diff --git a/doc/main.pdf b/doc/main.pdf index 0e501a4..1e2ed83 100644 Binary files a/doc/main.pdf and b/doc/main.pdf differ diff --git a/doc/main.tex b/doc/main.tex index 484b4f7..6af791a 100644 --- a/doc/main.tex +++ b/doc/main.tex @@ -281,9 +281,9 @@ \textcolor{poziom}{1~poziomie~nauczania}. \item Postanowienia niniejszego \textbf{SO} zmierzają w szczególności do: - \begin{longenum}[label=\roman*)] % np. i), ii), iii)... + \begin{longenum} \item \textbf{Ustalenia zasad punktacji i oceniania:} - \begin{longenum}[label=\arabic*)] % np. 1), 2), 3)... + \begin{longenum} \item określenia punktacji właściwej \textbf{wymaganiom szczegółowym} i~\textbf{ogólnym}, celem precyzyjnego wskazania ich wagi w programie nauczania, \item ustalenia minimalnej liczby punktów (\(P_{\min}\)) koniecznej do pełnej realizacji @@ -293,7 +293,7 @@ \end{longenum} \item \textbf{Zapewnienia przejrzystości i wsparcia rozwoju uczniów:} - \begin{longenum}[label=\arabic*)] + \begin{longenum} \item zapewnienia jasnych i zrozumiałych dla uczniów oraz ich rodziców (opiekunów prawnych) kryteriów oceniania, \item rzetelnej weryfikacji postępów uczniów oraz wspierania ich dalszego rozwoju, @@ -319,19 +319,15 @@ \item \textbf{Rozkładzie Materiału} (\textbf{RM}), który określa strukturę zajęć i treści dydaktycznych, \item aktualnych przepisach prawa oświatowego, w tym tych regulujących system oceniania uczniów. \end{longenum} - \item Kryteria oceniania są zgodne z \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (WO), stanowiącym integralną część Statutu Szkoły. \end{longenum} \item \textbf{Zgodność:} \begin{longenum} - \item \textbf{SO} jest zgodne z: + \item Zasady i zapisy w \textbf{SO} są zgodne z: \begin{longenum} - \item obowiązującymi przepisami prawa oświatowego, - \item wytycznymi Ministerstwa Edukacji i Nauki w zakresie oceniania, klasyfikowania oraz promowania uczniów, - \item wewnętrznymi regulacjami szkoły określonymi w Statucie i regulaminach wewnętrznych. + \item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem}, + \item \textbf{Statutem Szkoły}. \end{longenum} - \item W procesie oceniania uwzględniane są specjalne potrzeby edukacyjne uczniów, w tym zalecenia poradni psychologiczno-pedagogicznych. - \item Nauczyciele zobowiązani są do przestrzegania niniejszych zasad oraz dostosowywania metodyki nauczania do indywidualnych możliwości uczniów. \end{longenum} \end{longenum}