f1
This commit is contained in:
parent
def5a5dfa1
commit
0ba2d33b8b
50
main.tex
50
main.tex
@ -10,6 +10,7 @@
|
|||||||
%
|
%
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
|
\usepackage{ulem}
|
||||||
\usepackage{longtable}
|
\usepackage{longtable}
|
||||||
|
|
||||||
% ----------------------------- %
|
% ----------------------------- %
|
||||||
@ -400,6 +401,7 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
|
% -------------------------------------------------
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
% -------------------------------------------------
|
||||||
\paragraf{Zasady klasyfikacji wewnątrzszkolnej}
|
\paragraf{Zasady klasyfikacji wewnątrzszkolnej}
|
||||||
|
|
||||||
@ -407,41 +409,48 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
%----------------------
|
%----------------------
|
||||||
% A. CHARAKTER I CEL
|
% A. CHARAKTER I CEL
|
||||||
%----------------------
|
%----------------------
|
||||||
\item \textbf{Charakter i cel klasyfikacji}
|
\item Charakter i~cel klasyfikacji
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Ocenianie wewnątrzszkolne ma na celu okresowe podsumowanie osiągnięć edukacyjnych ucznia z zajęć określonych w szkolnym planie nauczania oraz jego zachowania, w ramach klasyfikacji śródrocznej i rocznej.
|
\item Ocenianie wewnątrzszkolne ma na celu okresowe podsumowanie osiągnięć edukacyjnych ucznia
|
||||||
\item Dotyczy zarówno \textbf{obowiązkowych}, jak i \textbf{dodatkowych} zajęć edukacyjnych (z zastrzeżeniem, że oceny z dodatkowych zajęć nie wpływają na promocję ani ukończenie szkoły).
|
z~zajęć określonych w~szkolnym planie nauczania oraz jego zachowania, w~ramach klasyfikacji śródrocznej i~rocznej.
|
||||||
|
|
||||||
|
\item Dotyczy zarówno obowiązkowych, jak i~dodatkowych zajęć edukacyjnych \sout{(z~zastrzeżeniem, że oceny z~dodatkowych zajęć nie wpływają na promocję ani ukończenie szkoły)}.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
%----------------------
|
%----------------------
|
||||||
% B. USTALANIE OCEN
|
% B. USTALANIE OCEN
|
||||||
%----------------------
|
%----------------------
|
||||||
\item \textbf{Zasady ustalania ocen śródrocznych i rocznych}
|
\item Zasady ustalania ocen śródrocznych i~rocznych
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Śródroczne i roczne oceny z obowiązkowych zajęć edukacyjnych} ustalają nauczyciele prowadzący te zajęcia.
|
\item Śródroczne i~roczne oceny z~obowiązkowych zajęć edukacyjnych ustalają nauczyciele prowadzący te zajęcia.
|
||||||
\item \textbf{Ocenę klasyfikacyjną zachowania} wystawia wychowawca klasy po zasięgnięciu opinii nauczycieli, uczniów danej klasy oraz ocenianego ucznia.
|
|
||||||
\item \textbf{Oceny z dodatkowych zajęć edukacyjnych} nie wpływają na promocję do klasy programowo wyższej ani na ukończenie szkoły.
|
\item Ocenę klasyfikacyjną zachowania wystawia wychowawca klasy po zasięgnięciu opinii nauczycieli, uczniów danej klasy oraz ocenianego ucznia.
|
||||||
|
|
||||||
|
\item Oceny z~dodatkowych zajęć edukacyjnych nie wpływają na promocję do klasy programowo wyższej ani na ukończenie szkoły.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
%----------------------
|
%----------------------
|
||||||
% C. DOKUMENTACJA I PUNKTY
|
% C. DOKUMENTOWANIE I PUNKTY
|
||||||
%----------------------
|
%----------------------
|
||||||
\item \textbf{Dokumentowanie wyników i obliczanie punktów}
|
\item Dokumentowanie wyników i~obliczanie punktów
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Śródroczna i roczna ocena klasyfikacyjna} wynika z liczby punktów uzyskanych przez ucznia (odpowiednio w pierwszym okresie lub w całym roku szkolnym) i jest zapisywana w stosownej dokumentacji.
