This commit is contained in:
baiobelfer 2025-01-31 01:50:21 +01:00
parent e9541e06af
commit 609bd2e1cb
2 changed files with 19 additions and 16 deletions

Binary file not shown.

View File

@ -12,6 +12,7 @@
\usepackage{longtable} \usepackage{longtable}
\usepackage{amsmath} \usepackage{amsmath}
\usepackage{ulem}
% ----------------------------- % % ----------------------------- %
% Podstawowa polonizacja % % Podstawowa polonizacja %
@ -231,16 +232,19 @@
System oceniania opracowany w oparciu o: System oceniania opracowany w oparciu o:
\begin{enumerate}[noitemsep] \begin{enumerate}[noitemsep]
\item Wewnątrzszkolne Ocenianie jako Załącznik do Statutu Szkoły\footnotemark[1]. \item Wewnątrzszkolne Ocenianie\footnotemark[1] jako Załącznik do Statutu Szkoły.
\item Podstawę programową (\textbf{PP}) z~dnia 28 czerwca 2024 r.\footnotemark[2]. \item Podstawę programową\footnotemark[2].
\item Rozporządzenie\footnotemark[3] określające szczegółowe warunki oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów. \item Rozkład materiału\footnotemark[3].
\item Ustawę\footnotemark[4] \emph{Prawo oświatowe}. \item Rozporządzenie\footnotemark[4] określające szczegółowe warunki oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów.
\item Ustawę\footnotemark[5] \emph{Prawo oświatowe}.
\end{enumerate} \end{enumerate}
\footnotetext[1]{Wewnątrzszkolne Ocenianie (WO) jako integralny załącznik do Statutu Szkoły, regulujący szczegółowe zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów.} \footnotetext[1]{Wewnątrzszkolne Ocenianie (WO) jako integralny załącznik do Statutu Szkoły, regulujący szczegółowe zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów.}
\footnotetext[2]{Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych, zatwierdzona Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 28 czerwca 2024 r.} \footnotetext[2]{Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych, zatwierdzona Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 28 czerwca 2024 r.}
\footnotetext[3]{Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w~sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1534 z późn. zm.).} \footnotetext[3]{Rozkład materiału z~\textcolor{cviolet}{matematyki} dla \textcolor{cblue}{1 poziomu nauczania} na \textcolor{cgreen}{zakresie rozszerzonym}, opracowany na podstawie programu nauczania wydawnictwa Nowa Era, zgodny z \textbf{PP}\footnotemark[2].}
\footnotetext[4]{Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.).}
\footnotetext[4]{Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w~sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1534 z późn. zm.).}
\footnotetext[5]{Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.).}
\begin{flushright} \begin{flushright}
@ -287,13 +291,12 @@
%----------------------------------------- %-----------------------------------------
% § 2 % § 2
%----------------------------------------- %-----------------------------------------
\footnotetext[5]{Rozkład materiału z~\textcolor{cviolet}{matematyki} dla danego \textcolor{blue}{poziomu nauczania}, opracowany na podstawie programu nauczania wydawnictwa Nowa Era, zgodny z \textbf{PP}\footnotemark[2].}
\paragraf{SO obejmuje:} \paragraf{SO obejmuje:}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Wymagania ogólne i~szczegółowe, wynikające z~\textbf{PP}\footnotemark[2]. \item Wymagania ogólne i~szczegółowe, wynikające z~podstawy programowej \textbf{PP}\footnotemark[2].
\item Punktację wymagań oraz określenie minimalnej liczby punktów, które zapewniają realizację wymagań edukacyjnych, zgodnie z~rozkładem materiału (\textbf{RM\footnotemark[5]}), w~którym przypisano działy z (\textbf{PP})\footnotemark[2] do danego \textcolor{blue}{poziomu nauczania}. \item Punktację wymagań oraz określenie minimalnej liczby punktów, które zapewniają realizację wymagań edukacyjnych, zgodnie z~rozkładem materiału (\textbf{RM\footnotemark[3]}), w~którym przypisano działy z (\textbf{PP})\footnotemark[2] do danego \textcolor{blue}{poziomu nauczania}.
\item Zakres stosowania progów procentowych i~sposób ich przeliczania na oceny. \item Zakres stosowania progów procentowych i~sposób ich przeliczania na oceny.
