update: zgodność
This commit is contained in:
parent
d215bf9af7
commit
70a0115ed2
BIN
doc/main.pdf
BIN
doc/main.pdf
Binary file not shown.
16
doc/main.tex
16
doc/main.tex
@ -281,9 +281,9 @@
|
|||||||
\textcolor{poziom}{1~poziomie~nauczania}.
|
\textcolor{poziom}{1~poziomie~nauczania}.
|
||||||
|
|
||||||
\item Postanowienia niniejszego \textbf{SO} zmierzają w szczególności do:
|
\item Postanowienia niniejszego \textbf{SO} zmierzają w szczególności do:
|
||||||
\begin{longenum}[label=\roman*)] % np. i), ii), iii)...
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Ustalenia zasad punktacji i oceniania:}
|
\item \textbf{Ustalenia zasad punktacji i oceniania:}
|
||||||
\begin{longenum}[label=\arabic*)] % np. 1), 2), 3)...
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item określenia punktacji właściwej \textbf{wymaganiom szczegółowym} i~\textbf{ogólnym},
|
\item określenia punktacji właściwej \textbf{wymaganiom szczegółowym} i~\textbf{ogólnym},
|
||||||
celem precyzyjnego wskazania ich wagi w programie nauczania,
|
celem precyzyjnego wskazania ich wagi w programie nauczania,
|
||||||
\item ustalenia minimalnej liczby punktów (\(P_{\min}\)) koniecznej do pełnej realizacji
|
\item ustalenia minimalnej liczby punktów (\(P_{\min}\)) koniecznej do pełnej realizacji
|
||||||
@ -293,7 +293,7 @@
|
|||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item \textbf{Zapewnienia przejrzystości i wsparcia rozwoju uczniów:}
|
\item \textbf{Zapewnienia przejrzystości i wsparcia rozwoju uczniów:}
|
||||||
\begin{longenum}[label=\arabic*)]
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item zapewnienia jasnych i zrozumiałych dla uczniów oraz ich rodziców (opiekunów prawnych)
|
\item zapewnienia jasnych i zrozumiałych dla uczniów oraz ich rodziców (opiekunów prawnych)
|
||||||
kryteriów oceniania,
|
kryteriów oceniania,
|
||||||
\item rzetelnej weryfikacji postępów uczniów oraz wspierania ich dalszego rozwoju,
|
\item rzetelnej weryfikacji postępów uczniów oraz wspierania ich dalszego rozwoju,
|
||||||
@ -319,19 +319,15 @@
|
|||||||
\item \textbf{Rozkładzie Materiału} (\textbf{RM}), który określa strukturę zajęć i treści dydaktycznych,
|
\item \textbf{Rozkładzie Materiału} (\textbf{RM}), który określa strukturę zajęć i treści dydaktycznych,
|
||||||
\item aktualnych przepisach prawa oświatowego, w tym tych regulujących system oceniania uczniów.
|
\item aktualnych przepisach prawa oświatowego, w tym tych regulujących system oceniania uczniów.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item Kryteria oceniania są zgodne z \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (WO), stanowiącym integralną część Statutu Szkoły.
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\item \textbf{Zgodność:}
|
\item \textbf{Zgodność:}
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{SO} jest zgodne z:
|
\item Zasady i zapisy w \textbf{SO} są zgodne z:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item obowiązującymi przepisami prawa oświatowego,
|
\item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem},
|
||||||
\item wytycznymi Ministerstwa Edukacji i Nauki w zakresie oceniania, klasyfikowania oraz promowania uczniów,
|
\item \textbf{Statutem Szkoły}.
|
||||||
\item wewnętrznymi regulacjami szkoły określonymi w Statucie i regulaminach wewnętrznych.
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item W procesie oceniania uwzględniane są specjalne potrzeby edukacyjne uczniów, w tym zalecenia poradni psychologiczno-pedagogicznych.
|
|
||||||
\item Nauczyciele zobowiązani są do przestrzegania niniejszych zasad oraz dostosowywania metodyki nauczania do indywidualnych możliwości uczniów.
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user