This commit is contained in:
baiobelfer 2025-05-18 21:45:12 +02:00
parent b0471b79f8
commit 771a49412f
10 changed files with 517 additions and 1539 deletions

6
m.aux
View File

@ -153,9 +153,9 @@
\newlabel{itm:dodatkowe-punkty-wychowawcy}{{{{a}}}{17}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.329}{}} \newlabel{itm:dodatkowe-punkty-wychowawcy}{{{{a}}}{17}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.329}{}}
\newlabel{itm:przedzialy-punktowe-zachowania}{{{{a}}}{17}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.337}{}} \newlabel{itm:przedzialy-punktowe-zachowania}{{{{a}}}{17}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.337}{}}
\gdef \LT@i {\LT@entry \gdef \LT@i {\LT@entry
{1}{183.51651pt}\LT@entry {1}{194.89745pt}\LT@entry
{5}{74.08781pt}\LT@entry {5}{58.28922pt}\LT@entry
{1}{211.56927pt}} {1}{217.25974pt}}
\transparent@use{.1} \transparent@use{.1}
\newlabel{itm:uwzglednienie-trudnosci-zaburzenia}{{{{a}}}{18}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.345}{}} \newlabel{itm:uwzglednienie-trudnosci-zaburzenia}{{{{a}}}{18}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.345}{}}
\newlabel{itm:ostatecznosc-oceny}{{{{a}}}{18}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.347}{}} \newlabel{itm:ostatecznosc-oceny}{{{{a}}}{18}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.347}{}}

539
m.log

File diff suppressed because it is too large Load Diff

BIN
m.pdf

Binary file not shown.

