update
This commit is contained in:
parent
e9541e06af
commit
609bd2e1cb
BIN
doc/main.pdf
BIN
doc/main.pdf
Binary file not shown.
35
doc/main.tex
35
doc/main.tex
@ -12,6 +12,7 @@
|
|||||||
|
|
||||||
\usepackage{longtable}
|
\usepackage{longtable}
|
||||||
\usepackage{amsmath}
|
\usepackage{amsmath}
|
||||||
|
\usepackage{ulem}
|
||||||
|
|
||||||
% ----------------------------- %
|
% ----------------------------- %
|
||||||
% Podstawowa polonizacja %
|
% Podstawowa polonizacja %
|
||||||
@ -231,16 +232,19 @@
|
|||||||
System oceniania opracowany w oparciu o:
|
System oceniania opracowany w oparciu o:
|
||||||
|
|
||||||
\begin{enumerate}[noitemsep]
|
\begin{enumerate}[noitemsep]
|
||||||
\item Wewnątrzszkolne Ocenianie jako Załącznik do Statutu Szkoły\footnotemark[1].
|
\item Wewnątrzszkolne Ocenianie\footnotemark[1] jako Załącznik do Statutu Szkoły.
|
||||||
\item Podstawę programową (\textbf{PP}) z~dnia 28 czerwca 2024 r.\footnotemark[2].
|
\item Podstawę programową\footnotemark[2].
|
||||||
\item Rozporządzenie\footnotemark[3] określające szczegółowe warunki oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów.
|
\item Rozkład materiału\footnotemark[3].
|
||||||
\item Ustawę\footnotemark[4] \emph{Prawo oświatowe}.
|
\item Rozporządzenie\footnotemark[4] określające szczegółowe warunki oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów.
|
||||||
|
\item Ustawę\footnotemark[5] \emph{Prawo oświatowe}.
|
||||||
\end{enumerate}
|
\end{enumerate}
|
||||||
|
|
||||||
\footnotetext[1]{Wewnątrzszkolne Ocenianie (WO) jako integralny załącznik do Statutu Szkoły, regulujący szczegółowe zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów.}
|
\footnotetext[1]{Wewnątrzszkolne Ocenianie (WO) jako integralny załącznik do Statutu Szkoły, regulujący szczegółowe zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów.}
|
||||||
\footnotetext[2]{Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych, zatwierdzona Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 28 czerwca 2024 r.}
|
\footnotetext[2]{Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych, zatwierdzona Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 28 czerwca 2024 r.}
|
||||||
\footnotetext[3]{Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w~sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1534 z późn. zm.).}
|
\footnotetext[3]{Rozkład materiału z~\textcolor{cviolet}{matematyki} dla \textcolor{cblue}{1 poziomu nauczania} na \textcolor{cgreen}{zakresie rozszerzonym}, opracowany na podstawie programu nauczania wydawnictwa Nowa Era, zgodny z \textbf{PP}\footnotemark[2].}
|
||||||
\footnotetext[4]{Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.).}
|
|
||||||
|
\footnotetext[4]{Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w~sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1534 z późn. zm.).}
|
||||||
|
\footnotetext[5]{Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.).}
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
\begin{flushright}
|
\begin{flushright}
|
||||||
@ -287,13 +291,12 @@
|
|||||||
%-----------------------------------------
|
%-----------------------------------------
|
||||||
% § 2
|
% § 2
|
||||||
%-----------------------------------------
|
%-----------------------------------------
|
||||||
\footnotetext[5]{Rozkład materiału z~\textcolor{cviolet}{matematyki} dla danego \textcolor{blue}{poziomu nauczania}, opracowany na podstawie programu nauczania wydawnictwa Nowa Era, zgodny z \textbf{PP}\footnotemark[2].}
|
|
||||||
|
|
||||||
\paragraf{SO obejmuje:}
|
\paragraf{SO obejmuje:}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Wymagania ogólne i~szczegółowe, wynikające z~\textbf{PP}\footnotemark[2].
|
\item Wymagania ogólne i~szczegółowe, wynikające z~podstawy programowej \textbf{PP}\footnotemark[2].
|
||||||
\item Punktację wymagań oraz określenie minimalnej liczby punktów, które zapewniają realizację wymagań edukacyjnych, zgodnie z~rozkładem materiału (\textbf{RM\footnotemark[5]}), w~którym przypisano działy z (\textbf{PP})\footnotemark[2] do danego \textcolor{blue}{poziomu nauczania}.
|
\item Punktację wymagań oraz określenie minimalnej liczby punktów, które zapewniają realizację wymagań edukacyjnych, zgodnie z~rozkładem materiału (\textbf{RM\footnotemark[3]}), w~którym przypisano działy z (\textbf{PP})\footnotemark[2] do danego \textcolor{blue}{poziomu nauczania}.
|
||||||
\item Zakres stosowania progów procentowych i~sposób ich przeliczania na oceny.
|
\item Zakres stosowania progów procentowych i~sposób ich przeliczania na oceny.
|
||||||
|
|
||||||
% \item Sposoby i formy sprawdzania wiedzy (prace klasowe, kartkówki, odpowiedzi ustne, projekty itp.).
|
% \item Sposoby i formy sprawdzania wiedzy (prace klasowe, kartkówki, odpowiedzi ustne, projekty itp.).
