This commit is contained in:
baiobelfer 2025-04-02 22:10:26 +02:00
parent c8ae0531de
commit 7ff8c2e9f8
4 changed files with 66 additions and 18 deletions

BIN
m.pdf

Binary file not shown.

40
m.tex
View File

@ -3,6 +3,9 @@
% \usepackage[margin=2cm]{geometry} % Set all margins to 2cm
\usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry}
\usepackage{tabularx} % Dodajemy pakiet tabularx
\usepackage{makecell} % Dla komendy \makecell
\newcounter{paragraf}
\newcommand{\paragraf}[1]{%
\stepcounter{paragraf}
@ -587,14 +590,8 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\end{longenum}
%----------------------
% G. KRYTERIA ILOŚCIOWE
%----------------------
\item \textbf{Kryteria ilościowe w kontekście ocen klasyfikacyjnych} \\
Opierają się na \emph{systemie punktowym} zdefiniowanym w~\textbf{Szczegółowym Ocenianiu (SO)} danego przedmiotu
i~stanowią podstawę wystawiania oceny klasyfikacyjnej.
\end{longenum}
% -------------------------------------------------
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}
\begin{longenum}
@ -646,13 +643,40 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania.
\end{longenum}
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
\begin{longenum}
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
\begin{table}[h!]
\centering
\footnotesize
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
\hline
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
\hline
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
\hline
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
\hline
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
\hline
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
\hline
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
\hline
\end{tabularx}
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
\label{tab:skala-ocen}
\end{table}
\end{longenum}
% \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych)
% ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów
% wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane
% w~dokumentacji szkolnej.
\end{longenum}
\end{longenum}
% -------------------------------------------------
\paragraf{Jawność ocen}

BIN
main.pdf

Binary file not shown.

View File

@ -3,6 +3,9 @@
% \usepackage[margin=2cm]{geometry} % Set all margins to 2cm
\usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry}
\usepackage{tabularx} % Dodajemy pakiet tabularx
\usepackage{makecell} % Dla komendy \makecell
\newcounter{paragraf}
\newcommand{\paragraf}[1]{%
\stepcounter{paragraf}
@ -587,14 +590,8 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\end{longenum}
%----------------------
% G. KRYTERIA ILOŚCIOWE
%----------------------
\item \textbf{Kryteria ilościowe w kontekście ocen klasyfikacyjnych} \\
Opierają się na \emph{systemie punktowym} zdefiniowanym w~\textbf{Szczegółowym Ocenianiu (SO)} danego przedmiotu
i~stanowią podstawę wystawiania oceny klasyfikacyjnej.
\end{longenum}
% -------------------------------------------------
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}
\begin{longenum}
@ -646,13 +643,40 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania.
\end{longenum}
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
\begin{longenum}
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
\begin{table}[h!]
\centering
\footnotesize
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
\hline
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
\hline
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
\hline
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
\hline
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
\hline
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
\hline
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
\hline
\end{tabularx}
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
\label{tab:skala-ocen}
\end{table}
\end{longenum}
% \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych)
% ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów
% wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane
% w~dokumentacji szkolnej.
\end{longenum}
\end{longenum}
% -------------------------------------------------
\paragraf{Jawność ocen}