|
\item Śródroczna i~roczna ocena klasyfikacyjna wynika z~liczby punktów uzyskanych przez ucznia
|
||||||
\item Wynik punktowy jest następnie przeliczany na \textbf{procenty}, zgodnie z ustaleniami szkolnymi, a finalnie przekładany na \textbf{stopień} w skali 1--6 (lub ocenę niedostateczną–celującą).
|
(odpowiednio w~pierwszym okresie lub w~całym roku szkolnym) i~jest zapisywana w~stosownej dokumentacji.
|
||||||
|
|
||||||
|
\item Wynik punktowy jest następnie przeliczany na procenty, zgodnie z~ustaleniami szkolnymi,
|
||||||
|
a~finalnie przekładany na stopień w~skali 1--6 (lub ocenę niedostateczną--celującą).
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\newpage
|
\newpage
|
||||||
\item \textbf{Skala stopni klasyfikacyjnych}
|
\item Skala stopni klasyfikacyjnych
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Przy wystawianiu ocen} stosuje się skalę stopni przedstawioną w tabeli~\ref{tab:skala_ocen}:
|
\item Przy wystawianiu ocen stosuje się skalę stopni przedstawioną w~tabeli~\ref{tab:skala_ocen}:
|
||||||
|
|
||||||
\begin{table}[h]
|
\begin{table}[h]
|
||||||
\centering
|
\centering
|
||||||
\begin{tabular}{|l|c|}
|
\begin{tabular}{|l|c|}
|
||||||
\hline
|
\hline
|
||||||
\textbf{Stopień} & \textbf{Ocena} \\ \hline
|
Stopień & Ocena \\ \hline
|
||||||
celujący & 6 \\ \hline
|
celujący & 6 \\ \hline
|
||||||
bardzo dobry & 5 \\ \hline
|
bardzo dobry & 5 \\ \hline
|
||||||
dobry & 4 \\ \hline
|
dobry & 4 \\ \hline
|
||||||
@ -458,25 +467,28 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
%----------------------
|
%----------------------
|
||||||
% E. KRYTERIA PROCENTOWE
|
% E. KRYTERIA PROCENTOWE
|
||||||
%----------------------
|
%----------------------
|
||||||
\item \textbf{Kryteria procentowe przypisane poszczególnym stopniom}
|
\item Kryteria procentowe przypisane poszczególnym stopniom
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Kryteria procentowe przedstawia tabela~\ref{tab:oceny_procentowe}:
|
\item Kryteria procentowe przedstawia tabela~\ref{tab:oceny_procentowe}:
|
||||||
|
|
||||||
\begin{table}[h]
|
\begin{table}[h]
|
||||||
\centering
|
\centering
|
||||||
\begin{tabular}{|l|c|}
|
\begin{tabular}{|l|c|}
|
||||||
\hline
|
\hline
|
||||||
\textbf{Ocena} & \textbf{Udział punktowy w procentach} \\ \hline
|
Ocena & Udział punktowy w~procentach \\ \hline
|
||||||
niedostateczny & 0--29\% \\ \hline
|
niedostateczny & 0--29\% \\ \hline
|
||||||
dopuszczający & 30--49\% \\ \hline
|
dopuszczający & 30--49\% \\ \hline
|
||||||
dostateczny & 50--64\% \\ \hline
|
dostateczny & 50--64\% \\ \hline
|
||||||
dobry & 65--79\% \\ \hline
|
dobry & 65--79\% \\ \hline
|
||||||
bardzo dobry & 80--95\% \\ \hline
|
bardzo dobry & 80--95\% \\ \hline
|
||||||
celujący & 96\% i więcej \\ \hline
|
celujący & 96\% i~więcej \\ \hline
|
||||||
\end{tabular}
|
\end{tabular}
|
||||||
\caption{Kryteria oceniania w procentach.}
|
\caption{Kryteria oceniania w~procentach.}
|
||||||
\label{tab:oceny_procentowe}
|
\label{tab:oceny_procentowe}
|
||||||
\end{table}
|
\end{table}
|
||||||
\item Wynik procentowy oblicza się na podstawie liczby uzyskanych punktów i zaokrągla do części całkowitych zgodnie z zasadami matematycznymi.
|
|
||||||
|
\item Wynik procentowy oblicza się na podstawie liczby uzyskanych punktów
|
||||||
|
i~zaokrągla do części całkowitych zgodnie z~zasadami matematycznymi.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user