160
m.tex
View File

@ -15,7 +15,7 @@
} }
\usepackage[ \usepackage[
% draft, draft,
pdfusetitle, % wykorzystuje metadane dokumentu pdfusetitle, % wykorzystuje metadane dokumentu
pdfa, % zgodność z PDF/A pdfa, % zgodność z PDF/A
backref=section, % opcjonalne powiązania wsteczne backref=section, % opcjonalne powiązania wsteczne
@ -32,8 +32,15 @@
]{hyperref} ]{hyperref}
\usepackage{ulem} \usepackage{ulem}
\usepackage{longtable} \usepackage{longtable,array}
\usepackage{siunitx}
% Ogólne ustawienia siunitx
\sisetup{
detect-all, % przejmuje aktualne kroje/pogrubienia/kolory
per-mode=symbol, % zapis % i podobnych w trybie „symbol”
range-phrase = --, % separator w \SIrange
}
% ----------------------------- % % ----------------------------- %
% Podstawowa polonizacja % % Podstawowa polonizacja %
% ----------------------------- % % ----------------------------- %
@ -62,14 +69,14 @@
% \fancyhead[L]{\small Załącznik Nr 1, \textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie} \textit{(Draft, v0.1)}} % Lewy nagłówek: informacja o załączniku % \fancyhead[L]{\small Załącznik Nr 1, \textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie} \textit{(Draft, v0.1)}} % Lewy nagłówek: informacja o załączniku
% Definicje daty i timestampa % Definicje daty i timestampa
\def\converteddate{01.05.2025T21:00} \def\converteddate{18.05.2025T21:00}
\def\timestamp{1746123600} \def\timestamp{1747623600}
% Nagłówek lewy kompaktowy, bez przełamania linii % Nagłówek lewy kompaktowy, bez przełamania linii
\fancyhead[L]{% \fancyhead[L]{%
% \footnotesize Załącznik Nr 1,\,% % \footnotesize Załącznik Nr 1,\,%
\small\textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie}\,% \small\textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie}\,%
{\footnotesize\texttt{(Draft: v0.1\#\timestamp, \converteddate)}}% {\footnotesize\texttt{(Draft: v0.2\#\timestamp, \converteddate)}}%
} }
% Nagłówek prawy dopasowany do lewego % Nagłówek prawy dopasowany do lewego
@ -1330,7 +1337,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\textbf{Początkowa pula punktów i~zasady naliczania} \textbf{Początkowa pula punktów i~zasady naliczania}
\begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~\textbf{początkową pulą punktów} wynoszącą 50. % \item Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~\textbf{początkową pulą punktów} wynoszącą 50.
\item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 50. \item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 65.
% Punkty dodatnie i ujemne są przyznawane odpowiednio za pozytywne i negatywne zachowania. % Punkty dodatnie i ujemne są przyznawane odpowiednio za pozytywne i negatywne zachowania.
\item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane są za zachowania i~aktywności uznane za \item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane są za zachowania i~aktywności uznane za
wspierające funkcjonowanie szkoły lub pozytywnie wpływające na jej społeczność wspierające funkcjonowanie szkoły lub pozytywnie wpływające na jej społeczność
@ -1438,87 +1445,75 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
% na przykład: % na przykład:
\item \label{itm:kryteria-jakosciowe-zachowania} Punkty (dodatnie i ujemne) przyznaje się według ustalonych kategorii, takich jak: \item \label{itm:kryteria-jakosciowe-zachowania} Punkty (dodatnie i ujemne) przyznaje się według ustalonych kategorii, takich jak:
\begin{longtable}{|p{6cm}|c|p{7cm}|} \begin{longtable}{|p{6.4cm}|c|p{7.2cm}|}
\hline \hline
\textbf{Kryterium} & \textbf{Punkty} & \textbf{Opis} \\ \textbf{Obszar / kryterium} & \textbf{Pkt} & \textbf{Opis zdarzenia}\\
\hline \hline
\endfirsthead \endfirsthead
\multicolumn{3}{c}% \multicolumn{3}{c}{\tablename\ \thetable\ -- \textit{kontynuacja}}\\
{\tablename\ \thetable\ -- \textit{kontynuacja ze strony poprzedniej}} \\
\hline \hline
\textbf{Kryterium} & \textbf{Punkty} & \textbf{Opis} \\ \textbf{Obszar / kryterium} & \textbf{Pkt} & \textbf{Opis zdarzenia}\\
\hline \hline
\endhead \endhead
\hline \multicolumn{3}{|r|}{\textit{Ciąg dalszy na następnej stronie}} \\ \hline \multicolumn{3}{|r|}{\textit{ciąg dalszy na następnej stronie}}\\
\hline \hline
\endfoot \endfoot
\hline \hline
\endlastfoot \endlastfoot
\textbf{Frekwencja} %-------------------------------------------------------------------
& +1 \multicolumn{3}{|l|}{\textbf{A.\ Obecność i punktualność}}\\\hline
& 100\%~obecności w~semestrze \SI{100}{\percent} frekwencji + brak spóźnień & $+4$ & Zero nieobecności i spóźnień w semestrze\\\hline
(dopuszcza się inną punktację dla frekwencji 95--99\%). \\ \SIrange{97}{99}{\percent} obecności & $+2$ & Pojedyncze usprawiedliwione nieobecności\\\hline
\cline{2-3} Semestr bez godzin nieusprawiedliwionych & $+1$ & Ani jednej nieusprawiedliwionej godziny\\\hline
& +1 Pierwsze \SI{2}{\hour} nieusprawiedliwione w miesiącu & $-1$ & Sporadyczne opuszczenie lekcji\\\hline
& Brak godzin nieusprawiedliwionych w~semestrze. \\ Kolejne nieusprawiedliwione godziny (trzecia i następne) & $-2$ & Systematyczne wagary w tym samym miesiącu\\\hline
\cline{2-3}
& -1
& Każda nieusprawiedliwiona godzina. \\
\hline
\textbf{Postawa wobec nauki, aktywność} %-------------------------------------------------------------------
& +1 \multicolumn{3}{|l|}{\textbf{B.\ Wyniki i aktywność edukacyjna}}\\\hline
& Udział w~konkursach przedmiotowych, olimpiadach, osiągnięcia, wyróżnienia. \\ Miejsce 13 w finale ogólnopolskim & $+4$ & Medalista olimpiady lub zawodów krajowych\\\hline
\cline{2-3} Finał wojewódzki/laureat etapu wojewódzkiego & $+2$ & Osiągnięcie wysokiego szczebla regionalnego\\\hline
& +1 Udział w etapie rejonowym & $+1$ & Zakwalifikowanie się do etapu rejonowego\\\hline
& Reprezentowanie szkoły w~zawodach sportowych. \\ Trzy i więcej nieprzygotowań do lekcji w miesiącu & $-1$ & Powtarzający się brak materiałów lub prac domowych\\\hline
\cline{2-3}
& +1
& Aktywny udział w~działaniach na rzecz klasy i~szkoły
(np.~Samorząd Uczniowski, poczet sztandarowy). \\
\cline{2-3}
& -1
& Powtarzający się brak przygotowania do lekcji, lekceważenie poleceń,
brak odrabiania prac domowych. \\
