u: Olimp, klasyf. roczna
This commit is contained in:
parent
8efaae28f1
commit
2aae6f29cc
185
m.aux
185
m.aux
@ -91,99 +91,100 @@
|
|||||||
\newlabel{tab:skala-ocen}{{3}{8}{Skala ocen klasyfikacyjnych z minimalnymi progami realizacyjnymi i punktowymi}{table.3}{}}
|
\newlabel{tab:skala-ocen}{{3}{8}{Skala ocen klasyfikacyjnych z minimalnymi progami realizacyjnymi i punktowymi}{table.3}{}}
|
||||||
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {4}{\ignorespaces Skala przeliczania ocen uzyskanych w poprzedniej szkole na punkty procentowe.}}{8}{table.4}\protected@file@percent }
|
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {4}{\ignorespaces Skala przeliczania ocen uzyskanych w poprzedniej szkole na punkty procentowe.}}{8}{table.4}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{tab:skala-przeliczeniowa}{{4}{8}{Skala przeliczania ocen uzyskanych w poprzedniej szkole na punkty procentowe}{table.4}{}}
|
\newlabel{tab:skala-przeliczeniowa}{{4}{8}{Skala przeliczania ocen uzyskanych w poprzedniej szkole na punkty procentowe}{table.4}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:wpisy-do-dziennika}{{{{1}}}{9}{Postanowienia Ogólne}{Item.145}{}}
|
\@writefile{toc}{\contentsline {paragraph}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{8}{section*.2}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{itm:dostep-do-ocen-dziennik}{{{{2}}}{9}{Postanowienia Ogólne}{Item.146}{}}
|
\newlabel{itm:wpisy-do-dziennika}{{{{1}}}{9}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.145}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:zasady-udostepniania-prac}{{{{3}}}{9}{Postanowienia Ogólne}{Item.147}{}}
|
\newlabel{itm:dostep-do-ocen-dziennik}{{{{2}}}{9}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.146}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:udostepnianie-prac-lekcyjnych}{{{{1)}}}{10}{Postanowienia Ogólne}{Item.148}{}}
|
\newlabel{itm:zasady-udostepniania-prac}{{{{3}}}{9}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.147}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:ustalenie-sposobu-udostepnienia}{{{{2)}}}{10}{Postanowienia Ogólne}{Item.149}{}}
|
\newlabel{itm:udostepnianie-prac-lekcyjnych}{{{{1)}}}{9}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.148}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:ochrona-danych-prywatnosci}{{{{3)}}}{10}{Postanowienia Ogólne}{Item.150}{}}
|
\newlabel{itm:ustalenie-sposobu-udostepnienia}{{{{2)}}}{10}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.149}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:przechowywanie-prac}{{{{4}}}{10}{Postanowienia Ogólne}{Item.151}{}}
|
\newlabel{itm:ochrona-danych-prywatnosci}{{{{3)}}}{10}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.150}{}}
|
||||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {2}Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{12}{section.2}\protected@file@percent }
|
\newlabel{itm:przechowywanie-prac}{{{{4}}}{10}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{Item.151}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:narzedzia-procedury-oceny}{{{{d}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.198}{}}
|
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {2}Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{11}{section.2}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{itm:fwe-po-fsw}{{{{b}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.221}{}}
|
\newlabel{itm:narzedzia-procedury-oceny}{{{{d}}}{12}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.198}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:po-specyficzne-formy}{{{{b)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.223}{}}
|
\newlabel{itm:fwe-po-fsw}{{{{b}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.221}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:maksymalna-liczba-punktow}{{{{a)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.225}{}}
|
\newlabel{itm:po-specyficzne-formy}{{{{b)}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.223}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:fwe-po-min-liczba-ocen}{{{{c)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.227}{}}
|
\newlabel{itm:maksymalna-liczba-punktow}{{{{a)}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.225}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:min-formy-weryfikacji}{{{{d)}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.228}{}}
|
\newlabel{itm:fwe-po-min-liczba-ocen}{{{{c)}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.227}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania}{{{{g}}}{14}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.232}{}}
|
\newlabel{itm:min-formy-weryfikacji}{{{{d)}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.228}{}}
|
||||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{16}{section.3}\protected@file@percent }
|
\newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania}{{{{g}}}{13}{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{Item.232}{}}
|
||||||
\newlabel{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}{{3}{16}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{section.3}{}}
|
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{15}{section.3}\protected@file@percent }
|
||||||
|
\newlabel{sec:ustalenia-kryteriow-oceniania-zachowania}{{3}{15}{Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{section.3}{}}
|
||||||
\gdef \LT@i {\LT@entry
|
\gdef \LT@i {\LT@entry
|
||||||
{1}{183.51651pt}\LT@entry
|
{1}{183.51651pt}\LT@entry
|
||||||
{5}{74.08781pt}\LT@entry
|
{5}{74.08781pt}\LT@entry
|
||||||
{1}{211.56927pt}}
|
{1}{211.56927pt}}
|
||||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {4}Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}{20}{section.4}\protected@file@percent }
|
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {4}Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}{19}{section.4}\protected@file@percent }
|
||||||
\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {4.1}Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{20}{subsection.4.1}\protected@file@percent }
|
\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {4.1}Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{19}{subsection.4.1}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{subsec:ocenianie-ucznia}{{4.1}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{subsection.4.1}{}}
|
\newlabel{subsec:ocenianie-ucznia}{{4.1}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{subsection.4.1}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}{{{{\textbf {1}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.338}{}}
|
\newlabel{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}{{{{\textbf {1}}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.338}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}{{{{\textbf {2}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.339}{}}
|
\newlabel{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}{{{{\textbf {2}}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.339}{}}
|
||||||
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {6}{\ignorespaces Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo.}}{20}{table.6}\protected@file@percent }
|
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {6}{\ignorespaces Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo.}}{19}{table.6}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{tab:oceny}{{6}{20}{Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo}{table.6}{}}
|
\newlabel{tab:oceny}{{6}{19}{Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze w~zależności od liczby godzin tygodniowo}{table.6}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:po-ob-trzy-formy}{{{{\textbf {3}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.340}{}}
|
\newlabel{itm:po-ob-trzy-formy}{{{{\textbf {3}}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.340}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-form-sprawdzania}{{{{\textbf {1}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.341}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-form-sprawdzania}{{{{\textbf {1}}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.341}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-weryfikacja-wymagan}{{{{1}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.342}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-weryfikacja-wymagan}{{{{1}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.342}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-przygotowanie-egzaminy}{{{{2}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.343}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-przygotowanie-egzaminy}{{{{2}}}{19}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.343}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:wagi-form-sprawdzania}{{{{\textbf {2}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.344}{}}
|
\newlabel{itm:wagi-form-sprawdzania}{{{{\textbf {2}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.344}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:wagi-dostosowanie-wymagania}{{{{1}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.345}{}}
|
\newlabel{itm:wagi-dostosowanie-wymagania}{{{{1}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.345}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:wagi-uwzglednienie-trudnosci}{{{{2}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.346}{}}
|
\newlabel{itm:wagi-uwzglednienie-trudnosci}{{{{2}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.346}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:prace-pisemne}{{{{\textbf {3}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.347}{}}
|
