u
This commit is contained in:
parent
c8ae0531de
commit
7ff8c2e9f8
42
m.tex
42
m.tex
@ -3,6 +3,9 @@
|
|||||||
% \usepackage[margin=2cm]{geometry} % Set all margins to 2cm
|
% \usepackage[margin=2cm]{geometry} % Set all margins to 2cm
|
||||||
\usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry}
|
\usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry}
|
||||||
|
|
||||||
|
\usepackage{tabularx} % Dodajemy pakiet tabularx
|
||||||
|
\usepackage{makecell} % Dla komendy \makecell
|
||||||
|
|
||||||
\newcounter{paragraf}
|
\newcounter{paragraf}
|
||||||
\newcommand{\paragraf}[1]{%
|
\newcommand{\paragraf}[1]{%
|
||||||
\stepcounter{paragraf}
|
\stepcounter{paragraf}
|
||||||
@ -587,14 +590,8 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
%----------------------
|
\end{longenum}
|
||||||
% G. KRYTERIA ILOŚCIOWE
|
|
||||||
%----------------------
|
|
||||||
\item \textbf{Kryteria ilościowe w kontekście ocen klasyfikacyjnych} \\
|
|
||||||
Opierają się na \emph{systemie punktowym} zdefiniowanym w~\textbf{Szczegółowym Ocenianiu (SO)} danego przedmiotu
|
|
||||||
i~stanowią podstawę wystawiania oceny klasyfikacyjnej.
|
|
||||||
|
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
|
||||||
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}
|
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
@ -646,13 +643,40 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
\item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania.
|
\item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
|
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
|
||||||
|
\begin{longenum}
|
||||||
|
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
|
||||||
|
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
|
||||||
|
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
|
||||||
|
|
||||||
|
\begin{table}[h!]
|
||||||
|
\centering
|
||||||
|
\footnotesize
|
||||||
|
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
\end{tabularx}
|
||||||
|
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
|
||||||
|
\label{tab:skala-ocen}
|
||||||
|
\end{table}
|
||||||
|
\end{longenum}
|
||||||
% \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych)
|
% \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych)
|
||||||
% ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów
|
% ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów
|
||||||
% wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane
|
% wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane
|
||||||
% w~dokumentacji szkolnej.
|
% w~dokumentacji szkolnej.
|
||||||
\end{longenum}
|
|
||||||
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
% -------------------------------------------------
|
||||||
|
|
||||||
\paragraf{Jawność ocen}
|
\paragraf{Jawność ocen}
|
||||||
|
42
main.tex
42
main.tex
@ -3,6 +3,9 @@
|
|||||||
% \usepackage[margin=2cm]{geometry} % Set all margins to 2cm
|
% \usepackage[margin=2cm]{geometry} % Set all margins to 2cm
|
||||||
\usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry}
|
\usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry}
|
||||||
|
|
||||||
|
\usepackage{tabularx} % Dodajemy pakiet tabularx
|
||||||
|
\usepackage{makecell} % Dla komendy \makecell
|
||||||
|
|
||||||
\newcounter{paragraf}
|
\newcounter{paragraf}
|
||||||
\newcommand{\paragraf}[1]{%
|
\newcommand{\paragraf}[1]{%
|
||||||
\stepcounter{paragraf}
|
\stepcounter{paragraf}
|
||||||
@ -587,14 +590,8 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
%----------------------
|
\end{longenum}
|
||||||
% G. KRYTERIA ILOŚCIOWE
|
|
||||||
%----------------------
|
|
||||||
\item \textbf{Kryteria ilościowe w kontekście ocen klasyfikacyjnych} \\
|
|
||||||
Opierają się na \emph{systemie punktowym} zdefiniowanym w~\textbf{Szczegółowym Ocenianiu (SO)} danego przedmiotu
|
|
||||||
i~stanowią podstawę wystawiania oceny klasyfikacyjnej.
|
|
||||||
|
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
|
||||||
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}
|
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
@ -646,13 +643,40 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
\item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania.
|
\item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
|
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
|
||||||
|
\begin{longenum}
|
||||||
|
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
|
||||||
|
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
|
||||||
|
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
|
||||||
|
|
||||||
|
\begin{table}[h!]
|
||||||
|
\centering
|
||||||
|
\footnotesize
|
||||||
|
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
\end{tabularx}
|
||||||
|
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
|
||||||
|
\label{tab:skala-ocen}
|
||||||
|
\end{table}
|
||||||
|
\end{longenum}
|
||||||
% \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych)
|
% \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych)
|
||||||
% ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów
|
% ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów
|
||||||
% wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane
|
% wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane
|
||||||
% w~dokumentacji szkolnej.
|
% w~dokumentacji szkolnej.
|
||||||
\end{longenum}
|
|
||||||
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
% -------------------------------------------------
|
||||||
|
|
||||||
\paragraf{Jawność ocen}
|
\paragraf{Jawność ocen}
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user