u
This commit is contained in:
parent
3b471350f2
commit
78de1c9ac5
41
m.tex
41
m.tex
@ -490,12 +490,12 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
||||
\begin{tabular}{|l|c|}
|
||||
\hline
|
||||
Stopień & Ocena \\ \hline
|
||||
celujący & 6 \\ \hline
|
||||
bardzo dobry & 5 \\ \hline
|
||||
dobry & 4 \\ \hline
|
||||
dostateczny & 3 \\ \hline
|
||||
dopuszczający & 2 \\ \hline
|
||||
niedostateczny & 1 \\ \hline
|
||||
celujący (cel) & 6 \\ \hline
|
||||
bardzo dobry (bdb) & 5 \\ \hline
|
||||
dobry (db) & 4 \\ \hline
|
||||
dostateczny (dst) & 3 \\ \hline
|
||||
dopuszczający (dop) & 2 \\ \hline
|
||||
niedostateczny (ndst) & 1 \\ \hline
|
||||
\end{tabular}
|
||||
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych.}
|
||||
\label{tab:skala_ocen}
|
||||
@ -593,34 +593,33 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
||||
|
||||
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
|
||||
\item Stopień realizacji wymagań edukacyjnych z PP jest ustalany na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
|
||||
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
|
||||
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
|
||||
|
||||
\begin{table}[h!]
|
||||
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia tabela~\ref{tab:skala-ocen}.
|
||||
|
||||
\begin{table}[h!]
|
||||
\centering
|
||||
\footnotesize
|
||||
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
|
||||
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|>{\centering\arraybackslash}X|>{\centering\arraybackslash}X|}
|
||||
\hline
|
||||
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
|
||||
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy} \\
|
||||
\hline
|
||||
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
|
||||
Celująca (cel) & 96\% & 96\% \\
|
||||
\hline
|
||||
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
|
||||
Bardzo dobra (bdb) & 80\% & 80\% \\
|
||||
\hline
|
||||
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
|
||||
Dobra (db) & 65\% & 65\% \\
|
||||
\hline
|
||||
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
|
||||
Dostateczna (dst) & 50\% & 50\% \\
|
||||
\hline
|
||||
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
|
||||
Dopuszczająca (dop) & 30\% & 30\% \\
|
||||
\hline
|
||||
\end{tabularx}
|
||||
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
|
||||
\label{tab:skala-ocen}
|
||||
\end{table}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
\end{table}
|
||||
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}
|
||||
|
41
main.tex
41
main.tex
@ -490,12 +490,12 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
||||
\begin{tabular}{|l|c|}
|
||||
\hline
|
||||
Stopień & Ocena \\ \hline
|
||||
celujący & 6 \\ \hline
|
||||
bardzo dobry & 5 \\ \hline
|
||||
dobry & 4 \\ \hline
|
||||
dostateczny & 3 \\ \hline
|
||||
dopuszczający & 2 \\ \hline
|
||||
niedostateczny & 1 \\ \hline
|
||||
celujący (cel) & 6 \\ \hline
|
||||
bardzo dobry (bdb) & 5 \\ \hline
|
||||
dobry (db) & 4 \\ \hline
|
||||
dostateczny (dst) & 3 \\ \hline
|
||||
dopuszczający (dop) & 2 \\ \hline
|
||||
niedostateczny (ndst) & 1 \\ \hline
|
||||
\end{tabular}
|
||||
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych.}
|
||||
\label{tab:skala_ocen}
|
||||
@ -593,34 +593,33 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
||||
|
||||
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
|
||||
\item Stopień realizacji wymagań edukacyjnych z PP jest ustalany na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
|
||||
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
|
||||
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
|
||||
|
||||
\begin{table}[h!]
|
||||
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia tabela~\ref{tab:skala-ocen}.
|
||||
|
||||
\begin{table}[h!]
|
||||
\centering
|
||||
\footnotesize
|
||||
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
|
||||
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|>{\centering\arraybackslash}X|>{\centering\arraybackslash}X|}
|
||||
\hline
|
||||
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
|
||||
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy} \\
|
||||
\hline
|
||||
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
|
||||
Celująca (cel) & 96\% & 96\% \\
|
||||
\hline
|
||||
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
|
||||
Bardzo dobra (bdb) & 80\% & 80\% \\
|
||||
\hline
|
||||
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
|
||||
Dobra (db) & 65\% & 65\% \\
|
||||
\hline
|
||||
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
|
||||
Dostateczna (dst) & 50\% & 50\% \\
|
||||
\hline
|
||||
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
|
||||
Dopuszczająca (dop) & 30\% & 30\% \\
|
||||
\hline
|
||||
\end{tabularx}
|
||||
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
|
||||
\label{tab:skala-ocen}
|
||||
\end{table}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
\end{table}
|
||||
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}
|
||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user