\newlabel{itm:prace-pisemne}{{{{\textbf {3}}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.347}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-prac-pisemnych}{{{{1}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.348}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-prac-pisemnych}{{{{1}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.348}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-samodzielne-zaprezentowanie}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.349}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-samodzielne-zaprezentowanie}{{{{1)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.349}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-rozwiązywanie-zadań}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.350}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-rozwiązywanie-zadań}{{{{2)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.350}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-analiza-błędów}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.351}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-analiza-błędów}{{{{3)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.351}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-obiektywność-oceniania}{{{{4)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.352}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-obiektywność-oceniania}{{{{4)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.352}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:czas-trwania-prac-pisemnych}{{{{2}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.353}{}}
|
\newlabel{itm:czas-trwania-prac-pisemnych}{{{{2}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.353}{}}
|
||||||
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {7}{\ignorespaces Minimalny czas trwania pisemnych prac sprawdzających wiedzę i~umiejętności.}}{21}{table.7}\protected@file@percent }
|
\@writefile{lot}{\contentsline {table}{\numberline {7}{\ignorespaces Minimalny czas trwania pisemnych prac sprawdzających wiedzę i~umiejętności.}}{20}{table.7}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{tab:czas_trwania}{{7}{21}{Minimalny czas trwania pisemnych prac sprawdzających wiedzę i~umiejętności}{table.7}{}}
|
\newlabel{tab:czas_trwania}{{7}{20}{Minimalny czas trwania pisemnych prac sprawdzających wiedzę i~umiejętności}{table.7}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:powtorka-materialu}{{{{3}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.354}{}}
|
\newlabel{itm:powtorka-materialu}{{{{3}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.354}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:terminy-prac-pisemnych}{{{{4}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.355}{}}
|
\newlabel{itm:terminy-prac-pisemnych}{{{{4}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.355}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:terminy-tygodniowe-wyprzedzenie}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.356}{}}
|
\newlabel{itm:terminy-tygodniowe-wyprzedzenie}{{{{1)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.356}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:terminy-dziennik-elektroniczny}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.357}{}}
|
\newlabel{itm:terminy-dziennik-elektroniczny}{{{{2)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.357}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:terminy-maksymalnie-trzy}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.358}{}}
|
\newlabel{itm:terminy-maksymalnie-trzy}{{{{3)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.358}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:terminy-jedna-na-dzien}{{{{4)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.359}{}}
|
\newlabel{itm:terminy-jedna-na-dzien}{{{{4)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.359}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:wyniki-prac-pisemnych}{{{{5}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.360}{}}
|
\newlabel{itm:wyniki-prac-pisemnych}{{{{5}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.360}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:wyniki-prac-pisemnych}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.361}{}}
|
\newlabel{itm:wyniki-prac-pisemnych}{{{{1)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.361}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:wyniki-10-dni}{{{{a}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.362}{}}
|
\newlabel{itm:wyniki-10-dni}{{{{a}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.362}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:wyniki-15-dni}{{{{b}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.363}{}}
|
\newlabel{itm:wyniki-15-dni}{{{{b}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.363}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:wyniki-wglad-do-pracy}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.364}{}}
|
\newlabel{itm:wyniki-wglad-do-pracy}{{{{2)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.364}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:wyniki-przechowywanie-do-konca-roku}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.365}{}}
|
\newlabel{itm:wyniki-przechowywanie-do-konca-roku}{{{{3)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.365}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:poprawa-oceny-niedostatecznej}{{{{6}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.366}{}}
|
\newlabel{itm:poprawa-oceny-niedostatecznej}{{{{6}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.366}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:poprawa-jednokrotna}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.367}{}}
|
\newlabel{itm:poprawa-jednokrotna}{{{{1)}}}{20}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.367}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:poprawa-wyzsza-ocena}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.368}{}}
|
\newlabel{itm:poprawa-wyzsza-ocena}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.368}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje}{{{{\textbf {4}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.369}{}}
|
\newlabel{itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje}{{{{\textbf {4}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.369}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-form-sprawdzania}{{{{1}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.370}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-form-sprawdzania}{{{{1}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.370}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-systematycznosc-postepy}{{{{1)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.371}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-systematycznosc-postepy}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.371}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-nawyki-regularnosci}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.372}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-nawyki-regularnosci}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.372}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:znaczenie-diagnoza-potrzeb}{{{{3)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.373}{}}
|
\newlabel{itm:znaczenie-diagnoza-potrzeb}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.373}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:realizacja-bez-zapowiedzi}{{{{2}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.374}{}}
|
\newlabel{itm:realizacja-bez-zapowiedzi}{{{{2}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.374}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:kartkowki}{{{{3}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.375}{}}
|
\newlabel{itm:kartkowki}{{{{3}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.375}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:czas-trwania-kartkowki}{{{{1)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.376}{}}
|
\newlabel{itm:czas-trwania-kartkowki}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.376}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:termin-wynikow-kartkowki}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.377}{}}
|
\newlabel{itm:termin-wynikow-kartkowki}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.377}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:odpowiedzi-ustne}{{{{4}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.378}{}}
|
\newlabel{itm:odpowiedzi-ustne}{{{{4}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.378}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:odpowiedzi-wybieranie-uczniow}{{{{1)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.379}{}}
|
\newlabel{itm:odpowiedzi-wybieranie-uczniow}{{{{1)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.379}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:odpowiedzi-przygotowanie}{{{{2)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.380}{}}
|
\newlabel{itm:odpowiedzi-przygotowanie}{{{{2)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.380}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:odpowiedzi-ocena-niezwloczna}{{{{3)}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.381}{}}
|
\newlabel{itm:odpowiedzi-ocena-niezwloczna}{{{{3)}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.381}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:odstepstwa-od-zasad}{{{{5}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.382}{}}
|
\newlabel{itm:odstepstwa-od-zasad}{{{{5}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.382}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:inne-formy-sprawdzania}{{{{\textbf {5}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.383}{}}
|
\newlabel{itm:inne-formy-sprawdzania}{{{{\textbf {5}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.383}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:inne-formy-aktywnosc-zadania}{{{{1}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.384}{}}
|
\newlabel{itm:inne-formy-aktywnosc-zadania}{{{{1}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.384}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:inne-formy-szczegoly-podmiotowe}{{{{2}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.385}{}}
|
\newlabel{itm:inne-formy-szczegoly-podmiotowe}{{{{2}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.385}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:ostatnia-praca-pisemna}{{{{\textbf {1}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.386}{}}
|
\newlabel{itm:ostatnia-praca-pisemna}{{{{\textbf {1}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.386}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:usprawiedliwiona-nieobecnosc}{{{{\textbf {2}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.387}{}}
|
\newlabel{itm:usprawiedliwiona-nieobecnosc}{{{{\textbf {2}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.387}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:obowiazek-udzialu-w-lekcji}{{{{\textbf {3}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.388}{}}
