u: Olimp, klasyf. roczna

This commit is contained in:
baiobelfer 2025-04-05 10:43:58 +02:00
parent 8efaae28f1
commit 2aae6f29cc
7 changed files with 615 additions and 631 deletions

185
m.aux
View File

@ -91,99 +91,100 @@
\newlabel{tab:skala-ocen}{{3}{8}{Skala ocen klasyfikacyjnych z minimalnymi progami realizacyjnymi i punktowymi}{table.3}{}} \newlabel{tab:skala-ocen}{{3}{8}{Skala ocen klasyfikacyjnych z minimalnymi progami realizacyjnymi i punktowymi}{table.3}{}}
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {4}{\ignorespaces Skala przeliczania ocen uzyskanych w poprzedniej szkole na punkty procentowe.}}{8}{table.4}\protected@file@percent } \@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {4}{\ignorespaces Skala przeliczania ocen uzyskanych w poprzedniej szkole na punkty procentowe.}}{8}{table.4}\protected@file@percent }
\newlabel{tab:skala-przeliczeniowa}{{4}{8}{Skala przeliczania ocen uzyskanych w poprzedniej szkole na punkty procentowe}{table.4}{}} \newlabel{tab:skala-przeliczeniowa}{{4}{8}{Skala przeliczania ocen uzyskanych w poprzedniej szkole na punkty procentowe}{table.4}{}}
\newlabel{itm:wpisy-do-dziennika}{{{{1}}}{9}{Postanowienia Ogólne}{Item.145}{}} \@writefile{toc}{\contentsline {paragraph}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{8}{section*.2}\protected@file@percent }
\newlabel{itm:dostep-do-ocen-dziennik}{{{{2}}}{9}{Postanowienia Ogólne}{Item.146}{}} \newlabel{itm:wpisy-do-dziennika}{{{{1}}}{9}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.145}{}}
\newlabel{itm:zasady-udostepniania-prac}{{{{3}}}{9}{Postanowienia Ogólne}{Item.147}{}} \newlabel{itm:dostep-do-ocen-dziennik}{{{{2}}}{9}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.146}{}}
\newlabel{itm:udostepnianie-prac-lekcyjnych}{{{{1)}}}{10}{Postanowienia Ogólne}{Item.148}{}} \newlabel{itm:zasady-udostepniania-prac}{{{{3}}}{9}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.147}{}}
\newlabel{itm:ustalenie-sposobu-udostepnienia}{{{{2)}}}{10}{Postanowienia Ogólne}{Item.149}{}} \newlabel{itm:udostepnianie-prac-lekcyjnych}{{{{1)}}}{9}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.148}{}}
\newlabel{itm:ochrona-danych-prywatnosci}{{{{3)}}}{10}{Postanowienia Ogólne}{Item.150}{}} \newlabel{itm:ustalenie-sposobu-udostepnienia}{{{{2)}}}{10}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.149}{}}
\newlabel{itm:przechowywanie-prac}{{{{4}}}{10}{Postanowienia Ogólne}{Item.151}{}} \newlabel{itm:ochrona-danych-prywatnosci}{{{{3)}}}{10}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.150}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {2}Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{12}{section.2}\protected@file@percent } \newlabel{itm:przechowywanie-prac}{{{{4}}}{10}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.151}{}}
\newlabel{itm:narzedzia-procedury-oceny}{{{{d}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.198}{}} \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {2}Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{11}{section.2}\protected@file@percent }
\newlabel{itm:fwe-po-fsw}{{{{b}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.221}{}} \newlabel{itm:narzedzia-procedury-oceny}{{{{d}}}{12}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.198}{}}
\newlabel{itm:po-specyficzne-formy}{{{{b)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.223}{}} \newlabel{itm:fwe-po-fsw}{{{{b}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.221}{}}
\newlabel{itm:maksymalna-liczba-punktow}{{{{a)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.225}{}} \newlabel{itm:po-specyficzne-formy}{{{{b)}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.223}{}}
\newlabel{itm:fwe-po-min-liczba-ocen}{{{{c)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.227}{}} \newlabel{itm:maksymalna-liczba-punktow}{{{{a)}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.225}{}}
\newlabel{itm:min-formy-weryfikacji}{{{{d)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.228}{}} \newlabel{itm:fwe-po-min-liczba-ocen}{{{{c)}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.227}{}}
\newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania}{{{{g}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.232}{}} \newlabel{itm:min-formy-weryfikacji}{{{{d)}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.228}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{16}{section.3}\protected@file@percent } \newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania}{{{{g}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.232}{}}
\newlabel{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}{{3}{16}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{section.3}{}} \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{15}{section.3}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}{{3}{15}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{section.3}{}}
\gdef \LT@i {\LT@entry \gdef \LT@i {\LT@entry
{1}{183.51651pt}\LT@entry {1}{183.51651pt}\LT@entry
{5}{74.08781pt}\LT@entry {5}{74.08781pt}\LT@entry
{1}{211.56927pt}} {1}{211.56927pt}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {4}Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}{20}{section.4}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {4}Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}{19}{section.4}\protected@file@percent }
\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {4.1}Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{20}{subsection.4.1}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {4.1}Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{19}{subsection.4.1}\protected@file@percent }
\newlabel{subsec:ocenianie-ucznia}{{4.1}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{subsection.4.1}{}} \newlabel{subsec:ocenianie-ucznia}{{4.1}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{subsection.4.1}{}}
\newlabel{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}{{{{\textbf {1}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.338}{}} \newlabel{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}{{{{\textbf {1}}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.338}{}}
\newlabel{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}{{{{\textbf {2}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.339}{}} \newlabel{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}{{{{\textbf {2}}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.339}{}}
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {6}{\ignorespaces Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo.}}{20}{table.6}\protected@file@percent } \@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {6}{\ignorespaces Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo.}}{19}{table.6}\protected@file@percent }
\newlabel{tab:oceny}{{6}{20}{Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo}{table.6}{}} \newlabel{tab:oceny}{{6}{19}{Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo}{table.6}{}}
\newlabel{itm:po-ob-trzy-formy}{{{{\textbf {3}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.340}{}} \newlabel{itm:po-ob-trzy-formy}{{{{\textbf {3}}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.340}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-form-sprawdzania}{{{{\textbf {1}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.341}{}} \newlabel{itm:znaczenie-form-sprawdzania}{{{{\textbf {1}}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.341}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-weryfikacja-wymagan}{{{{1}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.342}{}} \newlabel{itm:znaczenie-weryfikacja-wymagan}{{{{1}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.342}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-przygotowanie-egzaminy}{{{{2}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.343}{}} \newlabel{itm:znaczenie-przygotowanie-egzaminy}{{{{2}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.343}{}}
\newlabel{itm:wagi-form-sprawdzania}{{{{\textbf {2}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.344}{}} \newlabel{itm:wagi-form-sprawdzania}{{{{\textbf {2}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.344}{}}
\newlabel{itm:wagi-dostosowanie-wymagania}{{{{1}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.345}{}} \newlabel{itm:wagi-dostosowanie-wymagania}{{{{1}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.345}{}}