\hline
\textbf{Kultura osobista, szacunek} %-------------------------------------------------------------------
& +1 \multicolumn{3}{|l|}{\textbf{C.\ Postawa wobec innych}}\\\hline
& Pomoc koleżeńska, udział w~wolontariacie (każdorazowo). \\ Wolontariat ciągły \(\ge\!\SI{12}{\hour}\) & $+2$ & Regularna praca społeczna potwierdzona przez opiekuna\\\hline
\cline{2-3} Jednorazowa bezinteresowna pomoc & $+1$ & Udokumentowany akt uprzejmości czy wsparcia\\\hline
& -1 Wulgarne słownictwo/obraźliwe gesty & $-1$ & Incydentalne naruszenie kultury słowa\\\hline
& Aroganckie zachowanie, obraźliwy język wobec nauczycieli lub pracowników szkoły. \\ Groźby lub agresja słowna & $-2$ & Umyślne zastraszanie lub znieważanie\\\hline
\cline{2-3} Udział w fizycznej bójce & $-4$ & Przemoc fizyczna na terenie szkoły\\\hline
& -1
& Agresja słowna, groźby. \\
\cline{2-3}
& -1
& Udział w~bójce. \\
\cline{2-3}
& -1
& Dewastacja mienia, kradzież, używki (posiadanie, zażywanie). \\
\hline
\textbf{Bezpieczeństwo i~higiena} %-------------------------------------------------------------------
& +1 \multicolumn{3}{|l|}{\textbf{D.\ Bezpieczeństwo i porządek}}\\\hline
& Dbanie o~bezpieczeństwo swoje i~innych, reagowanie na sytuacje niebezpieczne. \\ Zgłoszenie zagrożenia lub usunięcie niebezpieczeństwa & $+1$ & Reakcja zwiększająca bezpieczeństwo innych\\\hline
\cline{2-3} Użycie telefonu po upomnieniu & $-2$ & Ponowne korzystanie z urządzenia na lekcji\\\hline
& -1 Posiadanie lub używanie wyrobów nikotynowych & $-3$ & Papierosy, e-papierosy itp. w obrębie szkoły\\\hline
& Korzystanie z~telefonu komórkowego podczas lekcji (każdorazowo). \\
\cline{2-3}
& -1
& Palenie papierosów, e-papierosów, snusów itp.\ na terenie szkoły. \\
\hline
\textbf{Inne} %-------------------------------------------------------------------
& od -1 do +1 \multicolumn{3}{|l|}{\textbf{E.\ Zaangażowanie społeczne}}\\\hline
& Każda sytuacja nieujęta w~powyższych kategoriach (przydział punktów Regularna działalność (harcerstwo, klub MDP itp.) & $+2$ & Aktywność w organizacji minimum pół semestru\\\hline
indywidualnie, z~wpisem w~dzienniku). \\ Jednorazowy udział w akcji charytatywnej & $+1$ & Praca przy jednorazowym wydarzeniu dobroczynnym\\\hline
\hline Wandalizm lub dewastacja mienia & $-3$ & Celowe niszczenie wyposażenia\\\hline
Kradzież, spożycie alkoholu lub narkotyków & $-4$ & Poważne naruszenie prawa/regulaminu\\\hline
%-------------------------------------------------------------------
\multicolumn{3}{|l|}{\textbf{F.\ Inicjatywy uczniowskie}}\\\hline
Lider szkolnego projektu/wydarzenia & $+2$ & Główna rola organizacyjna (np. turniej, koncert)\\\hline
Stała funkcja w semestrze (radiowęzeł, samorząd) & $+1$ & Systematyczne pełnienie powierzonych zadań\\\hline
%-------------------------------------------------------------------
\multicolumn{3}{|l|}{\textbf{G.\ Ekologia i środowisko}}\\\hline
Koordynator dużej inicjatywy ekologicznej & $+2$ & Np. szkolna zbiórka elektroodpadów\\\hline
Udział w jednorazowej akcji eko & $+1$ & Sprzątanie świata, sadzenie drzew itp.\\\hline
Zaśmiecanie terenu szkoły & $-1$ & Nieporządek powodowany przez ucznia\\\hline
%-------------------------------------------------------------------
\multicolumn{3}{|l|}{\textbf{H.\ Sytuacje nietypowe}}\\\hline
Zdarzenie spoza tabeli decyzja wychowawcy & $-2$\dots$+2$ & Indywidualna punktacja z krótkim uzasadnieniem\\\hline
\end{longtable} \end{longtable}
\end{longenum} \end{longenum}
@ -2120,12 +2115,10 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
% Creating a formatted enumerated list with two records, most recent at bottom with highest ID % Creating a formatted enumerated list with two records, most recent at bottom with highest ID
% \begin{enumerate} % \begin{enumerate}
\item \item \textbf{Autorzy:} MM, JG
\begin{itemize} \begin{itemize}
\item \textbf{Numer rewizji:} 1
\item \textbf{Wersja bazowa dokumentu:} \timestamp\ (\converteddate) \item \textbf{Wersja bazowa dokumentu:} \timestamp\ (\converteddate)
\item \textbf{Data i czas utworzenia rekordu:} 10 maja 2025, 19:00 CEST \item \textbf{Data i czas utworzenia rekordu:} 10 maja 2025, 19:00 CEST
\item \textbf{Autorzy:} MM, JG
\item \textbf{Zmiana:} Nagłowek \item \textbf{Zmiana:} Nagłowek
\item \textbf{Opis zmian:} \item \textbf{Opis zmian:}
\begin{itemize} \begin{itemize}
@ -2136,9 +2129,8 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\vspace{\baselineskip} % Single line separation before the next record \vspace{\baselineskip} % Single line separation before the next record
\vspace{\baselineskip} % Double line separation due to different dates \vspace{\baselineskip} % Double line separation due to different dates
\item \item \textbf{Autorzy:} MM, JG
\begin{itemize} \begin{itemize}
\item \textbf{Numer rewizji:} 2
\item \textbf{Wersja bazowa dokumentu:} \timestamp\ (\converteddate) \item \textbf{Wersja bazowa dokumentu:} \timestamp\ (\converteddate)
\item \textbf{Data i godzina utworzenia rekordu:} 15~maja~2025\;r., 20:00~CEST \item \textbf{Data i godzina utworzenia rekordu:} 15~maja~2025\;r., 20:00~CEST
\item \textbf{Autorzy:} MM, JG \item \textbf{Autorzy:} MM, JG
@ -2151,6 +2143,26 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\end{itemize} \end{itemize}
\end{itemize} \end{itemize}
%------------------------------------------------------------
\vspace{\baselineskip}% odstęp jedno­-
\vspace{\baselineskip}% i dwu­linio­wy
\item \textbf{Autorzy:} MM, JG
\begin{itemize}
\item \textbf{Wersja bazowa dokumentu:} \timestamp\ (\converteddate)
\item \textbf{Data i godzina utworzenia rekordu:}
18~maja 2025 r., 20:00 CEST
\item \textbf{Autorzy:} MM, JG
\item \textbf{Zakres zmian:} Paragrafy, tabela punktowa
\item \textbf{Opis zmian:}\\[-0.5\baselineskip]
\begin{itemize}
\item Zmieniono początkową pulę punktów z 50 na 65
(\hyperref[itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow]{\S18 ust. 1 pkt. 2 ppkt. 1) lit. a});
\item Zaktualizowano kryteria oceny zachowania
(\hyperref[itm:kryteria-jakosciowe-zachowania]{\S18 ust. 2 pkt. 1});
\end{itemize}
\end{itemize}
\end{enumerate} \end{enumerate}

