diff --git a/doc/main.pdf b/doc/main.pdf index 8b9a948..eb783ef 100644 Binary files a/doc/main.pdf and b/doc/main.pdf differ diff --git a/doc/main.tex b/doc/main.tex index fd32775..0bf09da 100644 --- a/doc/main.tex +++ b/doc/main.tex @@ -256,6 +256,10 @@ System oceniania opracowany w~oparciu o: \item Nauczyciel ma prawo do wyboru form sprawdzania postępów uczniów, dostosowując je do specyfiki przedmiotu, realizowanego materiału oraz indywidualnych potrzeb uczniów, przy zachowaniu zasad określonych w \textbf{WO}. \end{longenum} +%---------------------------------------------- +\section{Kryteria przyznawania ocen bieżących oraz klasyfikacyjnych: śródrocznych i rocznych} +\label{sec:kryteria-ocen} + \paragraf{Zasady oceniania poszczególnych form} \begin{longenum} \item Ocena klasyfikacyjna jest ustalana według następujących zasad: @@ -293,6 +297,7 @@ System oceniania opracowany w~oparciu o: \item Wybrane formy sprawdzania (np. prace pisemne, odpowiedzi ustne, zadania domowe) muszą zapewniać możliwość uzyskania co najmniej minimalnej liczby punktów \(\bigl(P_{\min}\bigr)\), która gwarantuje pełne zrealizowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z podstawą programową. \end{longenum} +\newpage %---------------------------------------------- \section{Kryteria przyznawania ocen bieżących oraz klasyfikacyjnych: śródrocznych i rocznych} \label{sec:kryteria-ocen}