\newlabel{itm:wagi-uwzglednienie-trudnosci}{{{{2}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.346}{}} \newlabel{itm:wagi-uwzglednienie-trudnosci}{{{{2}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.346}{}}
\newlabel{itm:prace-pisemne}{{{{\textbf {3}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.347}{}} \newlabel{itm:prace-pisemne}{{{{\textbf {3}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.347}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-prac-pisemnych}{{{{1}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.348}{}} \newlabel{itm:znaczenie-prac-pisemnych}{{{{1}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.348}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-samodzielne-zaprezentowanie}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.349}{}} \newlabel{itm:znaczenie-samodzielne-zaprezentowanie}{{{{1)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.349}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-rozwiązywanie-zadań}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.350}{}} \newlabel{itm:znaczenie-rozwiązywanie-zadań}{{{{2)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.350}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-analiza-błędów}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.351}{}} \newlabel{itm:znaczenie-analiza-błędów}{{{{3)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.351}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-obiektywność-oceniania}{{{{4)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.352}{}} \newlabel{itm:znaczenie-obiektywność-oceniania}{{{{4)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.352}{}}
\newlabel{itm:czas-trwania-prac-pisemnych}{{{{2}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.353}{}} \newlabel{itm:czas-trwania-prac-pisemnych}{{{{2}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.353}{}}
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {7}{\ignorespaces Minimalny czas trwania pisemnych prac sprawdzających wiedzę i~umiejętności.}}{21}{table.7}\protected@file@percent } \@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {7}{\ignorespaces Minimalny czas trwania pisemnych prac sprawdzających wiedzę i~umiejętności.}}{20}{table.7}\protected@file@percent }
\newlabel{tab:czas_trwania}{{7}{21}{Minimalny czas trwania pisemnych prac sprawdzających wiedzę i~umiejętności}{table.7}{}} \newlabel{tab:czas_trwania}{{7}{20}{Minimalny czas trwania pisemnych prac sprawdzających wiedzę i~umiejętności}{table.7}{}}
\newlabel{itm:powtorka-materialu}{{{{3}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.354}{}} \newlabel{itm:powtorka-materialu}{{{{3}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.354}{}}
\newlabel{itm:terminy-prac-pisemnych}{{{{4}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.355}{}} \newlabel{itm:terminy-prac-pisemnych}{{{{4}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.355}{}}
\newlabel{itm:terminy-tygodniowe-wyprzedzenie}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.356}{}} \newlabel{itm:terminy-tygodniowe-wyprzedzenie}{{{{1)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.356}{}}
\newlabel{itm:terminy-dziennik-elektroniczny}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.357}{}} \newlabel{itm:terminy-dziennik-elektroniczny}{{{{2)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.357}{}}
\newlabel{itm:terminy-maksymalnie-trzy}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.358}{}} \newlabel{itm:terminy-maksymalnie-trzy}{{{{3)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.358}{}}
\newlabel{itm:terminy-jedna-na-dzien}{{{{4)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.359}{}} \newlabel{itm:terminy-jedna-na-dzien}{{{{4)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.359}{}}
\newlabel{itm:wyniki-prac-pisemnych}{{{{5}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.360}{}} \newlabel{itm:wyniki-prac-pisemnych}{{{{5}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.360}{}}
\newlabel{itm:wyniki-prac-pisemnych}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.361}{}} \newlabel{itm:wyniki-prac-pisemnych}{{{{1)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.361}{}}
\newlabel{itm:wyniki-10-dni}{{{{a}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.362}{}} \newlabel{itm:wyniki-10-dni}{{{{a}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.362}{}}
\newlabel{itm:wyniki-15-dni}{{{{b}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.363}{}} \newlabel{itm:wyniki-15-dni}{{{{b}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.363}{}}
\newlabel{itm:wyniki-wglad-do-pracy}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.364}{}} \newlabel{itm:wyniki-wglad-do-pracy}{{{{2)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.364}{}}
\newlabel{itm:wyniki-przechowywanie-do-konca-roku}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.365}{}} \newlabel{itm:wyniki-przechowywanie-do-konca-roku}{{{{3)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.365}{}}
\newlabel{itm:poprawa-oceny-niedostatecznej}{{{{6}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.366}{}} \newlabel{itm:poprawa-oceny-niedostatecznej}{{{{6}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.366}{}}
\newlabel{itm:poprawa-jednokrotna}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.367}{}} \newlabel{itm:poprawa-jednokrotna}{{{{1)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.367}{}}
\newlabel{itm:poprawa-wyzsza-ocena}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.368}{}} \newlabel{itm:poprawa-wyzsza-ocena}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.368}{}}
\newlabel{itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje}{{{{\textbf {4}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.369}{}} \newlabel{itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje}{{{{\textbf {4}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.369}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-form-sprawdzania}{{{{1}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.370}{}} \newlabel{itm:znaczenie-form-sprawdzania}{{{{1}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.370}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-systematycznosc-postepy}{{{{1)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.371}{}} \newlabel{itm:znaczenie-systematycznosc-postepy}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.371}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-nawyki-regularnosci}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.372}{}} \newlabel{itm:znaczenie-nawyki-regularnosci}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.372}{}}
\newlabel{itm:znaczenie-diagnoza-potrzeb}{{{{3)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.373}{}} \newlabel{itm:znaczenie-diagnoza-potrzeb}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.373}{}}
\newlabel{itm:realizacja-bez-zapowiedzi}{{{{2}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.374}{}} \newlabel{itm:realizacja-bez-zapowiedzi}{{{{2}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.374}{}}
\newlabel{itm:kartkowki}{{{{3}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.375}{}} \newlabel{itm:kartkowki}{{{{3}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.375}{}}
\newlabel{itm:czas-trwania-kartkowki}{{{{1)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.376}{}} \newlabel{itm:czas-trwania-kartkowki}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.376}{}}
\newlabel{itm:termin-wynikow-kartkowki}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.377}{}} \newlabel{itm:termin-wynikow-kartkowki}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.377}{}}
\newlabel{itm:odpowiedzi-ustne}{{{{4}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.378}{}} \newlabel{itm:odpowiedzi-ustne}{{{{4}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.378}{}}
\newlabel{itm:odpowiedzi-wybieranie-uczniow}{{{{1)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.379}{}} \newlabel{itm:odpowiedzi-wybieranie-uczniow}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.379}{}}
\newlabel{itm:odpowiedzi-przygotowanie}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.380}{}} \newlabel{itm:odpowiedzi-przygotowanie}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.380}{}}
\newlabel{itm:odpowiedzi-ocena-niezwloczna}{{{{3)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.381}{}} \newlabel{itm:odpowiedzi-ocena-niezwloczna}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.381}{}}