|
\newlabel{itm:obowiazek-udzialu-w-lekcji}{{{{\textbf {3}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.388}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:obowiazek-zaliczenia-sprawdzianu}{{{{\textbf {4}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.389}{}}
|
\newlabel{itm:obowiazek-zaliczenia-sprawdzianu}{{{{\textbf {4}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.389}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania}{{{{\textbf {5}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.390}{}}
|
\newlabel{itm:prawo-nieprzygotowania}{{{{\textbf {5}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.390}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:usprawiedliwienie-reprezentacja}{{{{\textbf {6}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.391}{}}
|
\newlabel{itm:usprawiedliwienie-reprezentacja}{{{{\textbf {6}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.391}{}}
|
||||||
\newlabel{itm:zwolnienie-po-nieobecnosci}{{{{\textbf {7}}}}{22}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.392}{}}
|
\newlabel{itm:zwolnienie-po-nieobecnosci}{{{{\textbf {7}}}}{21}{Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{Item.392}{}}
|
||||||
\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {4.2}Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{23}{subsection.4.2}\protected@file@percent }
|
\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {4.2}Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{22}{subsection.4.2}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{subsec:klasyfikacja-srodroczna}{{4.2}{23}{Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{subsection.4.2}{}}
|
\newlabel{subsec:klasyfikacja-srodroczna}{{4.2}{22}{Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{subsection.4.2}{}}
|
||||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja roczna}{24}{section.5}\protected@file@percent }
|
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja roczna}{23}{section.5}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{sec:klasyfikacja_roczna}{{5}{24}{Klasyfikacja roczna}{section.5}{}}
|
\newlabel{sec:klasyfikacja_roczna}{{5}{23}{Klasyfikacja roczna}{section.5}{}}
|
||||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{26}{section.6}\protected@file@percent }
|
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{25}{section.6}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{sec:egzaminy_klasyfikacyjne}{{6}{26}{Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{section.6}{}}
|
\newlabel{sec:egzaminy_klasyfikacyjne}{{6}{25}{Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{section.6}{}}
|
||||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{27}{section.7}\protected@file@percent }
|
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{26}{section.7}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{sec:wyzsze_oceny}{{7}{27}{Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
|
\newlabel{sec:wyzsze_oceny}{{7}{26}{Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{section.7}{}}
|
||||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{28}{section.8}\protected@file@percent }
|
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{27}{section.8}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{28}{Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{section.8}{}}
|
\newlabel{sec:informowanie_rodzicow}{{8}{27}{Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{section.8}{}}
|
||||||
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia końcowe}{29}{section.9}\protected@file@percent }
|
\@writefile{toc}{\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia końcowe}{28}{section.9}\protected@file@percent }
|
||||||
\newlabel{sec:postanowienia_koncowe}{{9}{29}{Postanowienia końcowe}{section.9}{}}
|
\newlabel{sec:postanowienia_koncowe}{{9}{28}{Postanowienia końcowe}{section.9}{}}
|
||||||
\gdef \@abspage@last{29}
|
\gdef \@abspage@last{28}
|
||||||
|
82
m.log
82
m.log
@ -1,4 +1,4 @@
|
|||||||
This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 5 APR 2025 10:16
|
This is pdfTeX, Version 3.141592653-2.6-1.40.26 (TeX Live 2025/dev/Debian) (preloaded format=pdflatex 2024.12.27) 5 APR 2025 10:43
|
||||||
entering extended mode
|
entering extended mode
|
||||||
restricted \write18 enabled.
|
restricted \write18 enabled.
|
||||||
%&-line parsing enabled.
|
%&-line parsing enabled.
|
||||||
@ -761,6 +761,9 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
|||||||
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
|
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
|
||||||
|
|
||||||
[16]
|
[16]
|
||||||
|
Underfull \hbox (badness 5578) in paragraph at lines 1358--1359
|
||||||
|
[]|\T1/lmr/m/n/12 (+20) Brak go-dzin nie-uspra-wie-dli-wio-nych
|
||||||
|
[]
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||||
@ -771,9 +774,6 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
|||||||
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
|
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
|
||||||
|
|
||||||
[17]
|
[17]
|
||||||
Underfull \hbox (badness 5578) in paragraph at lines 1358--1359
|
|
||||||
[]|\T1/lmr/m/n/12 (+20) Brak go-dzin nie-uspra-wie-dli-wio-nych
|
|
||||||
[]
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||||
@ -835,6 +835,31 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
|||||||
|
|
||||||
[23]
|
[23]
|
||||||
|
|
||||||
|
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-nieklasyfikowanie-usprawiedliwione' on
|
||||||
|
page 24 undefined on input line 1845.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-zmiana-niedostatecznej' on page 24 unde
|
||||||
|
fined on input line 1850.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-nieklasyfikowanie-usprawiedliwione' on
|
||||||
|
page 24 undefined on input line 1851.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-warunki-poprawy' on page 24 undefined o
|
||||||
|
n input line 1852.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-klasyfikacja-koncowa' on page 24 undefi
|
||||||
|
ned on input line 1857.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-ocena-koncowa-zachowania' on page 24 un
|
||||||
|
defined on input line 1863.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||||
(fancyhdr) Make it at least 14.49998pt, for example:
|
(fancyhdr) Make it at least 14.49998pt, for example:
|
||||||
@ -845,31 +870,6 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
|||||||
|
|
||||||
[24]
|
[24]
|
||||||
|
|
||||||
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-nieklasyfikowanie-usprawiedliwione' on
|
|
||||||
page 25 undefined on input line 1845.
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-zmiana-niedostatecznej' on page 25 unde
|
|
||||||
fined on input line 1850.
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-nieklasyfikowanie-usprawiedliwione' on
|
|
||||||
page 25 undefined on input line 1851.
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-warunki-poprawy' on page 25 undefined o
|
|
||||||
n input line 1852.
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-klasyfikacja-koncowa' on page 25 undefi
|
|
||||||
ned on input line 1857.
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
LaTeX Warning: Reference `itm:po-klasyf-ocena-koncowa-zachowania' on page 25 un
|
|
||||||
defined on input line 1863.
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
||||||
(fancyhdr) Make it at least 14.49998pt, for example:
|
(fancyhdr) Make it at least 14.49998pt, for example:
|
||||||
@ -908,17 +908,7 @@ Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
|||||||
|
|
||||||
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
|
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
|
||||||
|
|
||||||
[28]
|
[28] (./m.aux)
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
Package fancyhdr Warning: \headheight is too small (12.0pt):
|
|
||||||
(fancyhdr) Make it at least 14.49998pt, for example:
|
|
||||||
(fancyhdr) \setlength{\headheight}{14.49998pt}.
|
|
||||||
(fancyhdr) You might also make \topmargin smaller to compensate:
|
|
||||||
|
|
||||||
(fancyhdr) \addtolength{\topmargin}{-2.49998pt}.
|
|
||||||
|
|
||||||
[29] (./m.aux)
|
|
||||||
***********
|
***********
|
||||||
LaTeX2e <2024-11-01>
|
LaTeX2e <2024-11-01>
|
||||||
L3 programming layer <2024-11-02>
|
L3 programming layer <2024-11-02>
|
||||||
@ -935,21 +925,21 @@ Package rerunfilecheck Info: File `m.out' has not changed.
|
|||||||
)
|
)
|
||||||
Here is how much of TeX's memory you used:
|
Here is how much of TeX's memory you used:
|
||||||
15080 strings out of 473362
|
15080 strings out of 473362
|
||||||
236827 string characters out of 5723554
|
236830 string characters out of 5723554
|
||||||
711704 words of memory out of 5000000
|
712703 words of memory out of 5000000
|
||||||
37231 multiletter control sequences out of 15000+600000
|
37231 multiletter control sequences out of 15000+600000
|
||||||
631348 words of font info for 178 fonts, out of 8000000 for 9000
|
631348 words of font info for 178 fonts, out of 8000000 for 9000
|
||||||
1141 hyphenation exceptions out of 8191
|
1141 hyphenation exceptions out of 8191
|
||||||
90i,13n,93p,994b,1223s stack positions out of 10000i,1000n,20000p,200000b,200000s
|
90i,13n,93p,994b,1328s stack positions out of 10000i,1000n,20000p,200000b,200000s
|
||||||
</usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmbx10.pfb></usr/share/texmf/fonts/ty
|
</usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmbx10.pfb></usr/share/texmf/fonts/ty
|
||||||
pe1/public/lm/lmbx12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr10.pfb></us
|
pe1/public/lm/lmbx12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr10.pfb></us
|
||||||
r/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/pub
|
r/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr12.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/pub
|
||||||
lic/lm/lmr7.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr8.pfb></usr/share/te
|
lic/lm/lmr7.pfb></usr/share/texmf/fonts/type1/public/lm/lmr8.pfb></usr/share/te
|
||||||
xmf/fonts/type1/public/lm/lmri12.pfb>
|
xmf/fonts/type1/public/lm/lmri12.pfb>
|
||||||
Output written on m.pdf (29 pages, 283656 bytes).
