diff --git a/doc/main.pdf b/doc/main.pdf index b2884ee..1d65727 100644 Binary files a/doc/main.pdf and b/doc/main.pdf differ diff --git a/doc/main.tex b/doc/main.tex index a78e490..8d81b00 100644 --- a/doc/main.tex +++ b/doc/main.tex @@ -6,7 +6,7 @@ \newcounter{paragraf} \newcommand{\paragraf}[1]{% \stepcounter{paragraf} - \noindent\hspace{2em}\textbf{\S\ \theparagraf.\ #1}% + \noindent\hspace{2em}\textbf{\S\theparagraf\ #1}% \label{par:\theparagraf}% \par % @@ -62,7 +62,7 @@ % Adjust the first level: Ensure it fits within page width \setlist[longenum2,1]{ - label=\arabic*., % Etykieta: "ust. 1." + label=\arabic*, % Etykieta: "ust. 1." leftmargin=2em, % Left margin adjusted to fit within header's width labelsep=0.25em, % Space between label and text labelwidth=1.5em, % Reserve enough space for the label @@ -98,7 +98,7 @@ % Second level: Adjust similarly \setlist[longenum,2]{ - label=\arabic*., % Label format: "1.", "2.", etc. + label=\arabic*, % Label format: "1.", "2.", etc. leftmargin=2em, % Left margin adjusted to avoid overlap labelsep=0.25em, % Space between label and text labelwidth=1.5em, % Reserve enough space for the label @@ -118,7 +118,7 @@ % Fourth level \setlist[longenum,4]{ - label=\alph*., % Label format: "a.", "b.", etc. + label=\alph*, % Label format: "a.", "b.", etc. leftmargin=2em, % Increase left margin for nested levels labelsep=0.25em, labelwidth=1.5em, @@ -341,19 +341,35 @@ \begin{longenum} \item \textbf{Przedmiot Regulacji:} \begin{longenum} - \item Niniejsze postanowienia regulują w~szczególności: + \item Niniejsze postanowienia określają i~regulują w~szczególności: \begin{longenum} - \item punktację wymagań i~minimalną liczbę punktów, określając wagę poszczególnych - wymagań edukacyjnych oraz wartość progową niezbędną do pełnej realizacji - treści programowych, - \item punktację osiągnięć edukacyjnych, stanowiącą podstawę przyznawania ocen bieżących, - semestralnych i~końcoworocznych, zgodnie z~zasadami \textbf{Wewnątrzszkolnego Oceniania (WO)}, - \item wymagania ogólne i~szczegółowe, wraz z~ich zakresem, powiązaniami - oraz znaczeniem w~procesie oceniania, - \item rozkład wymagań ogólnych, prezentując sposób przyporządkowania wymagań ogólnych - do~szczegółowych w~obrębie poszczególnych działów tematycznych, - \item postanowienia końcowe, wskazujące zasady obowiązywania dokumentu oraz informacje - przeznaczone dla uczniów i~rodziców (opiekunów prawnych). + + \item \textbf{Zasady punktacji wymagań edukacyjnych:} + \begin{longenum} + \item Określenie \textbf{minimalnej liczby punktów} niezbędnej do pełnej realizacji treści programowych. + \item Ustalenie \textbf{punktacji osiągnięć edukacyjnych}, która stanowi podstawę przyznawania ocen: + \begin{longenum} + \item bieżących, + \item semestralnych, + \item końcoworocznych. + \end{longenum} + + \end{longenum} + + \item \textbf{Ocenianie:} + \begin{longenum} + \item Form sprawdzania wiedzy, w tym: + \begin{longenum} + \item Sposób oceniania zadań. + \end{longenum} + \end{longenum} + + \item \textbf{Wymagania ogólne i~szczegółowe:} + \begin{longenum} + \item Ich zakres oraz powiązania w~procesie oceniania. + \item Rozkład wymagań ogólnych, prezentujący sposób przyporządkowania ich do~wymagań szczegółowych w~poszczególnych działach tematycznych. + \end{longenum} + \end{longenum} \end{longenum} \end{longenum}