\newlabel{itm:odstepstwa-od-zasad}{{{{5}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.382}{}} \newlabel{itm:odstepstwa-od-zasad}{{{{5}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.382}{}}
\newlabel{itm:inne-formy-sprawdzania}{{{{\textbf {5}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.383}{}} \newlabel{itm:inne-formy-sprawdzania}{{{{\textbf {5}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.383}{}}
\newlabel{itm:inne-formy-aktywnosc-zadania}{{{{1}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.384}{}} \newlabel{itm:inne-formy-aktywnosc-zadania}{{{{1}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.384}{}}
\newlabel{itm:inne-formy-szczegoly-podmiotowe}{{{{2}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.385}{}} \newlabel{itm:inne-formy-szczegoly-podmiotowe}{{{{2}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.385}{}}
\newlabel{itm:ostatnia-praca-pisemna}{{{{\textbf {1}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.386}{}} \newlabel{itm:ostatnia-praca-pisemna}{{{{\textbf {1}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.386}{}}
\newlabel{itm:usprawiedliwiona-nieobecnosc}{{{{\textbf {2}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.387}{}} \newlabel{itm:usprawiedliwiona-nieobecnosc}{{{{\textbf {2}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.387}{}}
\newlabel{itm:obowiazek-udzialu-w-lekcji}{{{{\textbf {3}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.388}{}} \newlabel{itm:obowiazek-udzialu-w-lekcji}{{{{\textbf {3}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.388}{}}
\newlabel{itm:obowiazek-zaliczenia-sprawdzianu}{{{{\textbf {4}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.389}{}} \newlabel{itm:obowiazek-zaliczenia-sprawdzianu}{{{{\textbf {4}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.389}{}}
\newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania}{{{{\textbf {5}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.390}{}} \newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania}{{{{\textbf {5}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.390}{}}
\newlabel{itm:usprawiedliwienie-reprezentacja}{{{{\textbf {6}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.391}{}} \newlabel{itm:usprawiedliwienie-reprezentacja}{{{{\textbf {6}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.391}{}}
\newlabel{itm:zwolnienie-po-nieobecnosci}{{{{\textbf {7}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.392}{}} \newlabel{itm:zwolnienie-po-nieobecnosci}{{{{\textbf {7}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.392}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {4.2}Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{23}{subsection.4.2}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {4.2}Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{22}{subsection.4.2}\protected@file@percent }
\newlabel{subsec:klasyfikacja-srodroczna}{{4.2}{23}{Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{subsection.4.2}{}} \newlabel{subsec:klasyfikacja-srodroczna}{{4.2}{22}{Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{subsection.4.2}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja roczna}{24}{section.5}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja roczna}{23}{section.5}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:klasyfikacja_roczna}{{5}{24}{Klasyfikacja roczna}{section.5}{}} \newlabel{sec:klasyfikacja_roczna}{{5}{23}{Klasyfikacja roczna}{section.5}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{26}{section.6}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{25}{section.6}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:egzaminy_klasyfikacyjne}{{6}{26}{Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{section.6}{}} \newlabel{sec:egzaminy_klasyfikacyjne}{{6}{25}{Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{section.6}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{27}{section.7}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{26}{section.7}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:wyzsze_oceny}{{7}{27}{Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{section.7}{}} \newlabel{sec:wyzsze_oceny}{{7}{26}{Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{28}{section.8}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{27}{section.8}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{28}{Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{section.8}{}} \newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{27}{Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{section.8}{}}
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia końcowe}{29}{section.9}\protected@file@percent } \@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia końcowe}{28}{section.9}\protected@file@percent }
\newlabel{sec:postanowienia_koncowe}{{9}{29}{Postanowienia końcowe}{section.9}{}} \newlabel{sec:postanowienia_koncowe}{{9}{28}{Postanowienia końcowe}{section.9}{}}
\gdef \@abspage@last{29} \gdef \@abspage@last{28}

82
m.log
View File

@ -1,4 +1,4 @@
This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 5 APR 2025 10:16 This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 5 APR 2025 10:43
entering extended mode entering extended mode
restricted \write18 enabled. restricted \write18 enabled.
%&-line parsing enabled. %&-line parsing enabled.
@ -761,6 +761,9 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}. (fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
[16] [16]
Underfull \hbox (badness 5578) in paragraph at lines 1358--1359
[]|\T1/lmr/m/n/12 (+20) Brak go-dzin nie-uspra-wie-dli-wio-nych
[]
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
@ -771,9 +774,6 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}. (fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
[17] [17]
Underfull \hbox (badness 5578) in paragraph at lines 1358--1359
[]|\T1/lmr/m/n/12 (+20) Brak go-dzin nie-uspra-wie-dli-wio-nych
[]
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
@ -835,6 +835,31 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
[23] [23]
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-nieklasyfikowanie-usprawiedliwione' on
page 24 undefined on input line 1845.
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-zmiana-niedostatecznej' on page 24 unde
fined on input line 1850.
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-nieklasyfikowanie-usprawiedliwione' on
page 24 undefined on input line 1851.
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-warunki-poprawy' on page 24 undefined o
n input line 1852.
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-klasyfikacja-koncowa' on page 24 undefi
ned on input line 1857.
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-ocena-koncowa-zachowania' on page 24 un
defined on input line 1863.
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) Make it at least 14.49998pt, for example: (fancyhdr) Make it at least 14.49998pt, for example:
@ -845,31 +870,6 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
[24] [24]
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-nieklasyfikowanie-usprawiedliwione' on
page 25 undefined on input line 1845.
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-zmiana-niedostatecznej' on page 25 unde
fined on input line 1850.
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-nieklasyfikowanie-usprawiedliwione' on
page 25 undefined on input line 1851.
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-warunki-poprawy' on page 25 undefined o
n input line 1852.
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-klasyfikacja-koncowa' on page 25 undefi
ned on input line 1857.
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-ocena-koncowa-zachowania' on page 25 un
defined on input line 1863.
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt): Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) Make it at least 14.49998pt, for example: (fancyhdr) Make it at least 14.49998pt, for example:
@ -908,17 +908,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}. (fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
[28] [28] (./m.aux)
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
(fancyhdr) Make it at least 14.49998pt, for example:
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{14.49998pt}.
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
[29] (./m.aux)
*********** ***********
LaTeX2e <2024-11-01> LaTeX2e <2024-11-01>
L3 programming layer <2024-11-02> L3 programming layer <2024-11-02>
@ -935,21 +925,21 @@ Package rerunfilecheck Info: File `m.out' has not changed.
