u: zasady ogolne klasyfikacji
This commit is contained in:
parent
1c8ef24e9e
commit
03c27d246c
44
main.tex
44
main.tex
@ -406,10 +406,50 @@ System oceniania opracowany w oparciu o:
|
|||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Ocenianie wewnątrzszkolne ma na celu okresowe podsumowanie osiągnięć edukacyjnych ucznia z zajęć określonych w szkolnym planie nauczania oraz jego zachowania, w ramach klasyfikacji śródrocznej i rocznej.
|
\item Ocenianie wewnątrzszkolne ma na celu okresowe podsumowanie osiągnięć edukacyjnych ucznia z zajęć określonych w szkolnym planie nauczania oraz jego zachowania, w ramach klasyfikacji śródrocznej i rocznej.
|
||||||
\item Śródroczne i roczne oceny klasyfikacyjne z obowiązkowych zajęć edukacyjnych ustalają nauczyciele prowadzący te zajęcia, natomiast ocenę klasyfikacyjną zachowania wystawia wychowawca klasy po zasięgnięciu opinii nauczycieli, uczniów danej klasy oraz ocenianego ucznia.
|
|
||||||
|
\item Śródroczne i roczne oceny klasyfikacyjne z obowiązkowych zajęć edukacyjnych ustalają nauczyciele prowadzący te zajęcia. Ocenę klasyfikacyjną zachowania wystawia wychowawca klasy po zasięgnięciu opinii nauczycieli, uczniów danej klasy oraz ocenianego ucznia.
|
||||||
|
|
||||||
\item Oceny klasyfikacyjne z dodatkowych zajęć edukacyjnych nie wpływają na promocję do klasy programowo wyższej ani na ukończenie szkoły.
|
\item Oceny klasyfikacyjne z dodatkowych zajęć edukacyjnych nie wpływają na promocję do klasy programowo wyższej ani na ukończenie szkoły.
|
||||||
|
|
||||||
|
\item Śródroczna i roczna ocena klasyfikacyjna wynika z liczby punktów uzyskanych przez ucznia (odpowiednio w pierwszym okresie lub w całym roku szkolnym) i jest zapisywana w stosownej dokumentacji.
|
||||||
|
|
||||||
|
\item Przy wystawianiu ocen stosuje się skalę stopni przedstawioną w tabeli~\ref{tab:skala_ocen}:
|
||||||
|
\begin{table}[h]
|
||||||
|
\centering
|
||||||
|
\begin{tabular}{|l|c|}
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
\textbf{Stopień} & \textbf{Ocena} \\ \hline
|
||||||
|
celujący & 6 \\ \hline
|
||||||
|
bardzo dobry & 5 \\ \hline
|
||||||
|
dobry & 4 \\ \hline
|
||||||
|
dostateczny & 3 \\ \hline
|
||||||
|
dopuszczający & 2 \\ \hline
|
||||||
|
niedostateczny & 1 \\ \hline
|
||||||
|
\end{tabular}
|
||||||
|
\caption{Skala ocen klasyfikacyjnych.}
|
||||||
|
\label{tab:skala_ocen}
|
||||||
|
\end{table}
|
||||||
|
|
||||||
|
\item Kryteria procentowe odpowiadające poszczególnym stopniom przedstawia tabela~\ref{tab:oceny_procentowe}:
|
||||||
|
\begin{table}[h]
|
||||||
|
\centering
|
||||||
|
\begin{tabular}{|l|c|}
|
||||||
|
\hline
|
||||||
|
\textbf{Ocena} & \textbf{Udział punktowy w procentach} \\ \hline
|
||||||
|
niedostateczny & 0--29\% \\ \hline
|
||||||
|
dopuszczający & 30--49\% \\ \hline
|
||||||
|
dostateczny & 50--64\% \\ \hline
|
||||||
|
dobry & 65--79\% \\ \hline
|
||||||
|
bardzo dobry & 80--95\% \\ \hline
|
||||||
|
celujący & 96\% i więcej \\ \hline
|
||||||
|
\end{tabular}
|
||||||
|
\caption{Kryteria oceniania w procentach.}
|
||||||
|
\label{tab:oceny_procentowe}
|
||||||
|
\end{table}
|
||||||
|
|
||||||
|
\item Wynik procentowy oblicza się na podstawie liczby uzyskanych punktów, a następnie zaokrągla do części całkowitych zgodnie z zasadami matematycznymi.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
% -------------------------------------------------
|
% -------------------------------------------------% -------------------------------------------------
|
||||||
|
|
||||||
\paragraf{Jawność ocen}
|
\paragraf{Jawność ocen}
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user