u
This commit is contained in:
parent
0376c624b4
commit
f7f0910404
BIN
doc/main.pdf
BIN
doc/main.pdf
Binary file not shown.
13
doc/main.tex
13
doc/main.tex
@ -194,7 +194,7 @@
|
|||||||
\section{Postanowienia Ogólne}
|
\section{Postanowienia Ogólne}
|
||||||
%----------------------------------------------
|
%----------------------------------------------
|
||||||
|
|
||||||
\paragraph{Cel i Zakres Działania, Podstawa Prawna, Zgodność oraz Przedmiot i Zakres Regulacji Przedmiotowego Oceniania}
|
\paragraf{Przedmiotowego Oceniania: Cel, Zakres Działania, Podstawa Prawna oraz Zgodność.}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Cel:} Przedmiotowe Ocenianie (dalej „\textbf{PO}”) określa zasady dokonywania obiektywnej oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów, przeprowadzanej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami szkoły.
|
\item \textbf{Cel:} Przedmiotowe Ocenianie (dalej „\textbf{PO}”) określa zasady dokonywania obiektywnej oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów, przeprowadzanej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami szkoły.
|
||||||
@ -210,10 +210,14 @@
|
|||||||
\item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (\textbf{WO}),
|
\item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (\textbf{WO}),
|
||||||
\item \textbf{Statutem Szkoły}.
|
\item \textbf{Statutem Szkoły}.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
|
\paragraf{Przedmiot i Zakres Regulacji Przedmiotowego Oceniania}
|
||||||
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Przedmiot i zakres regulacji:} \textbf{PO} obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
|
\item \textbf{Przedmiot i zakres regulacji:} \textbf{PO} obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów,
|
\item Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów,
|
||||||
\item Kryteria przyznawania ocen bieżących, semestralnych i końcoworocznych,
|
\item Kryteria przyznawania ocen bieżących oraz klasyfikacyjnych: śródrocznych i rocznych.
|
||||||
\item Zasady poprawy ocen oraz warunki uzyskania ocen wyższych,
|
\item Zasady poprawy ocen oraz warunki uzyskania ocen wyższych,
|
||||||
\item Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
|
\item Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
@ -224,10 +228,9 @@
|
|||||||
\section{Formy i Zasady Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności}
|
\section{Formy i Zasady Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności}
|
||||||
%----------------------------------------------
|
%----------------------------------------------
|
||||||
|
|
||||||
\paragraph{Przedmiot i Zakres Regulacji Form i Zasad Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności}
|
\paragraf{Przedmiot i Zakres Regulacji Form i Zasad Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Określenia:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
|
\item \textbf{Przedmiot i Zakres Regulacji:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Formy sprawdzania postępów uczniów.
|
\item Formy sprawdzania postępów uczniów.
|
||||||
\item Kryteria oceniania poszczególnych form.
|
\item Kryteria oceniania poszczególnych form.
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user