) )
Here is how much of TeX's memory you used: Here is how much of TeX's memory you used:
15080 strings out of 473362 15080 strings out of 473362
236827 string characters out of 5723554 236830 string characters out of 5723554
711704 words of memory out of 5000000 712703 words of memory out of 5000000
37231 multiletter control sequences out of 15000+600000 37231 multiletter control sequences out of 15000+600000
631348 words of font info for 178 fonts, out of 8000000 for 9000 631348 words of font info for 178 fonts, out of 8000000 for 9000
1141 hyphenation exceptions out of 8191 1141 hyphenation exceptions out of 8191
90i,13n,93p,994b,1223s stack positions out of 10000i,1000n,20000p,200000b,200000s 90i,13n,93p,994b,1328s stack positions out of 10000i,1000n,20000p,200000b,200000s
</usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmbx10.pfb></usr/share/texmf/fonts/ty </usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmbx10.pfb></usr/share/texmf/fonts/ty
pe1/public/lm/lmbx12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr10.pfb></us pe1/public/lm/lmbx12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr10.pfb></us
r/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/pub r/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/pub
lic/lm/lmr7.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr8.pfb></usr/share/te lic/lm/lmr7.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr8.pfb></usr/share/te
xmf/fonts/type1/public/lm/lmri12.pfb> xmf/fonts/type1/public/lm/lmri12.pfb>
Output written on m.pdf (29 pages, 283656 bytes). Output written on m.pdf (28 pages, 283315 bytes).
PDF statistics: PDF statistics:
922 PDF objects out of 1000 (max. 8388607) 919 PDF objects out of 1000 (max. 8388607)
867 compressed objects within 9 object streams 865 compressed objects within 9 object streams
566 named destinations out of 1000 (max. 500000) 566 named destinations out of 1000 (max. 500000)
41049 words of extra memory for PDF output out of 42996 (max. 10000000) 41049 words of extra memory for PDF output out of 42996 (max. 10000000)

BIN
m.pdf

Binary file not shown.

58
m.tex
View File

@ -459,8 +459,8 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \label{itm:po-klasyf-uczen-nieklasyfikowany} Uczeń może być uznany za nieklasyfikowanego z~danych zajęć edukacyjnych, jeżeli: \item \label{itm:po-klasyf-uczen-nieklasyfikowany} Uczeń może być uznany za nieklasyfikowanego z~danych zajęć edukacyjnych, jeżeli:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \label{itm:po-klasyf-brak-minimalnej-liczby-ocen} Brakuje minimalnej liczby ocen cząstkowych, określonej w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S18 ust. 2} jeżeli nie została ona ustalona w~PO (\hyperref[itm:fwe-po-min-liczba-ocen]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. c)}). \item \label{itm:po-klasyf-brak-minimalnej-liczby-ocen} Brakuje minimalnej liczby ocen cząstkowych, określonej w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S17 ust. 2} jeżeli nie została ona ustalona w~PO (\hyperref[itm:fwe-po-min-liczba-ocen]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. c)}).
\item \label{itm:wymaganie-trzy-formy} Uczeń nie został poddany ocenie w~co najmniej trzech różnych formach sprawdzania wiedzy, o~których mowa w~\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S18 ust. 3}, w~okresie roku szkolnego, z~zastrzeżeniem odmiennego ustalenia w~Przedmiotowym Ocenianiu \hyperref[itm:min-formy-weryfikacji]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. d)}. \item \label{itm:wymaganie-trzy-formy} Uczeń nie został poddany ocenie w~co najmniej trzech różnych formach sprawdzania wiedzy, o~których mowa w~\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S17 ust. 3}, w~okresie roku szkolnego, z~zastrzeżeniem odmiennego ustalenia w~Przedmiotowym Ocenianiu \hyperref[itm:min-formy-weryfikacji]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. d)}.
\item \label{itm:po-klasyf-nieobecnosc-polowa-czasu} Jego nieobecność na zajęciach wynosi co najmniej połowę czasu przeznaczonego na te zajęcia w~szkolnym planie nauczania. \item \label{itm:po-klasyf-nieobecnosc-polowa-czasu} Jego nieobecność na zajęciach wynosi co najmniej połowę czasu przeznaczonego na te zajęcia w~szkolnym planie nauczania.
@ -611,7 +611,7 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Stopień realizacji wymagań edukacyjnych wynikający z~PP jest ustalany na podstawie zasad określonych w Szczegółowym Ocenianiu \hyperref[itm:narzedzia-procedury-oceny]{\S13 ust. 1 pkt. 4 ppkt. 1) lit. d} danego przedmiotu. \item Stopień realizacji wymagań edukacyjnych wynikający z~PP jest ustalany na podstawie zasad określonych w Szczegółowym Ocenianiu \hyperref[itm:narzedzia-procedury-oceny]{\S12 ust. 1 pkt. 4 ppkt. 1) lit. d} danego przedmiotu.
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie jednolitych dla wszystkich uczniów minimalnych progów, wyrażonych procentem realizowanych wymagań programowych i uzyskanych punktów, zgodnie z tabelą~\ref{tab:skala-ocen}. \item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie jednolitych dla wszystkich uczniów minimalnych progów, wyrażonych procentem realizowanych wymagań programowych i uzyskanych punktów, zgodnie z tabelą~\ref{tab:skala-ocen}.
@ -668,14 +668,14 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\end{longenum} \end{longenum}
% ------------------------------------------------- % -------------------------------------------------
\paragraf{Oceny za osiągnięcia olimpijskie} \paragraph{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Uczeń, który zakwalifikował się co najmniej do ustnego finału olimpiady przedmiotowej szczebla regionalnego, otrzymuje z danego przedmiotu roczną ocenę celującą. \item Uczeń, który uzyskał tytuł \emph{laureata} lub \emph{finalisty} olimpiady przedmiotowej, otrzymuje z odpowiednich zajęć edukacyjnych ocenę celującą.
\item Laureaci i finaliści olimpiad przedmiotowych otrzymują z danych zajęć edukacyjnych celującą roczną ocenę klasyfikacyjną. \item Jeśli tytuł \emph{laureata} lub \emph{finalisty} został przyznany po ustaleniu rocznej oceny klasyfikacyjnej, nauczyciel ją modyfikuje na celującą.
\item Uczeń, który tytuł laureata lub finalisty olimpiady przedmiotowej uzyskał po ustaleniu albo uzyskaniu rocznej oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych, otrzymuje z tych zajęć edukacyjnych celującą końcową ocenę klasyfikacyjną. \item Ocena celująca przysługuje wyłącznie za osiągnięcia na etapach krajowych lub międzynarodowych olimpiad.
\end{longenum} \end{longenum}
% ------------------------------------------------- % -------------------------------------------------
@ -727,7 +727,7 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\item Rejestracja i przechowywanie ocen \item Rejestracja i przechowywanie ocen
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \label{itm:wpisy-do-dziennika} \item \label{itm:wpisy-do-dziennika}
Oceny bieżące, śródroczne klasyfikacyjne oraz roczne klasyfikacyjne podlegają obligatoryjnemu wpisowi do dziennika elektronicznego w terminach określonych w~\hyperref[itm:wyniki-prac-pisemnych]{\S19 ust. 3 pkt. 5 ppkt. 1)}, w celu dostarczenia rodzicom lub prawnym opiekunom i nauczycielom informacji o postępach, trudnościach i uzdolnieniach ucznia. Oceny bieżące, śródroczne klasyfikacyjne oraz roczne klasyfikacyjne podlegają obligatoryjnemu wpisowi do dziennika elektronicznego w terminach określonych w~\hyperref[itm:wyniki-prac-pisemnych]{\S18 ust. 3 pkt. 5 ppkt. 1)}, w celu dostarczenia rodzicom lub prawnym opiekunom i nauczycielom informacji o postępach, trudnościach i uzdolnieniach ucznia.