|
Output written on m.pdf (28 pages, 283315 bytes).
|
||||||
PDF statistics:
|
PDF statistics:
|
||||||
922 PDF objects out of 1000 (max. 8388607)
|
919 PDF objects out of 1000 (max. 8388607)
|
||||||
867 compressed objects within 9 object streams
|
865 compressed objects within 9 object streams
|
||||||
566 named destinations out of 1000 (max. 500000)
|
566 named destinations out of 1000 (max. 500000)
|
||||||
41049 words of extra memory for PDF output out of 42996 (max. 10000000)
|
41049 words of extra memory for PDF output out of 42996 (max. 10000000)
|
||||||
|
|
||||||
|
58
m.tex
58
m.tex
@ -459,8 +459,8 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \label{itm:po-klasyf-uczen-nieklasyfikowany} Uczeń może być uznany za nieklasyfikowanego z~danych zajęć edukacyjnych, jeżeli:
|
\item \label{itm:po-klasyf-uczen-nieklasyfikowany} Uczeń może być uznany za nieklasyfikowanego z~danych zajęć edukacyjnych, jeżeli:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \label{itm:po-klasyf-brak-minimalnej-liczby-ocen} Brakuje minimalnej liczby ocen cząstkowych, określonej w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S18 ust. 2} jeżeli nie została ona ustalona w~PO (\hyperref[itm:fwe-po-min-liczba-ocen]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. c)}).
|
\item \label{itm:po-klasyf-brak-minimalnej-liczby-ocen} Brakuje minimalnej liczby ocen cząstkowych, określonej w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S17 ust. 2} jeżeli nie została ona ustalona w~PO (\hyperref[itm:fwe-po-min-liczba-ocen]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. c)}).
|
||||||
\item \label{itm:wymaganie-trzy-formy} Uczeń nie został poddany ocenie w~co najmniej trzech różnych formach sprawdzania wiedzy, o~których mowa w~\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S18 ust. 3}, w~okresie roku szkolnego, z~zastrzeżeniem odmiennego ustalenia w~Przedmiotowym Ocenianiu \hyperref[itm:min-formy-weryfikacji]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. d)}.
|
\item \label{itm:wymaganie-trzy-formy} Uczeń nie został poddany ocenie w~co najmniej trzech różnych formach sprawdzania wiedzy, o~których mowa w~\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S17 ust. 3}, w~okresie roku szkolnego, z~zastrzeżeniem odmiennego ustalenia w~Przedmiotowym Ocenianiu \hyperref[itm:min-formy-weryfikacji]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. d)}.
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:po-klasyf-nieobecnosc-polowa-czasu} Jego nieobecność na zajęciach wynosi co najmniej połowę czasu przeznaczonego na te zajęcia w~szkolnym planie nauczania.
|
\item \label{itm:po-klasyf-nieobecnosc-polowa-czasu} Jego nieobecność na zajęciach wynosi co najmniej połowę czasu przeznaczonego na te zajęcia w~szkolnym planie nauczania.
|
||||||
|
|
||||||
@ -611,7 +611,7 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych
|
Kryteria ilościowe ocen klasyfikacyjnych
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Stopień realizacji wymagań edukacyjnych wynikający z~PP jest ustalany na podstawie zasad określonych w Szczegółowym Ocenianiu \hyperref[itm:narzedzia-procedury-oceny]{\S13 ust. 1 pkt. 4 ppkt. 1) lit. d} danego przedmiotu.
|
\item Stopień realizacji wymagań edukacyjnych wynikający z~PP jest ustalany na podstawie zasad określonych w Szczegółowym Ocenianiu \hyperref[itm:narzedzia-procedury-oceny]{\S12 ust. 1 pkt. 4 ppkt. 1) lit. d} danego przedmiotu.
|
||||||
|
|
||||||
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie jednolitych dla wszystkich uczniów minimalnych progów, wyrażonych procentem realizowanych wymagań programowych i uzyskanych punktów, zgodnie z tabelą~\ref{tab:skala-ocen}.
|
\item Podstawą ustalenia oceny jest spełnienie jednolitych dla wszystkich uczniów minimalnych progów, wyrażonych procentem realizowanych wymagań programowych i uzyskanych punktów, zgodnie z tabelą~\ref{tab:skala-ocen}.
|
||||||
|
|
||||||
@ -668,14 +668,14 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
% -------------------------------------------------
|
||||||
\paragraf{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}
|
\paragraph{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Uczeń, który zakwalifikował się co najmniej do ustnego finału olimpiady przedmiotowej szczebla regionalnego, otrzymuje z danego przedmiotu roczną ocenę celującą.
|
\item Uczeń, który uzyskał tytuł \emph{laureata} lub \emph{finalisty} olimpiady przedmiotowej, otrzymuje z odpowiednich zajęć edukacyjnych ocenę celującą.
|
||||||
|
|
||||||
\item Laureaci i finaliści olimpiad przedmiotowych otrzymują z danych zajęć edukacyjnych celującą roczną ocenę klasyfikacyjną.
|
\item Jeśli tytuł \emph{laureata} lub \emph{finalisty} został przyznany po ustaleniu rocznej oceny klasyfikacyjnej, nauczyciel ją modyfikuje na celującą.
|
||||||
|
|
||||||
\item Uczeń, który tytuł laureata lub finalisty olimpiady przedmiotowej uzyskał po ustaleniu albo uzyskaniu rocznej oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych, otrzymuje z tych zajęć edukacyjnych celującą końcową ocenę klasyfikacyjną.
|
\item Ocena celująca przysługuje wyłącznie za osiągnięcia na etapach krajowych lub międzynarodowych olimpiad.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
% -------------------------------------------------
|
||||||
@ -727,7 +727,7 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
\item Rejestracja i przechowywanie ocen
|
\item Rejestracja i przechowywanie ocen
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \label{itm:wpisy-do-dziennika}
|
\item \label{itm:wpisy-do-dziennika}
|
||||||
Oceny bieżące, śródroczne klasyfikacyjne oraz roczne klasyfikacyjne podlegają obligatoryjnemu wpisowi do dziennika elektronicznego w terminach określonych w~\hyperref[itm:wyniki-prac-pisemnych]{\S19 ust. 3 pkt. 5 ppkt. 1)}, w celu dostarczenia rodzicom lub prawnym opiekunom i nauczycielom informacji o postępach, trudnościach i uzdolnieniach ucznia.
|
Oceny bieżące, śródroczne klasyfikacyjne oraz roczne klasyfikacyjne podlegają obligatoryjnemu wpisowi do dziennika elektronicznego w terminach określonych w~\hyperref[itm:wyniki-prac-pisemnych]{\S18 ust. 3 pkt. 5 ppkt. 1)}, w celu dostarczenia rodzicom lub prawnym opiekunom i nauczycielom informacji o postępach, trudnościach i uzdolnieniach ucznia.
