This commit is contained in:
baiobelfer 2025-04-04 01:40:05 +02:00
parent 3b471350f2
commit 78de1c9ac5
4 changed files with 40 additions and 42 deletions

BIN
m.pdf

Binary file not shown.

33
m.tex
View File

@ -490,12 +490,12 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\begin{tabular}{|l|c|}
\hline
Stopień & Ocena \\ \hline
celujący & 6 \\ \hline
bardzo dobry & 5 \\ \hline
dobry & 4 \\ \hline
dostateczny & 3 \\ \hline
dopuszczający & 2 \\ \hline
niedostateczny & 1 \\ \hline
celujący (cel) & 6 \\ \hline
bardzo dobry (bdb) & 5 \\ \hline
dobry (db) & 4 \\ \hline
dostateczny (dst) & 3 \\ \hline
dopuszczający (dop) & 2 \\ \hline
niedostateczny (ndst) & 1 \\ \hline
\end{tabular}
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych.}
\label{tab:skala_ocen}
@ -593,34 +593,33 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
\begin{longenum}
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
\item Stopień realizacji wymagań edukacyjnych z PP jest ustalany na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia tabela~\ref{tab:skala-ocen}.
\begin{table}[h!]
\centering
\footnotesize
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|>{\centering\arraybackslash}X|>{\centering\arraybackslash}X|}
\hline
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy} \\
\hline
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
Celująca (cel) & 96\% & 96\% \\
\hline
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
Bardzo dobra (bdb) & 80\% & 80\% \\
\hline
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
Dobra (db) & 65\% & 65\% \\
\hline
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
Dostateczna (dst) & 50\% & 50\% \\
\hline
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
Dopuszczająca (dop) & 30\% & 30\% \\
\hline
\end{tabularx}
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
\label{tab:skala-ocen}
\end{table}
\end{longenum}
\end{longenum}
\end{longenum}
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}

BIN
main.pdf

Binary file not shown.

View File

@ -490,12 +490,12 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\begin{tabular}{|l|c|}
\hline
Stopień & Ocena \\ \hline
celujący & 6 \\ \hline
bardzo dobry & 5 \\ \hline
dobry & 4 \\ \hline
dostateczny & 3 \\ \hline
dopuszczający & 2 \\ \hline
niedostateczny & 1 \\ \hline
celujący (cel) & 6 \\ \hline
bardzo dobry (bdb) & 5 \\ \hline
dobry (db) & 4 \\ \hline
dostateczny (dst) & 3 \\ \hline
dopuszczający (dop) & 2 \\ \hline
niedostateczny (ndst) & 1 \\ \hline
\end{tabular}
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych.}
\label{tab:skala_ocen}
@ -593,34 +593,33 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
\begin{longenum}
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
\item Stopień realizacji wymagań edukacyjnych z PP jest ustalany na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia tabela~\ref{tab:skala-ocen}.
\begin{table}[h!]
\centering
\footnotesize
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|>{\centering\arraybackslash}X|>{\centering\arraybackslash}X|}
\hline
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy} \\
\hline
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
Celująca (cel) & 96\% & 96\% \\
\hline
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
Bardzo dobra (bdb) & 80\% & 80\% \\
\hline
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
Dobra (db) & 65\% & 65\% \\
\hline
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
Dostateczna (dst) & 50\% & 50\% \\
\hline
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
Dopuszczająca (dop) & 30\% & 30\% \\
\hline
\end{tabularx}
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
\label{tab:skala-ocen}
\end{table}
\end{longenum}
\end{longenum}
\end{longenum}
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}