29 lines
1.8 KiB
Plaintext
29 lines
1.8 KiB
Plaintext
![]() |
Postanowienia ogólne
|
|||
|
Cel
|
|||
|
Celem niniejszego dokumentu jest zapewnienie przejrzystych i jednolitych zasad oceniania wiedzy oraz umiejętności uczniów. Dokument wspiera realizację założeń procesu dydaktycznego, służy rozwojowi kompetencji uczniów oraz kształtowaniu ich odpowiedzialności za własny proces uczenia się.
|
|||
|
|
|||
|
Zakres stosowalności
|
|||
|
Niniejsze postanowienia obowiązują nauczyciela i uczniów na danym poziomie edukacyjnym, a także rodziców/prawnych opiekunów uczniów w zakresie monitorowania i wspierania postępów edukacyjnych. Wszelkie odstępstwa od ustalonych zasad wymagają pisemnej zgody Dyrekcji.
|
|||
|
|
|||
|
Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów
|
|||
|
Wybór form sprawdzania wiedzy zgodnie z WO.
|
|||
|
Opracowanie harmonogramu prac związanego z realizacją poszczególnych działów w danym semestrze i na danym poziomie nauczania.
|
|||
|
|
|||
|
Kryteria przyznawania ocen bieżących oraz klasyfikacyjnych (śródrocznych i rocznych)
|
|||
|
Dla każdej formy sprawdzania wiedzy (określonej w WO) ustala się maksymalną liczbę punktów (np. kartkówka – 10 punktów).
|
|||
|
Określa się sposób przeliczenia uzyskanej punktacji na procenty.
|
|||
|
Oceny klasyfikacyjne (śródroczne i roczne) ustalane są wyłącznie na podstawie wartości procentowych, nie zaś punktowych.
|
|||
|
|
|||
|
Zasady poprawy ocen oraz warunki uzyskania ocen wyższych
|
|||
|
Realizowane na podstawie ustaleń zawartych w WO.
|
|||
|
Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zgodnie z ustaleniami zawartymi w WO.
|
|||
|
|
|||
|
Dokumentacja i informacje zwrotne
|
|||
|
Prowadzone i udzielane w sposób określony w WO.
|
|||
|
|
|||
|
Postanowienia końcowe
|
|||
|
Ostateczne kwestie regulują zapisy zawarte w WO.
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
- maksymalna liczba godzin np opcjonalne
|