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:dostep-do-ocen-dziennik} Uczeń oraz jego rodzice lub prawni opiekunowie mają zapewniony stały dostęp do informacji o ocenach za pośrednictwem dziennika elektronicznego po dokonaniu autoryzowanego logowania.
|
\item \label{itm:dostep-do-ocen-dziennik} Uczeń oraz jego rodzice lub prawni opiekunowie mają zapewniony stały dostęp do informacji o ocenach za pośrednictwem dziennika elektronicznego po dokonaniu autoryzowanego logowania.
|
||||||
|
|
||||||
@ -787,7 +787,7 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~Nauki.}
|
i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~Nauki.}
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
\newpage
|
% \newpage
|
||||||
\section{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}
|
\section{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}
|
||||||
|
|
||||||
\paragraf{Przedmiot Regulacji Formułowania Wymagań Edukacyjnych.}
|
\paragraf{Przedmiot Regulacji Formułowania Wymagań Edukacyjnych.}
|
||||||
@ -927,9 +927,9 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
% \item \label{itm:fwe-po-fsw}
|
% \item \label{itm:fwe-po-fsw}
|
||||||
% Formy i sposoby weryfikacji osiągnięć edukacyjnych uczniów, obejmują w~szczególności:
|
% Formy i sposoby weryfikacji osiągnięć edukacyjnych uczniów, obejmują w~szczególności:
|
||||||
% \begin{longenum}
|
% \begin{longenum}
|
||||||
% \item Rodzaje form sprawdzania wiedzy i~umiejętności, określonych w~\hyperref[itm:prace-pisemne]{\S19 ust. 3} i~\hyperref[itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje]{\S19 ust. 4}.
|
% \item Rodzaje form sprawdzania wiedzy i~umiejętności, określonych w~\hyperref[itm:prace-pisemne]{\S18 ust. 3} i~\hyperref[itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje]{\S18 ust. 4}.
|
||||||
|
|
||||||
% \item \label{itm:po-specyficzne-formy} Specyficzne dla danego przedmiotu formy sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, uwzględniające cele kształcenia oraz charakterystykę danej dziedziny o~których mowa w~\hyperref[itm:inne-formy-sprawdzania]{\S19 ust. 5}.
|
% \item \label{itm:po-specyficzne-formy} Specyficzne dla danego przedmiotu formy sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, uwzględniające cele kształcenia oraz charakterystykę danej dziedziny o~których mowa w~\hyperref[itm:inne-formy-sprawdzania]{\S18 ust. 5}.
|
||||||
% \end{longenum}
|
% \end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
% \item Szczegółowe zasady sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, w tym:
|
% \item Szczegółowe zasady sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, w tym:
|
||||||
@ -939,10 +939,10 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
|
|
||||||
% \item Sposób przeliczania uzyskanych punktów \sout{na wartości procentowe}.
|
% \item Sposób przeliczania uzyskanych punktów \sout{na wartości procentowe}.
|
||||||
|
|
||||||
% \item \label{itm:fwe-po-min-liczba-ocen} Minimalną liczbę ocen cząstkowych wciągu semestru, wynikającą z tygodniowego wymiaru godzin przedmiotu, \emph{zgodną co najmniej} z~ustaleniami zawartymi w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S18 ust. 2}; jeśli PO nie określa inaczej, obowiązują postanowienia wskazane w~WO.
|
% \item \label{itm:fwe-po-min-liczba-ocen} Minimalną liczbę ocen cząstkowych wciągu semestru, wynikającą z tygodniowego wymiaru godzin przedmiotu, \emph{zgodną co najmniej} z~ustaleniami zawartymi w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S17 ust. 2}; jeśli PO nie określa inaczej, obowiązują postanowienia wskazane w~WO.
|
||||||
|
|
||||||
% \item \label{itm:min-formy-weryfikacji}
|
% \item \label{itm:min-formy-weryfikacji}
|
||||||
% Minimalną liczbę różnych form sprawdzania wiedzy i~umiejętności w~semestrze, zapewniającą wszechstronną ocenę, \emph{nie mniejszą niż określona w}~(\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S18 ust. 3}); w~razie braku szczegółowych zasad w~PO, stosuje się postanowienia powołane w~nim.
|
% Minimalną liczbę różnych form sprawdzania wiedzy i~umiejętności w~semestrze, zapewniającą wszechstronną ocenę, \emph{nie mniejszą niż określona w}~(\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S17 ust. 3}); w~razie braku szczegółowych zasad w~PO, stosuje się postanowienia powołane w~nim.
|
||||||
|
|
||||||
% % \item Minimalne i rozszerzone wymagania dla poszczególnych ocen bieżących.
|
% % \item Minimalne i rozszerzone wymagania dla poszczególnych ocen bieżących.
|
||||||
% \end{longenum}
|
% \end{longenum}
|
||||||
@ -961,9 +961,9 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
\item \label{itm:fwe-po-fsw}
|
\item \label{itm:fwe-po-fsw}
|
||||||
Formy i sposoby weryfikacji osiągnięć edukacyjnych uczniów, obejmują w~szczególności:
|
Formy i sposoby weryfikacji osiągnięć edukacyjnych uczniów, obejmują w~szczególności:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Rodzaje form sprawdzania wiedzy i~umiejętności, określonych w~\hyperref[itm:prace-pisemne]{\S19 ust. 3} i~\hyperref[itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje]{\S19 ust. 4}.
|
\item Rodzaje form sprawdzania wiedzy i~umiejętności, określonych w~\hyperref[itm:prace-pisemne]{\S18 ust. 3} i~\hyperref[itm:formy-sprawdzania-ostatnie-lekcje]{\S18 ust. 4}.
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:po-specyficzne-formy} Specyficzne dla danego przedmiotu formy sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, uwzględniające cele kształcenia oraz charakterystykę danej dziedziny, o~których mowa w~\hyperref[itm:inne-formy-sprawdzania]{\S19 ust. 5}.
|
\item \label{itm:po-specyficzne-formy} Specyficzne dla danego przedmiotu formy sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, uwzględniające cele kształcenia oraz charakterystykę danej dziedziny, o~których mowa w~\hyperref[itm:inne-formy-sprawdzania]{\S18 ust. 5}.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item Szczegółowe zasady sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, w tym:
|
\item Szczegółowe zasady sprawdzania osiągnięć edukacyjnych, w tym:
|
||||||
@ -972,10 +972,10 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
|
|
||||||
\item Sposób przeliczania uzyskanych punktów \sout{na wartości procentowe}.
|
\item Sposób przeliczania uzyskanych punktów \sout{na wartości procentowe}.
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:fwe-po-min-liczba-ocen} Minimalną liczbę ocen cząstkowych w~ciągu semestru, wynikającą z tygodniowego wymiaru godzin przedmiotu, \emph{zgodną co najmniej} z~ustaleniami zawartymi w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S18 ust. 2}; jeśli PO nie określa inaczej, obowiązują postanowienia wskazane w~WO.
|
\item \label{itm:fwe-po-min-liczba-ocen} Minimalną liczbę ocen cząstkowych w~ciągu semestru, wynikającą z tygodniowego wymiaru godzin przedmiotu, \emph{zgodną co najmniej} z~ustaleniami zawartymi w~\hyperref[itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen]{\S17 ust. 2}; jeśli PO nie określa inaczej, obowiązują postanowienia wskazane w~WO.
