\sout{Określenia}
This commit is contained in:
parent
54f6a141f3
commit
0376c624b4
BIN
doc/main.pdf
BIN
doc/main.pdf
Binary file not shown.
29
doc/main.tex
29
doc/main.tex
@ -6,11 +6,20 @@
|
|||||||
\documentclass[a4paper,12pt]{article} % Dokument klasy article
|
\documentclass[a4paper,12pt]{article} % Dokument klasy article
|
||||||
\usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry}
|
\usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry}
|
||||||
|
|
||||||
% Liczniki i komendy
|
% % Liczniki i komendy
|
||||||
|
% \newcounter{paragraf}
|
||||||
|
% \newcommand{\paragraf}[1]{%
|
||||||
|
% \stepcounter{paragraf}
|
||||||
|
% \noindent\hspace{2em}\textbf{\S\ \theparagraf.\ #1}%
|
||||||
|
% }
|
||||||
|
|
||||||
\newcounter{paragraf}
|
\newcounter{paragraf}
|
||||||
\newcommand{\paragraf}[1]{%
|
\newcommand{\paragraf}[1]{%
|
||||||
\stepcounter{paragraf}
|
\stepcounter{paragraf}
|
||||||
\noindent\hspace{2em}\textbf{\S\ \theparagraf.\ #1}%
|
\noindent\hspace{2em}\textbf{\S\ \theparagraf.\ #1}%
|
||||||
|
\label{par:\theparagraf}%
|
||||||
|
\par
|
||||||
|
%
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
% Pakiety używane
|
% Pakiety używane
|
||||||
@ -182,14 +191,15 @@
|
|||||||
\newpage
|
\newpage
|
||||||
|
|
||||||
%----------------------------------------------
|
%----------------------------------------------
|
||||||
\section{Postanowienia ogólne}
|
\section{Postanowienia Ogólne}
|
||||||
%----------------------------------------------
|
%----------------------------------------------
|
||||||
|
|
||||||
\paragraf{Cel, zakres, podstawa prawna, zgodność oraz określenia Przedmiotowego Oceniania (PO)}
|
\paragraph{Cel i Zakres Działania, Podstawa Prawna, Zgodność oraz Przedmiot i Zakres Regulacji Przedmiotowego Oceniania}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Cel:} Przedmiotowe Ocenianie (dalej „\textbf{PO}”) określa zasady dokonywania obiektywnej oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów, przeprowadzanej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami szkoły.
|
\item \textbf{Cel:} Przedmiotowe Ocenianie (dalej „\textbf{PO}”) określa zasady dokonywania obiektywnej oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów, przeprowadzanej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami szkoły.
|
||||||
\item \textbf{Zakres działania:} Niniejsze postanowienia dotyczą \textcolor{przedmiot}{matematyki} na \textcolor{zakres}{zakresie rozszerzonym} (\textcolor{poziom}{poziom nauczania 1}) dla uczniów liceum ogólnokształcącego.
|
\item \textbf{Zakres działania:} Niniejsze postanowienia dotyczą \textcolor{przedmiot}{matematyki} na \textcolor{zakres}{zakresie rozszerzonym} (\textcolor{poziom}{poziom nauczania 1}) dla uczniów liceum ogólnokształcącego.
|
||||||
\item \textbf{Podstawa prawna:} Przedmiotowe Ocenianie (\textbf{PO}) opiera się na następujących podstawach prawnych:
|
\item \textbf{Podstawa prawna:} \textbf{PO} opiera się na następujących podstawach prawnych:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Ustawie z dnia 7 września 1991 r. – \textbf{Prawo Oświatowe}\footnotemark[6],
|
\item Ustawie z dnia 7 września 1991 r. – \textbf{Prawo Oświatowe}\footnotemark[6],
|
||||||
\item Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie szczegółowych warunków \textbf{Oceniania}, \textbf{Klasyfikowania} i \textbf{Promowania} uczniów\footnotemark[5].
|
\item Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie szczegółowych warunków \textbf{Oceniania}, \textbf{Klasyfikowania} i \textbf{Promowania} uczniów\footnotemark[5].
|
||||||
@ -200,7 +210,7 @@
|
|||||||
\item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (\textbf{WO}),
|
\item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (\textbf{WO}),
|
||||||
\item \textbf{Statutem Szkoły}.
|
\item \textbf{Statutem Szkoły}.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Określenia:} Przedmiotowe Ocenianie (\textbf{PO}) obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
|
\item \textbf{Przedmiot i zakres regulacji:} \textbf{PO} obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów,
|
\item Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów,
|
||||||
\item Kryteria przyznawania ocen bieżących, semestralnych i końcoworocznych,
|
\item Kryteria przyznawania ocen bieżących, semestralnych i końcoworocznych,
|
||||||
@ -208,13 +218,16 @@
|
|||||||
\item Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
|
\item Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
\end{longenum}
|
\end{longenum}
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
%----------------------------------------------
|
%----------------------------------------------
|
||||||
\section{Formy i zasady sprawdzania wiedzy}
|
\section{Formy i Zasady Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności}
|
||||||
%----------------------------------------------
|
%----------------------------------------------
|
||||||
|
|
||||||
\paragraf{Określenia Form i zasad sprawdzania wiedzy}
|
\paragraph{Przedmiot i Zakres Regulacji Form i Zasad Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności}
|
||||||
|
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item \textbf{Określenia:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
|
\item \textbf{Określenia:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa:
|
||||||
\begin{longenum}
|
\begin{longenum}
|
||||||
\item Formy sprawdzania postępów uczniów.
|
\item Formy sprawdzania postępów uczniów.
|
||||||
\item Kryteria oceniania poszczególnych form.
|
\item Kryteria oceniania poszczególnych form.
|
||||||
|
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user