\item \label{itm:dostep-do-ocen-dziennik} Uczeń oraz jego rodzice lub prawni opiekunowie mają zapewniony stały dostęp do informacji o ocenach za pośrednictwem dziennika elektronicznego po dokonaniu autoryzowanego logowania. \item \label{itm:dostep-do-ocen-dziennik} Uczeń oraz jego rodzice lub prawni opiekunowie mają zapewniony stały dostęp do informacji o ocenach za pośrednictwem dziennika elektronicznego po dokonaniu autoryzowanego logowania.
@ -787,7 +787,7 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~Nauki.} i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~Nauki.}
\newpage % \newpage
\section{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych} \section{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}
\paragraf{Przedmiot Regulacji Formułowania Wymagań Edukacyjnych.} \paragraf{Przedmiot Regulacji Formułowania Wymagań Edukacyjnych.}
@ -927,9 +927,9 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
% \item \label{itm:fwe-po-fsw} % \item \label{itm:fwe-po-fsw}
% Formy i sposoby weryfikacji osiągnięć edukacyjnych uczniów, obejmują w~szczególności: % Formy i sposoby weryfikacji osiągnięć edukacyjnych uczniów, obejmują w~szczególności:
% \begin{longenum} % \begin{longenum}
% \item Rodzaje form sprawdzania wiedzy i~umiejętności, określonych w~\hyperref[itm:prace-pisemne]{\S19 ust. 3} i~\hyperref[itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje]{\S19 ust. 4}. % \item Rodzaje form sprawdzania wiedzy i~umiejętności, określonych w~\hyperref[itm:prace-pisemne]{\S18 ust. 3} i~\hyperref[itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje]{\S18 ust. 4}.
% \item \label{itm:po-specyficzne-formy} Specyficzne dla danego przedmiotu formy sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, uwzględniające cele kształcenia oraz charakterystykę danej dziedziny o~których mowa w~\hyperref[itm:inne-formy-sprawdzania]{\S19 ust. 5}. % \item \label{itm:po-specyficzne-formy} Specyficzne dla danego przedmiotu formy sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, uwzględniające cele kształcenia oraz charakterystykę danej dziedziny o~których mowa w~\hyperref[itm:inne-formy-sprawdzania]{\S18 ust. 5}.
% \end{longenum} % \end{longenum}
% \item Szczegółowe zasady sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, w tym: % \item Szczegółowe zasady sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, w tym:
@ -939,10 +939,10 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
% \item Sposób przeliczania uzyskanych punktów \sout{na wartości procentowe}. % \item Sposób przeliczania uzyskanych punktów \sout{na wartości procentowe}.
% \item \label{itm:fwe-po-min-liczba-ocen} Minimalną liczbę ocen cząstkowych wciągu semestru, wynikającą z tygodniowego wymiaru godzin przedmiotu, \emph{zgodną co najmniej} z~ustaleniami zawartymi w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S18 ust. 2}; jeśli PO nie określa inaczej, obowiązują postanowienia wskazane w~WO. % \item \label{itm:fwe-po-min-liczba-ocen} Minimalną liczbę ocen cząstkowych wciągu semestru, wynikającą z tygodniowego wymiaru godzin przedmiotu, \emph{zgodną co najmniej} z~ustaleniami zawartymi w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S17 ust. 2}; jeśli PO nie określa inaczej, obowiązują postanowienia wskazane w~WO.
% \item \label{itm:min-formy-weryfikacji} % \item \label{itm:min-formy-weryfikacji}
% Minimalną liczbę różnych form sprawdzania wiedzy i~umiejętności w~semestrze, zapewniającą wszechstronną ocenę, \emph{nie mniejszą niż określona w}~(\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S18 ust. 3}); w~razie braku szczegółowych zasad w~PO, stosuje się postanowienia powołane w~nim. % Minimalną liczbę różnych form sprawdzania wiedzy i~umiejętności w~semestrze, zapewniającą wszechstronną ocenę, \emph{nie mniejszą niż określona w}~(\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S17 ust. 3}); w~razie braku szczegółowych zasad w~PO, stosuje się postanowienia powołane w~nim.
% % \item Minimalne i rozszerzone wymagania dla poszczególnych ocen bieżących. % % \item Minimalne i rozszerzone wymagania dla poszczególnych ocen bieżących.
% \end{longenum} % \end{longenum}
@ -961,9 +961,9 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\item \label{itm:fwe-po-fsw} \item \label{itm:fwe-po-fsw}
Formy i sposoby weryfikacji osiągnięć edukacyjnych uczniów, obejmują w~szczególności: Formy i sposoby weryfikacji osiągnięć edukacyjnych uczniów, obejmują w~szczególności:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Rodzaje form sprawdzania wiedzy i~umiejętności, określonych w~\hyperref[itm:prace-pisemne]{\S19 ust. 3} i~\hyperref[itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje]{\S19 ust. 4}. \item Rodzaje form sprawdzania wiedzy i~umiejętności, określonych w~\hyperref[itm:prace-pisemne]{\S18 ust. 3} i~\hyperref[itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje]{\S18 ust. 4}.
\item \label{itm:po-specyficzne-formy} Specyficzne dla danego przedmiotu formy sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, uwzględniające cele kształcenia oraz charakterystykę danej dziedziny, o~których mowa w~\hyperref[itm:inne-formy-sprawdzania]{\S19 ust. 5}. \item \label{itm:po-specyficzne-formy} Specyficzne dla danego przedmiotu formy sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, uwzględniające cele kształcenia oraz charakterystykę danej dziedziny, o~których mowa w~\hyperref[itm:inne-formy-sprawdzania]{\S18 ust. 5}.
\end{longenum} \end{longenum}
\item Szczegółowe zasady sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, w tym: \item Szczegółowe zasady sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, w tym:
@ -972,10 +972,10 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\item Sposób przeliczania uzyskanych punktów \sout{na wartości procentowe}. \item Sposób przeliczania uzyskanych punktów \sout{na wartości procentowe}.
\item \label{itm:fwe-po-min-liczba-ocen} Minimalną liczbę ocen cząstkowych w~ciągu semestru, wynikającą z tygodniowego wymiaru godzin przedmiotu, \emph{zgodną co najmniej} z~ustaleniami zawartymi w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S18 ust. 2}; jeśli PO nie określa inaczej, obowiązują postanowienia wskazane w~WO. \item \label{itm:fwe-po-min-liczba-ocen} Minimalną liczbę ocen cząstkowych w~ciągu semestru, wynikającą z tygodniowego wymiaru godzin przedmiotu, \emph{zgodną co najmniej} z~ustaleniami zawartymi w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S17 ust. 2}; jeśli PO nie określa inaczej, obowiązują postanowienia wskazane w~WO.
