u
This commit is contained in:
parent
c52c74a86b
commit
423b0c70d7
18
main.tex
18
main.tex
@ -366,15 +366,17 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
||||
co umożliwia spójną i~systematyczną ewaluację pracy uczniów,
|
||||
oraz realizację wymagań edukacyjnych określonych w~podstawie programowej.
|
||||
|
||||
\item \textbf{Cel dokumentu SO:}\\
|
||||
Celem niniejszego dokumentu jest ustanowienie systemu oceniania wiedzy i~umiejętności, który cechuje się \textbf{prawidłowością, jednoznacznością oraz odpornością na arbitralne interpretacje}. W~szczególności system ten powinien obejmować:
|
||||
|
||||
\item \textbf{Cel dokumentu SO:}
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item \textbf{Określenie stopnia realizacji wymagań podstawy programowej}, ustalonego w~oparciu o~obiektywne wskaźniki efektywności.
|
||||
|
||||
\item \textbf{Oparcie systemu oceniania wiedzy i~umiejętności uczniów} na precyzyjnie zdefiniowanych oraz ilościowo integrowanych wymaganiach ogólnych i~szczegółowych, z~wykorzystaniem obiektywnych mierników umożliwiających monitorowanie postępów edukacyjnych.
|
||||
|
||||
\item \textbf{Wdrożenie jawnych, obiektywnych i~ilościowych zasad oceniania}, zapewniających transparentność, rzetelność oraz mierzalność procesu dydaktycznego.
|
||||
\item Celem niniejszego dokumentu jest ustanowienie systemu oceniania wiedzy i~umiejętności, który cechuje się \textbf{prawidłowością, jednoznacznością oraz odpornością na arbitralne interpretacje}. W~szczególności system ten powinien obejmować:
|
||||
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item \textbf{Określenie stopnia realizacji wymagań podstawy programowej}, ustalonego w~oparciu o~obiektywne wskaźniki efektywności.
|
||||
|
||||
\item \textbf{Oparcie systemu oceniania wiedzy i~umiejętności uczniów} na precyzyjnie zdefiniowanych oraz ilościowo integrowanych wymaganiach ogólnych i~szczegółowych, z~wykorzystaniem obiektywnych mierników umożliwiających monitorowanie postępów edukacyjnych.
|
||||
|
||||
\item \textbf{Wdrożenie jawnych, obiektywnych i~ilościowych zasad oceniania}, zapewniających transparentność, rzetelność oraz mierzalność procesu dydaktycznego.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item \textbf{Zakres stosowalności dokumentu SO:}
|
||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user