update: roz. 1, par. 1, ust.1
This commit is contained in:
parent
7f32eaafc1
commit
41476ab525
BIN
doc/main.pdf
BIN
doc/main.pdf
Binary file not shown.
33
doc/main.tex
33
doc/main.tex
@ -275,13 +275,32 @@
|
|||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Cel:}
|
\item \textbf{Cel:}
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Głównym celem niniejszego \textbf{Szczegółowego Oceniania} (\textbf{SO}) jest ustalenie przejrzystych i~jednolitych zasad oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów nauczających się matematyki w zakresie rozszerzonym.
|
\item Niniejsze \textbf{Szczegółowe~Ocenianie} (\textbf{SO}) ma na celu ustalenie
|
||||||
\item Niniejsze postanowienia mają na celu:
|
przejrzystych oraz jednolitych zasad oceniania osiągnięć edukacyjnych uczniów
|
||||||
\begin{longenum}
|
uczących się \textcolor{przedmiot}{matematyki} w~\textcolor{zakres}{zakresie~rozszerzonym} na
|
||||||
\item ujednolicenie wymagań edukacyjnych i metod sprawdzania poziomu wiadomości oraz umiejętności uczniów,
|
\textcolor{poziom}{1~poziomie~nauczania}.
|
||||||
\item zapewnienie jasnych kryteriów oceniania dla uczniów oraz ich rodziców lub prawnych opiekunów,
|
|
||||||
\item rzetelną weryfikację postępów uczniów oraz wspieranie ich dalszego rozwoju,
|
\item Postanowienia niniejszego \textbf{SO} zmierzają w szczególności do:
|
||||||
\item zapewnienie transparencji w procesie oceniania, aby umożliwić uczniom skuteczne planowanie swojej działalności naukowej.
|
\begin{longenum}[label=\roman*)] % np. i), ii), iii)...
|
||||||
|
\item \textbf{Ustalenia zasad punktacji i oceniania:}
|
||||||
|
\begin{longenum}[label=\arabic*)] % np. 1), 2), 3)...
|
||||||
|
\item określenia punktacji właściwej \textbf{wymaganiom szczegółowym} i~\textbf{ogólnym},
|
||||||
|
celem precyzyjnego wskazania ich wagi w programie nauczania,
|
||||||
|
\item ustalenia minimalnej liczby punktów (\(P_{\min}\)) koniecznej do pełnej realizacji
|
||||||
|
wymagań wynikających z~\textbf{Podstawy Programowej} w danym dziale,
|
||||||
|
\item określenia sposobu przeliczenia realizacji wymagań na punktację stanowiącą
|
||||||
|
podstawę oceniania.
|
||||||
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
|
\item \textbf{Zapewnienia przejrzystości i wsparcia rozwoju uczniów:}
|
||||||
|
\begin{longenum}[label=\arabic*)]
|
||||||
|
\item zapewnienia jasnych i zrozumiałych dla uczniów oraz ich rodziców (opiekunów prawnych)
|
||||||
|
kryteriów oceniania,
|
||||||
|
\item rzetelnej weryfikacji postępów uczniów oraz wspierania ich dalszego rozwoju,
|
||||||
|
\item zagwarantowania przejrzystości procesu oceniania, aby umożliwić uczniom świadome
|
||||||
|
planowanie działań edukacyjnych.
|
||||||
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user