\item \label{itm:min-formy-weryfikacji} \item \label{itm:min-formy-weryfikacji}
Minimalną liczbę różnych form sprawdzania wiedzy i~umiejętności w~semestrze, zapewniającą wszechstronną ocenę, \emph{nie mniejszą niż określona w}~(\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S18 ust. 3}); w~razie braku szczegółowych zasad w~PO, stosuje się postanowienia powołane w~nim. Minimalną liczbę różnych form sprawdzania wiedzy i~umiejętności w~semestrze, zapewniającą wszechstronną ocenę, \emph{nie mniejszą niż określona w}~(\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S17 ust. 3}); w~razie braku szczegółowych zasad w~PO, stosuje się postanowienia powołane w~nim.
\end{longenum} \end{longenum}
\item Zasady poprawy ocen bieżących oraz warunki uzyskania ocen wyższych niż wynikające z punktacji, zgodnie z ustaleniami Wewnątrzszkolnego Oceniania (WO), z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych uczniów na podstawie opinii lub orzeczeń właściwych instytucji. \item Zasady poprawy ocen bieżących oraz warunki uzyskania ocen wyższych niż wynikające z punktacji, zgodnie z ustaleniami Wewnątrzszkolnego Oceniania (WO), z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych uczniów na podstawie opinii lub orzeczeń właściwych instytucji.
@ -1562,7 +1562,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\item \label{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen} Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze zależy od tygodniowej liczby godzin danego przedmiotu, co~przedstawiono w~tabeli~\ref{tab:oceny}. \item \label{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen} Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze zależy od tygodniowej liczby godzin danego przedmiotu, co~przedstawiono w~tabeli~\ref{tab:oceny}.
\item \label{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen} \item \label{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}
Minimalna liczba ocen cząstkowych w semestrze zależy od tygodniowej liczby godzin danego przedmiotu (Tabela~\ref{tab:oceny}). Jeśli Przedmiotowe Ocenianie określa inne zasady, obowiązują ustalenia zawarte w PO (\hyperref[itm:fwe-po-min-liczba-ocen]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. c)}). Minimalna liczba ocen cząstkowych w semestrze zależy od tygodniowej liczby godzin danego przedmiotu (Tabela~\ref{tab:oceny}). Jeśli Przedmiotowe Ocenianie określa inne zasady, obowiązują ustalenia zawarte w PO (\hyperref[itm:fwe-po-min-liczba-ocen]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. c)}).
\begin{table}[h] \begin{table}[h]
\centering \centering
@ -1576,7 +1576,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\label{tab:oceny} \label{tab:oceny}
\end{table} \end{table}
\item \label{itm:po-ob-trzy-formy} Każdy uczeń musi być oceniany w~co najmniej \textbf{trzech różnych formach sprawdzania wiedzy i umiejętności} w~ciągu semestru. Jeżeli w~dokumencie PO danego przedmiotu ustalono inaczej, obowiązują zasady wynikające z~tych ustaleń (\hyperref[itm:min-formy-weryfikacji]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. d)}). \item \label{itm:po-ob-trzy-formy} Każdy uczeń musi być oceniany w~co najmniej \textbf{trzech różnych formach sprawdzania wiedzy i umiejętności} w~ciągu semestru. Jeżeli w~dokumencie PO danego przedmiotu ustalono inaczej, obowiązują zasady wynikające z~tych ustaleń (\hyperref[itm:min-formy-weryfikacji]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. d)}).
\end{longenum} \end{longenum}
\paragraf{Formy sprawdzania wiedzy i~umiejętności oraz zasady ich przeprowadzania} \paragraf{Formy sprawdzania wiedzy i~umiejętności oraz zasady ich przeprowadzania}
@ -1587,7 +1587,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\item \label{itm:znaczenie-przygotowanie-egzaminy} Przygotowują uczniów do egzaminów zewnętrznych, kształtując umiejętność pracy w~warunkach kontrolowanych i~ograniczonych czasowo. \item \label{itm:znaczenie-przygotowanie-egzaminy} Przygotowują uczniów do egzaminów zewnętrznych, kształtując umiejętność pracy w~warunkach kontrolowanych i~ograniczonych czasowo.
\end{longenum} \end{longenum}
\item \label{itm:wagi-form-sprawdzania} Maksymalne liczby punktów dla poszczególnych form sprawdzania wiedzy określone są w~dokumentacji Przedmiotowego Oceniania (\hyperref[itm:maksymalna-liczba-punktow]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. a)}) i~obejmują w~szczególności: \item \label{itm:wagi-form-sprawdzania} Maksymalne liczby punktów dla poszczególnych form sprawdzania wiedzy określone są w~dokumentacji Przedmiotowego Oceniania (\hyperref[itm:maksymalna-liczba-punktow]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. a)}) i~obejmują w~szczególności:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \label{itm:wagi-dostosowanie-wymagania} Dostosowanie punktacji do wymagań podstawy programowej w zakresie ich realizacji \item \label{itm:wagi-dostosowanie-wymagania} Dostosowanie punktacji do wymagań podstawy programowej w zakresie ich realizacji
@ -1634,15 +1634,15 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
Terminy publikowania wyników prac pisemnych: Terminy publikowania wyników prac pisemnych:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \label{itm:wyniki-10-dni} \item \label{itm:wyniki-10-dni}
Publikowane są \emph{do~10 dni roboczych} od przeprowadzenia pracy pisemnej, w~sposób określony w~\hyperref[itm:wpisy-do-dziennika]{\S11 ust. 2 pkt. 1}. Publikowane są \emph{do~10 dni roboczych} od przeprowadzenia pracy pisemnej, w~sposób określony w~\hyperref[itm:wpisy-do-dziennika]{\S10 ust. 2 pkt. 1}.
\item \label{itm:wyniki-15-dni} \item \label{itm:wyniki-15-dni}
W~przypadku dłuższych form (np.~z~języka polskiego czy rozbudowanych diagnoz podlegających ocenie) termin publikacji wyników ulega wydłużeniu \emph{do~15 dni roboczych}, zgodnie z~procedurami wskazanymi w~\hyperref[itm:wpisy-do-dziennika]{\S11 ust. 2 pkt. 1}. W~przypadku dłuższych form (np.~z~języka polskiego czy rozbudowanych diagnoz podlegających ocenie) termin publikacji wyników ulega wydłużeniu \emph{do~15 dni roboczych}, zgodnie z~procedurami wskazanymi w~\hyperref[itm:wpisy-do-dziennika]{\S10 ust. 2 pkt. 1}.
\end{longenum} \end{longenum}
\item \label{itm:wyniki-wglad-do-pracy} Uczeń ma prawo do wglądu w~sprawdzoną i~ocenioną pracę pisemną, po czym zwraca ją nauczycielowi zgodnie z procedurami opisanymi w~\hyperref[itm:zasady-udostepniania-prac]{\S11 ust. 2 pkt. 3}. \item \label{itm:wyniki-wglad-do-pracy} Uczeń ma prawo do wglądu w~sprawdzoną i~ocenioną pracę pisemną, po czym zwraca ją nauczycielowi zgodnie z procedurami opisanymi w~\hyperref[itm:zasady-udostepniania-prac]{\S10 ust. 2 pkt. 3}.
