diff --git a/doc/main.pdf b/doc/main.pdf index 4f20004..cac434c 100644 Binary files a/doc/main.pdf and b/doc/main.pdf differ diff --git a/doc/main.tex b/doc/main.tex index 349a4cc..034a0ec 100644 --- a/doc/main.tex +++ b/doc/main.tex @@ -194,7 +194,7 @@ \section{Postanowienia Ogólne} %---------------------------------------------- -\paragraph{Cel i Zakres Działania, Podstawa Prawna, Zgodność oraz Przedmiot i Zakres Regulacji Przedmiotowego Oceniania} +\paragraf{Przedmiotowego Oceniania: Cel, Zakres Działania, Podstawa Prawna oraz Zgodność.} \begin{longenum} \item \textbf{Cel:} Przedmiotowe Ocenianie (dalej „\textbf{PO}”) określa zasady dokonywania obiektywnej oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów, przeprowadzanej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami szkoły. @@ -210,10 +210,14 @@ \item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (\textbf{WO}), \item \textbf{Statutem Szkoły}. \end{longenum} +\end{longenum} + +\paragraf{Przedmiot i Zakres Regulacji Przedmiotowego Oceniania} +\begin{longenum} \item \textbf{Przedmiot i zakres regulacji:} \textbf{PO} obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: \begin{longenum} \item Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów, - \item Kryteria przyznawania ocen bieżących, semestralnych i końcoworocznych, + \item Kryteria przyznawania ocen bieżących oraz klasyfikacyjnych: śródrocznych i rocznych. \item Zasady poprawy ocen oraz warunki uzyskania ocen wyższych, \item Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. \end{longenum} @@ -224,10 +228,9 @@ \section{Formy i Zasady Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności} %---------------------------------------------- -\paragraph{Przedmiot i Zakres Regulacji Form i Zasad Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności} - +\paragraf{Przedmiot i Zakres Regulacji Form i Zasad Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności} \begin{longenum} - \item \textbf{Określenia:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: + \item \textbf{Przedmiot i Zakres Regulacji:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: \begin{longenum} \item Formy sprawdzania postępów uczniów. \item Kryteria oceniania poszczególnych form.