u
This commit is contained in:
parent
4992f030f6
commit
1627a1db61
3
main.tex
3
main.tex
@ -1212,7 +1212,7 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
||||
\item Znaczenie form sprawdzania wiedzy wynika z ich roli w procesie dydaktycznym:
|
||||
\begin{longenum}
|
||||
\item Weryfikacja stopnia opanowania przez ucznia wymagań szczegółowych i ogólnych przewidzianych w podstawie programowej.
|
||||
\item Budowanie umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach edukacyjnych, w tym w warunkach kontrolowanych (np. egzaminy).
|
||||
\item Przygotowują uczniów do egzaminów zewnętrznych (np. matura), kształtując umiejętność pracy w warunkach kontrolowanych i ograniczonych czasowo.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item Zasady określające wagi oraz znaczenie form sprawdzania wiedzy zostały ujęte w dokumentacji Przedmiotowego Oceniania (PO). Szczegółowe informacje obejmują:
|
||||
@ -1231,7 +1231,6 @@ i~technikum z~dnia 28 czerwca 2024~r., opracowana przez Ministerstwo Edukacji i~
|
||||
\item Pozwalają na weryfikację umiejętności rozwiązywania zadań o różnym stopniu trudności, w tym zadań otwartych i zamkniętych, które wymagają różnych strategii myślenia.
|
||||
\item Umożliwiają szczegółową analizę błędów popełnianych przez uczniów, co służy zarówno indywidualnej diagnozie, jak i planowaniu działań remediacyjnych.
|
||||
\item Zapewniają obiektywność oceniania dzięki spisanej formie odpowiedzi, która może być ponownie przeanalizowana przez nauczyciela lub innego egzaminatora.
|
||||
\item Przygotowują uczniów do egzaminów zewnętrznych (np. matura), kształtując umiejętność pracy w warunkach kontrolowanych i ograniczonych czasowo.
|
||||
\end{longenum}
|
||||
|
||||
\item Czas trwania prac pisemnych zależy od rodzaju formy, co przedstawiono w tabeli~\ref{tab:czas_trwania}.
|
||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user