View File

@ -2490,7 +2490,7 @@
"type": "lit", "type": "lit",
"numbering": "\\S18 ust. 1 pkt. 2 ppkt. 1) lit. a", "numbering": "\\S18 ust. 1 pkt. 2 ppkt. 1) lit. a",
"label": "itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow", "label": "itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow",
"text": "\\item \\label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 50.", "text": "\\item \\label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 65.",
"children": [] "children": []
}, },
{ {

117
main.aux
View File

@ -132,118 +132,13 @@
\newlabel{itm:maksymalna-liczba-punktow}{{{{a)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.248}{}} \newlabel{itm:maksymalna-liczba-punktow}{{{{a)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.248}{}}
\newlabel{itm:fwe-po-min-liczba-ocen}{{{{c)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.250}{}} \newlabel{itm:fwe-po-min-liczba-ocen}{{{{c)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.250}{}}
\newlabel{itm:min-formy-weryfikacji}{{{{d)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.251}{}} \newlabel{itm:min-formy-weryfikacji}{{{{d)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.251}{}}
\newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania-2}{{{{g}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.255}{}} \newlabel{itm:min-liczba-prac-pisemnych}{{{{e)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.252}{}}
\newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania-2}{{{{g}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.256}{}}
\transparent@use{.1} \transparent@use{.1}
\newlabel{itm:nau-inf-uczniow}{{{{1}}}{15}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.262}{}} \newlabel{itm:nau-inf-uczniow}{{{{1}}}{15}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.263}{}}
\newlabel{itm:wych-inf-uczniow}{{{{\textbf {2}}}}{15}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.268}{}} \newlabel{itm:wych-inf-uczniow}{{{{\textbf {2}}}}{15}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.269}{}}
\newlabel{itm:wych-inf-rodzicow}{{{{\textbf {3}}}}{15}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.276}{}} \newlabel{itm:wych-inf-rodzicow}{{{{\textbf {3}}}}{15}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.277}{}}
\transparent@use{.1} \transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{16}{section.3}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{16}{section.3}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}{{3}{16}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{section.3}{}} \newlabel{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}{{3}{16}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{section.3}{}}
\newlabel{itm:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}{{{{\textbf {1}}}}{16}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.282}{}} \newlabel{itm:ustalenia-kryteriow-oceniania-
\newlabel{itm:zakres-ustalenia-kryteriow}{{{{1}}}{16}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.284}{}}
\newlabel{itm:cele-ustalenia-kryteriow}{{{{1)}}}{16}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.291}{}}
\newlabel{itm:charakter-oceny-zachowania}{{{{a}}}{16}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.299}{}}
\transparent@use{.1}
\newlabel{itm:funkcja-wychowawcza-oceny}{{{{a}}}{17}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.312}{}}
\newlabel{itm:zasady-przyznawania-punktow}{{{{a}}}{17}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.317}{}}
\newlabel{itm:zoz-zasady-naliczania-punktow}{{{{1)}}}{17}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.323}{}}
\newlabel{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow}{{{{a}}}{17}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.324}{}}
\newlabel{itm:dodatkowe-punkty-wychowawcy}{{{{a}}}{17}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.328}{}}
\newlabel{itm:przedzialy-punktowe-zachowania}{{{{a}}}{17}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.336}{}}
\gdef \LT@i {\LT@entry
{1}{183.51651pt}\LT@entry
{5}{74.08781pt}\LT@entry
{1}{211.56927pt}}
\transparent@use{.1}
\newlabel{itm:uwzglednienie-trudnosci-zaburzenia}{{{{a}}}{18}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.344}{}}
\newlabel{itm:ostatecznosc-oceny}{{{{a}}}{18}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.346}{}}
\newlabel{itm:kryteria-jakosciowe-zachowania}{{{{1}}}{18}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{Item.352}{}}
\transparent@use{.1}
\transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {4}Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}{20}{section.4}\protected@file@percent }
\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {4.1}Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{20}{subsection.4.1}\protected@file@percent }
\newlabel{subsec:ocenianie-ucznia}{{4.1}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{subsection.4.1}{}}
\newlabel{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}{{{{\textbf {1}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.361}{}}
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {6}{\ignorespaces Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo.}}{20}{table.6}\protected@file@percent }
\newlabel{tab:oceny}{{6}{20}{Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo}{table.6}{}}
\newlabel{itm:po-ob-trzy-formy}{{{{\textbf {2}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.362}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-form-sprawdzania}{{{{\textbf {1}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.363}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-weryfikacja-wymagan}{{{{1}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.364}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-przygotowanie-egzaminy}{{{{2}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.365}{}}
\newlabel{itm:wagi-form-sprawdzania}{{{{\textbf {2}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.366}{}}
\newlabel{itm:wagi-dostosowanie-wymagania}{{{{1}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.367}{}}
\transparent@use{.1}
\newlabel{itm:wagi-uwzglednienie-trudnosci}{{{{2}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.368}{}}
\newlabel{itm:prace-pisemne}{{{{\textbf {3}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.369}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-prac-pisemnych}{{{{1}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.370}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-samodzielne-zaprezentowanie}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.371}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-rozwiązywanie-zadań}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.372}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-analiza-błędów}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.373}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-obiektywność-oceniania}{{{{4)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.374}{}}