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:min-formy-weryfikacji}
|
\item \label{itm:min-formy-weryfikacji}
|
||||||
Minimalną liczbę różnych form sprawdzania wiedzy i~umiejętności w~semestrze, zapewniającą wszechstronną ocenę, \emph{nie mniejszą niż określona w}~(\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S18 ust. 3}); w~razie braku szczegółowych zasad w~PO, stosuje się postanowienia powołane w~nim.
|
Minimalną liczbę różnych form sprawdzania wiedzy i~umiejętności w~semestrze, zapewniającą wszechstronną ocenę, \emph{nie mniejszą niż określona w}~(\hyperref[itm:po-ob-trzy-formy]{\S17 ust. 3}); w~razie braku szczegółowych zasad w~PO, stosuje się postanowienia powołane w~nim.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item Zasady poprawy ocen bieżących oraz warunki uzyskania ocen wyższych niż wynikające z punktacji, zgodnie z ustaleniami Wewnątrzszkolnego Oceniania (WO), z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych uczniów na podstawie opinii lub orzeczeń właściwych instytucji.
|
\item Zasady poprawy ocen bieżących oraz warunki uzyskania ocen wyższych niż wynikające z punktacji, zgodnie z ustaleniami Wewnątrzszkolnego Oceniania (WO), z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych uczniów na podstawie opinii lub orzeczeń właściwych instytucji.
|
||||||
@ -1562,7 +1562,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
\item \label{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen} Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze zależy od tygodniowej liczby godzin danego przedmiotu, co~przedstawiono w~tabeli~\ref{tab:oceny}.
|
\item \label{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen} Minimalna liczba ocen cząstkowych w~semestrze zależy od tygodniowej liczby godzin danego przedmiotu, co~przedstawiono w~tabeli~\ref{tab:oceny}.
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}
|
\item \label{itm:po-ob-minimalna-liczba-ocen}
|
||||||
Minimalna liczba ocen cząstkowych w semestrze zależy od tygodniowej liczby godzin danego przedmiotu (Tabela~\ref{tab:oceny}). Jeśli Przedmiotowe Ocenianie określa inne zasady, obowiązują ustalenia zawarte w PO (\hyperref[itm:fwe-po-min-liczba-ocen]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. c)}).
|
Minimalna liczba ocen cząstkowych w semestrze zależy od tygodniowej liczby godzin danego przedmiotu (Tabela~\ref{tab:oceny}). Jeśli Przedmiotowe Ocenianie określa inne zasady, obowiązują ustalenia zawarte w PO (\hyperref[itm:fwe-po-min-liczba-ocen]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. c)}).
|
||||||
|
|
||||||
\begin{table}[h]
|
\begin{table}[h]
|
||||||
\centering
|
\centering
|
||||||
@ -1576,7 +1576,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
\label{tab:oceny}
|
\label{tab:oceny}
|
||||||
\end{table}
|
\end{table}
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:po-ob-trzy-formy} Każdy uczeń musi być oceniany w~co najmniej \textbf{trzech różnych formach sprawdzania wiedzy i umiejętności} w~ciągu semestru. Jeżeli w~dokumencie PO danego przedmiotu ustalono inaczej, obowiązują zasady wynikające z~tych ustaleń (\hyperref[itm:min-formy-weryfikacji]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. d)}).
|
\item \label{itm:po-ob-trzy-formy} Każdy uczeń musi być oceniany w~co najmniej \textbf{trzech różnych formach sprawdzania wiedzy i umiejętności} w~ciągu semestru. Jeżeli w~dokumencie PO danego przedmiotu ustalono inaczej, obowiązują zasady wynikające z~tych ustaleń (\hyperref[itm:min-formy-weryfikacji]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. d)}).
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\paragraf{Formy sprawdzania wiedzy i~umiejętności oraz zasady ich przeprowadzania}
|
\paragraf{Formy sprawdzania wiedzy i~umiejętności oraz zasady ich przeprowadzania}
|
||||||
@ -1587,7 +1587,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
\item \label{itm:znaczenie-przygotowanie-egzaminy} Przygotowują uczniów do egzaminów zewnętrznych, kształtując umiejętność pracy w~warunkach kontrolowanych i~ograniczonych czasowo.
|
\item \label{itm:znaczenie-przygotowanie-egzaminy} Przygotowują uczniów do egzaminów zewnętrznych, kształtując umiejętność pracy w~warunkach kontrolowanych i~ograniczonych czasowo.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:wagi-form-sprawdzania} Maksymalne liczby punktów dla poszczególnych form sprawdzania wiedzy określone są w~dokumentacji Przedmiotowego Oceniania (\hyperref[itm:maksymalna-liczba-punktow]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. a)}) i~obejmują w~szczególności:
|
\item \label{itm:wagi-form-sprawdzania} Maksymalne liczby punktów dla poszczególnych form sprawdzania wiedzy określone są w~dokumentacji Przedmiotowego Oceniania (\hyperref[itm:maksymalna-liczba-punktow]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. c plit. a)}) i~obejmują w~szczególności:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \label{itm:wagi-dostosowanie-wymagania} Dostosowanie punktacji do wymagań podstawy programowej w zakresie ich realizacji
|
\item \label{itm:wagi-dostosowanie-wymagania} Dostosowanie punktacji do wymagań podstawy programowej w zakresie ich realizacji
|
||||||
|
|
||||||
@ -1634,15 +1634,15 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
Terminy publikowania wyników prac pisemnych:
|
Terminy publikowania wyników prac pisemnych:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \label{itm:wyniki-10-dni}
|
\item \label{itm:wyniki-10-dni}
|
||||||
Publikowane są \emph{do~10 dni roboczych} od przeprowadzenia pracy pisemnej, w~sposób określony w~\hyperref[itm:wpisy-do-dziennika]{\S11 ust. 2 pkt. 1}.
|
Publikowane są \emph{do~10 dni roboczych} od przeprowadzenia pracy pisemnej, w~sposób określony w~\hyperref[itm:wpisy-do-dziennika]{\S10 ust. 2 pkt. 1}.
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:wyniki-15-dni}
|
\item \label{itm:wyniki-15-dni}
|
||||||
W~przypadku dłuższych form (np.~z~języka polskiego czy rozbudowanych diagnoz podlegających ocenie) termin publikacji wyników ulega wydłużeniu \emph{do~15 dni roboczych}, zgodnie z~procedurami wskazanymi w~\hyperref[itm:wpisy-do-dziennika]{\S11 ust. 2 pkt. 1}.
|
W~przypadku dłuższych form (np.~z~języka polskiego czy rozbudowanych diagnoz podlegających ocenie) termin publikacji wyników ulega wydłużeniu \emph{do~15 dni roboczych}, zgodnie z~procedurami wskazanymi w~\hyperref[itm:wpisy-do-dziennika]{\S10 ust. 2 pkt. 1}.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:wyniki-wglad-do-pracy} Uczeń ma prawo do wglądu w~sprawdzoną i~ocenioną pracę pisemną, po czym zwraca ją nauczycielowi zgodnie z procedurami opisanymi w~\hyperref[itm:zasady-udostepniania-prac]{\S11 ust. 2 pkt. 3}.
|
\item \label{itm:wyniki-wglad-do-pracy} Uczeń ma prawo do wglądu w~sprawdzoną i~ocenioną pracę pisemną, po czym zwraca ją nauczycielowi zgodnie z procedurami opisanymi w~\hyperref[itm:zasady-udostepniania-prac]{\S10 ust. 2 pkt. 3}.