|
||||||
@ -312,10 +315,10 @@
|
|||||||
|
|
||||||
\item \textbf{Minimalną liczbę punktów} \(\,(P_{\min})\) ustala się w celu wyznaczenia
|
\item \textbf{Minimalną liczbę punktów} \(\,(P_{\min})\) ustala się w celu wyznaczenia
|
||||||
progu \emph{pełnej realizacji} wymaganych treści wynikających z \textbf{PP}\footnotemark[2] dla danego \textcolor{blue}{poziomu nauczania} w~zadanym zakresie,
|
progu \emph{pełnej realizacji} wymaganych treści wynikających z \textbf{PP}\footnotemark[2] dla danego \textcolor{blue}{poziomu nauczania} w~zadanym zakresie,
|
||||||
przy założeniu, że zostają spełnione:
|
przy założeniu, że zostają spełnione wszystkie:
|
||||||
\begin{itemize}[noitemsep]
|
\begin{itemize}[noitemsep]
|
||||||
\item Wszystkie Wymagania Szczegółowe.
|
\item \textbf{Wymagania Szczegółowe}.
|
||||||
\item Wszystkie Wymagania Ogólne.
|
\item \textbf{Wymagania Ogólne}.
|
||||||
% \item nie dochodzi do \textbf{wielokrotnego naliczania} tego samego WO, nawet jeśli jest ono powiązane z kilkoma WS.
|
% \item nie dochodzi do \textbf{wielokrotnego naliczania} tego samego WO, nawet jeśli jest ono powiązane z kilkoma WS.
|
||||||
\end{itemize}
|
\end{itemize}
|
||||||
|
|
||||||
@ -360,7 +363,7 @@
|
|||||||
\end{itemize}
|
\end{itemize}
|
||||||
|
|
||||||
{\small
|
{\small
|
||||||
\textbf{Uwaga:} Wzór (\ref{wzor:punktacja})służy do określenia \emph{całkowitej} liczby punktów możliwej
|
\textbf{Uwaga:} Wzór (\ref{wzor:punktacja}) służy do określenia \emph{całkowitej} liczby punktów możliwej
|
||||||
do uzyskania za pełne zrealizowanie danego działu, z uwzględnieniem konkretnych
|
do uzyskania za pełne zrealizowanie danego działu, z uwzględnieniem konkretnych
|
||||||
powiązań pomiędzy Wymaganiami Szczegółowymi i Wymaganiami Ogólnymi.
|
powiązań pomiędzy Wymaganiami Szczegółowymi i Wymaganiami Ogólnymi.
|
||||||
}
|
}
|
||||||
@ -421,11 +424,11 @@
|
|||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Cel:} Zapewnienie jasnych i jednolitych zasad oceniania osiągnięć uczniów
|
\item \textbf{Cel:} Zapewnienie jasnych i jednolitych zasad oceniania osiągnięć uczniów
|
||||||
z~\textcolor{cviolet}{matematyki} na \textcolor{cgreen}{zakresie rozszerzonym} na \textcolor{cblue}{1 poziomie nauczania} liceum ogólnokształcącego,
|
z~\textcolor{cviolet}{matematyki} na \textcolor{cgreen}{zakresie rozszerzonym} na \textcolor{cblue}{1 poziomie nauczania} liceum ogólnokształcącego,
|
||||||
zgodnie z \textbf{Podstawą Programową}\footnotemark[2] i~\textbf{Rozkładem Materiału}\footnotemark[5].
|
zgodnie z \textbf{Podstawą Programową}\footnotemark[2] i~\textbf{Rozkładem Materiału}\footnotemark[3].
|
||||||
|
|
||||||
\item \textbf{Zakres:} Wymagania określone w niniejszym dokumencie obowiązują nauczycieli realizujących treści kształcenia z~\textbf{\textcolor{cviolet}{matematyki} na \textcolor{blue}{pierwszym poziomie nauczania} (\textcolor{cgreen}{zakres rozszerzonym})}, uwzględniając:
|
\item \textbf{Zakres:} Wymagania określone w niniejszym dokumencie obowiązują nauczycieli realizujących treści kształcenia z~\textbf{\textcolor{cviolet}{matematyki} na \textcolor{blue}{pierwszym poziomie nauczania} (\textcolor{cgreen}{zakres rozszerzony})}, uwzględniając:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Działy z \textbf{RM}\footnotemark[5] – obszary tematyczne przypisane do pierwszego \textcolor{blue}{poziomu nauczania}, które wyznaczają strukturę nauczania \textcolor{cviolet}{matematyki}.
|
\item Działy z \textbf{RM}\footnotemark[3] – obszary tematyczne przypisane do pierwszego \textcolor{blue}{poziomu nauczania}, które wyznaczają strukturę nauczania \textcolor{cviolet}{matematyki}.
|
||||||
\item Pełną realizację obowiązkowych wymagań edukacyjnych – zgodnie z wytycznymi zawartymi w aktualnej \textbf{PP}\footnotemark[2], które określają minimalne wymagania do opanowania przez uczniów w ramach każdego działu.
|
\item Pełną realizację obowiązkowych wymagań edukacyjnych – zgodnie z wytycznymi zawartymi w aktualnej \textbf{PP}\footnotemark[2], które określają minimalne wymagania do opanowania przez uczniów w ramach każdego działu.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user