\sout{Określenia}

This commit is contained in:
baiobelfer 2025-02-06 15:32:35 +01:00
parent 54f6a141f3
commit 0376c624b4
2 changed files with 21 additions and 8 deletions

Binary file not shown.

View File

@ -6,11 +6,20 @@
\documentclass[a4paper,12pt]{article} % Dokument klasy article \documentclass[a4paper,12pt]{article} % Dokument klasy article
\usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry} \usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry}
% Liczniki i komendy % % Liczniki i komendy
% \newcounter{paragraf}
% \newcommand{\paragraf}[1]{%
% \stepcounter{paragraf}
% \noindent\hspace{2em}\textbf{\S\ \theparagraf.\ #1}%
% }
\newcounter{paragraf} \newcounter{paragraf}
\newcommand{\paragraf}[1]{% \newcommand{\paragraf}[1]{%
\stepcounter{paragraf} \stepcounter{paragraf}
\noindent\hspace{2em}\textbf{\S\ \theparagraf.\ #1}% \noindent\hspace{2em}\textbf{\S\ \theparagraf.\ #1}%
\label{par:\theparagraf}%
\par
%
} }
% Pakiety używane % Pakiety używane
@ -182,14 +191,15 @@
\newpage \newpage
%---------------------------------------------- %----------------------------------------------
\section{Postanowienia ogólne} \section{Postanowienia Ogólne}
%---------------------------------------------- %----------------------------------------------
\paragraf{Cel, zakres, podstawa prawna, zgodność oraz określenia Przedmiotowego Oceniania (PO)} \paragraph{Cel i Zakres Działania, Podstawa Prawna, Zgodność oraz Przedmiot i Zakres Regulacji Przedmiotowego Oceniania}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \textbf{Cel:} Przedmiotowe Ocenianie (dalej „\textbf{PO}”) określa zasady dokonywania obiektywnej oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów, przeprowadzanej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami szkoły. \item \textbf{Cel:} Przedmiotowe Ocenianie (dalej „\textbf{PO}”) określa zasady dokonywania obiektywnej oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów, przeprowadzanej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami szkoły.
\item \textbf{Zakres działania:} Niniejsze postanowienia dotyczą \textcolor{przedmiot}{matematyki} na \textcolor{zakres}{zakresie rozszerzonym} (\textcolor{poziom}{poziom nauczania 1}) dla uczniów liceum ogólnokształcącego. \item \textbf{Zakres działania:} Niniejsze postanowienia dotyczą \textcolor{przedmiot}{matematyki} na \textcolor{zakres}{zakresie rozszerzonym} (\textcolor{poziom}{poziom nauczania 1}) dla uczniów liceum ogólnokształcącego.
\item \textbf{Podstawa prawna:} Przedmiotowe Ocenianie (\textbf{PO}) opiera się na następujących podstawach prawnych: \item \textbf{Podstawa prawna:} \textbf{PO} opiera się na następujących podstawach prawnych:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Ustawie z dnia 7 września 1991 r. \textbf{Prawo Oświatowe}\footnotemark[6], \item Ustawie z dnia 7 września 1991 r. \textbf{Prawo Oświatowe}\footnotemark[6],
\item Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie szczegółowych warunków \textbf{Oceniania}, \textbf{Klasyfikowania} i \textbf{Promowania} uczniów\footnotemark[5]. \item Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie szczegółowych warunków \textbf{Oceniania}, \textbf{Klasyfikowania} i \textbf{Promowania} uczniów\footnotemark[5].
@ -200,7 +210,7 @@
\item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (\textbf{WO}), \item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (\textbf{WO}),
\item \textbf{Statutem Szkoły}. \item \textbf{Statutem Szkoły}.
\end{longenum} \end{longenum}
\item \textbf{Określenia:} Przedmiotowe Ocenianie (\textbf{PO}) obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: \item \textbf{Przedmiot i zakres regulacji:} \textbf{PO} obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów, \item Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów,
\item Kryteria przyznawania ocen bieżących, semestralnych i końcoworocznych, \item Kryteria przyznawania ocen bieżących, semestralnych i końcoworocznych,
@ -208,13 +218,16 @@
\item Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. \item Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
\end{longenum} \end{longenum}
\end{longenum} \end{longenum}
%---------------------------------------------- %----------------------------------------------
\section{Formy i zasady sprawdzania wiedzy} \section{Formy i Zasady Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności}
%---------------------------------------------- %----------------------------------------------
\paragraf{Określenia Form i zasad sprawdzania wiedzy} \paragraph{Przedmiot i Zakres Regulacji Form i Zasad Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności}
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item \textbf{Określenia:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: \item \textbf{Określenia:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
\begin{longenum} \begin{longenum}
\item Formy sprawdzania postępów uczniów. \item Formy sprawdzania postępów uczniów.
\item Kryteria oceniania poszczególnych form. \item Kryteria oceniania poszczególnych form.