\newlabel{itm:czas-trwania-prac-pisemnych}{{{{2}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.375}{}}
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {7}{\ignorespaces Minimalny czas trwania pisemnych prac sprawdzających wiedzę i~umiejętności.}}{21}{table.7}\protected@file@percent }
\newlabel{tab:czas_trwania}{{7}{21}{Minimalny czas trwania pisemnych prac sprawdzających wiedzę i~umiejętności}{table.7}{}}
\newlabel{itm:powtorka-materialu}{{{{3}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.376}{}}
\newlabel{itm:terminy-prac-pisemnych}{{{{4}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.377}{}}
\newlabel{itm:terminy-tygodniowe-wyprzedzenie}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.378}{}}
\newlabel{itm:terminy-dziennik-elektroniczny}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.379}{}}
\newlabel{itm:terminy-maksymalnie-trzy}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.380}{}}
\newlabel{itm:terminy-jedna-na-dzien}{{{{4)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.381}{}}
\newlabel{itm:wyniki-prac-pisemnych}{{{{5}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.382}{}}
\newlabel{itm:wyniki-prac-pisemnych2}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.383}{}}
\newlabel{itm:wyniki-10-dni}{{{{a}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.384}{}}
\newlabel{itm:wyniki-15-dni}{{{{b}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.385}{}}
\newlabel{itm:wyniki-wglad-do-pracy}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.386}{}}
\newlabel{itm:wyniki-przechowywanie-do-konca-roku}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.387}{}}
\newlabel{itm:poprawa-oceny-niedostatecznej}{{{{6}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.388}{}}
\newlabel{itm:poprawa-jednokrotna}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.389}{}}
\newlabel{itm:poprawa-wyzsza-ocena}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.390}{}}
\newlabel{itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje}{{{{\textbf {4}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.391}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-form-sprawdzania2}{{{{1}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.392}{}}
\transparent@use{.1}
\newlabel{itm:znaczenie-systematycznosc-postepy}{{{{1)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.393}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-nawyki-regularnosci}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.394}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-diagnoza-potrzeb}{{{{3)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.395}{}}
\newlabel{itm:realizacja-bez-zapowiedzi}{{{{2}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.396}{}}
\newlabel{itm:kartkowki}{{{{3}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.397}{}}
\newlabel{itm:czas-trwania-kartkowki}{{{{1)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.398}{}}
\newlabel{itm:termin-wynikow-kartkowki}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.399}{}}
\newlabel{itm:odpowiedzi-ustne}{{{{4}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.400}{}}
\newlabel{itm:odpowiedzi-wybieranie-uczniow}{{{{1)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.401}{}}
\newlabel{itm:odpowiedzi-przygotowanie}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.402}{}}
\newlabel{itm:odpowiedzi-ocena-niezwloczna}{{{{3)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.403}{}}
\newlabel{itm:odstepstwa-od-zasad}{{{{5}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.404}{}}
\newlabel{itm:inne-formy-sprawdzania}{{{{\textbf {5}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.405}{}}
\newlabel{itm:inne-formy-aktywnosc-zadania}{{{{1}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.406}{}}
\newlabel{itm:inne-formy-szczegoly-podmiotowe}{{{{2}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.407}{}}
\newlabel{itm:ostatnia-praca-pisemna}{{{{\textbf {1}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.408}{}}
\newlabel{itm:usprawiedliwiona-nieobecnosc}{{{{\textbf {2}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.409}{}}
\newlabel{itm:obowiazek-udzialu-w-lekcji}{{{{\textbf {3}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.410}{}}
\newlabel{itm:obowiazek-zaliczenia-sprawdzianu}{{{{\textbf {4}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.411}{}}
\newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania}{{{{\textbf {5}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.412}{}}
\newlabel{itm:usprawiedliwienie-reprezentacja}{{{{\textbf {6}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.413}{}}
\newlabel{itm:zwolnienie-po-nieobecnosci}{{{{\textbf {7}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.414}{}}
\transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {4.2}Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{23}{subsection.4.2}\protected@file@percent }
\newlabel{subsec:klasyfikacja-srodroczna}{{4.2}{23}{Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{subsection.4.2}{}}
\transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja roczna}{24}{section.5}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:klasyfikacja_roczna}{{5}{24}{Klasyfikacja roczna}{section.5}{}}
\transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{25}{section.6}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:egzaminy_klasyfikacyjne}{{6}{25}{Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{section.6}{}}
\newlabel{itm:klasyf-prawo-do-egzaminu-klasyfikacyjnego}{{{{\textbf {1}}}}{25}{Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{Item.459}{}}
\transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{26}{section.7}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:wyzsze_oceny}{{7}{26}{Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
\transparent@use{.1}
\newlabel{itm:braki-wymagania}{{{{3}}}{27}{Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{Item.494}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{27}{section.8}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{27}{Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{section.8}{}}
\transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia końcowe}{28}{section.9}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:postanowienia_koncowe}{{9}{28}{Postanowienia końcowe}{section.9}{}}
\transparent@use{.1}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{Dodatek A Rewizja dokumentu}{29}{section*.2}\protected@file@percent }
\gdef \@abspage@last{29}

1017
main.log

File diff suppressed because it is too large Load Diff

BIN
main.pdf

Binary file not shown.