\item \label{itm:wyniki-przechowywanie-do-konca-roku} Nauczyciel ma obowiązek przechowywać sprawdzone i~ocenione prace pisemne do~końca roku szkolnego roku co zosatło określone w~\hyperref[itm:przechowywanie-prac]{\S11 ust. 2 pkt. 4}. \item \label{itm:wyniki-przechowywanie-do-konca-roku} Nauczyciel ma obowiązek przechowywać sprawdzone i~ocenione prace pisemne do~końca roku szkolnego roku co zosatło określone w~\hyperref[itm:przechowywanie-prac]{\S10 ust. 2 pkt. 4}.
\end{longenum} \end{longenum}
@ -1683,7 +1683,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\item \label{itm:inne-formy-sprawdzania} Inne formy sprawdzania wiedzy i~umiejętności: \item \label{itm:inne-formy-sprawdzania} Inne formy sprawdzania wiedzy i~umiejętności:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \label{itm:inne-formy-aktywnosc-zadania} Obejmują aktywność na lekcji oraz zadania charakterystyczne dla danego przedmiotu (m.in.~ćwiczenia ustne, pisemne i~praktyczne, referaty, prezentacje, projekty, prace twórcze). \item \label{itm:inne-formy-aktywnosc-zadania} Obejmują aktywność na lekcji oraz zadania charakterystyczne dla danego przedmiotu (m.in.~ćwiczenia ustne, pisemne i~praktyczne, referaty, prezentacje, projekty, prace twórcze).
\item \label{itm:inne-formy-szczegoly-podmiotowe} Szczegóły i~zakres ich stosowania określa nauczyciel w~dokumencie PO zgodnie z~(\hyperref[itm:po-specyficzne-formy]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. b plit. b)}). \item \label{itm:inne-formy-szczegoly-podmiotowe} Szczegóły i~zakres ich stosowania określa nauczyciel w~dokumencie PO zgodnie z~(\hyperref[itm:po-specyficzne-formy]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. b plit. b)}).
\end{longenum} \end{longenum}
\end{longenum} \end{longenum}
@ -1694,9 +1694,9 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\item \label{itm:usprawiedliwiona-nieobecnosc} Uczeń, który był nieobecny na sprawdzianie z powodu usprawiedliwionej nieobecności, ma obowiązek w ciągu dwóch tygodni od powrotu do szkoły uzgodnić z nauczycielem przedmiotu termin i formę zaliczenia sprawdzianu. \item \label{itm:usprawiedliwiona-nieobecnosc} Uczeń, który był nieobecny na sprawdzianie z powodu usprawiedliwionej nieobecności, ma obowiązek w ciągu dwóch tygodni od powrotu do szkoły uzgodnić z nauczycielem przedmiotu termin i formę zaliczenia sprawdzianu.
\item \label{itm:obowiazek-udzialu-w-lekcji} Udział ucznia w~lekcji, na~którą zapowiedziano prace pisemną, jest obowiązkowy, z~wyłączeniem nieobecności spowodowanej chorobą lub innym czynnikiem losowym. \item \label{itm:obowiazek-udzialu-w-lekcji} Udział ucznia w~lekcji, na~którą zapowiedziano prace pisemną, jest obowiązkowy, z~wyłączeniem nieobecności spowodowanej chorobą lub innym czynnikiem losowym.
\item \label{itm:obowiazek-zaliczenia-sprawdzianu} Każda zapowiedziana forma sprawdzania wiedzy jest obowiązkowa do~zaliczenia przez ucznia. \item \label{itm:obowiazek-zaliczenia-sprawdzianu} Każda zapowiedziana forma sprawdzania wiedzy jest obowiązkowa do~zaliczenia przez ucznia.
% \item \label{itm:prawo-nieprzygotowania} Uczeń ma prawo zgłosić nieprzygotowanie do lekcji, z~wyłączeniem zajęć, na które zapowiedziano pracę pisemną (z~zastrzeżeniem ust. 6 i 7). Prawo to może być realizowane jednokrotnie w~ciągu semestru, o ile nauczyciel, w~Przedmiotowym Ocenianiu (\hyperref[itm:prawo-nieprzygotowania]{\S20 ust. 5}), nie określi inaczej liczby dopuszczalnych zgłoszeń nieprzygotowania. % \item \label{itm:prawo-nieprzygotowania} Uczeń ma prawo zgłosić nieprzygotowanie do lekcji, z~wyłączeniem zajęć, na które zapowiedziano pracę pisemną (z~zastrzeżeniem ust. 6 i 7). Prawo to może być realizowane jednokrotnie w~ciągu semestru, o ile nauczyciel, w~Przedmiotowym Ocenianiu (\hyperref[itm:prawo-nieprzygotowania]{\S19 ust. 5}), nie określi inaczej liczby dopuszczalnych zgłoszeń nieprzygotowania.
\item \label{itm:prawo-nieprzygotowania} Uczeń ma prawo do \emph{jednokrotnego} zgłoszenia nieprzygotowania do lekcji w ciągu semestru. Prawo to nie obejmuje zajęć, na których wcześniej zapowiedziano pracę pisemną (z zastrzeżeniem ust. 6 i 7). Liczba dopuszczalnych zgłoszeń może zostać zmieniona przez nauczyciela w ramach Przedmiotowego Systemu Oceniania (\hyperref[itm:prawo-nieprzygotowania]{\S20 ust. 5}). \item \label{itm:prawo-nieprzygotowania} Uczeń ma prawo do \emph{jednokrotnego} zgłoszenia nieprzygotowania do lekcji w ciągu semestru. Prawo to nie obejmuje zajęć, na których wcześniej zapowiedziano pracę pisemną (z zastrzeżeniem ust. 6 i 7). Liczba dopuszczalnych zgłoszeń może zostać zmieniona przez nauczyciela w ramach Przedmiotowego Systemu Oceniania (\hyperref[itm:prawo-nieprzygotowania]{\S19 ust. 5}).
\item \label{itm:usprawiedliwienie-reprezentacja} Nieprzygotowanie ucznia, który reprezentował szkołę (np.~w~konkursach lub zawodach), jest usprawiedliwiane na~wniosek nauczyciela-opiekuna. \item \label{itm:usprawiedliwienie-reprezentacja} Nieprzygotowanie ucznia, który reprezentował szkołę (np.~w~konkursach lub zawodach), jest usprawiedliwiane na~wniosek nauczyciela-opiekuna.
\item \label{itm:zwolnienie-po-nieobecnosci} Uczeń jest zwolniony z~pisania bieżących kartkówek i~odpowiedzi w~pierwszym dniu po usprawiedliwionej nieobecności trwającej co~najmniej 5 dni w~przypadku przedmiotów realizowanych raz w~tygodniu lub co~najmniej 3 dni w~przypadku pozostałych przedmiotów. \item \label{itm:zwolnienie-po-nieobecnosci} Uczeń jest zwolniony z~pisania bieżących kartkówek i~odpowiedzi w~pierwszym dniu po usprawiedliwionej nieobecności trwającej co~najmniej 5 dni w~przypadku przedmiotów realizowanych raz w~tygodniu lub co~najmniej 3 dni w~przypadku pozostałych przedmiotów.
