diff --git a/m.pdf b/m.pdf index 0554e15..947adde 100644 Binary files a/m.pdf and b/m.pdf differ diff --git a/m.tex b/m.tex index e678878..d72082a 100644 --- a/m.tex +++ b/m.tex @@ -590,6 +590,37 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \end{longenum} + + \item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych} + \begin{longenum} + \item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu. + \item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów. + \item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela: + + \begin{table}[h!] + \centering + \footnotesize + \begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|} + \hline + \textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\ + \hline + Celująca (cel) & 96 & 96\% \\ + \hline + Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\ + \hline + Dobra (db) & 65 & 65\% \\ + \hline + Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\ + \hline + Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\ + \hline + \end{tabularx} + \caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi} + \label{tab:skala-ocen} + \end{table} +\end{longenum} + + \end{longenum} \paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół} @@ -643,34 +674,6 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania. \end{longenum} - \item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych} - \begin{longenum} - \item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu. - \item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów. - \item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela: - - \begin{table}[h!] - \centering - \footnotesize - \begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|} - \hline - \textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\ - \hline - Celująca (cel) & 96 & 96\% \\ - \hline - Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\ - \hline - Dobra (db) & 65 & 65\% \\ - \hline - Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\ - \hline - Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\ - \hline - \end{tabularx} - \caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi} - \label{tab:skala-ocen} - \end{table} - \end{longenum} % \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych) % ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów % wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane diff --git a/main.pdf b/main.pdf index 0ea938e..a72cffe 100644 Binary files a/main.pdf and b/main.pdf differ diff --git a/main.tex b/main.tex index df82cf4..804eb4f 100644 --- a/main.tex +++ b/main.tex @@ -590,6 +590,37 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \end{longenum} + + \item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych} + \begin{longenum} + \item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu. + \item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów. + \item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela: + + \begin{table}[h!] + \centering + \footnotesize + \begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|} + \hline + \textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\ + \hline + Celująca (cel) & 96 & 96\% \\ + \hline + Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\ + \hline + Dobra (db) & 65 & 65\% \\ + \hline + Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\ + \hline + Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\ + \hline + \end{tabularx} + \caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi} + \label{tab:skala-ocen} + \end{table} +\end{longenum} + + \end{longenum} \paragraf{Zasady przenoszenia ocen z innych szkół} @@ -643,34 +674,6 @@ System oceniania opracowany w oparciu o: \item Inne ustalenia wynikające z~przedmiotowego oceniania. \end{longenum} - \item \textbf{Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych} - \begin{longenum} - \item Oceny klasyfikacyjne są ustalane na podstawie punktacji określonej w Szczegółowym Ocenianiu (SO) danego przedmiotu. - \item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie minimalnych progów, wyrażonych liczbą realizowanych wymagań programowych oraz procentowym wynikiem uzyskanych punktów. - \item Progi te są jednolite dla wszystkich uczniów realizujących dany program nauczania. Szczegółowe kryteria przedstawia poniższa tabela: - - \begin{table}[h!] - \centering - \footnotesize - \begin{tabularx}{0.9\textwidth}{|c|X|c|} - \hline - \textbf{Ocena klasyfikacyjna} & \textbf{Minimalna liczba realizowanych wymagań} & \textbf{Minimalny wynik punktowy (\%)} \\ - \hline - Celująca (cel) & 96 & 96\% \\ - \hline - Bardzo dobra (bdb) & 80 & 80\% \\ - \hline - Dobra (db) & 65 & 65\% \\ - \hline - Dostateczna (dst) & 50 & 50\% \\ - \hline - Dopuszczająca (dop) & 30 & 30\% \\ - \hline - \end{tabularx} - \caption{Skala ocen klasyfikacyjnych wraz z minimalnymi wymaganiami realizacyjnymi i punktowymi} - \label{tab:skala-ocen} - \end{table} - \end{longenum} % \item W~przypadku niektórych przedmiotów (określonych w~odrębnych przepisach szkolnych) % ocena końcowa może być wystawiana również na podstawie dodatkowych egzaminów % wewnętrznych bądź zewnętrznych (np.~egzaminów zawodowych), co zostaje odnotowane