160
main.tex
View File

@ -15,7 +15,7 @@
} }
\usepackage[ \usepackage[
% draft, draft,
pdfusetitle, % wykorzystuje metadane dokumentu pdfusetitle, % wykorzystuje metadane dokumentu
pdfa, % zgodność z PDF/A pdfa, % zgodność z PDF/A
backref=section, % opcjonalne powiązania wsteczne backref=section, % opcjonalne powiązania wsteczne
@ -32,8 +32,15 @@
]{hyperref} ]{hyperref}
\usepackage{ulem} \usepackage{ulem}
\usepackage{longtable} \usepackage{longtable,array}
\usepackage{siunitx}
% Ogólne ustawienia siunitx
\sisetup{
detect-all, % przejmuje aktualne kroje/pogrubienia/kolory
per-mode=symbol, % zapis % i podobnych w trybie „symbol”
range-phrase = --, % separator w \SIrange
}
% ----------------------------- % % ----------------------------- %
% Podstawowa polonizacja % % Podstawowa polonizacja %
% ----------------------------- % % ----------------------------- %
@ -62,14 +69,14 @@
% \fancyhead[L]{\small Załącznik Nr 1, \textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie} \textit{(Draft, v0.1)}} % Lewy nagłówek: informacja o załączniku % \fancyhead[L]{\small Załącznik Nr 1, \textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie} \textit{(Draft, v0.1)}} % Lewy nagłówek: informacja o załączniku
% Definicje daty i timestampa % Definicje daty i timestampa
\def\converteddate{01.05.2025T21:00} \def\converteddate{18.05.2025T21:00}
\def\timestamp{1746123600} \def\timestamp{1747623600}
% Nagłówek lewy kompaktowy, bez przełamania linii % Nagłówek lewy kompaktowy, bez przełamania linii
\fancyhead[L]{% \fancyhead[L]{%
% \footnotesize Załącznik Nr 1,\,% % \footnotesize Załącznik Nr 1,\,%
\small\textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie}\,% \small\textbf{Wewnątrzszkolne Ocenianie}\,%
{\footnotesize\texttt{(Draft: v0.1\#\timestamp, \converteddate)}}% {\footnotesize\texttt{(Draft: v0.2\#\timestamp, \converteddate)}}%
} }
% Nagłówek prawy dopasowany do lewego % Nagłówek prawy dopasowany do lewego
@ -1330,7 +1337,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\textbf{Początkowa pula punktów i~zasady naliczania} \textbf{Początkowa pula punktów i~zasady naliczania}
\begin{longenum} \begin{longenum}
% \item Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~\textbf{początkową pulą punktów} wynoszącą 50. % \item Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~\textbf{początkową pulą punktów} wynoszącą 50.
\item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 50. \item \label{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow} Każdy uczeń rozpoczyna semestr z~początkową pulą punktów wynoszącą 65.
% Punkty dodatnie i ujemne są przyznawane odpowiednio za pozytywne i negatywne zachowania. % Punkty dodatnie i ujemne są przyznawane odpowiednio za pozytywne i negatywne zachowania.
\item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane są za zachowania i~aktywności uznane za \item Punkty \textbf{dodatnie} przyznawane są za zachowania i~aktywności uznane za
wspierające funkcjonowanie szkoły lub pozytywnie wpływające na jej społeczność wspierające funkcjonowanie szkoły lub pozytywnie wpływające na jej społeczność
@ -1438,87 +1445,75 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
% na przykład: % na przykład:
\item \label{itm:kryteria-jakosciowe-zachowania} Punkty (dodatnie i ujemne) przyznaje się według ustalonych kategorii, takich jak: \item \label{itm:kryteria-jakosciowe-zachowania} Punkty (dodatnie i ujemne) przyznaje się według ustalonych kategorii, takich jak:
\begin{longtable}{|p{6cm}|c|p{7cm}|} \begin{longtable}{|p{6.4cm}|c|p{7.2cm}|}
\hline \hline
\textbf{Kryterium} & \textbf{Punkty} & \textbf{Opis} \\ \textbf{Obszar / kryterium} & \textbf{Pkt} & \textbf{Opis zdarzenia}\\
\hline \hline
\endfirsthead \endfirsthead
\multicolumn{3}{c}% \multicolumn{3}{c}{\tablename\ \thetable\ -- \textit{kontynuacja}}\\
{\tablename\ \thetable\ -- \textit{kontynuacja ze strony poprzedniej}} \\
\hline \hline
\textbf{Kryterium} & \textbf{Punkty} & \textbf{Opis} \\ \textbf{Obszar / kryterium} & \textbf{Pkt} & \textbf{Opis zdarzenia}\\
\hline \hline
\endhead \endhead
\hline \multicolumn{3}{|r|}{\textit{Ciąg dalszy na następnej stronie}} \\ \hline \multicolumn{3}{|r|}{\textit{ciąg dalszy na następnej stronie}}\\
\hline \hline
\endfoot \endfoot
\hline \hline
\endlastfoot \endlastfoot
\textbf{Frekwencja} %-------------------------------------------------------------------
& +1 \multicolumn{3}{|l|}{\textbf{A.\ Obecność i punktualność}}\\\hline