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:wyniki-przechowywanie-do-konca-roku} Nauczyciel ma obowiązek przechowywać sprawdzone i~ocenione prace pisemne do~końca roku szkolnego roku co zosatło określone w~\hyperref[itm:przechowywanie-prac]{\S11 ust. 2 pkt. 4}.
|
\item \label{itm:wyniki-przechowywanie-do-konca-roku} Nauczyciel ma obowiązek przechowywać sprawdzone i~ocenione prace pisemne do~końca roku szkolnego roku co zosatło określone w~\hyperref[itm:przechowywanie-prac]{\S10 ust. 2 pkt. 4}.
|
||||||
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
@ -1683,7 +1683,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
\item \label{itm:inne-formy-sprawdzania} Inne formy sprawdzania wiedzy i~umiejętności:
|
\item \label{itm:inne-formy-sprawdzania} Inne formy sprawdzania wiedzy i~umiejętności:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \label{itm:inne-formy-aktywnosc-zadania} Obejmują aktywność na lekcji oraz zadania charakterystyczne dla danego przedmiotu (m.in.~ćwiczenia ustne, pisemne i~praktyczne, referaty, prezentacje, projekty, prace twórcze).
|
\item \label{itm:inne-formy-aktywnosc-zadania} Obejmują aktywność na lekcji oraz zadania charakterystyczne dla danego przedmiotu (m.in.~ćwiczenia ustne, pisemne i~praktyczne, referaty, prezentacje, projekty, prace twórcze).
|
||||||
\item \label{itm:inne-formy-szczegoly-podmiotowe} Szczegóły i~zakres ich stosowania określa nauczyciel w~dokumencie PO zgodnie z~(\hyperref[itm:po-specyficzne-formy]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. b plit. b)}).
|
\item \label{itm:inne-formy-szczegoly-podmiotowe} Szczegóły i~zakres ich stosowania określa nauczyciel w~dokumencie PO zgodnie z~(\hyperref[itm:po-specyficzne-formy]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. b plit. b)}).
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
@ -1694,9 +1694,9 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
\item \label{itm:usprawiedliwiona-nieobecnosc} Uczeń, który był nieobecny na sprawdzianie z powodu usprawiedliwionej nieobecności, ma obowiązek w ciągu dwóch tygodni od powrotu do szkoły uzgodnić z nauczycielem przedmiotu termin i formę zaliczenia sprawdzianu.
|
\item \label{itm:usprawiedliwiona-nieobecnosc} Uczeń, który był nieobecny na sprawdzianie z powodu usprawiedliwionej nieobecności, ma obowiązek w ciągu dwóch tygodni od powrotu do szkoły uzgodnić z nauczycielem przedmiotu termin i formę zaliczenia sprawdzianu.
|
||||||
\item \label{itm:obowiazek-udzialu-w-lekcji} Udział ucznia w~lekcji, na~którą zapowiedziano prace pisemną, jest obowiązkowy, z~wyłączeniem nieobecności spowodowanej chorobą lub innym czynnikiem losowym.
|
\item \label{itm:obowiazek-udzialu-w-lekcji} Udział ucznia w~lekcji, na~którą zapowiedziano prace pisemną, jest obowiązkowy, z~wyłączeniem nieobecności spowodowanej chorobą lub innym czynnikiem losowym.
|
||||||
\item \label{itm:obowiazek-zaliczenia-sprawdzianu} Każda zapowiedziana forma sprawdzania wiedzy jest obowiązkowa do~zaliczenia przez ucznia.
|
\item \label{itm:obowiazek-zaliczenia-sprawdzianu} Każda zapowiedziana forma sprawdzania wiedzy jest obowiązkowa do~zaliczenia przez ucznia.
|
||||||
% \item \label{itm:prawo-nieprzygotowania} Uczeń ma prawo zgłosić nieprzygotowanie do lekcji, z~wyłączeniem zajęć, na które zapowiedziano pracę pisemną (z~zastrzeżeniem ust. 6 i 7). Prawo to może być realizowane jednokrotnie w~ciągu semestru, o ile nauczyciel, w~Przedmiotowym Ocenianiu (\hyperref[itm:prawo-nieprzygotowania]{\S20 ust. 5}), nie określi inaczej liczby dopuszczalnych zgłoszeń nieprzygotowania.
|
% \item \label{itm:prawo-nieprzygotowania} Uczeń ma prawo zgłosić nieprzygotowanie do lekcji, z~wyłączeniem zajęć, na które zapowiedziano pracę pisemną (z~zastrzeżeniem ust. 6 i 7). Prawo to może być realizowane jednokrotnie w~ciągu semestru, o ile nauczyciel, w~Przedmiotowym Ocenianiu (\hyperref[itm:prawo-nieprzygotowania]{\S19 ust. 5}), nie określi inaczej liczby dopuszczalnych zgłoszeń nieprzygotowania.
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:prawo-nieprzygotowania} Uczeń ma prawo do \emph{jednokrotnego} zgłoszenia nieprzygotowania do lekcji w ciągu semestru. Prawo to nie obejmuje zajęć, na których wcześniej zapowiedziano pracę pisemną (z zastrzeżeniem ust. 6 i 7). Liczba dopuszczalnych zgłoszeń może zostać zmieniona przez nauczyciela w ramach Przedmiotowego Systemu Oceniania (\hyperref[itm:prawo-nieprzygotowania]{\S20 ust. 5}).
|
\item \label{itm:prawo-nieprzygotowania} Uczeń ma prawo do \emph{jednokrotnego} zgłoszenia nieprzygotowania do lekcji w ciągu semestru. Prawo to nie obejmuje zajęć, na których wcześniej zapowiedziano pracę pisemną (z zastrzeżeniem ust. 6 i 7). Liczba dopuszczalnych zgłoszeń może zostać zmieniona przez nauczyciela w ramach Przedmiotowego Systemu Oceniania (\hyperref[itm:prawo-nieprzygotowania]{\S19 ust. 5}).
|
||||||
|
|
||||||
\item \label{itm:usprawiedliwienie-reprezentacja} Nieprzygotowanie ucznia, który reprezentował szkołę (np.~w~konkursach lub zawodach), jest usprawiedliwiane na~wniosek nauczyciela-opiekuna.
|
\item \label{itm:usprawiedliwienie-reprezentacja} Nieprzygotowanie ucznia, który reprezentował szkołę (np.~w~konkursach lub zawodach), jest usprawiedliwiane na~wniosek nauczyciela-opiekuna.
|
||||||
\item \label{itm:zwolnienie-po-nieobecnosci} Uczeń jest zwolniony z~pisania bieżących kartkówek i~odpowiedzi w~pierwszym dniu po usprawiedliwionej nieobecności trwającej co~najmniej 5 dni w~przypadku przedmiotów realizowanych raz w~tygodniu lub co~najmniej 3 dni w~przypadku pozostałych przedmiotów.
|
\item \label{itm:zwolnienie-po-nieobecnosci} Uczeń jest zwolniony z~pisania bieżących kartkówek i~odpowiedzi w~pierwszym dniu po usprawiedliwionej nieobecności trwającej co~najmniej 5 dni w~przypadku przedmiotów realizowanych raz w~tygodniu lub co~najmniej 3 dni w~przypadku pozostałych przedmiotów.
