update
This commit is contained in:
parent
d9b092025a
commit
6c538e6018
44
main.tex
44
main.tex
@ -225,17 +225,15 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
||||
|
||||
\setcounter{enumi}{1} % Start the list numbering from 2
|
||||
\begin{longenum2}
|
||||
\item Rozporządzenie\footnotemark{} określające szczegółowe warunki oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów,
|
||||
\item Ustawę\footnotemark{} \emph{Prawo oświatowe}.
|
||||
\item Rozporządzenie\footnotemark[1] określające szczegółowe warunki oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów,
|
||||
\item Ustawę\footnotemark[2] \emph{Prawo oświatowe}.
|
||||
\end{longenum2}
|
||||
|
||||
\vspace{3em}
|
||||
\footnotetext[1]{Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych (Dz.U. 2019 poz. 413).}
|
||||
\footnotetext[2]{Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. -- Prawo oświatowe (Dz.U. 2023 poz. 908, tekst jednolity).}
|
||||
\newpage
|
||||
\tableofcontents % Polecenie wstawiające spis treści
|
||||
|
||||
% Footnotes for detailed information
|
||||
\footnotetext{Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych.}
|
||||
\footnotetext{Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. \emph{Prawo oświatowe}.}
|
||||
|
||||
\thispagestyle{fancy}
|
||||
\newpage
|
||||
@ -256,7 +254,7 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Ocenianie osiągnięć edukacyjnych ucznia polega na rozpoznawaniu poziomu
|
||||
i~postępów w~opanowaniu wiadomości oraz umiejętności, w~odniesieniu do wymagań
|
||||
określonych w~podstawie programowej\footnote{\label{fn:podstawa}Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 czerwca 2024~r. w sprawie podstawy programowej kształcenia ogólnego.}, oraz w~realizowanych programach nauczania.
|
||||
określonych w~podstawie programowej\footnotemark[1], oraz w~realizowanych programach nauczania.
|
||||
|
||||
\item Ocenianie zachowania ucznia polega na rozpoznawaniu stopnia respektowania
|
||||
zasad współżycia społecznego, norm etycznych oraz obowiązków określonych w~statucie szkoły.
|
||||
@ -766,39 +764,31 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\newpage
|
||||
\section{Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}
|
||||
\label{chap:ocenianie}
|
||||
\begin{center}
|
||||
\textbf{\S 3}
|
||||
\end{center}
|
||||
|
||||
%-------------------------------------------------------------------------
|
||||
\subsection{Przepisy ogólne}
|
||||
\label{subsec:przepisy-ogolne}
|
||||
\paragraf{Przedmiot regulacji ustalania ocen (bieżących i śródrocznych)}
|
||||
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Ocenianie bieżące oraz ustalanie śródrocznych ocen klasyfikacyjnych
|
||||
z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych, jak również zajęć
|
||||
prowadzonych na podstawie przepisów wydanych na podstawie art.~13 ust.~3,
|
||||
ma na celu:
|
||||
\item Bieżące ocenianie oraz ustalanie śródrocznych ocen klasyfikacyjnych z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych, a~także zajęć prowadzonych na podstawie przepisów wydanych na podstawie art.~13 ust.~3\footnotemark[2], służą w~szczególności:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item określenie poziomu osiągnięć edukacyjnych ucznia,
|
||||
\item wspieranie jego rozwoju,
|
||||
\item zapewnienie realizacji przyjętych założeń programowych.
|
||||
\item ustaleniu poziomu osiągnięć edukacyjnych ucznia,
|
||||
\item wspieraniu wielostronnego rozwoju ucznia,
|
||||
\item zapewnieniu prawidłowej realizacji założeń programowych.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item Ocenie podlega także \textbf{zachowanie ucznia} w ujęciu śródrocznym,
|
||||
w~szczególności z uwzględnieniem:
|
||||
\item Ocena zachowania ucznia, dokonywana w ujęciu śródrocznym, obejmuje w szczególności:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item zaangażowania w naukę,
|
||||
\item współpracy z rówieśnikami,
|
||||
\item przestrzegania zasad szkolnych.
|
||||
\item stopień zaangażowania w proces kształcenia,
|
||||
\item umiejętność współpracy z rówieśnikami,
|
||||
\item poszanowanie i przestrzeganie regulaminu szkoły.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
|
||||
%-------------------------------------------------------------------------
|
||||
\subsection{Jawność oceny}
|
||||
\label{subsec:jawność-ocen}
|
||||
\paragraf{Jawność oceny}
|
||||
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Oceny uzyskane przez ucznia są jawne dla ucznia oraz jego rodziców (prawnych opiekunów).
|
||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user