& 100\%~obecności w~semestrze \SI{100}{\percent} frekwencji + brak spóźnień & $+4$ & Zero nieobecności i spóźnień w semestrze\\\hline
(dopuszcza się inną punktację dla frekwencji 95--99\%). \\ \SIrange{97}{99}{\percent} obecności & $+2$ & Pojedyncze usprawiedliwione nieobecności\\\hline
\cline{2-3} Semestr bez godzin nieusprawiedliwionych & $+1$ & Ani jednej nieusprawiedliwionej godziny\\\hline
& +1 Pierwsze \SI{2}{\hour} nieusprawiedliwione w miesiącu & $-1$ & Sporadyczne opuszczenie lekcji\\\hline
& Brak godzin nieusprawiedliwionych w~semestrze. \\ Kolejne nieusprawiedliwione godziny (trzecia i następne) & $-2$ & Systematyczne wagary w tym samym miesiącu\\\hline
\cline{2-3}
& -1
& Każda nieusprawiedliwiona godzina. \\
\hline
\textbf{Postawa wobec nauki, aktywność} %-------------------------------------------------------------------
& +1 \multicolumn{3}{|l|}{\textbf{B.\ Wyniki i aktywność edukacyjna}}\\\hline
& Udział w~konkursach przedmiotowych, olimpiadach, osiągnięcia, wyróżnienia. \\ Miejsce 13 w finale ogólnopolskim & $+4$ & Medalista olimpiady lub zawodów krajowych\\\hline
\cline{2-3} Finał wojewódzki/laureat etapu wojewódzkiego & $+2$ & Osiągnięcie wysokiego szczebla regionalnego\\\hline
& +1 Udział w etapie rejonowym & $+1$ & Zakwalifikowanie się do etapu rejonowego\\\hline
& Reprezentowanie szkoły w~zawodach sportowych. \\ Trzy i więcej nieprzygotowań do lekcji w miesiącu & $-1$ & Powtarzający się brak materiałów lub prac domowych\\\hline
\cline{2-3}
& +1
& Aktywny udział w~działaniach na rzecz klasy i~szkoły
(np.~Samorząd Uczniowski, poczet sztandarowy). \\
\cline{2-3}
& -1
& Powtarzający się brak przygotowania do lekcji, lekceważenie poleceń,
brak odrabiania prac domowych. \\
\hline
\textbf{Kultura osobista, szacunek} %-------------------------------------------------------------------
& +1 \multicolumn{3}{|l|}{\textbf{C.\ Postawa wobec innych}}\\\hline
& Pomoc koleżeńska, udział w~wolontariacie (każdorazowo). \\ Wolontariat ciągły \(\ge\!\SI{12}{\hour}\) & $+2$ & Regularna praca społeczna potwierdzona przez opiekuna\\\hline
\cline{2-3} Jednorazowa bezinteresowna pomoc & $+1$ & Udokumentowany akt uprzejmości czy wsparcia\\\hline
& -1 Wulgarne słownictwo/obraźliwe gesty & $-1$ & Incydentalne naruszenie kultury słowa\\\hline
& Aroganckie zachowanie, obraźliwy język wobec nauczycieli lub pracowników szkoły. \\ Groźby lub agresja słowna & $-2$ & Umyślne zastraszanie lub znieważanie\\\hline
\cline{2-3} Udział w fizycznej bójce & $-4$ & Przemoc fizyczna na terenie szkoły\\\hline
& -1
& Agresja słowna, groźby. \\
\cline{2-3}
& -1
& Udział w~bójce. \\
\cline{2-3}
& -1
& Dewastacja mienia, kradzież, używki (posiadanie, zażywanie). \\
\hline
\textbf{Bezpieczeństwo i~higiena} %-------------------------------------------------------------------
& +1 \multicolumn{3}{|l|}{\textbf{D.\ Bezpieczeństwo i porządek}}\\\hline
& Dbanie o~bezpieczeństwo swoje i~innych, reagowanie na sytuacje niebezpieczne. \\ Zgłoszenie zagrożenia lub usunięcie niebezpieczeństwa & $+1$ & Reakcja zwiększająca bezpieczeństwo innych\\\hline
\cline{2-3} Użycie telefonu po upomnieniu & $-2$ & Ponowne korzystanie z urządzenia na lekcji\\\hline
& -1 Posiadanie lub używanie wyrobów nikotynowych & $-3$ & Papierosy, e-papierosy itp. w obrębie szkoły\\\hline
& Korzystanie z~telefonu komórkowego podczas lekcji (każdorazowo). \\
\cline{2-3}
& -1
& Palenie papierosów, e-papierosów, snusów itp.\ na terenie szkoły. \\
\hline
\textbf{Inne} %-------------------------------------------------------------------
& od -1 do +1 \multicolumn{3}{|l|}{\textbf{E.\ Zaangażowanie społeczne}}\\\hline
& Każda sytuacja nieujęta w~powyższych kategoriach (przydział punktów Regularna działalność (harcerstwo, klub MDP itp.) & $+2$ & Aktywność w organizacji minimum pół semestru\\\hline
indywidualnie, z~wpisem w~dzienniku). \\ Jednorazowy udział w akcji charytatywnej & $+1$ & Praca przy jednorazowym wydarzeniu dobroczynnym\\\hline
\hline Wandalizm lub dewastacja mienia & $-3$ & Celowe niszczenie wyposażenia\\\hline
Kradzież, spożycie alkoholu lub narkotyków & $-4$ & Poważne naruszenie prawa/regulaminu\\\hline
%-------------------------------------------------------------------
\multicolumn{3}{|l|}{\textbf{F.\ Inicjatywy uczniowskie}}\\\hline
Lider szkolnego projektu/wydarzenia & $+2$ & Główna rola organizacyjna (np. turniej, koncert)\\\hline