@ -1792,7 +1792,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\paragraf{Klasyfikacja roczna - przedmiot regulacji} \paragraf{Klasyfikacja roczna - przedmiot regulacji}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Niniejsza sekcja reguluje zasady, tryb oraz warunki przeprowadzania klasyfikacji rocznej w~Zespole Szkół Licealnych, ze szczególnym uwzględnieniem: \item Niniejsza sekcja reguluje zasady, tryb oraz warunki przeprowadzania klasyfikacji rocznej, ze szczególnym uwzględnieniem:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Zakresu przedmiotowego, czyli rocznych ocen klasyfikacyjnych z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych, \item Zakresu przedmiotowego, czyli rocznych ocen klasyfikacyjnych z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych,
\item Rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania, \item Rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania,
@ -1810,7 +1810,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\paragraf{Podstawa punktowa i~zasady ustalania ocen rocznych} \paragraf{Podstawa punktowa i~zasady ustalania ocen rocznych}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Roczna ocena klasyfikacyjna z~danego przedmiotu jest \textbf{ustalana na podstawie liczby punktów} uzyskanych przez ucznia w~dzienniku elektronicznym w~ciągu całego roku szkolnego (\hyperref[itm:po-klasyf-caly-rok]{\S6 ust. 4 pkt. 1 ppkt. 2)}), uwzględniając określone w~PO formy sprawdzania wiadomości i~umiejętności (\hyperref[itm:fwe-po-fsw]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. b}). \item Roczna ocena klasyfikacyjna z~danego przedmiotu jest \textbf{ustalana na podstawie liczby punktów} uzyskanych przez ucznia w~dzienniku elektronicznym w~ciągu całego roku szkolnego (\hyperref[itm:po-klasyf-caly-rok]{\S6 ust. 4 pkt. 1 ppkt. 2)}), uwzględniając określone w~PO formy sprawdzania wiadomości i~umiejętności (\hyperref[itm:fwe-po-fsw]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. b}).
\item Wynik punktowy podlega \textbf{przeliczeniu na procenty}, a~następnie konwersji na stopień w~skali 1--6, zgodnie z~WO (\hyperref[itm:po-klasyf-przeliczenie-procenty]{\S6 ust. 4 pkt. 2}). \item Wynik punktowy podlega \textbf{przeliczeniu na procenty}, a~następnie konwersji na stopień w~skali 1--6, zgodnie z~WO (\hyperref[itm:po-klasyf-przeliczenie-procenty]{\S6 ust. 4 pkt. 2}).
\item Do obliczeń uwzględnia się w~szczególności: \item Do obliczeń uwzględnia się w~szczególności:
\begin{longenum} \begin{longenum}

21
m.toc
View File

@ -1,12 +1,13 @@
\babel@toc {polish}{}\relax \babel@toc {polish}{}\relax
\contentsline {section}{\numberline {1}Postanowienia Ogólne}{3}{section.1}% \contentsline {section}{\numberline {1}Postanowienia Ogólne}{3}{section.1}%
\contentsline {section}{\numberline {2}Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{12}{section.2}% \contentsline {paragraph}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{8}{section*.2}%
\contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{16}{section.3}% \contentsline {section}{\numberline {2}Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{11}{section.2}%
\contentsline {section}{\numberline {4}Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}{20}{section.4}% \contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{15}{section.3}%
\contentsline {subsection}{\numberline {4.1}Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{20}{subsection.4.1}% \contentsline {section}{\numberline {4}Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}{19}{section.4}%
\contentsline {subsection}{\numberline {4.2}Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{23}{subsection.4.2}% \contentsline {subsection}{\numberline {4.1}Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{19}{subsection.4.1}%
\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja roczna}{24}{section.5}% \contentsline {subsection}{\numberline {4.2}Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{22}{subsection.4.2}%
\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{26}{section.6}% \contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja roczna}{23}{section.5}%
\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{27}{section.7}% \contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{25}{section.6}%
\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{28}{section.8}% \contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{26}{section.7}%
\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia końcowe}{29}{section.9}% \contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{27}{section.8}%
\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia końcowe}{28}{section.9}%

File diff suppressed because it is too large Load Diff

View File

@ -668,14 +668,14 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
\end{longenum} \end{longenum}
% ------------------------------------------------- % -------------------------------------------------
\paragraf{Oceny za osiągnięcia olimpijskie} \paragraph{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Uczeń, który zakwalifikował się co najmniej do ustnego finału olimpiady przedmiotowej szczebla regionalnego, otrzymuje z danego przedmiotu roczną ocenę celującą. \item Uczeń, który uzyskał tytuł \emph{laureata} lub \emph{finalisty} olimpiady przedmiotowej, otrzymuje z odpowiednich zajęć edukacyjnych ocenę celującą.
\item Laureaci i finaliści olimpiad przedmiotowych otrzymują z danych zajęć edukacyjnych celującą roczną ocenę klasyfikacyjną. \item Jeśli tytuł \emph{laureata} lub \emph{finalisty} został przyznany po ustaleniu rocznej oceny klasyfikacyjnej, nauczyciel ją modyfikuje na celującą.
\item Uczeń, który tytuł laureata lub finalisty olimpiady przedmiotowej uzyskał po ustaleniu albo uzyskaniu rocznej oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych, otrzymuje z tych zajęć edukacyjnych celującą końcową ocenę klasyfikacyjną. \item Ocena celująca przysługuje wyłącznie za osiągnięcia na etapach krajowych lub międzynarodowych olimpiad.
\end{longenum} \end{longenum}
% ------------------------------------------------- % -------------------------------------------------
@ -787,7 +787,7 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~Nauki.} i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~Nauki.}
\newpage % \newpage
\section{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych} \section{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}
\paragraf{Przedmiot Regulacji Formułowania Wymagań Edukacyjnych.} \paragraf{Przedmiot Regulacji Formułowania Wymagań Edukacyjnych.}
@ -1792,7 +1792,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
\paragraf{Klasyfikacja roczna - przedmiot regulacji} \paragraf{Klasyfikacja roczna - przedmiot regulacji}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Niniejsza sekcja reguluje zasady, tryb oraz warunki przeprowadzania klasyfikacji rocznej w~Zespole Szkół Licealnych, ze szczególnym uwzględnieniem: \item Niniejsza sekcja reguluje zasady, tryb oraz warunki przeprowadzania klasyfikacji rocznej, ze szczególnym uwzględnieniem:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Zakresu przedmiotowego, czyli rocznych ocen klasyfikacyjnych z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych, \item Zakresu przedmiotowego, czyli rocznych ocen klasyfikacyjnych z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych,
\item Rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania, \item Rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania,