u
This commit is contained in:
parent
25369c3a2b
commit
8addd108db
28
main.tex
28
main.tex
@ -569,6 +569,34 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
w~dokumentacji szkolnej.
|
w~dokumentacji szkolnej.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
%----------------------
|
||||||
|
% G. KRYTERIA ILOŚCIOWE
|
||||||
|
%----------------------
|
||||||
|
\item Przy ustalaniu oceny z~zajęć edukacyjnych stosuje się również \textbf{kryteria ilościowe}, które
|
||||||
|
wynikają z~zasad \emph{punktowego} oceniania wiedzy i~umiejętności określonych w~niniejszym SO. Odniesienie
|
||||||
|
do nich przedstawia się w~szczególności następująco:
|
||||||
|
\begin{longenum}
|
||||||
|
\item Ustala się \textbf{minimalną liczbę punktów} (\(P_{\min}\)) niezbędną do uznania, że uczeń spełnił
|
||||||
|
wymagania konieczne w~zakresie danego działu lub poziomu nauczania. Jej celem jest wyznaczenie progu
|
||||||
|
\emph{pełnej realizacji} treści programowych zawartych w~\textbf{Podstawie Programowej}.
|
||||||
|
\item \textbf{Sumę punktów} uzyskanych w~ramach poszczególnych zadań, działów czy całego poziomu
|
||||||
|
edukacyjnego przelicza się na \emph{procentowy} udział zrealizowanych wymagań, zgodnie z~przyjętym
|
||||||
|
systemem wag i~późniejszą konwersją na oceny zgodnie z~\textbf{kryteriami procentowymi}.
|
||||||
|
\item W~ramach \textbf{rozliczania działów} lub całego \textbf{poziomu} ocenia się, czy uczeń
|
||||||
|
osiągnął \emph{wszystkie} wskazane w~programie \textbf{wymagania szczegółowe} i~\textbf{ogólne}, a~nie
|
||||||
|
tylko ich wybrany fragment — dzięki temu ocena ilustruje \textbf{pełny} zakres kompetencji ucznia
|
||||||
|
wymaganych na danym etapie.
|
||||||
|
\item Uzyskanie przez ucznia wymaganego \textbf{progu punktowego} w~każdym dziale jest warunkiem koniecznym
|
||||||
|
do uznania, że \emph{całościowo} zrealizował on wymagania danego poziomu, co ma wpływ na jego ocenę
|
||||||
|
semestralną i~końcoworoczną.
|
||||||
|
\item Wagi przypisywane \textbf{wymaganiom} (ogólnym i~szczegółowym) oraz zadań w~danym dziale
|
||||||
|
czy sprawdzianie \emph{odzwierciedlają ich istotność} w~procesie kształcenia — im wyższa waga,
|
||||||
|
tym większy wpływ na wynik punktowy i~ostateczną ocenę.
|
||||||
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
% -------------------------------------------------
|
||||||
|
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user