diff --git a/doc/main.pdf b/doc/main.pdf index 847e181..4f20004 100644 Binary files a/doc/main.pdf and b/doc/main.pdf differ diff --git a/doc/main.tex b/doc/main.tex index 6f04b45..349a4cc 100644 --- a/doc/main.tex +++ b/doc/main.tex @@ -6,11 +6,20 @@ \documentclass[a4paper,12pt]{article} % Dokument klasy article \usepackage[a4paper, top=2cm, bottom=2cm, left=1.5cm, right=1.5cm]{geometry} -% Liczniki i komendy +% % Liczniki i komendy +% \newcounter{paragraf} +% \newcommand{\paragraf}[1]{% +% \stepcounter{paragraf} +% \noindent\hspace{2em}\textbf{\S\ \theparagraf.\ #1}% +% } + \newcounter{paragraf} \newcommand{\paragraf}[1]{% \stepcounter{paragraf} \noindent\hspace{2em}\textbf{\S\ \theparagraf.\ #1}% + \label{par:\theparagraf}% + \par +% } % Pakiety używane @@ -182,14 +191,15 @@ \newpage %---------------------------------------------- -\section{Postanowienia ogólne} +\section{Postanowienia Ogólne} %---------------------------------------------- -\paragraf{Cel, zakres, podstawa prawna, zgodność oraz określenia Przedmiotowego Oceniania (PO)} +\paragraph{Cel i Zakres Działania, Podstawa Prawna, Zgodność oraz Przedmiot i Zakres Regulacji Przedmiotowego Oceniania} + \begin{longenum} \item \textbf{Cel:} Przedmiotowe Ocenianie (dalej „\textbf{PO}”) określa zasady dokonywania obiektywnej oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów, przeprowadzanej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami szkoły. \item \textbf{Zakres działania:} Niniejsze postanowienia dotyczą \textcolor{przedmiot}{matematyki} na \textcolor{zakres}{zakresie rozszerzonym} (\textcolor{poziom}{poziom nauczania 1}) dla uczniów liceum ogólnokształcącego. - \item \textbf{Podstawa prawna:} Przedmiotowe Ocenianie (\textbf{PO}) opiera się na następujących podstawach prawnych: + \item \textbf{Podstawa prawna:} \textbf{PO} opiera się na następujących podstawach prawnych: \begin{longenum} \item Ustawie z dnia 7 września 1991 r. – \textbf{Prawo Oświatowe}\footnotemark[6], \item Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie szczegółowych warunków \textbf{Oceniania}, \textbf{Klasyfikowania} i \textbf{Promowania} uczniów\footnotemark[5]. @@ -200,7 +210,7 @@ \item \textbf{Wewnątrzszkolnym Ocenianiem} (\textbf{WO}), \item \textbf{Statutem Szkoły}. \end{longenum} - \item \textbf{Określenia:} Przedmiotowe Ocenianie (\textbf{PO}) obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: + \item \textbf{Przedmiot i zakres regulacji:} \textbf{PO} obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: \begin{longenum} \item Formy i zasady sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów, \item Kryteria przyznawania ocen bieżących, semestralnych i końcoworocznych, @@ -208,13 +218,16 @@ \item Szczegółowe wytyczne uwzględniające potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. \end{longenum} \end{longenum} + + %---------------------------------------------- -\section{Formy i zasady sprawdzania wiedzy} +\section{Formy i Zasady Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności} %---------------------------------------------- -\paragraf{Określenia Form i zasad sprawdzania wiedzy} +\paragraph{Przedmiot i Zakres Regulacji Form i Zasad Sprawdzania Wiedzy i Umiejętności} + \begin{longenum} - \item \textbf{Określenia:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje wszystkie aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: + \item \textbf{Określenia:} Formy i zasady sprawdzania wiedzy obejmuje aspekty procesu edukacyjnego, które mają na celu sprawdzenie, ocenę i dokumentację postępów uczniów w nauce. W szczególności określa: \begin{longenum} \item Formy sprawdzania postępów uczniów. \item Kryteria oceniania poszczególnych form.