diff --git a/m.pdf b/m.pdf index 947adde..b747ffa 100644 Binary files a/m.pdf and b/m.pdf differ diff --git a/m.tex b/m.tex index d72082a..3aa8956 100644 --- a/m.tex +++ b/m.tex @@ -490,12 +490,12 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \begin{tabular}{|l|c|} \hline Stopień & Ocena \\ \hline - celujący & 6 \\ \hline - bardzo dobry & 5 \\ \hline - dobry & 4 \\ \hline - dostateczny & 3 \\ \hline - dopuszczający & 2 \\ \hline - niedostateczny & 1 \\ \hline + celujący (cel) & 6 \\ \hline + bardzo dobry (bdb) & 5 \\ \hline + dobry (db) & 4 \\ \hline + dostateczny (dst) & 3 \\ \hline + dopuszczający (dop) & 2 \\ \hline + niedostateczny (ndst) & 1 \\ \hline \end{tabular} \caption{Skala ocen klasyfikacyjnych.} \label{tab:skala_ocen} @@ -593,34 +593,33 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych} \begin{longenum} - \item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu. + \item Stopień realizacji wymagań edukacyjnych z PP jest ustalany na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu. \item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów. - \item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela: - - \begin{table}[h!] + \item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia tabela~\ref{tab:skala-ocen}. + + \begin{table}[h!] \centering \footnotesize - \begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|} + \begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|>{\centering\arraybackslash}X|>{\centering\arraybackslash}X|} \hline - \textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\ + \textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy} \\ \hline - Celująca (cel) & 96 & 96\% \\ + Celująca (cel) & 96\% & 96\% \\ \hline - Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\ + Bardzo dobra (bdb) & 80\% & 80\% \\ \hline - Dobra (db) & 65 & 65\% \\ + Dobra (db) & 65\% & 65\% \\ \hline - Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\ + Dostateczna (dst) & 50\% & 50\% \\ \hline - Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\ + Dopuszczająca (dop) & 30\% & 30\% \\ \hline \end{tabularx} \caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi} \label{tab:skala-ocen} - \end{table} -\end{longenum} - - + \end{table} + + \end{longenum} \end{longenum} \paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół} diff --git a/main.pdf b/main.pdf index a72cffe..fd324ef 100644 Binary files a/main.pdf and b/main.pdf differ diff --git a/main.tex b/main.tex index 804eb4f..8367eff 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -490,12 +490,12 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \begin{tabular}{|l|c|} \hline Stopień & Ocena \\ \hline - celujący & 6 \\ \hline - bardzo dobry & 5 \\ \hline - dobry & 4 \\ \hline - dostateczny & 3 \\ \hline - dopuszczający & 2 \\ \hline - niedostateczny & 1 \\ \hline + celujący (cel) & 6 \\ \hline + bardzo dobry (bdb) & 5 \\ \hline + dobry (db) & 4 \\ \hline + dostateczny (dst) & 3 \\ \hline + dopuszczający (dop) & 2 \\ \hline + niedostateczny (ndst) & 1 \\ \hline \end{tabular} \caption{Skala ocen klasyfikacyjnych.} \label{tab:skala_ocen} @@ -593,34 +593,33 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych} \begin{longenum} - \item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu. + \item Stopień realizacji wymagań edukacyjnych z PP jest ustalany na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu. \item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów. - \item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela: - - \begin{table}[h!] + \item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia tabela~\ref{tab:skala-ocen}. + + \begin{table}[h!] \centering \footnotesize - \begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|} + \begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|>{\centering\arraybackslash}X|>{\centering\arraybackslash}X|} \hline - \textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\ + \textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy} \\ \hline - Celująca (cel) & 96 & 96\% \\ + Celująca (cel) & 96\% & 96\% \\ \hline - Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\ + Bardzo dobra (bdb) & 80\% & 80\% \\ \hline - Dobra (db) & 65 & 65\% \\ + Dobra (db) & 65\% & 65\% \\ \hline - Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\ + Dostateczna (dst) & 50\% & 50\% \\ \hline - Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\ + Dopuszczająca (dop) & 30\% & 30\% \\ \hline \end{tabularx} \caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi} \label{tab:skala-ocen} - \end{table} -\end{longenum} - - + \end{table} + + \end{longenum} \end{longenum} \paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}