak powinien się dalej uczyć, wraz ze wskazówkami do samodzielnego planowania własnego rozwoju.
|
||||||
\item Motywowanie ucznia do dalszych postępów w nauce i zachowaniu.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-motywowanie} Motywowanie ucznia do dalszych postępów w nauce i zachowaniu.
|
||||||
\item Umożliwienie rodzicom lub prawnym opiekunom oraz nauczycielom monitorowania:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-monitorowanie} Umożliwienie rodzicom lub prawnym opiekunom oraz nauczycielom monitorowania:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Postępów edukacyjnych i trudności ucznia w nauce i zachowaniu.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-postepy-edukacyjne} Postępów edukacyjnych i trudności ucznia w nauce i zachowaniu.
|
||||||
\item Wkładu ucznia w jego własny rozwój, w tym specjalnych uzdolnień.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-wklad-rozwoj} Wkładu ucznia w jego własny rozwój, w tym specjalnych uzdolnień.
|
||||||
\item Efektywności realizowanego procesu nauczania.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-efektywnosc-nauczania} Efektywności realizowanego procesu nauczania.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item Umożliwienie nauczycielom doskonalenia organizacji i metod pracy dydaktyczno-wychowawczej.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-doskonalenie-nauczycieli} Umożliwienie nauczycielom doskonalenia organizacji i metod pracy dydaktyczno-wychowawczej.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item System oceniania wewnątrzszkolnego jest prosty, przejrzysty i opiera się na następujących zasadach:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-system-prosty} System oceniania wewnątrzszkolnego jest prosty, przejrzysty i opiera się na następujących zasadach:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item Zakres oceniania:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-zakres-oceniania} Zakres oceniania:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Ocenie podlegają:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-ocenie-podlegaja} Ocenie podlegają:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Osiągnięcia edukacyjne ucznia -- poziom opanowania wiedzy i~umiejętności określonych w~wymaganiach programowych.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-oswiadczenia-edukacyjne} Osiągnięcia edukacyjne ucznia -- poziom opanowania wiedzy i~umiejętności określonych w~wymaganiach programowych.
|
||||||
\item Zachowanie ucznia -- stopień przestrzegania zasad współżycia szkolnego oraz norm obowiązujących w~placówce.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-zachowanie} Zachowanie ucznia -- stopień przestrzegania zasad współżycia szkolnego oraz norm obowiązujących w~placówce.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item Ocenianie wewnątrzszkolne realizują nauczyciele prowadzący zajęcia w~ramach oddziałów klasowych lub grup międzyoddziałowych.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-realizacja-oceniania} Ocenianie wewnątrzszkolne realizują nauczyciele prowadzący zajęcia w~ramach oddziałów klasowych lub grup międzyoddziałowych.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item W~trakcie nauki w~szkole uczeń otrzymuje oceny:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-rodzaje-ocen} W~trakcie nauki w~szkole uczeń otrzymuje oceny:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item Bieżące:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace} Bieżące:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Oceny~bieżące z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-obowiazkowe-dodatkowe} Oceny~bieżące z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Nauczyciele sprawdzają wiedzę i~umiejętności uczniów na~bieżąco oraz po~zrealizowaniu materiału z~kolejnych działów programowych.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-sprawdzanie} Nauczyciele sprawdzają wiedzę i~umiejętności uczniów na~bieżąco oraz po~zrealizowaniu materiału z~kolejnych działów programowych.
|
||||||
\item Największy nacisk kładzie się na~systematyczną ocenę pracy ucznia.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-systematyczna} Największy nacisk kładzie się na~systematyczną ocenę pracy ucznia.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item Oceny~bieżące dotyczące zachowania:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-zachowanie} Oceny~bieżące dotyczące zachowania:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Ocenianie zachowania opiera się na~systematycznej obserwacji postawy ucznia wobec rówieśników, nauczycieli oraz innych członków społeczności szkolnej.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-obserwacja} Ocenianie zachowania opiera się na~systematycznej obserwacji postawy ucznia wobec rówieśników, nauczycieli oraz innych członków społeczności szkolnej.
|
||||||
\item Uwzględnia się przestrzeganie regulaminu szkoły, zaangażowanie w~życie szkoły oraz odpowiedzialność za~wykonywane zadania.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-biezace-regulamin} Uwzględnia się przestrzeganie regulaminu szkoły, zaangażowanie w~życie szkoły oraz odpowiedzialność za~wykonywane zadania.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item Klasyfikacyjne:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-klasyfikacyjne} Klasyfikacyjne:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Śródroczne -- na koniec pierwszego okresu;
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-srodroczne} Śródroczne -- na koniec pierwszego okresu;
|
||||||
\item Roczne -- na koniec roku szkolnego;
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-roczne} Roczne -- na koniec roku szkolnego;
|
||||||
\item \textbf{Ocena końcowa}:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa} \textbf{Ocena końcowa}:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Ustalana po zakończeniu cyklu nauczania w~szkole;
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-cykl} Ustalana po zakończeniu cyklu nauczania w~szkole;
|
||||||
\item Odpowiada ocenie rocznej uzyskanej w~ostatnim roku kształcenia z~danych zajęć edukacyjnych;
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-roczna} Odpowiada ocenie rocznej uzyskanej w~ostatnim roku kształcenia z~danych zajęć edukacyjnych;
|
||||||
\item Może być określona na podstawie:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-okreslenie} Może być określona na podstawie:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Wyniku egzaminu poprawkowego lub sprawdzającego przeprowadzonego w~ostatnim roku kształcenia z~danych zajęć edukacyjnych;
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-egzamin} Wyniku egzaminu poprawkowego lub sprawdzającego przeprowadzonego w~ostatnim roku kształcenia z~danych zajęć edukacyjnych;
|
||||||
\item Wyników olimpiad i~konkursów uprawniających do uzyskania oceny celującej.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-olimpiady} Wyników olimpiad i~konkursów uprawniających do uzyskania oceny celującej.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Końcowa ocena zachowania}:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-zachowanie} \textbf{Końcowa ocena zachowania}:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Stanowi ocena klasyfikacyjna wystawiona w~klasie programowo najwyższej.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-koncowa-zachowanie-klasa} Stanowi ocena klasyfikacyjna wystawiona w~klasie programowo najwyższej.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item Skala ocen:
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-skala-ocen} Skala ocen:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Oceny \textbf{bieżące} są wystawiane w~\textbf{systemie punktowym}, który pozwala na precyzyjne określenie postępów ucznia.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-skala-punktowa} Oceny \textbf{bieżące} są wystawiane w~\textbf{systemie punktowym}, który pozwala na precyzyjne określenie postępów ucznia.
|
||||||
\item Oceny \textbf{klasyfikacyjne śródroczne} i~\textbf{roczne} oraz \textbf{końcowe} są przeliczane na \textbf{skalę procentową}, a~następnie na \textbf{stopnie} w~skali od 1~do 6~według ustalonych kryteriów.
|
\item \label{itm:ogolne-zasady-skala-procentowa} Oceny \textbf{klasyfikacyjne śródroczne} i~\textbf{roczne} oraz \textbf{końcowe} są przeliczane na \textbf{skalę procentową}, a~następnie na \textbf{stopnie} w~skali od 1~do 6~według ustalonych kryteriów.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user