|
||||||
@ -1792,7 +1792,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
|
|
||||||
\paragraf{Klasyfikacja roczna - przedmiot regulacji}
|
\paragraf{Klasyfikacja roczna - przedmiot regulacji}
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Niniejsza sekcja reguluje zasady, tryb oraz warunki przeprowadzania klasyfikacji rocznej w~Zespole Szkół Licealnych, ze szczególnym uwzględnieniem:
|
\item Niniejsza sekcja reguluje zasady, tryb oraz warunki przeprowadzania klasyfikacji rocznej, ze szczególnym uwzględnieniem:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Zakresu przedmiotowego, czyli rocznych ocen klasyfikacyjnych z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych,
|
\item Zakresu przedmiotowego, czyli rocznych ocen klasyfikacyjnych z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych,
|
||||||
\item Rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania,
|
\item Rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania,
|
||||||
@ -1810,7 +1810,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
|
|
||||||
\paragraf{Podstawa punktowa i~zasady ustalania ocen rocznych}
|
\paragraf{Podstawa punktowa i~zasady ustalania ocen rocznych}
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Roczna ocena klasyfikacyjna z~danego przedmiotu jest \textbf{ustalana na podstawie liczby punktów} uzyskanych przez ucznia w~dzienniku elektronicznym w~ciągu całego roku szkolnego (\hyperref[itm:po-klasyf-caly-rok]{\S6 ust. 4 pkt. 1 ppkt. 2)}), uwzględniając określone w~PO formy sprawdzania wiadomości i~umiejętności (\hyperref[itm:fwe-po-fsw]{\S13 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. b}).
|
\item Roczna ocena klasyfikacyjna z~danego przedmiotu jest \textbf{ustalana na podstawie liczby punktów} uzyskanych przez ucznia w~dzienniku elektronicznym w~ciągu całego roku szkolnego (\hyperref[itm:po-klasyf-caly-rok]{\S6 ust. 4 pkt. 1 ppkt. 2)}), uwzględniając określone w~PO formy sprawdzania wiadomości i~umiejętności (\hyperref[itm:fwe-po-fsw]{\S12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. 1) lit. b}).
|
||||||
\item Wynik punktowy podlega \textbf{przeliczeniu na procenty}, a~następnie konwersji na stopień w~skali 1--6, zgodnie z~WO (\hyperref[itm:po-klasyf-przeliczenie-procenty]{\S6 ust. 4 pkt. 2}).
|
\item Wynik punktowy podlega \textbf{przeliczeniu na procenty}, a~następnie konwersji na stopień w~skali 1--6, zgodnie z~WO (\hyperref[itm:po-klasyf-przeliczenie-procenty]{\S6 ust. 4 pkt. 2}).
|
||||||
\item Do obliczeń uwzględnia się w~szczególności:
|
\item Do obliczeń uwzględnia się w~szczególności:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
|
21
m.toc
21
m.toc
@ -1,12 +1,13 @@
|
|||||||
\babel@toc {polish}{}\relax
|
\babel@toc {polish}{}\relax
|
||||||
\contentsline {section}{\numberline {1}Postanowienia Ogólne}{3}{section.1}%
|
\contentsline {section}{\numberline {1}Postanowienia Ogólne}{3}{section.1}%
|
||||||
\contentsline {section}{\numberline {2}Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{12}{section.2}%
|
\contentsline {paragraph}{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}{8}{section*.2}%
|
||||||
\contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{16}{section.3}%
|
\contentsline {section}{\numberline {2}Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}{11}{section.2}%
|
||||||
\contentsline {section}{\numberline {4}Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}{20}{section.4}%
|
\contentsline {section}{\numberline {3}Ustalanie kryteriów oceniania zachowania}{15}{section.3}%
|
||||||
\contentsline {subsection}{\numberline {4.1}Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{20}{subsection.4.1}%
|
\contentsline {section}{\numberline {4}Ustalanie ocen bieżących i śródrocznych ocen klasyfikacyjnych}{19}{section.4}%
|
||||||
\contentsline {subsection}{\numberline {4.2}Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{23}{subsection.4.2}%
|
\contentsline {subsection}{\numberline {4.1}Bieżące ocenianie osiągnięć ucznia}{19}{subsection.4.1}%
|
||||||
\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja roczna}{24}{section.5}%
|
\contentsline {subsection}{\numberline {4.2}Klasyfikacja śródroczna (okresowa)}{22}{subsection.4.2}%
|
||||||
\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{26}{section.6}%
|
\contentsline {section}{\numberline {5}Klasyfikacja roczna}{23}{section.5}%
|
||||||
\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{27}{section.7}%
|
\contentsline {section}{\numberline {6}Przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych}{25}{section.6}%
|
||||||
\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{28}{section.8}%
|
\contentsline {section}{\numberline {7}Ustalanie warunków otrzymania wyższych ocen klasyfikacyjnych}{26}{section.7}%
|
||||||
\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia końcowe}{29}{section.9}%
|
\contentsline {section}{\numberline {8}Ustalanie sposobów przekazywania informacji rodzicom}{27}{section.8}%
|
||||||
|
\contentsline {section}{\numberline {9}Postanowienia końcowe}{28}{section.9}%
|
||||||
|
888
main-struct.json
888
main-struct.json
File diff suppressed because it is too large
Load Diff
12
main.tex
12
main.tex
@ -668,14 +668,14 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
% -------------------------------------------------
|
||||||
\paragraf{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}
|
\paragraph{Oceny za osiągnięcia olimpijskie}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Uczeń, który zakwalifikował się co najmniej do ustnego finału olimpiady przedmiotowej szczebla regionalnego, otrzymuje z danego przedmiotu roczną ocenę celującą.
|
\item Uczeń, który uzyskał tytuł \emph{laureata} lub \emph{finalisty} olimpiady przedmiotowej, otrzymuje z odpowiednich zajęć edukacyjnych ocenę celującą.
|
||||||
|
|
||||||
\item Laureaci i finaliści olimpiad przedmiotowych otrzymują z danych zajęć edukacyjnych celującą roczną ocenę klasyfikacyjną.
|
\item Jeśli tytuł \emph{laureata} lub \emph{finalisty} został przyznany po ustaleniu rocznej oceny klasyfikacyjnej, nauczyciel ją modyfikuje na celującą.
|
||||||
|
|
||||||
\item Uczeń, który tytuł laureata lub finalisty olimpiady przedmiotowej uzyskał po ustaleniu albo uzyskaniu rocznej oceny klasyfikacyjnej z zajęć edukacyjnych, otrzymuje z tych zajęć edukacyjnych celującą końcową ocenę klasyfikacyjną.
|
\item Ocena celująca przysługuje wyłącznie za osiągnięcia na etapach krajowych lub międzynarodowych olimpiad.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
% -------------------------------------------------
|
||||||
@ -787,7 +787,7 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~Nauki.}
|
i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~Nauki.}
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
\newpage
|
% \newpage
|
||||||
\section{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}
|
\section{Formułowanie Wymagań Edukacyjnych}
|
||||||
|
|
||||||
\paragraf{Przedmiot Regulacji Formułowania Wymagań Edukacyjnych.}
|
\paragraf{Przedmiot Regulacji Formułowania Wymagań Edukacyjnych.}
|
||||||
@ -1792,7 +1792,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
|||||||
|
|
||||||
\paragraf{Klasyfikacja roczna - przedmiot regulacji}
|
\paragraf{Klasyfikacja roczna - przedmiot regulacji}
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Niniejsza sekcja reguluje zasady, tryb oraz warunki przeprowadzania klasyfikacji rocznej w~Zespole Szkół Licealnych, ze szczególnym uwzględnieniem:
|
\item Niniejsza sekcja reguluje zasady, tryb oraz warunki przeprowadzania klasyfikacji rocznej, ze szczególnym uwzględnieniem:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Zakresu przedmiotowego, czyli rocznych ocen klasyfikacyjnych z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych,
|
\item Zakresu przedmiotowego, czyli rocznych ocen klasyfikacyjnych z~obowiązkowych i~dodatkowych zajęć edukacyjnych,
|
||||||
\item Rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania,
|
\item Rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania,
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user