This commit is contained in:
baiobelfer 2025-04-03 08:49:59 +02:00
parent 7ff8c2e9f8
commit 3b471350f2
4 changed files with 62 additions and 56 deletions

BIN
m.pdf

Binary file not shown.

59
m.tex
View File

@ -590,6 +590,37 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\end{longenum} \end{longenum}
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
\begin{longenum}
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
\begin{table}[h!]
\centering
\footnotesize
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
\hline
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
\hline
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
\hline
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
\hline
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
\hline
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
\hline
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
\hline
\end{tabularx}
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
\label{tab:skala-ocen}
\end{table}
\end{longenum}
\end{longenum} \end{longenum}
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół} \paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}
@ -643,34 +674,6 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania. \item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania.
\end{longenum} \end{longenum}
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
\begin{longenum}
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
\begin{table}[h!]
\centering
\footnotesize
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
\hline
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
\hline
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
\hline
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
\hline
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
\hline
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
\hline
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
\hline
\end{tabularx}
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
\label{tab:skala-ocen}
\end{table}
\end{longenum}
% \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych) % \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych)
% ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów % ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów
% wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane % wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane

BIN
main.pdf

Binary file not shown.

View File

@ -590,6 +590,37 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\end{longenum} \end{longenum}
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
\begin{longenum}
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
\begin{table}[h!]
\centering
\footnotesize
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
\hline
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
\hline
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
\hline
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
\hline
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
\hline
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
\hline
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
\hline
\end{tabularx}
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
\label{tab:skala-ocen}
\end{table}
\end{longenum}
\end{longenum} \end{longenum}
\paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół} \paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół}
@ -643,34 +674,6 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania. \item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania.
\end{longenum} \end{longenum}
\item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych}
\begin{longenum}
\item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu.
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów.
\item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela:
\begin{table}[h!]
\centering
\footnotesize
\begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|}
\hline
\textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\
\hline
Celująca (cel) & 96 & 96\% \\
\hline
Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\
\hline
Dobra (db) & 65 & 65\% \\
\hline
Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\
\hline
Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\
\hline
\end{tabularx}
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi}
\label{tab:skala-ocen}
\end{table}
\end{longenum}
% \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych) % \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych)
% ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów % ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów
% wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane % wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane