diff --git a/m.pdf b/m.pdf index e913f6e..0554e15 100644 Binary files a/m.pdf and b/m.pdf differ diff --git a/m.tex b/m.tex index 8bf43ae..e678878 100644 --- a/m.tex +++ b/m.tex @@ -3,6 +3,9 @@ % \usepackage[margin=2cm]{geometry} % Set all margins to 2cm \usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry} +\usepackage{tabularx} % Dodajemy pakiet tabularx +\usepackage{makecell} % Dla komendy \makecell + \newcounter{paragraf} \newcommand{\paragraf}[1]{% \stepcounter{paragraf} @@ -587,14 +590,8 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \end{longenum} - %---------------------- - % G. KRYTERIA ILOŚCIOWE - %---------------------- - \item \textbf{Kryteria ilościowe w kontekście ocen klasyfikacyjnych} \\ - Opierają się na \emph{systemie punktowym} zdefiniowanym w~\textbf{Szczegółowym Ocenianiu (SO)} danego przedmiotu - i~stanowią podstawę wystawiania oceny klasyfikacyjnej. +\end{longenum} -% ------------------------------------------------- \paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół} \begin{longenum} @@ -646,13 +643,40 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania. \end{longenum} + \item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych} + \begin{longenum} + \item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu. + \item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów. + \item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela: + + \begin{table}[h!] + \centering + \footnotesize + \begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|} + \hline + \textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\ + \hline + Celująca (cel) & 96 & 96\% \\ + \hline + Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\ + \hline + Dobra (db) & 65 & 65\% \\ + \hline + Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\ + \hline + Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\ + \hline + \end{tabularx} + \caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi} + \label{tab:skala-ocen} + \end{table} + \end{longenum} % \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych) % ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów % wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane % w~dokumentacji szkolnej. - \end{longenum} - \end{longenum} + % ------------------------------------------------- \paragraf{Jawność ocen} diff --git a/main.pdf b/main.pdf index 02c1ebc..0ea938e 100644 Binary files a/main.pdf and b/main.pdf differ diff --git a/main.tex b/main.tex index 9eb7ae8..df82cf4 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -3,6 +3,9 @@ % \usepackage[margin=2cm]{geometry} % Set all margins to 2cm \usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry} +\usepackage{tabularx} % Dodajemy pakiet tabularx +\usepackage{makecell} % Dla komendy \makecell + \newcounter{paragraf} \newcommand{\paragraf}[1]{% \stepcounter{paragraf} @@ -587,14 +590,8 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \end{longenum} - %---------------------- - % G. KRYTERIA ILOŚCIOWE - %---------------------- - \item \textbf{Kryteria ilościowe w kontekście ocen klasyfikacyjnych} \\ - Opierają się na \emph{systemie punktowym} zdefiniowanym w~\textbf{Szczegółowym Ocenianiu (SO)} danego przedmiotu - i~stanowią podstawę wystawiania oceny klasyfikacyjnej. +\end{longenum} -% ------------------------------------------------- \paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół} \begin{longenum} @@ -646,13 +643,40 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania. \end{longenum} + \item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych} + \begin{longenum} + \item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu. + \item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów. + \item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela: + + \begin{table}[h!] + \centering + \footnotesize + \begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|} + \hline + \textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\ + \hline + Celująca (cel) & 96 & 96\% \\ + \hline + Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\ + \hline + Dobra (db) & 65 & 65\% \\ + \hline + Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\ + \hline + Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\ + \hline + \end{tabularx} + \caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi} + \label{tab:skala-ocen} + \end{table} + \end{longenum} % \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych) % ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów % wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane % w~dokumentacji szkolnej. - \end{longenum} - \end{longenum} + % ------------------------------------------------- \paragraf{Jawność ocen}