% \item Sposoby i formy sprawdzania wiedzy (prace klasowe, kartkówki, odpowiedzi ustne, projekty itp.). % \item Sposoby i formy sprawdzania wiedzy (prace klasowe, kartkówki, odpowiedzi ustne, projekty itp.).
@ -312,10 +315,10 @@
\item \textbf{Minimalną liczbę punktów} \(\,(P_{\min})\) ustala się w celu wyznaczenia \item \textbf{Minimalną liczbę punktów} \(\,(P_{\min})\) ustala się w celu wyznaczenia
progu \emph{pełnej realizacji} wymaganych treści wynikających z \textbf{PP}\footnotemark[2] dla danego \textcolor{blue}{poziomu nauczania} w~zadanym zakresie, progu \emph{pełnej realizacji} wymaganych treści wynikających z \textbf{PP}\footnotemark[2] dla danego \textcolor{blue}{poziomu nauczania} w~zadanym zakresie,
przy założeniu, że zostają spełnione: przy założeniu, że zostają spełnione wszystkie:
\begin{itemize}[noitemsep] \begin{itemize}[noitemsep]
\item Wszystkie Wymagania Szczegółowe. \item \textbf{Wymagania Szczegółowe}.
\item Wszystkie Wymagania Ogólne. \item \textbf{Wymagania Ogólne}.
% \item nie dochodzi do \textbf{wielokrotnego naliczania} tego samego WO, nawet jeśli jest ono powiązane z kilkoma WS. % \item nie dochodzi do \textbf{wielokrotnego naliczania} tego samego WO, nawet jeśli jest ono powiązane z kilkoma WS.
\end{itemize} \end{itemize}
@ -360,7 +363,7 @@
\end{itemize} \end{itemize}
{\small {\small
\textbf{Uwaga:} Wzór (\ref{wzor:punktacja})służy do określenia \emph{całkowitej} liczby punktów możliwej \textbf{Uwaga:} Wzór (\ref{wzor:punktacja}) służy do określenia \emph{całkowitej} liczby punktów możliwej
do uzyskania za pełne zrealizowanie danego działu, z uwzględnieniem konkretnych do uzyskania za pełne zrealizowanie danego działu, z uwzględnieniem konkretnych
powiązań pomiędzy Wymaganiami Szczegółowymi i Wymaganiami Ogólnymi. powiązań pomiędzy Wymaganiami Szczegółowymi i Wymaganiami Ogólnymi.
} }
@ -421,11 +424,11 @@
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \textbf{Cel:} Zapewnienie jasnych i jednolitych zasad oceniania osiągnięć uczniów \item \textbf{Cel:} Zapewnienie jasnych i jednolitych zasad oceniania osiągnięć uczniów
z~\textcolor{cviolet}{matematyki} na \textcolor{cgreen}{zakresie rozszerzonym} na \textcolor{cblue}{1 poziomie nauczania} liceum ogólnokształcącego, z~\textcolor{cviolet}{matematyki} na \textcolor{cgreen}{zakresie rozszerzonym} na \textcolor{cblue}{1 poziomie nauczania} liceum ogólnokształcącego,
zgodnie z \textbf{Podstawą Programową}\footnotemark[2] i~\textbf{Rozkładem Materiału}\footnotemark[5]. zgodnie z \textbf{Podstawą Programową}\footnotemark[2] i~\textbf{Rozkładem Materiału}\footnotemark[3].
\item \textbf{Zakres:} Wymagania określone w niniejszym dokumencie obowiązują nauczycieli realizujących treści kształcenia z~\textbf{\textcolor{cviolet}{matematyki} na \textcolor{blue}{pierwszym poziomie nauczania} (\textcolor{cgreen}{zakres rozszerzonym})}, uwzględniając: \item \textbf{Zakres:} Wymagania określone w niniejszym dokumencie obowiązują nauczycieli realizujących treści kształcenia z~\textbf{\textcolor{cviolet}{matematyki} na \textcolor{blue}{pierwszym poziomie nauczania} (\textcolor{cgreen}{zakres rozszerzony})}, uwzględniając:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Działy z \textbf{RM}\footnotemark[5] obszary tematyczne przypisane do pierwszego \textcolor{blue}{poziomu nauczania}, które wyznaczają strukturę nauczania \textcolor{cviolet}{matematyki}. \item Działy z \textbf{RM}\footnotemark[3] obszary tematyczne przypisane do pierwszego \textcolor{blue}{poziomu nauczania}, które wyznaczają strukturę nauczania \textcolor{cviolet}{matematyki}.
\item Pełną realizację obowiązkowych wymagań edukacyjnych zgodnie z wytycznymi zawartymi w aktualnej \textbf{PP}\footnotemark[2], które określają minimalne wymagania do opanowania przez uczniów w ramach każdego działu. \item Pełną realizację obowiązkowych wymagań edukacyjnych zgodnie z wytycznymi zawartymi w aktualnej \textbf{PP}\footnotemark[2], które określają minimalne wymagania do opanowania przez uczniów w ramach każdego działu.
\end{longenum} \end{longenum}
\end{longenum} \end{longenum}