Stała funkcja w semestrze (radiowęzeł, samorząd) & $+1$ & Systematyczne pełnienie powierzonych zadań\\\hline
%-------------------------------------------------------------------
\multicolumn{3}{|l|}{\textbf{G.\ Ekologia i środowisko}}\\\hline
Koordynator dużej inicjatywy ekologicznej & $+2$ & Np. szkolna zbiórka elektroodpadów\\\hline
Udział w jednorazowej akcji eko & $+1$ & Sprzątanie świata, sadzenie drzew itp.\\\hline
Zaśmiecanie terenu szkoły & $-1$ & Nieporządek powodowany przez ucznia\\\hline
%-------------------------------------------------------------------
\multicolumn{3}{|l|}{\textbf{H.\ Sytuacje nietypowe}}\\\hline
Zdarzenie spoza tabeli decyzja wychowawcy & $-2$\dots$+2$ & Indywidualna punktacja z krótkim uzasadnieniem\\\hline
\end{longtable} \end{longtable}
\end{longenum} \end{longenum}
@ -2120,12 +2115,10 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
% Creating a formatted enumerated list with two records, most recent at bottom with highest ID % Creating a formatted enumerated list with two records, most recent at bottom with highest ID
% \begin{enumerate} % \begin{enumerate}
\item \item \textbf{Autorzy:} MM, JG
\begin{itemize} \begin{itemize}
\item \textbf{Numer rewizji:} 1
\item \textbf{Wersja bazowa dokumentu:} \timestamp\ (\converteddate) \item \textbf{Wersja bazowa dokumentu:} \timestamp\ (\converteddate)
\item \textbf{Data i czas utworzenia rekordu:} 10 maja 2025, 19:00 CEST \item \textbf{Data i czas utworzenia rekordu:} 10 maja 2025, 19:00 CEST
\item \textbf{Autorzy:} MM, JG
\item \textbf{Zmiana:} Nagłowek \item \textbf{Zmiana:} Nagłowek
\item \textbf{Opis zmian:} \item \textbf{Opis zmian:}
\begin{itemize} \begin{itemize}
@ -2136,9 +2129,8 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\vspace{\baselineskip} % Single line separation before the next record \vspace{\baselineskip} % Single line separation before the next record
\vspace{\baselineskip} % Double line separation due to different dates \vspace{\baselineskip} % Double line separation due to different dates
\item \item \textbf{Autorzy:} MM, JG
\begin{itemize} \begin{itemize}
\item \textbf{Numer rewizji:} 2
\item \textbf{Wersja bazowa dokumentu:} \timestamp\ (\converteddate) \item \textbf{Wersja bazowa dokumentu:} \timestamp\ (\converteddate)
\item \textbf{Data i godzina utworzenia rekordu:} 15~maja~2025\;r., 20:00~CEST \item \textbf{Data i godzina utworzenia rekordu:} 15~maja~2025\;r., 20:00~CEST
\item \textbf{Autorzy:} MM, JG \item \textbf{Autorzy:} MM, JG
@ -2151,6 +2143,26 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\end{itemize} \end{itemize}
\end{itemize} \end{itemize}
%------------------------------------------------------------
\vspace{\baselineskip}% odstęp jedno­-
\vspace{\baselineskip}% i dwu­linio­wy
\item \textbf{Autorzy:} MM, JG
\begin{itemize}
\item \textbf{Wersja bazowa dokumentu:} \timestamp\ (\converteddate)
\item \textbf{Data i godzina utworzenia rekordu:}
18~maja 2025 r., 20:00 CEST
\item \textbf{Autorzy:} MM, JG
\item \textbf{Zakres zmian:} Paragrafy, tabela punktowa
\item \textbf{Opis zmian:}\\[-0.5\baselineskip]
\begin{itemize}
\item Zmieniono początkową pulę punktów z 50 na 65
(\ref{itm:zoz-poczatkowa-pula-punktow});
\item Zaktualizowano kryteria oceny zachowania
(\ref{itm:kryteria-jakosciowe-zachowania});
\end{itemize}
\end{itemize}
\end{enumerate} \end{enumerate}

View File

@ -1,13 +0,0 @@
\babel@toc {polish}{}\relax
\contentsline {section}{\numberline {1}Postanowienia Ogólne}{3}{section.1}%
\contentsline {section}{\numberline {2}Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{12}{section.2}%
\contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{16}{section.3}%
\contentsline {section}{\numberline {4}Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}{20}{section.4}%
\contentsline {subsection}{\numberline {4.1}Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{20}{subsection.4.1}%
\contentsline {subsection}{\numberline {4.2}Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{23}{subsection.4.2}%
\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja roczna}{24}{section.5}%
\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{25}{section.6}%
\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{26}{section.7}%
\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{27}{section.8}%
\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia końcowe}{28}{section.9}%
\contentsline {section}{Dodatek A Rewizja dokumentu}{29}{section*.2}%