This commit is contained in:
baiobelfer 2025-02-06 16:43:13 +01:00
parent f7f0910404
commit 956cef5430
2 changed files with 5 additions and 27 deletions

Binary file not shown.

View File

@ -240,33 +240,11 @@
\paragraf{Formy sprawdzania postępów uczniów} \paragraf{Formy sprawdzania postępów uczniów}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \textbf{Prace pisemne} (prace klasowe, sprawdziany, testy): \item Prace pisemne (w tym prace klasowe, sprawdziany, testy) — zgodnie z ust. [...] WO.
\begin{longenum} \item Kartkówki — zgodnie z ust. [...] WO.
\item Obejmują większą część materiału programowego (dział lub kilka rozdziałów). \item Odpowiedzi ustne — zgodnie z ust. [...] WO.
\item Termin i zakres materiału są zapowiadane z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. \item Prace domowe (zadania, referaty) — zgodnie z ust. [...] WO.
\item Czas trwania dostosowany do ilości zadań i specyfiki zakresu rozszerzonego (zazwyczaj 12 godziny lekcyjne). \item Projekty i zadania długoterminowe — zgodnie z ust. [...] WO.
\end{longenum}
\item \textbf{Kartkówki}:
\begin{longenum}
\item Krótkie formy sprawdzania bieżącej wiedzy (np. zadanie rachunkowe, krótka odpowiedź).
\item Zwykle obejmują materiał z \textbf{ostatnich trzech lekcji} i nie muszą być zapowiadane.
\item Czas trwania: do 1520 minut.
\end{longenum}
\item \textbf{Odpowiedzi ustne}:
\begin{longenum}
\item Sprawdzanie umiejętności argumentowania, rozumowania, prezentacji rozwiązań.
\item Zakres materiału: bieżące tematy z lekcji, ewentualnie utrwalenie ważnych zagadnień z poprzednich działów.
\end{longenum}
\item \textbf{Prace domowe} (zadania, projekty, referaty):
\begin{longenum}
\item Mogą przybierać formę pisemną lub ustną (prezentacja).
\item Oceniane za dokładność, poprawność merytoryczną, sposób argumentacji.
\end{longenum}
\item \textbf{Projekty i zadania długoterminowe}:
\begin{longenum}
\item Polegają na wykorzystaniu wiedzy teoretycznej w praktyce (np. projekt statystyczny, geometryczny, tworzenie modelu matematycznego).
\item Termin realizacji ustala nauczyciel, a uczniowie pracują samodzielnie lub w grupach.
\end{longenum}
\end{longenum} \end{longenum}
\paragraf{Zasady oceniania poszczególnych form} \paragraf{Zasady oceniania poszczególnych form}