This commit is contained in:
baiobelfer 2025-02-06 16:36:01 +01:00
parent 0376c624b4
commit f7f0910404
2 changed files with 8 additions and 5 deletions

Binary file not shown.

View File

@ -194,7 +194,7 @@
\section{Postanowienia Ogólne} \section{Postanowienia Ogólne}
%---------------------------------------------- %----------------------------------------------
\paragraph{Cel i Zakres Działania, Podstawa Prawna, Zgodność oraz Przedmiot i Zakres Regulacji Przedmiotowego Oceniania} \paragraf{Przedmiotowego Oceniania: Cel, Zakres Działania, Podstawa Prawna oraz Zgodność.}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \textbf{Cel:} Przedmiotowe Ocenianie (dalej „\textbf{PO}”) określa zasady dokonywania obiektywnej oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów, przeprowadzanej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami szkoły. \item \textbf{Cel:} Przedmiotowe Ocenianie (dalej „\textbf{PO}”) określa zasady dokonywania obiektywnej oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów, przeprowadzanej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami szkoły.
@ -210,10 +210,14 @@
\item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (\textbf{WO}), \item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (\textbf{WO}),
\item \textbf{Statutem Szkoły}. \item \textbf{Statutem Szkoły}.
\end{longenum} \end{longenum}
\end{longenum}
\paragraf{Przedmiot i Zakres Regulacji Przedmiotowego Oceniania}
\begin{longenum}
\item \textbf{Przedmiot i zakres regulacji:} \textbf{PO} obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: \item \textbf{Przedmiot i zakres regulacji:} \textbf{PO} obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów, \item Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów,
\item Kryteria przyznawania ocen bieżących, semestralnych i końcoworocznych, \item Kryteria przyznawania ocen bieżących oraz klasyfikacyjnych: śródrocznych i rocznych.
\item Zasady poprawy ocen oraz warunki uzyskania ocen wyższych, \item Zasady poprawy ocen oraz warunki uzyskania ocen wyższych,
\item Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. \item Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
\end{longenum} \end{longenum}
@ -224,10 +228,9 @@
\section{Formy i Zasady Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności} \section{Formy i Zasady Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności}
%---------------------------------------------- %----------------------------------------------
\paragraph{Przedmiot i Zakres Regulacji Form i Zasad Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności} \paragraf{Przedmiot i Zakres Regulacji Form i Zasad Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \textbf{Określenia:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: \item \textbf{Przedmiot i Zakres Regulacji:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Formy sprawdzania postępów uczniów. \item Formy sprawdzania postępów uczniów.
\item Kryteria oceniania poszczególnych form. \item Kryteria oceniania poszczególnych form.